Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля
Очікувана вартість
2 401 408,00 UAH
UA-2019-04-17-000500-c ● 707dea337d804958aa8897e9458cd7fe
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Новоайдарська обласна загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ступенів" |
Код ЄДРПОУ: | 20151675 |
Місцезнаходження: | 93500, Україна , Луганська обл., Новоайдар, вулиця Віті П'ятьоркіна, будинок 3 |
Контактна особа: |
Декіна Марина Анатоліївна +380644592993 Novoaidar_internat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2019 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2019 13:12 |
Очікувана вартість: | 2 401 408,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 007,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 70000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
505 т
Вугілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93500, Україна, Луганська область, смт. Новоайдар, вул. В.П’ятьоркіна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2019 11:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2019 11:13 |
Перелік змін до ТД 19.04.2019.docx | |
19 квітня 2019 11:13 |
File.PDF | |
19 квітня 2019 11:13 |
Додаток - 1 ТЗ -зі змінами.doc | |
17 квітня 2019 11:16 |
ТД уголь.doc | |
17 квітня 2019 11:16 |
Додаток 3 - ТП.doc | |
17 квітня 2019 11:16 |
Додаток 2 - ПД-2.doc |
19 квітня 2019 11:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 квітня 2019 11:13 |
Перелік змін до ТД 19.04.2019.docx
|
|||
19 квітня 2019 11:13 |
File.PDF
|
|||
19 квітня 2019 11:13 |
Додаток - 1 ТЗ -зі змінами.doc
|
|||
17 квітня 2019 11:16 |
ТД уголь.doc
|
|||
17 квітня 2019 11:16 |
Додаток 3 - ТП.doc
|
|||
17 квітня 2019 11:16 |
Додаток 2 - ПД-2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Користування сертифікатом по ДСТУ 3472-96
Дата подання: 23 квітня 2019 12:19
Дата відповіді: 25 квітня 2019 13:16
В "додатку 1 -ТЗ - зі змінами" приведені посилання на ДСТУ - а саме "Технічні вимоги до предмета закупівлі (хімічно-технічні характеристики наведені в межах показників Державних стандартів ДСТУ 7146:2010, ДСТУ 3472-2015).
Наше підприємство планує подати сертифікат з ДСТУ 3472-96, так як він був видан у грудні 2015 року і дійсний до кінця 2019 року.
Саме цей стандарт приведений у ДСТУ 7146-2010:
"2 НОРМАТИВНІ ПОСИЛАННЯ
У цьому стандарті є посилання на такі нормативні документи:
ДСТУ 3472-96 Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація"
(http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=70181).
Вопрос: "Чи буде прийнятий наш сертифікат з ДСТУ 3472-1996?"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: "ДСТУ 3472-96 Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація" є у нормативних документах, а саме ДСТУ 7146-2010 (Додаток 1 до тендерної документації). У серпні 2016 року був прийнятий новий стандарт ДСТУ 3472-2015 (Додаток 1 до тендерної документації).
Але якщо сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик виданий до серпня 2016 (з моменту вступу нового ДСТУ у дію), в якому вказано старий ДСТУ 3472-96, але сертифікат є чинний до кінцевого терміна виконання зобовязань учасником , то такий сертифікат теж буде вважатися чинним."
Але якщо сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик виданий до серпня 2016 (з моменту вступу нового ДСТУ у дію), в якому вказано старий ДСТУ 3472-96, але сертифікат є чинний до кінцевого терміна виконання зобовязань учасником , то такий сертифікат теж буде вважатися чинним."
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-17-000500-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛЬВЄС", Код ЄДРПОУ:42629728
Дата подання: 17 квітня 2019 15:13
ДСТУ
Шановний замовнику згідно Додатка 1 «Технічні вимоги до закупівлі», ви вимагаєте, щоб зольність не перевищувала 10%, волога 8%, теплота згорання не нижче 6300 Ккал, тим самим порушуєте чинне законодавство, адже у ДСТУ 4176:2010, яке використовується для побутових потреб у таблиці 1 для вугілля ДГ 13-100 відсутні показники зольності, вологи на сухих стан палива та теплота згорання вугілля, що ви вимагаєте. Також вказуєте ДСТУ 4083-2002 «Вугілля кам`яне та антрацит для пиловидного спалювання на теплових електростанціях», який не відповідає нормам для побутових потреб. Наведені ваші вимоги дає чітко зрозуміти, що Ви підігруєте конкретному учаснику тим самим дискримінуєте інших учасників торгів. Питання, щодо невідповідності та порушення вимог ДСТУ 7146:2010 Замовниками, вже неодноразово було предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка в свою чергу визнавала цю вимогу дискримінаційної і зобов'язувала Замовників торгів внести відповідні зміни до Документації.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 17 квітня 2019 15:16
Причина: помилка ДСТУ 7146:2010
Номер вимоги: UA-2019-04-17-000500-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛЬВЄС", Код ЄДРПОУ:42629728
Дата подання: 17 квітня 2019 15:17
ДСТУ
Шановний замовнику згідно Додатка 1 «Технічні вимоги до закупівлі», ви вимагаєте, щоб зольність не перевищувала 10%, волога 8%, теплота згорання не нижче 6300 Ккал, тим самим порушуєте чинне законодавство, адже у ДСТУ 7146:2010, яке використовується для побутових потреб у таблиці 1 для вугілля ДГ 13-100 відсутні показники зольності вологи на сухих стан палива та теплотою згорання, що ви вимагаєте. Також вказуєте ДСТУ 4083-2002 «Вугілля кам`яне та антрацит для пиловидного спалювання на теплових електростанціях», який не відповідає нормам для побутових потреб. Наведені ваші вимоги дає чітко зрозуміти, що Ви підігруєте конкретному учаснику тим самим дискримінуєте інших учасників торгів. Питання, щодо невідповідності та порушення вимог ДСТУ 7146:2010 Замовниками, вже неодноразово було предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка в свою чергу визнавала цю вимогу дискримінаційної і зобов'язувала Замовників торгів внести відповідні зміни до Документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 квітня 2019 11:09
Ваше зауваження прийнято до уваги та внесено відповідні зміни.
Номер вимоги: UA-2019-04-17-000500-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ", Код ЄДРПОУ:41264504
Дата подання: 12 травня 2019 10:47
щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Покровсь-вугілля"
Згідно рішення тендерного комітету Комунального закладу "Новоайдарська обласна загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ступенів" за № б/н від 11 травня 2019 року, пропозиція ТОВ "Покровськ-вугілля" була відхилена за наступними крітеріями:
- відсутність листа(довідки), щодо наявності або відсутності вугілля на складі;
-оригінали відгуків надані не замовниками торгів
-надано не оригінал випіски з протоколу зборів засновників
Наступним повідомляємо, що у складі нашої тендерної пропозиції були надані наступні документи(відповіді згідно протоколу по черзі):
1. ТОВ "Покровськ-вугілля" у складі своєї пропозиції надало інформацію щодо наявності/відсутності вугілля на складі, було подано файл "3_Лист_наличие_склад.pdf"
2. Стосовно відгуків від контрагентів - в Тендерній Документації не вказано, що замовниками обовязково повинні бути державні установи, а тим паче, сам замовник "Новоайдарська обласна загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ступенів"
3. Щодо оригінала виписки з протокола зборів засновників - ТОВ "Покровськ-вугілля" надало в складі тендерної пропозиції скановану з оригіналу копію виписки з держреєстрації, та копію протоколу зборів засновників завірену печаткою підприємства, підписом директора та написом "Згідно з оригіналом", усі документи тендерної пропозиції були підтверджені підписом ЕЦП, що є гарантією, згідно законодавства України, що документи мають оригінальний підпис та відповідають оригіналам документів.
Тому, з вищенаведенного, просимо Вас ще раз переглянути нашу тендерну пропозицію та скасувати рішення, щодо відхилення пропозиції ТОВ "Покровськ-вугілля", так як вважаємо, що згідно тендерним умовам ви виконали всі вимоги Замовника.
Щодо пропозиції ПП "НИРТ" - є підстави щодо невідповідності тендерної документації цього учасника вимогам Замовника:
1.відсутній лист-згода щодо умов ТД :"У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, про що учасник надає відповідний лист-згоду у складі тендерної пропозиції."
Даний документ відсутній у складі тендерної пропозиції ПП "НИРТ", що є порушенням вимог замовника.
2. сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик запропонованого вугілля ПП "НИРТ" № 103 на марку вугілля ДГОМ (13-50), що є дійсним протягом вересня 2015 - вересня 2019 років, не відповідає вимогам замовника, так як сертифікат повинен бути дійсним на весь період поставки, тобто до 31 грудня 2019 року. Сертифікат наданий ПП "НИРТ" від ТОВ «Істель-Групп» має строк діяльності лише до вересня 2019 року. Договір, який надав учасник, стосовно проведення лабораторних досліджень для видачі нового сертифікату укладено між ТОВ «Істель-Групп» та ДП «НТЦ «Вуглеінновація», що ніяким чином дані договірни відносини не стосуються ПП "НИРТ".
Тому вважаємо що документи подані ПП "НИРТ" не відповідають вимогам замовника та законодавству згідно умовам ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
- відсутність листа(довідки), щодо наявності або відсутності вугілля на складі;
-оригінали відгуків надані не замовниками торгів
-надано не оригінал випіски з протоколу зборів засновників
Наступним повідомляємо, що у складі нашої тендерної пропозиції були надані наступні документи(відповіді згідно протоколу по черзі):
1. ТОВ "Покровськ-вугілля" у складі своєї пропозиції надало інформацію щодо наявності/відсутності вугілля на складі, було подано файл "3_Лист_наличие_склад.pdf"
2. Стосовно відгуків від контрагентів - в Тендерній Документації не вказано, що замовниками обовязково повинні бути державні установи, а тим паче, сам замовник "Новоайдарська обласна загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III ступенів"
3. Щодо оригінала виписки з протокола зборів засновників - ТОВ "Покровськ-вугілля" надало в складі тендерної пропозиції скановану з оригіналу копію виписки з держреєстрації, та копію протоколу зборів засновників завірену печаткою підприємства, підписом директора та написом "Згідно з оригіналом", усі документи тендерної пропозиції були підтверджені підписом ЕЦП, що є гарантією, згідно законодавства України, що документи мають оригінальний підпис та відповідають оригіналам документів.
Тому, з вищенаведенного, просимо Вас ще раз переглянути нашу тендерну пропозицію та скасувати рішення, щодо відхилення пропозиції ТОВ "Покровськ-вугілля", так як вважаємо, що згідно тендерним умовам ви виконали всі вимоги Замовника.
Щодо пропозиції ПП "НИРТ" - є підстави щодо невідповідності тендерної документації цього учасника вимогам Замовника:
1.відсутній лист-згода щодо умов ТД :"У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації замовник відхиляє тендерну пропозицію цього учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, про що учасник надає відповідний лист-згоду у складі тендерної пропозиції."
Даний документ відсутній у складі тендерної пропозиції ПП "НИРТ", що є порушенням вимог замовника.
2. сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик запропонованого вугілля ПП "НИРТ" № 103 на марку вугілля ДГОМ (13-50), що є дійсним протягом вересня 2015 - вересня 2019 років, не відповідає вимогам замовника, так як сертифікат повинен бути дійсним на весь період поставки, тобто до 31 грудня 2019 року. Сертифікат наданий ПП "НИРТ" від ТОВ «Істель-Групп» має строк діяльності лише до вересня 2019 року. Договір, який надав учасник, стосовно проведення лабораторних досліджень для видачі нового сертифікату укладено між ТОВ «Істель-Групп» та ДП «НТЦ «Вуглеінновація», що ніяким чином дані договірни відносини не стосуються ПП "НИРТ".
Тому вважаємо що документи подані ПП "НИРТ" не відповідають вимогам замовника та законодавству згідно умовам ЗУ "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 травня 2019 12:56
Вимогу учасника не задоволено
Номер вимоги: UA-2019-04-17-000500-c.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ", Код ЄДРПОУ:41264504
Дата подання: 25 червня 2019 22:57
невідповідність учасника ТОВ "Паливторг" вимогам тендерної документації
ТОВ «Покровськ-вугілля» наступним повідомляє про порушення ТзОВ «Паливторг» вимогам Тендерної документації Замовника - Комунального закладу "Новоайдарська обласна загальноосвітня санаторна школа-інтернат I-III».
Суть нашої вимоги полягає в наступному:
1. У складі своєї тендерної пропозиції підприємство ТзОВ «Паливторг» на вимогу Додатка 1 «Технічні вимоги», а саме:
« Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації, а саме :
- … Оригінал сертифікату якості вугілля або Оригінал протоколу випробувань або Оригінал посвідчення про якість або оригінал іншого документа, що має аналогічний тип та де вказані одні й ті найменування показників щодо якості вугілля, виданий на ім’я учасника торгів…»
ТзОВ «Паливторг» надає інформацію згідно вимогам Додатку 1 до ТД файл «ПЯ.pdf» - «Удостоверение № 82 о качестве угля», складений російською мовою.
Замовник у Загальних положеннях тендерної документації у п. 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» прописав наступне:
«Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою».
Але ця вимога суперечить Закону України № 2704-VIII від 25.04.2019р. «Про забезпечення функціонування української мови як державної», а саме ст. 31.
«Стаття 31. Державна мова в технічній та проектній документації
1. Виготовлення технічної, проектної документації відповідно до договору, стороною якого є орган державної влади, орган місцевого самоврядування, підприємство, установа чи організація державної і комунальної форм власності, здійснюється державною мовою.
Технічна і проектна документація затверджується органами державної влади, органами місцевого самоврядування за умови, що вона виготовлена державною мовою».
Підприємство ТзОВ «Паливторг» та замовник торгів Комунальний заклад «Новоайдарська обласна загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів порушили Закон України, та згідно до ст.188 повинні понести відповідальність у вигляді штрафу, а саме згідно ст. 188 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»:
Стаття 188-52. Порушення закону щодо функціонування і застосування української мови як державної
Порушення вимог Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" щодо застосування державної мови під час засідань, заходів, зустрічей і робочого спілкування, в актах, діловодстві та документообігу в органах державної влади, органах влади Автономної Республіки Крим і органах місцевого самоврядування, на державних і комунальних підприємствах, в установах та організаціях, інших суб’єктах господарювання державної і комунальної форми власності, у судочинстві та діловодстві у судах України, в органах правопорядку, розвідувальних органах, державних органах спеціального призначення з правоохоронними функціями, на державному кордоні України, у процесі виборів та референдумів, у міжнародних договорах України -
тягнуть за собою накладення штрафу від двохсот до чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або попередження, якщо порушення вчинене вперше.
Порушення вимог Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" щодо застосування державної мови у сфері освіти, науки, культури, книговидання, у користувацьких інтерфейсах комп’ютерних програм та веб-сайтів, у сфері інформації для загального ознайомлення, публічних заходів, технічної і проектної документації, реклами, охорони здоров’я, спорту, телекомунікацій та поштового зв’язку, транспорту -
тягнуть за собою накладення штрафу від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або попередження, якщо порушення вчинене вперше.
Порушення вимог Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" щодо застосування державної мови друкованими засобами масової інформації -
тягнуть за собою накладення штрафу від чотирьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або попередження, якщо порушення вчинене вперше.
Інші, ніж визначені частинами першою - третьою цієї статті, порушення Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" щодо порядку застосування державної мови -
тягнуть за собою накладення штрафу від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або попередження, якщо порушення вчинене вперше.
Повторне протягом року вчинення порушення з числа зазначених у частинах першій - четвертій цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, -
тягне за собою накладення штрафу від п’ятисот до семисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Враховуюче вищенаведене, вважаємо доцільним скасувати закупівлю, аби уникнути покарання.
2. У складі своєї тендерної пропозиції підприємство ТзОВ «Паливторг» на вимогу п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги статтями 16 та 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а саме:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору (склад або майданчик для зберігання вугілля, автовагова, автотранспорт), разом з копіями документів на право власності на склад, автотранспорт та вагову або копіями договорів оренди або копіями договорів про надання послуг. Копії договорів власності, оренди або послуг, надаються разом з завіреними Учасником технічними паспортами на автотранспорт та вагову, та завіреним актом або свідоцтвом на право володіння земельною ділянкою.
* для забезпечення контролювання зважування представником замовника автовагова повинна розташовуватися в Новоайдарському районі. Також учасник в складі пропозиції повинен надати копію паспорту на автоваги з дійсною повіркою.
ТзОВ «Паливторг» надає договори оренди № 1412/1 від 14.12.2018р. на оренду площадки-складу з ТОВ «Агросервіс» та № 1 від 14.12.2018р. на оренду навантажувача з ФОП Воловецьким Т.Б. Але до договорів оренди не надані акти приймання-передачі основних засобів, які засвідчили б факт здійснення передачі, та бухгалтерські довідки із підтвердження постановки на облік орендованих основних засобів та присвоєння інвентарних номерів, бо сам договір це лише намір на здійснення операції.
Тому вважаємо , що ТзОВ «Паливторг» не виконало умови ст. 16 Закону.
3. Також зауважимо Вашу увагу на той факт, що навантажувач передається саме в ОРЕНДУ для ТОВ «Паливторг», тобто тимчасово ТОВ «Паливторг» володіє даною технікою без втручання в його господарські відношення Орендодавця техніки, судячи з тексту договору оренди навантажувача. Але в довідці про наявність працівників (файл «працівники.jpg») відсутня посада водія-навантажувача, тим паче, що договір оренди навантажувача був оформлений сторонами ще «14» грудня 2018 року.
Тому вважаємо , що відсутність працівника даної кваліфікації є порушенням вимог Замовника, а ТзОВ «Паливторг» не виконало умови ст. 16 Закону –наявність працівників відповідної кваліфікації та досвіду .
4. У складі своєї тендерної пропозиції підприємство ТзОВ «Паливторг» на вимогу Загальних положень ТД не надав інформації стосовно умовам «Загальні положення» п.6 а саме:
«Учасник відповідає за одержання будь-яких та/або всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання…».
Враховуючи вище наведене вимагаємо дискваліфікувати учасника ТзОВ «Паливторг» як такий , що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Суть нашої вимоги полягає в наступному:
1. У складі своєї тендерної пропозиції підприємство ТзОВ «Паливторг» на вимогу Додатка 1 «Технічні вимоги», а саме:
« Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації, а саме :
- … Оригінал сертифікату якості вугілля або Оригінал протоколу випробувань або Оригінал посвідчення про якість або оригінал іншого документа, що має аналогічний тип та де вказані одні й ті найменування показників щодо якості вугілля, виданий на ім’я учасника торгів…»
ТзОВ «Паливторг» надає інформацію згідно вимогам Додатку 1 до ТД файл «ПЯ.pdf» - «Удостоверение № 82 о качестве угля», складений російською мовою.
Замовник у Загальних положеннях тендерної документації у п. 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» прописав наступне:
«Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою».
Але ця вимога суперечить Закону України № 2704-VIII від 25.04.2019р. «Про забезпечення функціонування української мови як державної», а саме ст. 31.
«Стаття 31. Державна мова в технічній та проектній документації
1. Виготовлення технічної, проектної документації відповідно до договору, стороною якого є орган державної влади, орган місцевого самоврядування, підприємство, установа чи організація державної і комунальної форм власності, здійснюється державною мовою.
Технічна і проектна документація затверджується органами державної влади, органами місцевого самоврядування за умови, що вона виготовлена державною мовою».
Підприємство ТзОВ «Паливторг» та замовник торгів Комунальний заклад «Новоайдарська обласна загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів порушили Закон України, та згідно до ст.188 повинні понести відповідальність у вигляді штрафу, а саме згідно ст. 188 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»:
Стаття 188-52. Порушення закону щодо функціонування і застосування української мови як державної
Порушення вимог Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" щодо застосування державної мови під час засідань, заходів, зустрічей і робочого спілкування, в актах, діловодстві та документообігу в органах державної влади, органах влади Автономної Республіки Крим і органах місцевого самоврядування, на державних і комунальних підприємствах, в установах та організаціях, інших суб’єктах господарювання державної і комунальної форми власності, у судочинстві та діловодстві у судах України, в органах правопорядку, розвідувальних органах, державних органах спеціального призначення з правоохоронними функціями, на державному кордоні України, у процесі виборів та референдумів, у міжнародних договорах України -
тягнуть за собою накладення штрафу від двохсот до чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або попередження, якщо порушення вчинене вперше.
Порушення вимог Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" щодо застосування державної мови у сфері освіти, науки, культури, книговидання, у користувацьких інтерфейсах комп’ютерних програм та веб-сайтів, у сфері інформації для загального ознайомлення, публічних заходів, технічної і проектної документації, реклами, охорони здоров’я, спорту, телекомунікацій та поштового зв’язку, транспорту -
тягнуть за собою накладення штрафу від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або попередження, якщо порушення вчинене вперше.
Порушення вимог Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" щодо застосування державної мови друкованими засобами масової інформації -
тягнуть за собою накладення штрафу від чотирьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або попередження, якщо порушення вчинене вперше.
Інші, ніж визначені частинами першою - третьою цієї статті, порушення Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" щодо порядку застосування державної мови -
тягнуть за собою накладення штрафу від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або попередження, якщо порушення вчинене вперше.
Повторне протягом року вчинення порушення з числа зазначених у частинах першій - четвертій цієї статті, за яке особу вже було піддано адміністративному стягненню, -
тягне за собою накладення штрафу від п’ятисот до семисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Враховуюче вищенаведене, вважаємо доцільним скасувати закупівлю, аби уникнути покарання.
2. У складі своєї тендерної пропозиції підприємство ТзОВ «Паливторг» на вимогу п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги статтями 16 та 17 Закону» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а саме:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору (склад або майданчик для зберігання вугілля, автовагова, автотранспорт), разом з копіями документів на право власності на склад, автотранспорт та вагову або копіями договорів оренди або копіями договорів про надання послуг. Копії договорів власності, оренди або послуг, надаються разом з завіреними Учасником технічними паспортами на автотранспорт та вагову, та завіреним актом або свідоцтвом на право володіння земельною ділянкою.
* для забезпечення контролювання зважування представником замовника автовагова повинна розташовуватися в Новоайдарському районі. Також учасник в складі пропозиції повинен надати копію паспорту на автоваги з дійсною повіркою.
ТзОВ «Паливторг» надає договори оренди № 1412/1 від 14.12.2018р. на оренду площадки-складу з ТОВ «Агросервіс» та № 1 від 14.12.2018р. на оренду навантажувача з ФОП Воловецьким Т.Б. Але до договорів оренди не надані акти приймання-передачі основних засобів, які засвідчили б факт здійснення передачі, та бухгалтерські довідки із підтвердження постановки на облік орендованих основних засобів та присвоєння інвентарних номерів, бо сам договір це лише намір на здійснення операції.
Тому вважаємо , що ТзОВ «Паливторг» не виконало умови ст. 16 Закону.
3. Також зауважимо Вашу увагу на той факт, що навантажувач передається саме в ОРЕНДУ для ТОВ «Паливторг», тобто тимчасово ТОВ «Паливторг» володіє даною технікою без втручання в його господарські відношення Орендодавця техніки, судячи з тексту договору оренди навантажувача. Але в довідці про наявність працівників (файл «працівники.jpg») відсутня посада водія-навантажувача, тим паче, що договір оренди навантажувача був оформлений сторонами ще «14» грудня 2018 року.
Тому вважаємо , що відсутність працівника даної кваліфікації є порушенням вимог Замовника, а ТзОВ «Паливторг» не виконало умови ст. 16 Закону –наявність працівників відповідної кваліфікації та досвіду .
4. У складі своєї тендерної пропозиції підприємство ТзОВ «Паливторг» на вимогу Загальних положень ТД не надав інформації стосовно умовам «Загальні положення» п.6 а саме:
«Учасник відповідає за одержання будь-яких та/або всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів (у тому числі експортних та імпортних) на товар, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання…».
