Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо( торфяний паливний брикет)
Очікувана вартість
450 148,00 UAH
UA-2019-04-17-000098-a 1cf35a4baf8a47d7a77fb42e34115706
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Рудік

+380687591341 velitsk-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ВЕЛИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41420722
Місцезнаходження: 45081, Україна , Волинська обл., Ковельський р-н, с. Велицьк, вул. ПЕРЕМОГИ, буд. 88
Контактна особа: Тетяна Рудік
+380687591341
velitsk-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2019 09:03
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2019 08:42
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2019 08:42
Очікувана вартість: 450 148,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 501,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
316 тони
Тверде паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45081, Україна, Волинська область, с.Велицьк, Перемоги88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2019 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 09:03
Додаток 5.doc
17 квітня 2019 09:03
Додаток 3 (3).doc
17 квітня 2019 09:03
Додаток 2.doc
17 квітня 2019 09:03
г.doc
17 квітня 2019 09:03
Тендерна документація (1).doc
17 квітня 2019 09:03
Додаток 4 (2).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-18-000021 ● ed0e360e14ee4129a628f1a02f24267a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2019 17:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
18.04.2019 № 13-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління В.ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 18.04.2019 №13-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-04-17-000098-a від 17.04.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель: в порушення вимог частини 1 статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі" процедура закупівлі здійснюється при відсутності оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель оприлюднення річного плану щодо проведення даної процедури.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Дата відміни
03 травня 2019 08:42
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій