Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі м. Одеси
Очікувана вартість
4 027 000,00 UAH
UA-2019-04-16-002917-a ● db3fe3d866f54bf6b3a58110af5b4631
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26506412 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
Контактна особа: |
Дєлієргієв Геннадій Георгійович +380963616027 udh@omr.odessa.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2019 18:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2019 18:34 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2019 18:34 |
Початок аукціону: | 07 травня 2019 13:26 |
Очікувана вартість: | 4 027 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
площа покриття, що підлягає поточному ремонту, складає 6 200 м²
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6200 м.кв
Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі м. Одеси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, вулично-дорожня мережа
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 травня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2019 18:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2019 18:29 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
16 квітня 2019 18:29 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання стосовно умов тендерної документації
Дата подання: 22 квітня 2019 22:22
Дата відповіді: 24 квітня 2019 18:08
Згідно з п.1.1. ч.1. Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає:
«1. Документи, що підтверджують наявність у учасника: обладнання та матеріально - технічної бази:
1.1. Довідка про наявність у учасника торгів необхідних для надання послуг транспортних засобів згідно таблиці № 1.
...
До довідки надаються скановані копії наступних документів виготовлених з оригіналів, а саме:
- …
- ПРОТОКОЛИ ПЕРЕВІРКИ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ.»
Законом України "Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки" від 03.06.2014 р. № 1303-VII, який набрав чинності 22.06.2014 р., ВІДМІНЕНО ОБОВ'ЯЗКОВИЙ ТЕХНІЧНИЙ КОНТРОЛЬ тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИХ і меліоративних МАШИН, сільськогосподарської техніки, інших механізмів.
Відповідно до статті 35 Закону України "Про дорожній рух" Транспортні засоби, що беруть участь у дорожньому русі та ЗАРЕЄСТРОВАНІ ТЕРИТОРІАЛЬНИМИ ОРГАНАМИ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ, підлягають обов’язковому технічному контролю відповідно до цієї статті{Частина перша статті 35 із змінами, внесеними згідно із Законом № 901-VIII від 23.12.2015}.
Згідно частини 2 статті 35 Закону України "Про дорожній рух" обов'язковому технічному контролю не підлягають:
1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;
2) легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них – із строком експлуатації до двох років.
3) ТЕХНІЧНІ ЗАСОБИ ДЛЯ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ, ВИЗНАЧЕНІ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ «ПРО СИСТЕМУ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ»;
{Частину другу статті 35 доповнено пунктом 3 згідно із Законом № 1303-VII від 03.06.2014}
Таким чином, трактори, самохідні шасі, самохідні сільськогосподарські, ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНІ і меліоративні МАШИНИ, сільськогосподарська техніка, інші механізми, ЯКІ ЗАРЕЄСТРОВАНІ В ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОРГАНАХ ДЕРЖАВНОЇ ІНСПЕКЦІЇ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ (на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2014 р. № 442 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» Державну інспекцію сільського господарства ліквідовано, а функції із здійснення реєстрації та обліку машин покладено на Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів), НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБОВ'ЯЗКОВОМУ ТЕХНІЧНОМУ КОНТРОЛЮ.
На підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 30.10.2014 р. №587 втратила чинність Постанова Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 р. № 1201 “Про затвердження Порядку здійснення обов’язкового технічного контролю тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів”.
Враховуючи вищевикладене, просимо Замовника надати аргументовані пояснення стосовно наступного питання – чи буде вважатися помилкою (невиконанням умов тендерної документації) ненадання Учасником ПРОТОКОЛІВ ПЕРЕВІРКИ ТЕХНІЧНОГО СТАНУ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ на дорожньо-будівельні машини і механізми, які зареєстровані в територіальних органах Державної інспекції сільського господарства України?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит від 22.04.2019 повідомляємо наступне.
Частиною 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі м. Одеси чітко визначено, що відсутність документів, які не передбачені законодавством для учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення.
Частиною 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю послуг з поточного ремонту вулично-дорожньої мережі м. Одеси чітко визначено, що відсутність документів, які не передбачені законодавством для учасників юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців, у складі пропозиції не може бути підставою для її відхилення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" #34168990 |
Переможець |
3 971 076,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2020 11:43
|
звіт про виконання договору | укладений |
12 лютого 2020 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2019 11:17
|
договір | укладений |
28 травня 2019 11:12
|