Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (диван-лавка офісний для зони очікування в сервісних центрах головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області )
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2019-04-17-001088-a ● bf2c8ebea4dc4c26879a1865763723f8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ПФУ у Львівській області |
Код ЄДРПОУ: | 13814885 |
Вебсайт: | https://www.pfu.gov.ua/lv/ |
Місцезнаходження: | 79016, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10 |
Контактна особа: |
Ростислав Скицький +380965822128 rostikpfu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2019 12:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2019 13:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2019 13:30 |
Початок аукціону: | 03 травня 2019 15:51 |
Очікувана вартість: | 45 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79016, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Митрополита Андрея, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2019
—
15 червня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2019 12:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2019 12:45 |
ТД закупівля дивани.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-17-001088-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ХАЗІН ГЕННАДІЙ ГАРРІЄВИЧ", Код ЄДРПОУ:2541109030
Дата подання: 08 травня 2019 16:28
Неправомірна дискваліфікація учасника ФОП Хазін ГГ
довідка про наявність працівників не вимагалась
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2019 16:26
Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області розглянуло Вашу вимогу від 08.05.2019 року № 08/05 з приводу необґрунтованої дискваліфікації та в межах компетенції повідомляє наступне.
Згідно з умовами тендерної документації учасник подає в складі пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону, підтверджують відповідність учасника таким кваліфікаційним критеріям (заповнюється Учасником за Формою Додатку № 1 до цієї тендерної документації), а саме:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у вигляді довідки, складеної у довільній формі);
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у вигляді довідки, складеної у довільній формі);
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (на підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає копії договору щодо предмета закупівлі, відповідної видаткової накладної, що свідчить про виконання договору без зазначення даних, що можуть містити порушення норм Закону України “Про захист персональних даних”).
Відповідно до п 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (ст. 16 Закону);
Замовником, також, надані роз’яснення з приводу трактування змісту назв та переліків документів та наведені їх приклади:
Приклади:
- граматичні помилки, помилки у правописі, у розділових знаках тощо;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені у документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі тендерної пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі, якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена у складі іншого документа тендерної пропозиції;
В Розділі 2 Порядок унесення змін та надання роз’яснення до тендерної документації вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше, ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо наше рішення правомірним.
З повагою
тендерний комітет ГУ ПФУ у Львівській області
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ХАЗІН ГЕННАДІЙ ГАРРІЄВИЧ" #2541109030 |
Відхилено |
29 990,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2019 18:03
|
ФОП Маційовська Ірина Богданівна #2600119042 |
Переможець |
30 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2019 18:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 08:50
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2019 12:47
|
лавки-дивани.pdf | укладений |
22 травня 2019 12:46
|