Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво автомобільної дороги Р-62 Криворівня – Усть-Путила – Старі Кути – Вижниця – Сторожинець – Чернівці на ділянці км 22+400 – км 23+600 (код за ДК 021:2015 (45000000-7 Будівельні роботи))
Construction of the highway R-62 Kryvorivnya - Ust-Putila - Old Kuty - Vyzhnytsia - Storozhinets - Chernivtsi on the section km 22 + 400 - km 23 + 600 (code according to DK 021: 2015 (45000000-7 Buildings))
Construction of the highway R-62 Kryvorivnya - Ust-Putila - Old Kuty - Vyzhnytsia - Storozhinets - Chernivtsi on the section km 22 + 400 - km 23 + 600 (code according to DK 021: 2015 (45000000-7 Buildings))
Очікувана вартість
176 214 507,00 UAH
UA-2019-04-17-000695-b ● 2f27d069afa144c6a151c5b0eda057d2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Вебсайт: | http://cv.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Контактна особа: |
Мельничук Андрій Васильович 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Chernivtsi region |
National ID: | 22843868 |
Contact point: |
Melnichuk Andriy Vasilovich 380372583872 kkt_cv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2019 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 176 214 507,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 881 072,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 881072.54 UAH |
Publication date: | 17 квітня 2019 14:09 |
Enquiries until: | 09 червня 2019 13:00 |
Complaints submission until: | до 15 червня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 червня 2019 13:00 |
Information
Estimated total value: | 176 214 507 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 881 073 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Будівництво автомобільної дороги Р-62 Криворівня – Усть-Путила – Старі Кути – Вижниця – Сторожинець – Чернівці на ділянці км 22+400 – км 23+600
Construction of the highway R-62 Kryvorivnya - Ust-Putila - Old Kuty - Vyzhnytsia - Storozhinets - Chernivtsi on the section km 22 + 400 - km 23 + 600
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1.2 кілометри
Будівництво автомобільної дороги Р-62 Криворівня – Усть-Путила – Старі Кути – Вижниця – Сторожинець – Чернівці на ділянці км 22+400 – км 23+600 (код за ДК 021:2015 (45000000-7 Будівельні роботи))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58018, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Головна 205
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Construction of the highway R-62 Kryvorivnya - Ust-Putila - Old Kuty - Vyzhnytsia - Storozhinets - Chernivtsi on the section km 22 + 400 - km 23 + 600 (code according to DK 021: 2015 (45000000-7 Buildings))
CPV: 45000000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2019 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2019 15:44 |
Т.Д. Р-62 (11-06-19).doc | |
11 червня 2019 15:42 |
110 від 11.06.pdf |
11 червня 2019 15:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 червня 2019 15:44 |
Т.Д. Р-62 (11-06-19).doc
|
||||||
11 червня 2019 15:42 |
110 від 11.06.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікація
Дата подання: 30 квітня 2019 01:00
Дата відповіді: 02 травня 2019 14:41
Відповідно до п. 3.1. Додатку 2 Тендерної документації для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копії аналогічних договорів не менше трьох.
Дана вимога суперечить частині 2 статті 16 Закону України Про публічні закупівлі, згідно якої достатньо, щоб учасник підтвердив виконання хоча б одного аналогічного договору.
Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3.1 додатку 2 тендерної документації для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копії аналогічних договорів не менше трьох, не являється дискримінаційною чи неправомірною, оскільки кожен Учасник, який планує приймати участь у даній закупівлі має розраховувати свої можливості. Дана вимога не обмежує конкуренції та не призводить до дискримінації, тому що Замовник має бути впевнений що Учасник спроможний виконати дані роботи.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначено кількість аналогічних договорів, копії яких вимагає Замовник, тому тендерним комітетом було прийнято рішення про надання підтвердження аналогічних договорів не менше трьох за останні п’ять років.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначено кількість аналогічних договорів, копії яких вимагає Замовник, тому тендерним комітетом було прийнято рішення про надання підтвердження аналогічних договорів не менше трьох за останні п’ять років.
Розяснення щодо кваліфікаціі ( досвід )
Дата подання: 02 травня 2019 18:57
Дата відповіді: 07 травня 2019 09:36
Відповідно до п. 3.1. Додатку 2 Тендерної документації «Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копії аналогічних договорів за класом наслідків СС2 або СС3 НЕ МЕНШЕ ТРЬОХ (дата укладення договору повинна бути за останні п’ять років, а ВАРТІСТЬ КОЖНОГО З НИХ НЕ МЕНШОЮ НІЖ 40,0% ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ) з підтвердженням факту виконання робіт за технологією, яка передбачена Технічним Завданням.
Під аналогічним договором необхідно розуміти договір з капітального ремонту, будівництва, реконструкції автомобільних доріг та штучних споруд на них, укладених в період з 2014 – 2018р.р. з сумарним обсягом виконання основних видів робіт КОЖНОГО ДОГОВОРУ (ПО КОЖНОМУ ВИДУ ОКРЕМО) НЕ МЕНШЕ НІЖ 50,0 % ВІД НЕОБХІДНИХ ОБСЯГІВ ДАНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, а саме:
- влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» – 34435,00 м2;
- влаштування нижнього шару покриття шару з асфальтобетонної суміші – 42606,00 м2;
- влаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастикової суміші – 42606,00 м2.»
Вищезазначена вимога Замовника є дискримінаційною та звужує коло можливих учасників закупівлі, чим обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, таким чином порушуючи принципи здійснення закупівель закріплених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». А саме:
1) Щодо кількості аналогічних договорів – дана вимога НЕ дозволить взяти участь в закупівлі учасникам, які мають досвід з виконання одного або двох аналогічних договорів (по вартості і по обсягам відповідають даній закупівлі). Тобто зазначена вимога штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі.
Такої ж позиції дотримується орган оскарження – Антимонопольний комітет України у своїх рішеннях №1207-р/пк-пз від 14.03.2017р., №1279-р/пк-пз від 16.03.2017р. та №1002-р/пк-пз від 03.03.2017р.;
Згідно з ч.2. та ч.3. ст 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «замовник установлює ОДИН АБО ДЕКІЛЬКА з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).»
Звертаємо Вашу увагу, що Закон чітко визначає кваліфікаційні критерії, а аналогічний договір вживається в однині. Згідно з Законом, замовник вибирає один або декілька з встановлених ч.2. критеріїв, а самостійно визначає лише ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
2) Щодо вартості кожного аналогічного договору в розміні не менше 40% від очікуваної вартості закупівлі – таким чином (у випадку надання трьох штук) Учасник має надати аналогічних договорів на загальну суму, що в 1,2 рази перевищує суму очікуваної вартості закупівлі. Дана вимога Замовника є необґрунтованою і також штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі.
3) Щодо сумарного обсягу виконання основних видів робіт КОЖНОГО ДОГОВОРУ (ПО КОЖНОМУ ВИДУ ОКРЕМО) НЕ МЕНШЕ НІЖ 50,0 % ВІД НЕОБХІДНИХ ОБСЯГІВ ДАНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ – таким чином (у випадку надання трьох штук) Учасник має надати аналогічних договорів з загальним обсягом основних видів робіт в кількості 150% по відношенню до осягів основних видів робіт за даною закупівлею (3 договори*50% обсягів робіт від даної закупівлі по кожному договору = 150%), що в 1,5 рази перевищує обсяги робіт за даною закупівлею. Дана вимога Замовника також є необґрунтованою і штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі.
За пунктами 2 та 3, якщо потенційний учасник виконав аналогічні роботи на суму, що дорівнює 40% від очікуваної вартості даної закупівлі та в обсязі 50% від обсягів даної закупівлі(за одним або 2-3 договорами), то він зможе виконати і більші обсяги робіт (наявна матеріально-технічна база і наявні працівники дозволяють це зробити).
