Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти
Очікувана вартість
174 000,00 UAH
UA-2019-04-17-000598-c d469bf0c726c47b2b7ef215436cf71e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бех Виталий Викторович

(044)-204-96-50 v.beh@kpi.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 02070921
Вебсайт: https://kpi.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, КИЕВ,проспект Перемоги, 37, к.207/4
Контактна особа: Бех Виталий Викторович
(044)-204-96-50
v.beh@kpi.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2019 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2019 00:00
Початок аукціону: 07 травня 2019 13:54
Очікувана вартість: 174 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 870,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Маяк
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
385 кг
Сир твердий Голандський з масовою часткою жиру в сухій речовині не менше 45%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
820 кг
Сир кисломолочний з масовою часткою жиру не менше 9,5 %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
380 кг
Сиркова (творожна) маса солодка з масовою часткою жиру не менше 4, 5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2019 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 11:59
ТД.doc
17 квітня 2019 11:59
Додаток 7.doc
17 квітня 2019 11:59
Додаток 5 сир.doc
17 квітня 2019 11:59
Додаток 6.doc
17 квітня 2019 11:58
Додаток 4.docx
17 квітня 2019 11:58
Додаток 3.doc
17 квітня 2019 11:58
Додаток 2.doc
17 квітня 2019 11:58
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-17-000598-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42601065
Дата подання: 21 травня 2019 12:25
Вимога про усунення порушення у прийнятому рішенні про відхилення тендерної пропозиції ПП «Никольтрейд»
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднене Протокол розгляду тендерних пропозицій, яким тендерну пропозицію ПП «Никольтрейд» було відхилено згідно до п. 4 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), як таку що не відповідає умовам тендерної документації за таких підстав:
«- у порушення вимог, зазначених у тендерній документації, Учасник не надав копію аналогічного договору щодо предмету закупівлі (Додатку № 2 тендерної документації)»

Під час проведення Процедури закупівлі Замовник допустив порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника, яка повністю відповідає умовам Тендерної документації, що обґрунтовується наступним:

Додатком 2 до тендерної документації встановлено наступні вимоги:
1.1. Для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору
учасник повинен надати копію договору (не більше трирічної давнини).
1.2. Позитивний лист - відгук Замовника, щодо виконання договорів поставки продуктів харчування за останні 3 роки (2017-2019рр.).
Відгук надається Учаснику торгів за результатами виконання ним усіх (будь яких) договорів поставки до КПІ ім. Ігоря Сікорського у 2017-2019рр., незалежно від предмету закупівлі за яким проводяться торги.
- від Замовника (КПІ ім. Ігоря Сікорського) - для Учасників торгів, які постачали товар до КПІ ім. Ігоря Сікорського (в тому числі бази відпочинку КПІ ім. Ігоря Сікорського) протягом 2017-2019 років.
- від інших Замовників - для Учасників торгів, які не були постачальниками товарів до КПІ ім. Ігоря Сікорського протягом 2017-2019 років.

На виконання цієї вимоги ПП «Никольтрейд» надано аналогічний договір поставки продуктів харчування № Г-288 від 20.11.2018 року, укладеного з Державною установою «Херсонська виправна колонія (№ 61)»(замовник) та відгук від замовника № 27/5-2220 від 06.05.2019р., оскільки учасник не був постачальниками товарів до КПІ ім. Ігоря Сікорського протягом 2017-2019 років.
Тем самим ПП «Никольтрейд» виконав вимоги, зазначені у Додатку 2 тендерної документації у повному обсязі.

Разом з тим зазначимо, що умовами тендерної документації та Додатку 2 до неї передбачено надання для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору двох документів:
1. Аналогічного договору, при цьому в ТД відсутні вимоги щодо необхідності надання підтвердження учасниками Процедури закупівлі виконання аналогічного договору саме щодо предмету закупівлі.
Слід зазначити, що Документація не містить визначення "аналогічного договору", а також особливих вимог до таких договорів, контрагентів за договорами та предмету закупівлі, за якими вони мають бути виконані.

2. Позитивний лист - відгук Замовника, при цьому зазначено що він надається «незалежно від предмету закупівлі за яким проводяться торги».
Тобто якщо для першого документу взагалі не встановлено ніяких обмежень щодо відповідності предмету закупівлі, то для другого документу прямо вказано що він надається НЕЗАЛЕЖНО від предмета закупівлі за яким проводяться торги.

З цього слідує, що ПП «Никольтрейд» під час підготовки та подання тендерної пропозиції, виконав всі вимоги, встановлені замовником у тендерній документації. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ПП «Никольтрейд» повністю відповідає вимогам Закону та тендерної документації. ПП «Никольтрейд» подано всі передбачені тендерною документацією документи з урахуванням особливостей предмету закупівлі, Замовник необґрунтовано, всупереч вимогам Закону, відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію за результатами розгляду пропозиції.
Дане порушення може бути усунене Замовником шляхом скасування раніше прийнятого рішення.

