Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистіляти
Очікувана вартість
1 071 301,00 UAH
UA-2019-04-17-000273-b ed5aaf17426b46a9b8ed8fee1781a749
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соловйова Любов

+380553923906 GOPRULMG@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОЛОПРИСТАНСЬКЕ ЛІСОМИСЛИВСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО"
Код ЄДРПОУ: 00993254
Місцезнаходження: 75600, Україна , Херсонська обл., Гола Пристань, ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА, будинок 21
Контактна особа: Соловйова Любов
+380553923906
GOPRULMG@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2019 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2019 13:00
Очікувана вартість: 1 071 301,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 713,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19830 л
Бензин А 92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська обл., Гола Пристань, Московська 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  01 листопада 2019
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
19130 л
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75600, Україна, Херсонська обл., Гола Пристань, Московська 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  01 листопада 2019
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 11:52
зміни ,які було внесено до дод,1 ТД.doc
26 квітня 2019 11:52
1_ТД_бензин.doc
26 квітня 2019 11:52
Додаток_1.doc
19 квітня 2019 09:52
Додаток 2 (проект дог.).doc
19 квітня 2019 09:52
Додаток_3_ТЗ.doc
19 квітня 2019 09:52
Додаток_4.doc
26 квітня 2019 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 09:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 11:52
зміни ,які було внесено до дод,1 ТД.doc
26 квітня 2019 11:52
1_ТД_бензин.doc
19 квітня 2019 09:52
ТД_бензин.doc
17 квітня 2019 13:45
1_ТД_бензин.doc
17 квітня 2019 11:25
ТД_бензин.doc
26 квітня 2019 11:52
Додаток_1.doc
19 квітня 2019 09:52
Додаток_1.doc
17 квітня 2019 11:25
Додаток_1.doc
19 квітня 2019 09:52
Додаток 2 (проект дог.).doc
18 квітня 2019 13:17
Додаток 2 (проект дог.).doc
19 квітня 2019 09:52
Додаток_3_ТЗ.doc
17 квітня 2019 11:25
Додаток_3_ТЗ.doc
19 квітня 2019 09:52
Додаток_4.doc
17 квітня 2019 11:25
Додаток_4.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-24-000046 ● bf2e9f19ee6548a9af76818cad08312d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 квітня 2019 17:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

24.04.2019 № 114

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-04-17-000273-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В результаті поведеного моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ було виявлено ряд порушень у змісті тендерної документації, які ми отримали у вигляді висновку. З метою усуннея недоліків та враховуючи зауваження було принято рішення уповноваженої особи та складено протокол №3 від 26.04.2019 р. 1.Затвердити зміни до тендерної документації віповідно до ст. 23 п. 2 Закону України №922-VIII від 25.12.2015 "Про публічні закупівлі" із змінами та доповненнями. 2. Оприлуюднити відповідну інформацію на авторизованому електронному майднику Smart Tender протягом одного дня з дня прийняття рішення згідно ст. 10 Закону України №922-VIII від 25.12.2015 "Про публічні закупівлі" із змінами та доповненнями.

2019-04-26 13:43:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Дата відміни
08 травня 2019 13:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій