Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

технічне обслуговування транспортних засобів на станціях технічного обслуговування
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2019-04-17-001193-a 8573391dc492433c8c86cc1e3885e806
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Константиненко

+380674412632 1scshrdsns@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мобільний рятувальний центр Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Код ЄДРПОУ: 33945453
Місцезнаходження: 04114, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 150
Контактна особа: Віталій Константиненко
+380674412632
1scshrdsns@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2019 13:14
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2019 11:00
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
технічне обслуговування транспортних засобів на станціях технічного обслуговування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01114, Україна, Київ, Київ , Вишгородська 150
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 17:06
Тендерна документація ремонт ТЗ 25.02.19.doc
17 квітня 2019 13:14
Документаці.doc
18 квітня 2019 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 17:06
Тендерна документація ремонт ТЗ 25.02.19.doc
17 квітня 2019 13:14
Документаці.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Процедура закупівлі
Дата подання: 17 квітня 2019 19:02
Дата відповіді: 18 квітня 2019 17:15
Відповідно до пункту 4 Розділу І Документації Замовником оголошено ДОПОРОГОВУ процедуру закупівлі, однак зазначене суперечить інформації, що міститься на сайті ProZorro, відповідно до якого Замовником оголошено процедуру – ВІДКРИТІ ТОРГИ. Повідомляємо, що відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у разі, якщо вартість предмета закупівлі перевищує 200 тисяч гривень, Замовник керується Законом та проводить закупівлю саме за процедурою – відкриті торги. На підставі викладеного, з метою усунення неточностей та суперечностей в Документації (що може призвести до відміни торгів), просимо внести зміни до пункту 4 Розділу І Документації, та зазначити процедуру закупівлі – відкриті торги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: була допущенна технічна помилка при публікації (завантажена невірна тендерна документація)
Щодо аналогічного договору_усунення порушень
Дата подання: 17 квітня 2019 19:03
Дата відповіді: 18 квітня 2019 17:15
Відповідно до пункту 6 Розділу І Документації в частині надання документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям серед іншого вимагається надання довідки в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за перше півріччя 2017 року. Зазначеною вимогою Замовника (наявність досвіду виконання аналогічних договорів за перше півріччя 2017 року) порушуються права Учасників, які мають намір прийняти участь в закупівлі, та мають досвід виконання аналогічних договорів протягом останнього року, однак позбавлені можливості прийняти участь, так як не відповідають кваліфікаційному критерію в частині досвіду за перше півріччя 2017 року. З метою дотримання принципу недискримінації учасників, вимагаємо внести зміни до пункту 6 Розділу І Документації в частині надання довідки про виконання аналогічних договорів, та зазначену вимогу викласти в наступній редакції «Довідка в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за 2018-2019 роки.».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: була допущенна технічна помилка при публікації (завантажена невірна тендерна документація)
Щодо 2017 року
Дата подання: 17 квітня 2019 19:03
Дата відповіді: 18 квітня 2019 17:16
Просимо внести зміни до Додатку 2 до Документації, що містить основні умови договору, а саме замінити всі посилання 2017 року на поточний 2019 рік (дата укладення, період надання послуг та строк дії Договору). Також, звертаємо Вашу увагу, що документація затверджена Рішенням тендерного комітету Замовника в 2017 році (Протокол № 39 від 05.10.2017 р.) та відповідно до пункту 3 Розділу І Документації надання послуг планується протягом жовтень – грудень 2017 року. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: була допущенна технічна помилка при публікації (завантажена невірна тендерна документація)
Щодо узгодження цін
Дата подання: 17 квітня 2019 19:04
Дата відповіді: 18 квітня 2019 17:17
Відповідно до підпункту 1.10 Додатку 1 (Технічні вимоги) ціни автозапчастин та витратних матеріалів повинні бути узгодженні з замовником. Просимо роз’яснити яким чином Учасник може узгодити зазначені ціни з Замовником. Чи буде вважатись «узгодженням ціни з Замовником» подання тендерної пропозиції, в тому числі заповнення таблиці з Додатку 1, що міститиме інформацію про вартість запасних частин з ПДВ (грн.)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: була допущена технічна помилка при публікації (завантажена невірна тендерна документація)
Щодо надання документу, що не видається державними установами
Дата подання: 17 квітня 2019 19:06
Дата відповіді: 18 квітня 2019 17:19
Відповідно до пункту 6 Розділу І Документації в частині надання документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям серед іншого вимагається завірена копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (в разі наявності). Повідомляємо, що Законом України від 24 жовтня 2013 року №657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» з 1 січня 2014 року було відмінено свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із Реєстру платників ПДВ. Таким чином, Учасники, що зареєструвалися платниками ПДВ починаючи з 1 січня 2014 року, позбавлені можливості отримати документ, що вимагається Замовником, а отже порушується їх право на участь в закупівлі. З урахуванням викладеного, вимагаємо внеси зміни до Документації та вимогу щодо надання «Завірена копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (в разі наявності)» викласти в наступній редакції «Завірена копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або Завірена копія Витягу з Реєстру платників ПДВ (у разі якщо Учасник є платником ПДВ)»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: була допущенна технічна помилка при публікації (завантажена невірна тендерна документація)
ДСТУ, ГОСТ, ТУУ ?
Дата подання: 17 квітня 2019 19:07
Дата відповіді: 18 квітня 2019 17:20
Відповідно до пункту 6 Розділу І Документації в частині надання документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям серед іншого вимагається Сертифікат (або паспорт) щодо відповідності предмету закупівлі вимогам ДСТУ, ГСТУ, ТУУ. Враховуючи, що предметом закупівлі є Послуги з технічного обслуговування транспортних засобів на станціях технічного обслуговування, просимо уточнити, сертифікат щодо відповідності яким саме нормативним документам необхідно надати. У випадку відсутності нормативних документів, яким повинен відповідати предмет закупівлі, а саме послуги з технічного обслуговування транспортних засобів на станціях технічного обслуговування, вимагаємо видалити дану вимогу з Документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: була допущенна технічна помилка при публікації (завантажена невірна тендерна документація)
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СВ КАР ТРЕЙД" 716 575,00
UAH з ПДВ
716 575,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 22:50
Електронний підпис
02 травня 2019 22:48
Цінова пропозиція.pdf
02 травня 2019 22:48
Статут.pdf
02 травня 2019 22:48
Протокол.pdf
02 травня 2019 22:48
Проект договору.pdf
02 травня 2019 22:48
Наказ на директора.PDF
02 травня 2019 22:48
МТБ.pdf
02 травня 2019 22:48
договор оренди.pdf
02 травня 2019 22:48
Договір та лист-відгук.pdf
02 травня 2019 22:48
Довідка Ст.50.pdf
02 травня 2019 22:48
Довідка ст.17.pdf
02 травня 2019 22:48
Довідка Банк.pdf
02 травня 2019 22:48
Витяг ПДВ.PDF
02 травня 2019 22:48
Витяг з ЄДР від 02.05.19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СВ КАР ТРЕЙД"

Інформація про відміну

Дата відміни
03 травня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій