Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Еконорм, септохлор актив.
Очікувана вартість
199 600,00 UAH
UA-2019-04-17-000163-a 6d9efc8c5d6c489abaa37f162de3138f
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Машкова Людмила

kmkl7kmkl7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7
Код ЄДРПОУ: 05494840
Місцезнаходження: 03179, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. КОТЕЛЬНИКОВА, будинок 95
Контактна особа: Машкова Людмила
kmkl7kmkl7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2019 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 03 травня 2019 12:39
Початок аукціону: 03 травня 2019 12:39
Очікувана вартість: 199 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 998,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 лот
Еконорм, септохлор актив.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, місто Київ, м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. КОТЕЛЬНИКОВА, будинок 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-17-000163-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КОВАЛЬОВА ЛЮДМИЛА БОРИСІВНА", Код ЄДРПОУ:2853915005
Дата подання: 22 квітня 2019 11:12
Порушення законодавства
Шановний Замовнику, відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» , Стаття 2. Сфера застосування Закону п. 7 чітко зазначено : «Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів».
Згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» від 17.03.2016 №454 (абз.2, ч.1, ІІ розд.) встановлено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктам 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. №1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужечках конкретної назви товару чи послуги.
Отже Вами , як Замовником, порушено порядок визначення предмету закупівлі. Згідно Оголошення в системі ПРОЗОРРРО, Вами було заявлено дві закупівлі:
1. UA-2019-04-17-000063-a Найменування предмету закупівлі та код класифікатора:
ДК 021:2015-33630000-5 «Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату».
Очікувана вартість закупівлі: 198700,00 грн.
2. UA-2019-04-17-000163-a Найменування предмету закупівлі та код класифікатора:
ДК 021:2015-24450000-3 « Агрохімічна продукція»
Очікувана вартість закупівлі: 199600,00 грн.
Саме всі ці засоби мають один спільний код за ДКПП: 20.20.14, який зазначений у Висновках державної санітарно- епідеміологічної експертизи на ці засоби. Всі вони є ДЕЗІНФІКУЮЧИМИ ЗАСОБАМИ , тому поділ на два різні коди є порушенням Закону «Про публічні закупівлі» (уникнення процедури відкритих торгів), тим паче, що зовсім недавно Вами були скасовані відкриті торги за тим же кодом ДК 021:2015-24450000-3 « Агрохімічна продукція», та в протоколі розкриття від 10.04.2019 зазначена підстава для скасування: «Замовник відміняє торги в разі відсутності подальшої потреби в закупівлі ….»
Отже вимагаємо скасувати закупівлі, як такі, що порушують Закон та провести закупівлю відповідно до чинного законодавства, в іншому випадку ми звернемось до Державної аудиторської служби України, для запобігання протиправних дій та порушення Законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2019 08:50
Не задоволена
Шановний Учасник!
Згідно п. 2 розділу ІІ Наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 «Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
замовника (найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань, його категорія, веб-сайт (у разі наявності!), контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками);
предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки);
очікувану вартість закупівлі (не може бути меншою, ніж 3 000 гривень) та включення/виключення податку на додану вартість (так/ні);
валюту закупівлі; розмір мінімального кроку пониження ціни (у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі визначається у відсотках з обов’язковим перерахунком у грошові одиниці або у грошових одиницях з обов’язковим перерахунком у відсоток від очікуваної вартості);
інші критерії оцінки крім ціни (питома вага нецінових критеріїв не може бути вищою ніж 30 відсотків);
дату та час початку і закінчення періоду уточнень інформацій про закупівлю, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує 3 тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше трьох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень);
дату та час початку і закінчення отримання пропозиції учасників (не менше одного робочого дня, якщо очікувана вартість закупівлі дорівнює або перевищує 3 тисячі гривень але не перевищує 50 тисяч гривень, та не менше двох робочих днів, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50 тисяч гривень).
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозиції учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.»
Звертаємо Вашу увагу що розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) — визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі — Порядок).
Згідно з пунктом 1 Розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора Укранїи ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої — восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу ІІ Порядку).
Враховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу ІІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
Згідно п. 6.9. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-04-17-000163-a.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ", Код ЄДРПОУ:39382835
Дата подання: 06 травня 2019 12:42
Порушення законодавства
Шановний Замовнику, ТОВ «ДЕЗ-ТАЙМ» приймало участь в, абсолютно законній закупівлі , а саме «Агрохімічна продукція» UA-2019-02-28-000827-a від 28.02.2019р., яка була скасована за відсутності подальшої потреби в закупівлі згідно протоколу від 10.04.2019р. Через тиждень знову була оголошена закупівля, але вже з розбивкою по лотам, та можливістю уникнути процедури відкритих торгів. Відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» , Стаття 2. Сфера застосування Закону п. 7 чітко зазначено : «Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів».
Засоби, які були заявлені до закупівлі за розбитими кодами, мають один спільний код за ДКПП: 20.20.14, який зазначений у Висновках державної санітарно- епідеміологічної експертизи на ці засоби. Всі вони є ДЕЗІНФІКУЮЧИМИ ЗАСОБАМИ , тому поділ на два різні коди є порушенням Закону «Про публічні закупівлі».
Зауважуємо: Вами , як Замовником, порушено порядок визначення предмету закупівлі.
Отже вимагаємо скасувати закупівлі: UA-2019-04-17-000063-a (ДК 021:2015-33630000-5 «Лікарські засоби для лікування дерматологічних захворювань та захворювань опорно-рухового апарату»), UA-2019-04-17-000163-a (ДК 021:2015-24450000-3 « Агрохімічна продукція»), як такі, що порушують Закон та провести закупівлю відповідно до чинного законодавства, в іншому випадку ми звернемось з заявами до Державної аудиторської служби України, для запобігання протиправних дій та порушення Законодавства.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

22 квітня 2019 11:12
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДЖЕВАГА ЛЮДМИЛА ГЕОРГІЇВНА" 166 620,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМЕД" 150 240,00
UAH з ПДВ
127 902,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Альдена" 129 591,60
UAH з ПДВ
128 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ" 188 700,00
UAH з ПДВ
153 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Мартищенко Валерій Георгійович" 199 600,00
UAH з ПДВ
154 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 15:49
Електронний підпис
25 квітня 2019 15:38
Технічна частина.rar
25 квітня 2019 15:38
Проект договору.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 11:35
Електронний підпис
26 квітня 2019 11:20
документація Альдена 1.rar
26 квітня 2019 11:20
лікарня 7.rar

Публічні документи

25 квітня 2019 12:39
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 квітня 2019 12:39
САНІЛІТ.pdf
25 квітня 2019 12:39
ЕКОНОРМDEZ ПЛЮС.pdf
25 квітня 2019 12:39
ЕКОНОРМDEZ АКТИВ.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 12:24
Електронний підпис
26 квітня 2019 11:45
Технічна частина2.pdf
26 квітня 2019 11:45
Технічна частина.pdf
26 квітня 2019 11:45
Пропозиція.pdf
26 квітня 2019 11:45
Проект договору.pdf
26 квітня 2019 11:45
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЖЕВАГА ЛЮДМИЛА ГЕОРГІЇВНА"

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "Альдена"

ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ"

ФОП "Мартищенко Валерій Георгійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДЖЕВАГА ЛЮДМИЛА ГЕОРГІЇВНА"
#1583902723
Відхилено 90 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 12:48
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 127 902,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 13:39
ТОВ "Альдена"
#37192759
Відхилено 128 500,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 15:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ"
#39382835
Відхилено 153 820,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 08:47
ФОП "Мартищенко Валерій Георгійович"
#2426014614
Відхилено 154 000,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 15:08

Документи

Документи

Документи

Документи

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій