Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерна техніка
Очікувана вартість
2 340 000,00 UAH
UA-2019-04-17-001344-b 8a4a7828dc514c31a94b92f657125063
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Катерина Павлівна

+380442044877 shevchuk@nerc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
Код ЄДРПОУ: 39369133
Місцезнаходження: 03057, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Смоленська, 19
Контактна особа: Шевчук Катерина Павлівна
+380442044877
shevchuk@nerc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2019 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 06 травня 2019 15:18
Очікувана вартість: 2 340 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
103 шт
Комп’ютерна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Смоленська, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 червня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2019 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 17:00
Тендерна документація копмютерна техніка 17.04.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 18 квітня 2019 16:31
Дата відповіді: 19 квітня 2019 15:11
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! На Ваше запитання повідомляємо наступне.
1. Доводимо до Вашого відома, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні є дискримінаційною та неправомірною відповідно до статті 3 Закону «Про публічні закупівлі». Згідно загальних принципів господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Згідно з політикою компанії «Microsoft», для того, щоб придбати та успішно поставити аутентичну ліцензійну продукцію суб’єкт господарювання не має бути обов’язково авторизованим партнером компанії чи дистриб’ютора. Продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www. Microsoft.com/uk-ua/howtotell/Hardware.aspx?tab=PCPurchase).
Для участі в торгах допускаються пропозиції з еквівалентами (аналогами) товару, що за своїми функціональними, технічними та якісними характеристиками не допускається вказаним технічним та якісним характеристикам товару з не меншими та не гіршими технічними вимогами, ніж ті, що зазначені в технічних вимогах до предмету закупівлі.
Ураховуючи викладене, необхідності вносити зміни до тендерної документації немає потреби, оскільки постачання товару проводиться з дотриманням законодавства про авторські права та ліцензійної політики Microsoft.
2. Вимоги до предмета закупівлі чітко викладені у Додатку 3 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, відповідно до вимог статті 22 Закону України «про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТ" 2 327 517,00
UAH з ПДВ
2 327 517,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УЛІС СІСТЕМС" 2 339 908,20
UAH з ПДВ
2 339 908,20
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТ"

ТОВ "УЛІС СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТ"
#23586072
Переможець 2 327 517,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 13:31

Документи

08 травня 2019 13:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТ"
#23586072
2 327 517,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2019 13:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 липня 2019 17:05
Електронний підпис укладений
06 червня 2019 17:36
Додаткова угода.pdf зміни до договору
06 червня 2019 17:27
Електронний підпис укладений
20 травня 2019 14:21
Договір на постачання комп_ютерної техніки.pdf укладений
20 травня 2019 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна ноутбуків Dell Vostro 3578/Core i5-8250U/8GB/256GB SSD/15.6" FНD/AМD 520/Cam & Mic/DVD RW/WLAN + ВТ/Кb/4 Cell/W10Pro на нову модель Dell Vostro 3580/Core i5-8265U/8GB/256GB SSD/15.6" FНD/AМD 520/Cam & Mic/DVD RW/WLAN + ВТ/Кb /W10Prо з покращеними технічними характеристиками, зокрема з новим процесором i5-8265U
Номер договору про закупівлю: 48/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 48/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 327 517,00
UAH (в тому числі ПДВ 387 919,50 UAH)