Враховуючи вище наведене вимагаємо дискваліфікувати учасника ТзОВ «Паливторг» як такий , що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 червня 2019 11:30
Шановний учаснику, щодо вашого зауваження про невідповідність учасника ТОВ "Паливторг" вимогам тендерної документації та дискваліфікації йог, як такий , що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. повідомляємо наступне:
«25» червня 2019 р. було відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ "Паливторг" на підставі пункт 4 частини 1 статті 30 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIIІ, як таку що не відповідала умовам тендерної документації.
Відповідне рішення оприлюднено у вигляді протоколу про відхилення тендерної пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення; на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, UA-2019-04-17-000500-c.
«25» червня 2019 р. було відхилено тендерну пропозицію Учасника ТОВ "Паливторг" на підставі пункт 4 частини 1 статті 30 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIIІ, як таку що не відповідала умовам тендерної документації.
Відповідне рішення оприлюднено у вигляді протоколу про відхилення тендерної пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення; на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, UA-2019-04-17-000500-c.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-17-000500-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ", Код ЄДРПОУ:32656453
Дата подання: 21 травня 2019 17:41
Дата подання: 21 травня 2019 17:41
Замовником було незаконно відхилено тендерну пропозицію ПВКП «НИРТ», незаконно визнано переможцем учасника ТОВ «ЕНЕРГОПРОМТЕХ»
Вважаємо, що Замовником було незаконно відхилено тендерну пропозицію ПВКП «НИРТ», незаконно визнано переможцем учасника ТОВ «ЕНЕРГОПРОМТЕХ», в результаті чого, як наслідок, порушено принципи здійснення закупівель, такі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, недискримінація учасників, чим порушено Закон України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 травня 2019 20:52
Рішення від 23.05.2019 № 6519 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 травня 2019 20:52
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.06.2019 № 7396.pdf
Дата публікації: 10 червня 2019 20:06
Рішення від 07.06.2019 №7396.pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 22:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: Прийнято до уваги Рішення Колегії Антимонопольного комітету України
Дата виконання рішення замовником: 24 червня 2019 11:18
Номер скарги: UA-2019-04-17-000500-c.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг", Код ЄДРПОУ:40220890
Дата подання: 24 травня 2019 17:19
Дата подання: 24 травня 2019 17:19
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 травня 2019 22:12
рішенні від 29.05.2019 № 6855.pdf
Дата публікації: 29 травня 2019 22:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.06.2019 № 7840.pdf
Дата публікації: 18 червня 2019 20:24
рішення від 14.06.2019 № 7840.pdf
Дата публікації: 21 червня 2019 01:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: Прийнято до уваги Рішення Колегії Антимонопольного комітету України
Дата виконання рішення замовником: 24 червня 2019 11:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2019 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" |
1 919 000,00
UAH
|
1 766 990,00
UAH
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ" |
2 373 500,00
UAH
|
1 767 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОПРОМТЕХ" |
2 121 000,00
UAH
|
1 796 000,00
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" |
2 045 250,00
UAH
|
2 019 495,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" #41264504 |
Рішення скасоване |
1 766 990,00
UAH
|
24 червня 2019 11:18
|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ" #32656453 |
Рішення скасоване |
1 767 000,00
UAH
|
24 червня 2019 11:18
|
ТОВ "ЕНЕРГОПРОМТЕХ" #41537151 |
Рішення скасоване |
1 796 000,00
UAH
|
24 червня 2019 11:18
|
ТОВ "ПОКРОВСЬК-ВУГІЛЛЯ" #41264504 |
Відхилено |
1 766 990,00
UAH
|
25 червня 2019 16:10
|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НИРТ" #32656453 |
Відхилено |
1 767 000,00
UAH
|
25 червня 2019 16:14
|
ТОВ "ЕНЕРГОПРОМТЕХ" #41537151 |
Відхилено |
1 796 000,00
UAH
|
25 червня 2019 16:18
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" #40220890 |
Відхилено |
2 019 495,00
UAH
|
25 червня 2019 16:21
|
Інформація про відміну
Дата відміни
25 червня 2019 16:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі