Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 24450000-3 - Агрохімічна продукція ( дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
57 000,00 UAH
UA-2019-04-17-000496-b ● 4c0b9a0dca884c659b0832a239f334aa
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинське обласне дитяче територіальне медичне об’єднання |
Код ЄДРПОУ: | 21751226 |
Місцезнаходження: | 43024, Україна , Волинська обл., Луцьк, проспект Відродження 30, м. Луцьк, Волинська обл. |
Контактна особа: |
Черничинець Ірина Валеріївна +380332254051 econ.vodtmo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2019 12:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2019 14:32 |
Очікувана вартість: | 57 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 285,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021:2015 - 24450000-3 - Агрохімічна продукція ( дезінфекційні засоби) строк поставки:квітень- грудень 2019р. місце поставки: м.Луцьк, пр.Відродження 30 кількість : 1 найменування товару - 500флаковів. Більш детальна інформація в документації допорогової закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 флак
Дезінфекційні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська обл., Луцьк, пр.Відродження 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2019 12:38 |
документація деззасоби.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-17-000496-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 06 травня 2019 09:43
Вимога
Складно коментувати дії цього хабарника! Чергова корупційна закупівля! Різниця в вартості пропозицій - нашої та акцептованої вражає!!! Тільки корупційною домовленістю між вибраним постачальником та замовником можна аргументувати таку позицію. Щодо нерозгляду еквівалентів. Такий підхід грубо порушує принципи Державних закупівель-недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 травня 2019 14:39
Шановний скаржнику!
Діюче законодавство України не обмежує право замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які той вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування еквівалентів у своїй діяльності. Незважаючи на відсутність у допороговій документації потреби в еквіваленті, тендерним комітетом були розглянуті детально всі пропозиції від учасників. Запропонований Вами еквівалент не відповідає п. 9.11 розділу ІХ Інструкції ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ПІСЛЯОПЕРАЦІЙНИХ ГНІЙНО-ЗАПАЛЬНИХ ІНФЕКЦІЙ, СПРИЧИНЕНИХ МІКРООРГАНІЗМАМИ, РЕЗИСТЕНТНИМИ ДО ДІЇ АНТИМІКРОБНИХ ПРЕПАРАТІВ затвердженої Наказом МОЗ України № 236 від 04.04.2012р. Основними складовими антисептичного засобу для гігієни рук мають бути речовини із застосуванням різних спиртових розчинів (понад 65,0 %). Наш медичний заклад несе відповідальність за стан здоров’я своїх пацієнтів та вважає неприпустимим застосовувати в процесі лікування препарати, які не відповідають затвердженим нормам МОЗ України.Застосування запропонованого Вами препарату, таким чином, порушить право пацієнта на отримання якісної медичної допомоги . Окрім того, дезінфекційні засоби, зазначені у технічних вимогах документації, реалізує необмежене коло продавців. Тому Ваші безпідставні звинувачення у дискримінації учасників не мають логічного пояснення.
Підсумовуючи вищезазначене, повідомляємо, що Ваша пропозиція була відхилена, як така, що не відповідає умовам Закупівлі. Якщо у Вас є докази щодо корупційних дій замовника, то зверніться до відповідних органів, а не намагайтеся нас дискредитувати. В іншому випадку змушені будемо звернутися до суду та скористатися своїм правом на захист честі та гідності.
Діюче законодавство України не обмежує право замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які той вважає необхідними, в т.ч. з точки зору ефективності застосування еквівалентів у своїй діяльності. Незважаючи на відсутність у допороговій документації потреби в еквіваленті, тендерним комітетом були розглянуті детально всі пропозиції від учасників. Запропонований Вами еквівалент не відповідає п. 9.11 розділу ІХ Інструкції ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ПІСЛЯОПЕРАЦІЙНИХ ГНІЙНО-ЗАПАЛЬНИХ ІНФЕКЦІЙ, СПРИЧИНЕНИХ МІКРООРГАНІЗМАМИ, РЕЗИСТЕНТНИМИ ДО ДІЇ АНТИМІКРОБНИХ ПРЕПАРАТІВ затвердженої Наказом МОЗ України № 236 від 04.04.2012р. Основними складовими антисептичного засобу для гігієни рук мають бути речовини із застосуванням різних спиртових розчинів (понад 65,0 %). Наш медичний заклад несе відповідальність за стан здоров’я своїх пацієнтів та вважає неприпустимим застосовувати в процесі лікування препарати, які не відповідають затвердженим нормам МОЗ України.Застосування запропонованого Вами препарату, таким чином, порушить право пацієнта на отримання якісної медичної допомоги . Окрім того, дезінфекційні засоби, зазначені у технічних вимогах документації, реалізує необмежене коло продавців. Тому Ваші безпідставні звинувачення у дискримінації учасників не мають логічного пояснення.
Підсумовуючи вищезазначене, повідомляємо, що Ваша пропозиція була відхилена, як така, що не відповідає умовам Закупівлі. Якщо у Вас є докази щодо корупційних дій замовника, то зверніться до відповідних органів, а не намагайтеся нас дискредитувати. В іншому випадку змушені будемо звернутися до суду та скористатися своїм правом на захист честі та гідності.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-04-17-000496-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 06 травня 2019 14:52
Щодо відповіді...
Чим більше пишите, тим більше стикаємось з вашою нефахівістю. Це вам "свій" постачальник підказав написати подібне??? Підкажіть йому краще нічого не писати, бо для початку треба знати Накази. А вірне трактування Наказу №236 таке: Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236!
Хабарнику, ми направляємо листи до контролюючих органів, вами вже все сказано - будете нести відповідальність за розкрадання бюджетних коштів!
Розгорнути
Згорнути
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236!
Хабарнику, ми направляємо листи до контролюючих органів, вами вже все сказано - будете нести відповідальність за розкрадання бюджетних коштів!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2019 09:30
Висловлюючи свої претензії, будьте ласкаві, ознайомитись більш глибше із законодавством України, в тому числі трактуванням наказів МОЗ. Безграмотно висловлюючись, вживаючи вилучену із законодавства юридичну термінологію, Ви псуєте репутацію, в першу чергу, собі. Тому ще раз наполегливо просимо припинити зловживати нашим робочим часом, змушуючи реагувати на Ваші безглузді звинувачування.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2019 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" |
13 500,00
UAH з ПДВ
|
6 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
9 000,00
UAH з ПДВ
|
7 080,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Фірма "Волиньфарм" |
44 400,00
UAH з ПДВ
|
44 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НВФ "ЮМІКС ВДВ" |
55 380,00
UAH з ПДВ
|
55 380,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
6 750,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2019 14:03
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
7 080,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2019 14:03
|
ТОВ Фірма "Волиньфарм" #21738610 |
Переможець |
44 400,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2019 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дод.уг волиньфарм.pdf.p7s | укладений |
28 травня 2019 11:02
|
дод.уг волиньфарм.pdf | укладений |
28 травня 2019 11:02
|
договір 339-10 ДП.pdf | укладений |
08 травня 2019 11:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів та назви установи у зв'язку із реорганізацією ВОДТМО |
Номер договору про закупівлю: | 339-10/ДП |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 339-10/ДП |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |