Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2019-04-17-000757-b ● 25910dfde33c453ea1d64e14d3941a68
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни) |
Код ЄДРПОУ: | 01131514 |
Вебсайт: | http://iev.aero |
Місцезнаходження: | 03036, Україна , Київ обл., Київ, пр-т. Повітрофлотський, 79, Аеропорт "Київ" (Жуляни) |
Контактна особа: |
Бондаренко Анастасія Вадимівна 380443392451 avb@airport.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2019 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2019 15:02 |
Очікувана вартість: | 198 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5759 штуки
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03036, Україна, місто Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 79, Аеропорт "Київ" (Жуляни)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 травня 2019
—
31 травня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Банківські | 30 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2019 13:43 |
Зміни (канцтовари) 2019.docx |
22 квітня 2019 13:43 |
Документація (канцтовари) зі змінами 2019.docx |
22 квітня 2019 13:43 |
Зміни (канцтовари) 2019.docx
|
||
22 квітня 2019 13:43 |
Документація (канцтовари) зі змінами 2019.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 квітня 2019 10:51
Дата відповіді: 18 квітня 2019 12:06
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. В документації допорогової закупівлі зазначено, що аналоги до розгляду прйматися не будуть. 2. Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов’язкове зазначення очікуваної вартості «з урахуванням ПДВ» або «без урахування ПДВ», оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА» з урахуванням ПДВ. Проте, до оцінки та участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форм оподаткування. Але, враховуючи те, що учасники (платники ПДВ та неплатники ПДВ) під час проведення аукціону знаходяться в нерівних умовах, Замовник залишає за собою право, у разі визначення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника неплатника ПДВ додати до його комерційної пропозиції 20% загальної вартості предмету закупівлі (ПДВ), що пропонується. У випадку, якщо комерційна пропозиція такого учасника (у разі додавання 20% ПДВ) перевищить за ціною комерційну пропозицію наступного учасника, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону, Замовник відхиляє пропозицію такого учасника (неплатника ПДВ), як таку, що не відповідає умовам документації. Вищезазначені умови містяться в документації допорогової закупівлі. Приділіть час для більш детального вивчення умов документації.
просимо внести зміни
Дата подання: 22 квітня 2019 12:48
Дата відповіді: 22 квітня 2019 13:37
Для забезпечення участі нашого підприємства в закупівлі, просимо Вас внести зміни до п.4.7. Додатку 2 документації допорогової закупівлі та викласти його в наступній редакції: «4.7. Оригінал довідки з обслуговуючого банку (банків) про відсутність ПРОСТРОЧЕНОЇ заборгованості по кредитам в банківських установах виданої не більш ніж 30-денної давнини по відношенню до дати розкриття пропозицій (аукціону).». Сподіваємось на Ваше позитивне рішення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З приводу Вашого звернення до документації допорогової закупівлі будуть внесенні відповідні зміни.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУЛЬТТОВАРИ УКРАЇНА" #40188737 |
Переможець |
192 206,40
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2019 16:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ВН (канцтовари).pdf | укладений |
10 липня 2019 14:23
|
96-2019 (канцтовари).pdf | укладений |
07 травня 2019 16:32
|