Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
888 000,00 UAH
UA-2019-04-17-000006-a ● cc030cc010e741369c6ad68b1650bb46
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПОБУЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ГОЛОВАНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33351162 |
Місцезнаходження: | 26555, Україна , Кіровоградська обл., Голованівський район, селище міського типу Побузьке ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА будинок 8 |
Контактна особа: |
Валентина Чайка +380525251421 pobschoolbuhg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2019 00:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2019 12:02 |
Очікувана вартість: | 888 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 888,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
215 тони
Вугілля кам’яне - марка ДГ (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26555, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, за адресами підпорядкованих закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
5 тони
Вугілля кам’яне - марка Г/АМ (13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26555, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, за адресами підпорядкованих закладів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2019 00:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2019 00:46 |
Тендерна документація вугілля_2019.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 18 квітня 2019 14:04
Дата відповіді: 25 квітня 2019 21:20
Відповідно до ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Частиною 2 ст. 16. Закону України «Про публічні закупівлі» наведено повний перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників.
Вимога щодо надання трьох або більше аналогічних договорів є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи викладене, Вимога Замовника щодо надання трьох або більше аналогічних договорів порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст. 5, ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», отже, вимагаємо внести зміни до тендерної документації.
Крім того, Рішеннями АМКУ № 1207-р/пк-пз від 14.03.2017 року, №1002-р/пк-пз від 03.03.2017 року, № 1002-р/пк-пз від 03.03.2017 року підтверджено, що вимога Замовника про надання двох або більше аналогічних договорів є дискримінаційною та незаконною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, у відповідності до вимог Закону № 922-VIII, а саме ч. 3 ст. 22 "Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити". Зокрема Закон не містить конкретних вимог або заборон, щодо кількості аналогічних договорів, а також не встанволює обов'язкової вимоги до Замовників торгів вимагати підтвердження всіх або однієї-двох кваліфікаційних критеріїв визначених ст. 16 Закону. Щодо аналогічних рішень органу оскарження, зверніть увагу, кожна скарга або рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель являється індивідуальною, та стосуються конкретної закупівлі, а законодавство України не є прецедентним. Якщо опиратись на Ваші твердження, то і скаргу розглядати не потрібно, а можна лише згадати про те, що колись було те чи інше рішення, той чи інший прецедент.
Щодо предмету закупівлі
Дата подання: 18 квітня 2019 16:11
Дата відповіді: 25 квітня 2019 21:13
Шановний Замовнику, просимо надати розяснення щодо предмету закупівлі.
У попередній закупівлі Вами було придбано Вугілля кам’яне марки ДГ(13-100) у кількості 170т.
Наразі Вами встановлено вимогу щодо придбання окрім ДГ (13-100) ще Г/АМ (13-25).
Враховуючи вищевикладене просимо надати розяснення щодо предмету закупівлі.
Яка марка Вугілля рекомендована для використання на Вашому опалюваному обладанні?
Крім того, повідомляємо Вас, що марка Г/АМ (13-25) не встановлена чинними ДСТУ.
Просимо виключити дискримінаційні вимоги з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, у відповідь на Ваше запитання тендерним комітетом було прийняте надати наступні пояснення:"чому закуповується вугілля кам'яне ДГ (13-100) та Г/АМ (13-25) "....?" ПОБУЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ГОЛОВАНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ (надалі замовник ) повідомляє, що відповідно до чинних стандартів, в тому числі ДСТУ 7146:2010 “Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови” (із змінами), ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація.» та ДСТУ 7146:2010, замовникам дозволено здійснювати закупівлі сумішей вугілля. При цьому, перші літери найменування (ДГ, А, Г, тощо, позначають власне марку вугілля, а наступні літери та цифри – розмір фракції вугілля/діапазон фракцій) Отже, марка вугілля є сукупністю якісних, технологічних та фізико-механічних показників, що в сукупності вирізняють один вид вугілля від іншого. Це означає, що застосування «еквіваленту» для конкретної марки вугілля неможливе, оскільки марка вугілля не є найменуванням товару, що виробляється конкретним виробником, або брендом, або на який оформлюється патент, тощо, а будь-яка інша марка характеризуватиметься іншими якісними та фізико-механічними характеристиками. Означене унеможливлює об’єктивну та однакову оцінку різних тендерних пропозицій в межах єдиної процедури закупівлі за умови якщо учасником 1 запропоновано марку вугілля, що вимагається замовником, а учасником 2 запропоновано як альтернативний варіант іншу марку вугілля, яка у відповідності до чинних стандартів має інший фізико-технічний склад.
Звертаємо Вашу увагу, що замовник при проведенні процедури закупівлі керується принципами публічних закупівель, зокрема такими, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Отже, при визначенні предмету відкритих торгів, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації замовником дотримано вимоги Закону в повній мірі.
Антимонопольний комітет України розглядав вже оскарження по процедурам, де здійснювалась закупівля вугільних сумішей, і прийнято ряд рішень, в яких доведено безпідставність скарг, зокрема з приводу встановлення дискримінаційних вимог.
Тендерним комітетом прийнято рішення встановити в тендерній документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають вимогам замовника. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії тендерного комітету не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісне вугілля. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Звертаємо Вашу увагу, що замовник при проведенні процедури закупівлі керується принципами публічних закупівель, зокрема такими, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Отже, при визначенні предмету відкритих торгів, в тому числі при складені технічної специфікації до тендерної документації замовником дотримано вимоги Закону в повній мірі.
Антимонопольний комітет України розглядав вже оскарження по процедурам, де здійснювалась закупівля вугільних сумішей, і прийнято ряд рішень, в яких доведено безпідставність скарг, зокрема з приводу встановлення дискримінаційних вимог.
Тендерним комітетом прийнято рішення встановити в тендерній документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають вимогам замовника. Замовником торгів не порушено права потенційних учасників торгів, а дії тендерного комітету не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, свідомого обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісне вугілля. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2019 12:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" |
887 997,00
UAH з ПДВ
|
732 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП" |
799 920,00
UAH з ПДВ
|
789 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СЛАВРЕСУРС |
853 600,00
UAH з ПДВ
|
853 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" #39838193 |
Відхилено |
732 600,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2019 13:55
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП" #41818003 |
Відхилено |
789 800,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2019 13:58
|
|
ТОВ СЛАВРЕСУРС #37939071 |
Переможець |
853 600,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2019 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2020 15:53
|
Dodatkova 4 .pdf | зміни до договору |
01 квітня 2020 15:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2020 09:43
|
додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
10 березня 2020 09:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 09:20
|
Додаткова Побузьке вугілля.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2019 09:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 липня 2019 23:38
|
dod slavresurs.pdf | зміни до договору |
03 липня 2019 23:36
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2019 12:55
|
договір славресурс.pdf | укладений |
28 травня 2019 12:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару |
Номер договору про закупівлю: | № 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 57/ДУ № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Ціна договору збільшується на 170 720 грн без ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | № 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | № 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 57/ДУ № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк поставки продовжити до 01.05.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | № 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 57/ДУ № 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |