Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по об’єкту «Реконструкція елементів благоустрою частини території пам’ятки містобудування та архітектури державного значення «Палац», 1757р. (охоронний №59); Вінницька область, м. Тульчин, вул. Незалежності, 19.»
Очікувана вартість
38 244 432,00 UAH
UA-2019-04-16-002905-a 76b7b08c627d4ed8a177661f6277b9aa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прилуцький Валентин Петрович

+380432671029 dbma@vin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва, містобудування та архітектури Вінницької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39578073
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Театральна,14
Контактна особа: Прилуцький Валентин Петрович
+380432671029
dbma@vin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2019 18:20
Оскарження умов закупівлі: до 27 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2019 18:20
Початок аукціону: 02 травня 2019 14:26
Очікувана вартість: 38 244 432,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 382 444,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 191000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по об’єкту «Реконструкція елементів благоустрою частини території пам’ятки містобудування та архітектури державного значення «Палац», 1757р. (охоронний №59); Вінницька область, м. Тульчин, вул. Незалежності, 19.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Незалежності, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2019 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 18:16
проект договору.docx
16 квітня 2019 18:16
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000060 ● c23b25255f3a4fbf978b31f3f54e788d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 березня 2020 09:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
02.03.2020 №10
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Олександр СЕМЕНЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 02.03.2020 №10
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2019-04-16-002905-а 16.04.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-13 16:19:03

про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція елементів благоустрою частини території пам’ятки містобудування та архітектури державного значення «Палац», 1757р. (охоронний №59); Вінницька область, м. Тульчин, вул. Незалежності, 19» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-16-002905-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» , підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник тендеру ТОВ «Подільські Будови», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 08 травня 2019 року №30) обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 1 Додатку №4 тендерної документації в частині надання копії договору оренди або копії договору про надання послуг для транспортного засобу ЗІЛ 130, інформація про який зазначена в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-16 16:47:30

Пояснення

Учасника ТОВ Подільські будови обрано переможцем правомірно, так як учасник підтвердив всі механізми та обладнання, що ним зазначені в підсумковій відомості ресурсів та які він буде використовувати під час виконання робіт.
ЗИЛ-130 Бітумовоз-с – учасником не використовувався під час виконання робіт по об’єкту, тому вважаєм, що надання додаткових відомостей чи іншої додаткової інформації учасником не є порушенням вимог тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Депаратмент надає аргументовані заперечення.

2020-04-01 16:28:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 10 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ" 32 931 336,56
UAH з ПДВ
32 548 892,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК МІСТО" 33 698 093,23
UAH з ПДВ
32 931 336,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2019 19:18
Електронний підпис
12 травня 2019 19:16
п.5 ч.1 ст.17 Закону.PDF
12 травня 2019 19:16
ч.2 ст. 17 Закону.PDF
12 травня 2019 19:16
п.6 ч.1 ст.17 Закону.zip
12 травня 2019 19:16
п.2 ч. 1 ст. 17 Закону.PDF
12 травня 2019 19:16
п.3 ч. 1 ст. 17 Закону.PDF
12 травня 2019 19:16
Довідка юр.zip
12 травня 2019 19:16
Довідка фіз.zip
12 травня 2019 19:16
п.8 ч.1 ст.17 Закону.pdf
06 травня 2019 16:33
Електронний підпис
01 травня 2019 16:37
Електронний підпис
01 травня 2019 16:37
Електронний підпис
01 травня 2019 16:35
Субпідрядник Гуз В.А..PDF
01 травня 2019 13:37
ПКД.pdf
01 травня 2019 13:37
2.7 Трудові робітників.pdf
01 травня 2019 13:37
1.2 Інвентарний опис.PDF
01 травня 2019 13:37
2.2 Дипломи трудові ІТР.pdf
01 травня 2019 13:37
ОП та посвідчення.pdf
01 травня 2019 13:37
8.2.3. Відгук Укр цемент.PDF
01 травня 2019 13:37
Розрахунки до пкд.PDF
01 травня 2019 13:37
Якісні та кількісні.PDF
01 травня 2019 13:37
3.0 Календарний графік.pdf
01 травня 2019 13:37
1.1 Обладнання.PDF
01 травня 2019 13:37
1.0 тендерна пропозиція.PDF
01 травня 2019 13:37
7.1 Довідка ст.17.PDF
01 травня 2019 13:37
Гарантія 90 днів.PDF
01 травня 2019 13:37
лист-гарантія санкції.PDF
01 травня 2019 13:37
Витяг з платників пдв.PDF
01 травня 2019 13:37
2.6 Наявність у штаті.PDF
01 травня 2019 13:37
2.4 Звіт з праці.PDF

Публічні документи

01 травня 2019 13:35
тендерна пропозиція1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ"

ТОВ "БК МІСТО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ"
#40953172
Переможець 32 548 892,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 14:42

Документи

08 травня 2019 14:42
Електронний підпис
08 травня 2019 14:36
повідомлення
08 травня 2019 14:36
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ"
#40953172
32 548 892,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2019 14:42
Електронний підпис
08 травня 2019 14:36
повідомлення
08 травня 2019 14:36
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 11:02
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 17:18
Додаткова угода 9 від 20.12.2021 до підрядного договору 12 від 24.05.2019 зміни до договору
22 грудня 2021 17:13
Додаткова угода 1 від 20.12.2021 до субпідрядного договору 1 від 31.08.2021 до підрядного договору 12 від 24.05.2019 зміни до договору
22 грудня 2021 17:13
Електронний підпис укладений
03 вересня 2021 19:56
Субпідрядний договір 1 до підрядного договору 12 від 24.05.2019.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 19:54
Додаткова угода 8 від 31.08.2021.pdf зміни до договору
03 вересня 2021 19:54
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 16:56
Додаткова угода 7 від 08.06.2021.pdf зміни до договору
08 червня 2021 16:51
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 10:33
Додаткова угода 6 від 25.05.2021.pdf зміни до договору
25 травня 2021 10:30
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:31
Додаткова угода 5 від 29.12.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:25
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 08:49
Додаткова угода 4 від 17.12.2020.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 08:47
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 14:17
Додаткова угода 3 від 23.10.2020.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 14:15
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 15:13
Додаткова угода 2 від 27.08.2020.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 15:05
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 15:48
Додаткова угода _ 1 від 14.08.2020.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 15:10
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 15:49
Додаткова угода № 1 від 14.08.2020 зміни до договору
24 травня 2019 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна замовника внаслідок правонаступництва
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до реквізитів замовника у Розділ 24 «Адреси, реквізити, підписи сторін та печатки» Підрядного договору в зв'язку зі зміною замовника внаслідок правонаступництва
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі та узгоджене зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення фінансування робіт на 2021 рік без зміни договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення фінансування робіт на 2021 рік без зміни договірної ціни
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 12
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 травня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 26 669 683,54
UAH (в тому числі ПДВ 4 444 947,26 UAH)