Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт покрівлі ЦТП (ТРП) за адресою: провулок Фестивальний, 18 в м. Дніпрі (Код за ДК 021:2015 - 45260000-7)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-04-17-000330-a f053cbaab53643079e3353c8f6c40469
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ігор Рябий

+380676308004 komenergoservice17@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Коменергосервіс"
Код ЄДРПОУ: 36639101
Місцезнаходження: 49081, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Артільна, буд. 6-Б
Контактна особа: Ігор Рябий
+380676308004
komenergoservice17@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2019 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 20:00
Початок аукціону: 26 квітня 2019 11:03
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт покрівлі ЦТП (ТРП) за адресою: провулок Фестивальний, 18 в м. Дніпрі (Код за ДК 021:2015 - 45260000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ЦТП (ТРП)за адресою: провулок Фестивальний, 18 в м. Дніпрі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-03-000011 ● e088c61ba8a14efb9716011df4d22f3a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019 11:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

31.05.2019 №104

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 31.05.2019№ 104

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2019-04-17-000330-а 17.04.2019 Комунальне підприємство «Коменергосервіс» Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу Л.ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-03 16:02:23

про надання пояснення

надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт покрівлі ЦТП (ТРП) за адресою: провулок Фестивальний, 18 в м. Дніпрі (Код за ДК 021:2015 - 45260000-7) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-17-000330-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, вид предмету закупівлі Замовником визначено як послуга: Поточний ремонт покрівлі ЦТП (ТРП) за адресою: провулок Фестивальний, 18 в м. Дніпрі (Код за ДК 021:2015-45260000-7). При цьому відповідно до опису окремої частини або частин предмета закупівлі слідує, що Замовником передбачено послуги з поточного ремонту покрівлі ЦТП (ТРП) за адресою: провулок Фестивальний,18 в м. Дніпрі (Код за ДК 021:2015 - 45260000-7).
Відповідно до пункту 17 частини 1 статті 1 Закону слідує, що послуги це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Частиною 1 статті 2 Закону визначено, що цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги (послуг) дорівнює, або перевищує 200 тисяч гривень. При цьому частиною 7 статті 2 Закону визначено, що забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
В свою чергу, частиною 1 статті 12 Закону визначено, що закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі.
Поясніть причину проведення вищезазначеної процедури закупівлі Поточного ремонту покрівлі ЦТП (ТРП) за адресою: провулок Фестивальний, 18 в м. Дніпрі (Код за ДК 021:2015 - 45260000-7) очікуваною вартістю 600 000,00 грн без застосування процедур, визначених частиною 1 статті 12 Закону.
Крім того, поясніть, яким документом (Положенням, Порядком) керувалися при проведенні допорогової закупівлі?
2. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (із змінами) (далі – Наказ №490) затверджено форми документів у сфері публічних закупівель, та в пункті 2 Наказу №490 зазначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
В ході моніторингу встановлено, що у формах документів, оприлюднених в системі електронних закупівель Prozorro по вказаній процедурі, в порушення пункту 2 Наказу №490 не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Поясніть причину не накладення електронного цифрового підпису.
3. Моніторингом установлено, що відповідно до інформації викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, згідно з протоколом (рішенням замовника) від 03.05.2019 про визначення переможця закупівлі договір повинен бути укладений з 06.05.2019. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 03.05.2019, однак, станом на 03.06.2019 в системі електронних закупівель Prozorro відсутня інформація щодо укладеного договору, чим недотримано вимоги Наказу №490.
Поясніть, чому не оприлюднено інформацію стосовно укладеного договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-06 09:41:05

Пояснення

На вимогу Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби надаємо пояснення з питань, які виникли під час проведення моніторингу закупівель, а саме: 1. Комунальне Підприємство «Коменергосервіс» Дніпровської міської ради проводить свою діяльність у сфері постачання теплової енергії (підтверджується наявністю у підприємства ліцензії на постачання теплової енергії за № 522269, що видана НКРЕКП) та в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі Закон), а саме відповідно до його п. 4 частини першої статті 1, є Замовником, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Відповідно до абзацу третього частини 1 статті 2 Закону наше підприємство підпадає під сферу дії Закону за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в вищезазначеному абзаці, наше підприємство, як Замовник в розумінні Закону, повинне дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Так як очікувана вартість предмета закупівлі ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт покрівлі ЦТП (ТРП) за адресою: провулок Фестивальний, 18 в м. Дніпрі (Код за ДК 021:2015 - 45260000-7) становить 600 000,00 грн., не було необхідності застосовувати одну з таких процедур закупівлі: відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура. Наше підприємство здійснило своє право, надане Законом, та оголосило допорогову закупівлю з метою відбору надавача необхідної послуги. Тобто підприємство не здійснювало придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом, та не укладало договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Так як під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури, оголосивши допорогову закупівлю ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт покрівлі ЦТП (ТРП) за адресою: провулок Фестивальний, 18 в м. Дніпрі (Код за ДК 021:2015 - 45260000-7), ми не ділили предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону. При здійсненні допорогової закупівлі ми керувалися Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", Положенням про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді, затвердженим рішенням міської ради 08.06.2016 р. за № 30/9 (зі змінами), під сферу якого ми підпадаємо як комунальне підприємство. 2. На Ваше друге запитання та зауваження стосовно того, що у формах документів, оприлюднених в системі електронних закупівель Prozorro по «процедурі» ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт покрівлі ЦТП (ТРП) за адресою: провулок Фестивальний, 18 в м. Дніпрі (Код за ДК 021:2015 - 45260000-7), (UA-2019-04-17-000330-a) в порушення пункту 2 Наказу № 490 не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи повідомляємо наступне: КП «Коменергосервіс» є Замовником, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. У разі проведення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзаці 3 частини 1 статті 2 Закону, КП «Коменергосервіс» має право використовувати електронну систему закупівель. Так як під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури та очікувана вартість предмету закупівлі ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт покрівлі ЦТП (ТРП) за адресою: провулок Фестивальний, 18 в м. Дніпрі (Код за ДК 021:2015 - 45260000-7) становить 600 000,00 грн., 17.04.2019 року тендерний комітет КП «Коменергосервіс» своїм протокольним рішенням визначив процедуру закупівлі за цим предметом як допорогова закупівля, про що були внесені відповідні зміни до додатку до річного плану. Так, дійсно, Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (із змінами) (далі – Наказ № 490) затверджено форми документів у сфері публічних закупівель, та в пункті 2 Наказу № 490 зазначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Але цей наказ затверджує форми документів у сфері публічних закупівель відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону, сфера застосування якого визначена статтею 2. Вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель не поширюються на допорогові закупівлі, тобто обов’язку накладання ЕЦП/КЦП у разі проведення допорогової закупівлі згідно законодавства не передбачено. 3. На Ваше зауваження стосовно того, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, згідно з протоколом (рішенням замовника) від 03.05.2019 про визначення переможця закупівлі договір повинен бути укладений з 06.05.2019. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 03.05.2019, однак, станом на 03.06.2019 в системі електронних закупівель Prozorro відсутня інформація щодо укладеного договору, чим не дотримано вимоги Наказу № 490 повідомляємо наступне: 21.05.2019 року за результатами закупівлі ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт покрівлі ЦТП (ТРП) за адресою: провулок Фестивальний, 18 в м. Дніпрі (Код за ДК 021:2015 - 45260000-7) був укладений Договір підряду № 53. Втім, укладений договір був оприлюднений в системі електронних закупівель Prozorro з порушенням строку у зв’язку із значним навантаженням посадової особи, уповноваженою на здійснення допорогових закупівель, великою кількістю проведених закупівель та договорів, укладених за їх результатами. Окремо зазначаємо, що вимоги Наказу № 490 розповсюджуються виключно на сферу публічних закупівель, що здійснюються у порядку, передбаченому ЗУ «Про публічні закупівлі» та жодним чином не стосуються порядку проведення допорогових закупівель.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-06-05 15:55:27

Пояснення

На вимогу Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби надаємо пояснення з питань, які виникли під час проведення моніторингу закупівель, а саме:
1. Комунальне Підприємство «Коменергосервіс» Дніпровської міської ради проводить свою діяльність у сфері постачання теплової енергії (підтверджується наявністю у підприємства ліцензії на постачання теплової енергії за № 522269, що видана НКРЕКП) та в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі Закон), а саме відповідно до його п. 4 частини першої статті 1, є Замовником, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Відповідно до абзацу третього частини 1 статті 2 Закону наше підприємство підпадає під сферу дії Закону за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в вищезазначеному абзаці, наше підприємство, як Замовник в розумінні Закону, повинне дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Так як очікувана вартість предмета закупівлі ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт покрівлі ЦТП (ТРП) за адресою: провулок Фестивальний, 18 в м. Дніпрі (Код за ДК 021:2015 - 45260000-7) становить 600 000,00 грн., не було необхідності застосовувати одну з таких процедур закупівлі: відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура. Наше підприємство здійснило своє право, надане Законом, та оголосило допорогову закупівлю з метою відбору надавача необхідної послуги. Тобто підприємство не здійснювало придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом, та не укладало договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Так як під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури, оголосивши допорогову закупівлю ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт покрівлі ЦТП (ТРП) за адресою: провулок Фестивальний, 18 в м. Дніпрі (Код за ДК 021:2015 - 45260000-7), ми не ділили предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону.
При здійсненні допорогової закупівлі ми керувалися Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі", Положенням про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді, затвердженим рішенням міської ради 08.06.2016 р. за № 30/9 (зі змінами), під сферу якого ми підпадаємо як комунальне підприємство.

2. На Ваше друге запитання та зауваження стосовно того, що у формах документів, оприлюднених в системі електронних закупівель Prozorro по «процедурі» ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт покрівлі ЦТП (ТРП) за адресою: провулок Фестивальний, 18 в м. Дніпрі (Код за ДК 021:2015 - 45260000-7), (UA-2019-04-17-000330-a) в порушення пункту 2 Наказу № 490 не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи повідомляємо наступне:
КП «Коменергосервіс» є Замовником, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. У разі проведення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзаці 3 частини 1 статті 2 Закону, КП «Коменергосервіс» має право використовувати електронну систему закупівель. Так як під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури та очікувана вартість предмету закупівлі ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт покрівлі ЦТП (ТРП) за адресою: провулок Фестивальний, 18 в м. Дніпрі (Код за ДК 021:2015 - 45260000-7) становить 600 000,00 грн., 17.04.2019 року тендерний комітет КП «Коменергосервіс» своїм протокольним рішенням визначив процедуру закупівлі за цим предметом як допорогова закупівля, про що були внесені відповідні зміни до додатку до річного плану. Так, дійсно, Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (із змінами) (далі – Наказ № 490) затверджено форми документів у сфері публічних закупівель, та в пункті 2 Наказу № 490 зазначено, що після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченої формою документа, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Але цей наказ затверджує форми документів у сфері публічних закупівель відповідно до пункту 11 частини першої статті 8 Закону, сфера застосування якого визначена статтею 2. Вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель не поширюються на допорогові закупівлі, тобто обов’язку накладання ЕЦП/КЦП у разі проведення допорогової закупівлі згідно законодавства не передбачено.

3. На Ваше зауваження стосовно того, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель Prozorro, згідно з протоколом (рішенням замовника) від 03.05.2019 про визначення переможця закупівлі договір повинен бути укладений з 06.05.2019. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 03.05.2019, однак, станом на 03.06.2019 в системі електронних закупівель Prozorro відсутня інформація щодо укладеного договору, чим не дотримано вимоги Наказу № 490 повідомляємо наступне:
21.05.2019 року за результатами закупівлі ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт покрівлі ЦТП (ТРП) за адресою: провулок Фестивальний, 18 в м. Дніпрі (Код за ДК 021:2015 - 45260000-7) був укладений Договір підряду № 53. Втім, укладений договір був оприлюднений в системі електронних закупівель Prozorro з порушенням строку у зв’язку із значним навантаженням посадової особи, уповноваженою на здійснення допорогових закупівель, великою кількістю проведених закупівель та договорів, укладених за їх результатами. Окремо зазначаємо, що вимоги Наказу № 490 розповсюджуються виключно на сферу публічних закупівель, що здійснюються у порядку, передбаченому ЗУ «Про публічні закупівлі» та жодним чином не стосуються порядку проведення допорогових закупівель.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-06-18 16:15:55

Звернення

З огляду на встановлені Відділом контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби порушення законодавства у сфері закупівель за результатами моніторингу допорогової закупівлі ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт покрівлі ЦТП (ТРП) за адресою: провулок Фестивальний, 18 в м. Дніпрі (Код за ДК 021:2015 - 45260000-7) (UA-2019-04-17-000330-a) надаємо аргументовані заперечення до висновку, а саме:
Моніторингом встановлено, що на порушення вимог статті 2 Закону, абзацу 11 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив звіт про укладений договір за цією закупівлею. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник оприлюднив оголошення про закупівлю з порушенням, а саме: не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення закупівлі,). Також за результатами проведеного моніторингу визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) порушень не встановлено.
Так дійсно, Статтею 2 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 Закону.
При здійсненні «допорогових» закупівель, тобто закупівель з вартістю нижчою вартісних порогів абзаців 2 і 3 частини першої статті 2 Закону, Замовник для кожного договору обирає один з двох варіантів дій – або проводити електронний аукціон у системі електронних закупівель (і в такому випадку вся процедура аукціону буде у відкритому доступі і всі відповідні процедурні кроки та документи будуть згенеровані електронною системою), або укладати договір у довільному порядку з самостійно вільно обраним контрагентом з обов’язковим подальшим оприлюдненням в електронній системі звіту про такий договір не пізніше наступного дня після його укладення (форма саме такого звіту встановлена наказом Мінекономрозвитку № 490 від 22.03.2016). Важливо наголосити, що Закон не висуває додаткових умов як обирати спосіб дій, тому Замовник має право приймати рішення або щодо кожного договору окремо, або через розмежування договорів на ті, які укладаються через електронний аукціон, і на ті, які укладаються без аукціону з обов’язковим звітуванням.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерний комітет КП «Коменергосервіс» своїм протокольним рішенням визначив процедуру закупівлі за предметом закупівлі послуг з Поточного ремонту покрівлі ЦТП (ТРП) за адресою: провулок Фестивальний, 18 в м. Дніпрі як допорогова закупівля (а не звіт про укладені договори), про що були внесені відповідні зміни до додатку до річного плану. Ця закупівля проводилася саме через електронну систему. За результатами проведеного Вами моніторингу при обранні Замовником процедури закупівлі порушень не встановлено. Закон України «Про публічні закупівлі» не застосовується до правовідносин, що виникли у ході проведення Замовником допорогової закупівлі ДБН А.2.2-3:2014 Поточний ремонт покрівлі ЦТП (ТРП) за адресою: провулок Фестивальний, 18 в м. Дніпрі (Код за ДК 021:2015 - 45260000-7) (UA-2019-04-17-000330-a). Також наполягаємо, що обов’язку накладання ЕЦП у разі проведення допорогової закупівлі (з використанням електронної системи) згідно законодавства не передбачено, вимоги Наказу Мінекономрозвитку № 490 розповсюджуються виключно на сферу публічних закупівель, що здійснюються у порядку, передбаченому Закону України «Про публічні закупівлі» та жодним чином не стосуються порядку проведення допорогових закупівель. Навіть, якщо зараз зайти на сторінку Інфобокс. Центр знань про публічні закупівлі ДП «Прозорро» в розділі «Процедура "Допорогова закупівля", можна побачити наведений приклад відображення допорогової закупівлі в електронній системі із зазначенням, що електронний цифровий підпис на цій закупівлі не накладено.

Відповідно до п.11 ст. 1 Закону моніторинг закупівель - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на всіх стадіях процедури закупівлі шляхом систематичного спостереження та аналізу інформації за допомогою електронної системи закупівель. Допорогова закупівля (з використанням електронної системи) не є процедурою закупівлі в розумінні Закону.
Просимо Відділ контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби прийняти та розглянути наші заперечення щодо висновку про результати моніторингу вищезазначеної закупівлі.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник оприлюднив оголошення про закупівлю з порушенням, а саме: не накладено електронного цифрового підпису на оголошення про проведення закупівлі,)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МК ДНІПРО" 552 000,00
UAH з ПДВ
435 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРЕВЕР САЙД" 599 110,03
UAH з ПДВ
440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" 481 591,04
UAH з ПДВ
481 591,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 17:38
Лист-гарантія_pdf.pdf
25 квітня 2019 17:27
Цінова пропозиція pdf.pdf
25 квітня 2019 17:27
ФінЗвітМКДніпроРік2018.pdf
25 квітня 2019 17:27
ФінЗвітМКДніпро1кв2019.pdf
25 квітня 2019 17:27
Статут.pdf
25 квітня 2019 17:27
Декларація_pdf.pdf
25 квітня 2019 17:27
Выписка ЭГРПОУ.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 16:59
Цінова пропозиція.pdf
24 квітня 2019 16:59
Статут Тревер Сайд.pdf
24 квітня 2019 16:59
Сертификат качества.pdf
24 квітня 2019 16:59
протокол №3.pdf
24 квітня 2019 16:59
Приказ о назначении.pdf
24 квітня 2019 16:59
опис.pdf
24 квітня 2019 16:59
Наявність техніки.pdf
24 квітня 2019 16:59
Наявність працівників.pdf
24 квітня 2019 16:59
Лицензия.pdf
24 квітня 2019 16:59
Лист-згода.pdf
24 квітня 2019 16:59
Лист-згода з договором.pdf
24 квітня 2019 16:59
Захист довкілля.pdf
24 квітня 2019 16:59
Договір.pdf
24 квітня 2019 16:59
Витяг.pdf
24 квітня 2019 16:59
Витяг ПДВ.pdf
24 квітня 2019 16:59
Виписка.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 15:44
Електронний підпис
24 квітня 2019 15:43
6. ДЦ-кошторис.pdf
24 квітня 2019 15:43
4. Аналогічний договір.pdf
24 квітня 2019 15:43
3. Проект договору.pdf
24 квітня 2019 15:43
2 Довідки.pdf
24 квітня 2019 15:43
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МК ДНІПРО"

ТОВ "ТРЕВЕР САЙД"

ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МК ДНІПРО"
#31549705
Відхилено 435 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 11:52
ТОВ "ТРЕВЕР САЙД"
#41313870
Відхилено 440 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 16:05
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"
#41448905
Переможець 481 591,04
UAH з ПДВ
03 травня 2019 15:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2019 15:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"
#41448905
481 591,04
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Фестивальний,18.pdf укладений
04 червня 2019 15:07