Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло
Очікувана вартість
173 000,00 UAH
UA-2019-04-17-000513-c ● d439185e334b4db08631c1bca7f1b50e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО" |
Код ЄДРПОУ: | 02070921 |
Вебсайт: | https://kpi.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, КИЕВ,проспект Перемоги, 37, к.207/4 |
Контактна особа: |
Бех Виталий Викторович (044)-204-96-50 v.beh@kpi.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2019 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2019 14:45 |
Очікувана вартість: | 173 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 865,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Маяк
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1135 кг
Масло солодковершкове селянське 73 %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2019
—
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2019 13:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2019 11:21 |
ТД.doc | |
17 квітня 2019 11:21 |
Додаток 7.doc | |
17 квітня 2019 11:21 |
Додаток 6.doc | |
17 квітня 2019 11:21 |
Додаток 5 масло.doc | |
17 квітня 2019 11:21 |
Додаток 4.docx | |
17 квітня 2019 11:21 |
Додаток 3.doc | |
17 квітня 2019 11:21 |
Додаток 2.doc | |
17 квітня 2019 11:21 |
Додаток 1.doc |
17 квітня 2019 13:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 квітня 2019 11:21 |
ТД.doc
|
|||
17 квітня 2019 11:21 |
Додаток 7.doc
|
|||
17 квітня 2019 11:21 |
Додаток 6.doc
|
|||
17 квітня 2019 11:21 |
Додаток 5 масло.doc
|
|||
17 квітня 2019 11:21 |
Додаток 4.docx
|
|||
17 квітня 2019 11:21 |
Додаток 3.doc
|
|||
17 квітня 2019 11:21 |
Додаток 2.doc
|
|||
17 квітня 2019 11:21 |
Додаток 1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-17-000513-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42601065
Дата подання: 21 травня 2019 12:27
Вимога про усунення порушення у прийнятому рішенні про відхилення тендерної пропозиції ПП «Никольтрейд»
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднене Протокол розгляду тендерних пропозицій, яким тендерну пропозицію ПП «Никольтрейд» було відхилено згідно до п. 4 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), як таку що не відповідає умовам тендерної документації за таких підстав:
«- у порушення вимог, зазначених у тендерній документації, Учасник не надав копію аналогічного договору щодо предмету закупівлі (Додатку № 2 тендерної документації)»
Під час проведення Процедури закупівлі Замовник допустив порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника, яка повністю відповідає умовам Тендерної документації, що обґрунтовується наступним:
Додатком 2 до тендерної документації встановлено наступні вимоги:
1.1. Для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору
учасник повинен надати копію договору (не більше трирічної давнини).
1.2. Позитивний лист - відгук Замовника, щодо виконання договорів поставки продуктів харчування за останні 3 роки (2017-2019рр.).
Відгук надається Учаснику торгів за результатами виконання ним усіх (будь яких) договорів поставки до КПІ ім. Ігоря Сікорського у 2017-2019рр., незалежно від предмету закупівлі за яким проводяться торги.
- від Замовника (КПІ ім. Ігоря Сікорського) - для Учасників торгів, які постачали товар до КПІ ім. Ігоря Сікорського (в тому числі бази відпочинку КПІ ім. Ігоря Сікорського) протягом 2017-2019 років.
- від інших Замовників - для Учасників торгів, які не були постачальниками товарів до КПІ ім. Ігоря Сікорського протягом 2017-2019 років.
На виконання цієї вимоги ПП «Никольтрейд» надано аналогічний договір поставки продуктів харчування № Г-288 від 20.11.2018 року, укладеного з Державною установою «Херсонська виправна колонія (№ 61)»(замовник) та відгук від замовника № 27/5-2220 від 06.05.2019р., оскільки учасник не був постачальниками товарів до КПІ ім. Ігоря Сікорського протягом 2017-2019 років.
Тем самим ПП «Никольтрейд» виконав вимоги, зазначені у Додатку 2 тендерної документації у повному обсязі.
Разом з тим зазначимо, що умовами тендерної документації та Додатку 2 до неї передбачено надання для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору двох документів:
1. Аналогічного договору, при цьому в ТД відсутні вимоги щодо необхідності надання підтвердження учасниками Процедури закупівлі виконання аналогічного договору саме щодо предмету закупівлі.
Слід зазначити, що Документація не містить визначення "аналогічного договору", а також особливих вимог до таких договорів, контрагентів за договорами та предмету закупівлі, за якими вони мають бути виконані.
2. Позитивний лист - відгук Замовника, при цьому зазначено що він надається «незалежно від предмету закупівлі за яким проводяться торги».
Тобто якщо для першого документу взагалі не встановлено ніяких обмежень щодо відповідності предмету закупівлі, то для другого документу прямо вказано що він надається НЕЗАЛЕЖНО від предмета закупівлі за яким проводяться торги.
З цього слідує, що ПП «Никольтрейд» під час підготовки та подання тендерної пропозиції, виконав всі вимоги, встановлені замовником у тендерній документації. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ПП «Никольтрейд» повністю відповідає вимогам Закону та тендерної документації. ПП «Никольтрейд» подано всі передбачені тендерною документацією документи з урахуванням особливостей предмету закупівлі, Замовник необґрунтовано, всупереч вимогам Закону, відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію за результатами розгляду пропозиції.
Дане порушення може бути усунене Замовником шляхом скасування раніше прийнятого рішення.
Просимо прийняти законне та обґрунтоване рішення стосовно цієї процедури закупівлі.
У разі ігнорування Замовником цього звернення, та не усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, змушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету та повідомити контролюючі органи.
Розгорнути
Згорнути
«- у порушення вимог, зазначених у тендерній документації, Учасник не надав копію аналогічного договору щодо предмету закупівлі (Додатку № 2 тендерної документації)»
Під час проведення Процедури закупівлі Замовник допустив порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника, яка повністю відповідає умовам Тендерної документації, що обґрунтовується наступним:
Додатком 2 до тендерної документації встановлено наступні вимоги:
1.1. Для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору
учасник повинен надати копію договору (не більше трирічної давнини).
1.2. Позитивний лист - відгук Замовника, щодо виконання договорів поставки продуктів харчування за останні 3 роки (2017-2019рр.).
Відгук надається Учаснику торгів за результатами виконання ним усіх (будь яких) договорів поставки до КПІ ім. Ігоря Сікорського у 2017-2019рр., незалежно від предмету закупівлі за яким проводяться торги.
- від Замовника (КПІ ім. Ігоря Сікорського) - для Учасників торгів, які постачали товар до КПІ ім. Ігоря Сікорського (в тому числі бази відпочинку КПІ ім. Ігоря Сікорського) протягом 2017-2019 років.
- від інших Замовників - для Учасників торгів, які не були постачальниками товарів до КПІ ім. Ігоря Сікорського протягом 2017-2019 років.
На виконання цієї вимоги ПП «Никольтрейд» надано аналогічний договір поставки продуктів харчування № Г-288 від 20.11.2018 року, укладеного з Державною установою «Херсонська виправна колонія (№ 61)»(замовник) та відгук від замовника № 27/5-2220 від 06.05.2019р., оскільки учасник не був постачальниками товарів до КПІ ім. Ігоря Сікорського протягом 2017-2019 років.
Тем самим ПП «Никольтрейд» виконав вимоги, зазначені у Додатку 2 тендерної документації у повному обсязі.
Разом з тим зазначимо, що умовами тендерної документації та Додатку 2 до неї передбачено надання для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору двох документів:
1. Аналогічного договору, при цьому в ТД відсутні вимоги щодо необхідності надання підтвердження учасниками Процедури закупівлі виконання аналогічного договору саме щодо предмету закупівлі.
Слід зазначити, що Документація не містить визначення "аналогічного договору", а також особливих вимог до таких договорів, контрагентів за договорами та предмету закупівлі, за якими вони мають бути виконані.
2. Позитивний лист - відгук Замовника, при цьому зазначено що він надається «незалежно від предмету закупівлі за яким проводяться торги».
Тобто якщо для першого документу взагалі не встановлено ніяких обмежень щодо відповідності предмету закупівлі, то для другого документу прямо вказано що він надається НЕЗАЛЕЖНО від предмета закупівлі за яким проводяться торги.
З цього слідує, що ПП «Никольтрейд» під час підготовки та подання тендерної пропозиції, виконав всі вимоги, встановлені замовником у тендерній документації. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ПП «Никольтрейд» повністю відповідає вимогам Закону та тендерної документації. ПП «Никольтрейд» подано всі передбачені тендерною документацією документи з урахуванням особливостей предмету закупівлі, Замовник необґрунтовано, всупереч вимогам Закону, відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію за результатами розгляду пропозиції.
Дане порушення може бути усунене Замовником шляхом скасування раніше прийнятого рішення.
Просимо прийняти законне та обґрунтоване рішення стосовно цієї процедури закупівлі.
У разі ігнорування Замовником цього звернення, та не усунення порушень під час проведення процедури закупівлі, змушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету та повідомити контролюючі органи.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2019 14:42
Шановний Учаснику, підкреслимо, що у чинному законодавстві чітко не встановлено, що мається на увазі під аналогічними договорами. Для визначення цього поняття варто звернутись до ст. 626 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України), яка визначає, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Відповідно до абз.2 ч.1 ст. 638 ЦК України істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Господарське законодавство не дає чіткого визначення договору, але характеризує господарсько-договірні зобов’язання. Так, ч.1 ст.179 Господарського кодексу України (далі – ГК України) передбачено, що майново-господарські зобов'язання, які виникають між суб'єктами господарювання або між суб'єктами господарювання і негосподарюючими суб'єктами - юридичними особами на підставі господарських договорів, є господарсько-договірними зобов'язаннями. Відповідно до ч.3 ст.180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Також необхідно звернути увагу на п.5 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, який визначає, що договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Вищезазначені норми законодавства дають підстави системно підійти до визначення аналогічного договору.
Підводячи підсумок, зазначимо, що основними ознаками аналогічного договору є вид договору (залежно від правової природи), а також предмет закупівлі.
Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.
Отже, наданий ПП «Никольтрейд» договір поставки № Г-288 від 20.11.2018 року, укладений з Державною установою «Херсонська виправна колонія (№ 61)», стосовно предмету закупівлі Фруктові та овочеві соки - код ДК О21:2015 – 15320000-7 не є аналогічним в частині предмету закупівлі щодо даної процедури закупівлі.
Підводячи підсумок, зазначимо, що основними ознаками аналогічного договору є вид договору (залежно від правової природи), а також предмет закупівлі.
Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір, подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.
Отже, наданий ПП «Никольтрейд» договір поставки № Г-288 від 20.11.2018 року, укладений з Державною установою «Херсонська виправна колонія (№ 61)», стосовно предмету закупівлі Фруктові та овочеві соки - код ДК О21:2015 – 15320000-7 не є аналогічним в частині предмету закупівлі щодо даної процедури закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-17-000513-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "МАРІ ФУДС", Код ЄДРПОУ:41644375
Дата подання: 24 травня 2019 17:59
Дата подання: 24 травня 2019 17:59
СКАРГА
17.04.2019 року НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО" оголошено відкриті торги на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі».
У аукціоні 07.05.2019 року взяло участь:
1. ТОВ «МАРІ ФУДС»
2. ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
3. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД"
4. Мале Приватне Підприємство "Ритм"
За результатом розгляду тендерних пропозицій 14.05.2019 року тендерним комітетом було неправомірно дискваліфіковано : ТОВ «МАРІ ФУДС».
Замовник, відхиливши пропозицію, обгрунтовує, це тим, що пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника згідно п.4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації), а саме: учасник не надав копію аналогічного договору щодо предмета закупівлі (згідно додатку №2 до тендерної документації).
ТОВ «МАРІ ФУДС» щодо питання «учасник не надав копію аналогічного договору щодо предмета закупівлі (згідно додатку №2 до тендерної документації)» пояснює що відповідно до пункту 1.1 додатку 2 тендерної документації «Для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати копію договору (не більше трирічної давнини).» та на підтвердження даної вимоги у складі пропозиції було надано файл назва якого «7. аналогічний договір», який містить копію договору який підтверджує вимогу досвіду виконання аналогічного договору.
Також виходячи із вимоги Замовника «Для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати копію договору (не більше трирічної давнини).» вбачається, що для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник повинен надати лише копію договору (Замовник не зазначає, що це повинен бути аналогічний договір щодо предмета закупівлі), а вказує лише, що учасник повинен надати копію договору. Тому учасником у складі пропозиції було надано копію договору на поставку продуктів харчування, яким підтверджує наявність кваліфікаційного критерію, а саме досвіду виконання аналогічного договору.
Також відповідно до пункту 1.2 додатку 2 тендерної документації «1.2. Позитивний лист - відгук Замовника, щодо виконання договорів поставки продуктів харчування за останні 3 роки (2017-2019рр.).», Замовник вимагає лист-відгук щодо виконання договорів поставки на продукти харчування, а отже із даної вимоги Замовника зрозуміло, що потрібний договір та лист-відгук на продукти харчування.
Також 17.05.2019 року тендерним комітетом було визначено Мале Приватне Підприємство "Ритм". Однак, ми не погоджуємося з рішенням тендерного комітету НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО" в частині визначення переможцем процедури закупівлі, з подальшим укладенням договору з Мале Приватне Підприємство "Ритм", адже дана пропозиція не відповідає технічним вимогам, встановлених в тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, а саме:
По-перше: Відповідно до пункту 1.1 додатку 2 тендерної документації «Для підтвердження інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати копію договору (не більше трирічної давнини).» та на підтвердження даної вимоги Мале Приватне Підприємство "Ритм" у складі пропозиції надає файл назва якого «Аналогічний договір», який містить договір № ВТ 18100 від 21.05.2018 року.
Даний договір було укладено за процедурою відкритих торгів у 2018 році номер закупівлі UA-2018-04-13-001781-a.
Також відповідно до пункту 17.1 вищезазначеного договору «додаткові угоди та додатки до цього Договору є невід’ємною частиною і мають юридично силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані сторонами» тобто учасник повинен надати договір та всі додаткові угода та додатки до нього, для надання цілого документа.
Звертаючи увагу, даний договір Мале Приватне Підприємство "Ритм" уклало за процедурою відкритих торгів, номер закупівлі UA-2018-04-13-001781-a, а тому за допомогою сайту «Prozorro» можна дізнатися, що даний договір містить додаткову угоду №1 від 10.10.2018 року про зменшення обсягів закупівлю, а також загальну суму договору. Отже договір № ВТ 18100 від 21.05.2018 року, наданий у неповному обсязі, та містить не підтверджену інформацію (а саме, сума наданого договору (99 962,67 грн. ) не відповідає сумі виконання договору (54 553,80 грн. )).
А тому учасник, Мале Приватне Підприємство "Ритм", не підтверджує досвід виконання аналогічного договору, так як був наданий договір, без додатків які є невід’ємною частиною договору.
Таким чином тендерна пропозиція Мале Приватне Підприємство "Ритм" не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 травня 2019 20:54
Рішення від 29.05.2019 № 6861.pdf
Дата публікації: 29 травня 2019 20:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.06.2019 № 7550.pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 23:24
Рішення від 11.06.2019 № 7550.pdf
Дата публікації: 14 червня 2019 20:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2019 15:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна |
146 074,50
UAH з ПДВ
|
96 475,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД" |
102 047,85
UAH з ПДВ
|
102 047,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАРІ ФУДС" |
163 644,30
UAH з ПДВ
|
162 759,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Мале Приватне Підприємство "Ритм" |
169 909,50
UAH з ПДВ
|
163 576,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна #2988818669 |
Відхилено |
96 475,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 16:52
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИКОЛЬТРЕЙД" #42601065 |
Відхилено |
102 047,85
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 16:53
|
|
ТОВ "МАРІ ФУДС" #41644375 |
Відхилено |
162 759,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 16:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Мале Приватне Підприємство "Ритм" #24756872 |
Переможець |
163 576,20
UAH з ПДВ
|
17 травня 2019 10:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2019 17:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2019 17:34
|
ДУ1 (2) (1).pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2019 17:34
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2019 12:37
|
Договір.pdf | укладений |
19 червня 2019 12:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ВТ-19124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |