Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (диван-лавка офісний для зони очікування в сервісних центрах головного управління Пенсійного фонду України у Львівській області )
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2019-04-17-001088-a bf2c8ebea4dc4c26879a1865763723f8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ростислав Скицький

+380965822128 rostikpfu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ПФУ у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 13814885
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua/lv/
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., м.Львів, вул. Митрополита Андрея, 10
Контактна особа: Ростислав Скицький
+380965822128
rostikpfu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2019 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 13:30
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 13:30
Початок аукціону: 03 травня 2019 15:51
Очікувана вартість: 45 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Митрополита Андрея, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2019  —  15 червня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2019 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 12:45
ТД закупівля дивани.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-17-001088-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ХАЗІН ГЕННАДІЙ ГАРРІЄВИЧ", Код ЄДРПОУ:2541109030
Дата подання: 08 травня 2019 16:28
Неправомірна дискваліфікація учасника ФОП Хазін ГГ
довідка про наявність працівників не вимагалась
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 травня 2019 16:26

Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області розглянуло Вашу вимогу від 08.05.2019 року № 08/05 з приводу необґрунтованої дискваліфікації та в межах компетенції повідомляє наступне.
Згідно з умовами тендерної документації учасник подає в складі пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону, підтверджують відповідність учасника таким кваліфікаційним критеріям (заповнюється Учасником за Формою Додатку № 1 до цієї тендерної документації), а саме:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у вигляді довідки, складеної у довільній формі);
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у вигляді довідки, складеної у довільній формі);
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (на підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає копії договору щодо предмета закупівлі, відповідної видаткової накладної, що свідчить про виконання договору без зазначення даних, що можуть містити порушення норм Закону України “Про захист персональних даних”).
Відповідно до п 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки, та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (ст. 16 Закону);
Замовником, також, надані роз’яснення з приводу трактування змісту назв та переліків документів та наведені їх приклади:
Приклади:
- граматичні помилки, помилки у правописі, у розділових знаках тощо;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені у документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі тендерної пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі, якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, всупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація в повній мірі відображена у складі іншого документа тендерної пропозиції;
В Розділі 2 Порядок унесення змін та надання роз’яснення до тендерної документації вказано, що фізична/юридична особа має право не пізніше, ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо наше рішення правомірним.



З повагою
тендерний комітет ГУ ПФУ у Львівській області

Документи подані скаржником

Документи

11 травня 2019 16:26
ст. 16.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ХАЗІН ГЕННАДІЙ ГАРРІЄВИЧ" 38 400,00
UAH з ПДВ
29 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Маційовська Ірина Богданівна 42 000,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 16:38
Довідка мат-техн бази.pdf
03 травня 2019 16:38
Договір.pdf
02 травня 2019 12:22
Договір.pdf
02 травня 2019 12:22
Паспорт Хазин ГГ.pdf
02 травня 2019 12:22
лист по сертификацїї.pdf
02 травня 2019 12:22
ИНН Хазин ГГ.pdf
02 травня 2019 12:22
Висновок СЭС поролон.pdf
02 травня 2019 12:22
Висновок СЕС на ЛДСП.pdf
02 травня 2019 12:22
Висновок СЕС кожзам.pdf
02 травня 2019 12:22
Виписка з реєстру.pdf

Публічні документи

12 травня 2019 12:43
довідка МВС України
02 травня 2019 13:26
дод.6.jpeg
02 травня 2019 13:26
дод.5.jpeg
02 травня 2019 13:26
дод.7.jpeg
02 травня 2019 13:26
дод4.4.jpeg
02 травня 2019 13:26
дод4.3.jpeg
02 травня 2019 13:26
дод4.2.jpeg
02 травня 2019 13:26
дод.4.jpeg
02 травня 2019 13:26
дод.3.1.jpeg
02 травня 2019 13:26
дод.3.jpeg
02 травня 2019 13:26
дод2.jpeg
02 травня 2019 13:26
Додаток 1.rar
02 травня 2019 13:26
Інформаційна довідка.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ХАЗІН ГЕННАДІЙ ГАРРІЄВИЧ"

ФОП Маційовська Ірина Богданівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ХАЗІН ГЕННАДІЙ ГАРРІЄВИЧ"
#2541109030
Відхилено 29 990,00
UAH з ПДВ
07 травня 2019 18:03
ФОП Маційовська Ірина Богданівна
#2600119042
Переможець 30 000,00
UAH з ПДВ
07 травня 2019 18:06

Документи

07 травня 2019 18:03
Електронний підпис

Документи

07 травня 2019 18:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2019 18:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Маційовська Ірина Богданівна
#2600119042
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2019 18:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:50
Електронний підпис укладений
22 травня 2019 12:47
лавки-дивани.pdf укладений
22 травня 2019 12:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 30 000,00
UAH