Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2019-04-17-000757-b 25910dfde33c453ea1d64e14d3941a68
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бондаренко Анастасія Вадимівна

380443392451 avb@airport.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни)
Код ЄДРПОУ: 01131514
Вебсайт: http://iev.aero
Місцезнаходження: 03036, Україна , Київ обл., Київ, пр-т. Повітрофлотський, 79, Аеропорт "Київ" (Жуляни)
Контактна особа: Бондаренко Анастасія Вадимівна
380443392451
avb@airport.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2019 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2019 15:02
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5759 штуки
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03036, Україна, місто Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 79, Аеропорт "Київ" (Жуляни)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 травня 2019  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 5 Банківські 30
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 квітня 2019 10:51
Дата відповіді: 18 квітня 2019 12:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В документації допорогової закупівлі зазначено, що аналоги до розгляду прйматися не будуть. 2. Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов’язкове зазначення очікуваної вартості «з урахуванням ПДВ» або «без урахування ПДВ», оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА» з урахуванням ПДВ. Проте, до оцінки та участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форм оподаткування. Але, враховуючи те, що учасники (платники ПДВ та неплатники ПДВ) під час проведення аукціону знаходяться в нерівних умовах, Замовник залишає за собою право, у разі визначення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника неплатника ПДВ додати до його комерційної пропозиції 20% загальної вартості предмету закупівлі (ПДВ), що пропонується. У випадку, якщо комерційна пропозиція такого учасника (у разі додавання 20% ПДВ) перевищить за ціною комерційну пропозицію наступного учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, Замовник відхиляє пропозицію такого учасника (неплатника ПДВ), як таку, що не відповідає умовам документації. Вищезазначені умови містяться в документації допорогової закупівлі. Приділіть час для більш детального вивчення умов документації.
просимо внести зміни
Дата подання: 22 квітня 2019 12:48
Дата відповіді: 22 квітня 2019 13:37
Для забезпечення участі нашого підприємства в закупівлі, просимо Вас внести зміни до п.4.7. Додатку 2 документації допорогової закупівлі та викласти його в наступній редакції: «4.7. Оригінал довідки з обслуговуючого банку (банків) про відсутність ПРОСТРОЧЕНОЇ заборгованості по кредитам в банківських установах виданої не більш ніж 30-денної давнини по відношенню до дати розкриття пропозицій (аукціону).». Сподіваємось на Ваше позитивне рішення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З приводу Вашого звернення до документації допорогової закупівлі будуть внесенні відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА" 192 206,40
UAH з ПДВ
192 206,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 15:33
9 Статут.pdf
23 квітня 2019 15:33
8 оригінал договору.pdf
23 квітня 2019 15:33
6 лист відгук.pdf
23 квітня 2019 15:33
5.2 копія договору.PDF
23 квітня 2019 15:33
25 довідка про санкції.PDF
23 квітня 2019 15:33
23 документи якості.PDF
23 квітня 2019 15:33
20 згода на обробку.PDF
23 квітня 2019 15:33
2 гар.лист зразки.PDF
23 квітня 2019 15:33
16 копія наказу.PDF
23 квітня 2019 15:33
13 Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА"
#40188737
Переможець 192 206,40
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 16:01

Документи

25 квітня 2019 16:00
АВ 44 (канцтовари).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2019 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА"
#40188737
192 206,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2019 16:00
АВ 44 (канцтовари).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ВН (канцтовари).pdf укладений
10 липня 2019 14:23
96-2019 (канцтовари).pdf укладений
07 травня 2019 16:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2019 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 192 206,40
UAH (в тому числі ПДВ 32 034,40 UAH)