Просимо прийняти законне та обґрунтоване рішення стосовно цієї процедури закупівлі.
У разі ігнорування Замовником цього звернення, та не усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, змушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету та повідомити контролюючі органи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2019 14:46
Шановний Учаснику, підкреслимо, що у чинному законодавстві чітко не встановлено, що мається на увазі під аналогічними договорами. Для визначення цього поняття варто звернутись до ст. 626 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України), яка визначає, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Відповідно до абз.2 ч.1 ст. 638 ЦК України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Господарське законодавство не дає чіткого визначення договору, але характеризує господарсько-договірні зобов’язання. Так, ч.1 ст.179 Господарського кодексу України (далі – ГК України) передбачено, що майново-господарські зобов'язання, які виникають між суб'єктами господарювання або між суб'єктами господарювання і негосподарюючими суб'єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов'язаннями. Відповідно до ч.3 ст.180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Також необхідно звернути увагу на п.5 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, який визначає, що договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Вищезазначені норми законодавства дають підстави системно підійти до визначення аналогічного договору.
Підводячи підсумок, зазначимо, що основними ознаками аналогічного договору є вид договору (залежно від правової природи), а також предмет закупівлі.
Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.
Отже, наданий ПП «Никольтрейд» договір поставки № Г-288 від 20.11.2018 року, укладений з Державною установою «Херсонська виправна колонія (№ 61)», стосовно предмету закупівлі Фруктові та овочеві соки - код ДК О21:2015 – 15320000-7 не є аналогічним в частині предмету закупівлі щодо даної процедури закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД" 101 138,40
UAH з ПДВ
97 749,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 149 838,00
UAH з ПДВ
97 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАВЧЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА 131 604,00
UAH з ПДВ
101 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченой ответственностью "ИНФО-ТЕХ-СЕРВИС ПЛЮС" 147 588,00
UAH з ПДВ
147 588,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАРІ ФУДС" 169 277,70
UAH з ПДВ
169 277,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2019 21:46
Електронний підпис
06 травня 2019 21:45
Інші документи.PDF
06 травня 2019 21:45
Додаток 7 сир.PDF
06 травня 2019 21:45
Додаток 5 сир.PDF
06 травня 2019 21:45
Додаток 4 сир.PDF
06 травня 2019 21:45
Додаток 3.PDF
06 травня 2019 21:45
Додаток 2.PDF
06 травня 2019 21:45
Додаток 1 сир.PDF

Публічні документи

06 травня 2019 19:37
виписка з ЄДР (2).jpg
06 травня 2019 19:37
виписка з ЄДР (1).jpg

Публічні документи

16 травня 2019 07:01
Додаток 1 кінцева.doc
06 травня 2019 12:30
Nakaz_savchenko.zip
06 травня 2019 12:30
Licenzia.zip
06 травня 2019 12:30
Doverka_savchenko.zip
06 травня 2019 12:30
201597_ГР_235_5000.00.pdf.zip
06 травня 2019 12:30
Додаток 7 сыр.pdf
06 травня 2019 12:30
Додаток 5 сыр.pdf
06 травня 2019 12:30
Додаток 4 сыр.pdf
06 травня 2019 12:30
Додаток 3.pdf
06 травня 2019 12:30
додаток 2 сыр.pdf
06 травня 2019 12:30
Додаток 1 сыр.pdf

Публічні документи

06 травня 2019 14:10
Свидетельство ПДВ.pdf
06 травня 2019 14:10
Пропозиція.pdf

Публічні документи

06 травня 2019 19:50
Електронний підпис
06 травня 2019 19:48
якість.pdf
06 травня 2019 19:48
технічка.pdf
06 травня 2019 19:48
12. Виписка з ЄДР.pdf
06 травня 2019 19:48
Підписаний_G0519-2143-GL_tender.pdf
06 травня 2019 19:48
11. Витяг.pdf
06 травня 2019 19:48
Лицензия с эцп.pdf
06 травня 2019 19:48
додаток 3 по статті 17.pdf
06 травня 2019 19:48
8. відгук.pdf
06 травня 2019 19:48
7. аналогічний договір.pdf
06 травня 2019 19:48
5. про субпідрядника.pdf
06 травня 2019 19:48
4 Доки для підпису.pdf
06 травня 2019 19:48
гарант лист.pdf
06 травня 2019 19:48
3. статут.rar
06 травня 2019 19:48
2. Витяг ПДВ.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД"

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАВЧЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА

Общество с ограниченой ответственностью "ИНФО-ТЕХ-СЕРВИС ПЛЮС"

ТОВ "МАРІ ФУДС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД"
#42601065
Відхилено 97 749,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 16:30
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
#2988818669
Відхилено 97 750,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 16:31
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАВЧЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА
#2480612985
Переможець 101 000,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 16:31

Документи

14 травня 2019 16:30
Електронний підпис

Документи

14 травня 2019 16:31
Електронний підпис

Документи

14 травня 2019 16:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2019 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРАВЧЕНКО ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА
#2480612985
101 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2019 16:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 16:01
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 16:00
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 11:48
ду_2 (1) (1).pdf зміни до договору
13 листопада 2019 11:47
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2019 11:40
ду_1 (1).pdf зміни до договору
29 травня 2019 11:40
Електронний підпис укладений
29 травня 2019 11:24
Договір.pdf укладений
29 травня 2019 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: ВТ-19125
Договір:
Номер додаткової угоди: ВТ-19125
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: ВТ-19125
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 88 611,90
UAH (в тому числі ПДВ 14 768,65 UAH)
Причини розірвання договору: абз.2 ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (відсутність подальшої потреби в закупівлі).