З вищевикладеного виходить, що встановлені в тендерній документації вимоги не відповідають принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо Замовника внести відповідні зміні до тендерної документації та усунути вище перелічені дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть вноситись зміни до тендерної документації
Інформація про Субпідрядника
Дата подання: 10 травня 2019 11:00
Дата відповіді: 10 травня 2019 11:46
Відповідно до пункту 7 Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт ) розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи Субпідрядника в повному обсязі, як це передбачено у вимогах документації торгів для основного Учасника. Будь-ласка, назвіть перелік документів, які мають входити до тендерної пропозиції Субпідрядника У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ, бо виходячи з формулювання у повному обсязі Субпідрядник має також надавати банківську гарантію? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Електронну банківську гарантію надає Учасник (Підрядник)
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-17-000695-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 15 травня 2019 19:21
Дата подання: 15 травня 2019 19:21
Скарга до АМКУ щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
СКАРГА
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
та встановлення замовником, - Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області
дискримінаційних вимог у документації процедури закупівлі.
17.04.2019 року Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області (надалі - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про закупівлю: «Будівництво автомобільної дороги Р-62 Криворівня – Усть-Путила – Старі Кути – Вижниця – Сторожинець – Чернівці на ділянці км 22+400 – км 23+600 (код за ДК 021:2015 (45000000-7 Будівельні роботи))» (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-17-000695-b ;IDу ЦБД 2f27d069afa144c6a151c5b0eda057d2) за процедурою відкритих торгів (надалі - Закупівля), а також оприлюднено Тендерну документацію конкурсних торгів (із змінами та доповненнями), що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника, протокол №82 від 14.05.2019р. (остання редакція), (надалі – Тендерна документація).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПБС» має намір прийняти участь у вказаній закупівлі, проте при підготовці тендерної пропозиції наше підприємство виявило ряд вимог в тендерній документації (далі також — Документація, та/або ТД), які в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наявність нижченаведених дискримінаційних вимог у тендерній документації порушує права та охоронювані законом інтереси нашого підприємства, оскільки на даний час ТОВ «ПБС» не може підготувати тендерну пропозицію, яка б відповідала таким дискримінаційним вимогам, що у свою чергу надасть можливість Замовнику у майбутньому відхилити нашу пропозицію.
ОСКАРЖУВАНІ ВИМОГИ:
1. Пункт 3.1. Додатку № 2 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» встановлено :
«3.1. Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копії аналогічних договорів за класом наслідків СС2 або СС3 не менше трьох (дата укладення договору повинна бути за останні п’ять років, а вартість кожного з них не меншою ніж 40,0% від очікуваної вартості закупівлі, з яких не менше 50% обсягів мають бути обсяги, пов’язані з будівництвом, реконструкцією чи капітальним ремонтом мостів, шляхопроводів чи інших аналогічних інженерних споруд ) з підтвердженням факту виконання робіт за технологією, яка передбачена Технічним Завданням.
Під аналогічним(ими) договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з будівництва, реконструкції або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них (мостів, шляхопроводів, віадуків, та інших інженерних споруд), укладених в період з 2014 - 2018р.р. виключно із замовниками, які за організаційно – правовою формою господарювання є державними».
Вважаємо такі вимоги дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію учасників і законні права ТОВ «ПБС» щодо участі у даній публічній з наступних підстав:
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 травня 2019 17:33
Рішення від 17.05.2019 № 6087.pdf
Дата публікації: 17 травня 2019 17:33
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.06.2019 № 7065.pdf
Дата публікації: 04 червня 2019 16:23
Рішення від 03.06.2019 № 7065.pdf
Дата публікації: 06 червня 2019 20:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни в тендерну документацію.
Дата виконання рішення замовником: 11 червня 2019 21:29
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 червня 2019
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 22843868 |
Місцезнаходження: | 58018, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Головна 205 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ПБС | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "МОСТОБУДІВЕЛЬНИЙ ЗАГІН № 112" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
25 червня 2019 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій