Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ВЕЛИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41420722 |
Місцезнаходження: | 45081, Україна , Волинська обл., Ковельський р-н, с. Велицьк, вул. ПЕРЕМОГИ, буд. 88 |
Контактна особа: |
Тетяна Рудік +380687591341 velitsk-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2019 09:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2019 08:42 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2019 08:42 |
Очікувана вартість: | 450 148,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 501,48 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2019 09:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2019 09:03 |
Додаток 5.doc | |
17 квітня 2019 09:03 |
Додаток 3 (3).doc | |
17 квітня 2019 09:03 |
Додаток 2.doc | |
17 квітня 2019 09:03 |
г.doc | |
17 квітня 2019 09:03 |
Тендерна документація (1).doc | |
17 квітня 2019 09:03 |
Додаток 4 (2).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-18-000021 ● ed0e360e14ee4129a628f1a02f24267a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2019 17:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.04.2019 № 13-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління В.ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 18.04.2019 №13-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-04-17-000098-a від 17.04.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель: в порушення вимог частини 1 статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі" процедура закупівлі здійснюється при відсутності оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель оприлюднення річного плану щодо проведення даної процедури.)