Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Щебінь митий із природного каменю (гранітний) фракції 2-6, 3-8, 5-10 мм)
Очікувана вартість
805 000,00 UAH
UA-2019-04-16-002732-a 68aa0737de55484db04cd366fc903101
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванна Мельничук

+380343347095 poligonekol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Полігон Екологія"
Код ЄДРПОУ: 13655234
Місцезнаходження: 78200, Україна , Івано-Франківська обл., місто Коломия, ВУЛИЦЯ Ю.ШКРУМЕЛЯКА, будинок 36
Контактна особа: Іванна Мельничук
+380343347095
poligonekol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2019 19:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 11:08
Очікувана вартість: 805 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 025,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24150 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 тони
Щебінь митий із природного каменю (гранітний) фракції 2-6 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, вул. Шкрумеляка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
350 тони
Щебінь митий із природного каменю (гранітний) фракції 3-8 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, вул. Шкрумеляка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
350 тони
Щебінь митий із природного каменю (гранітний) фракції 5-10 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, вул. Шкрумеляка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2019 17:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 17:10
ДКТ ЩЕБІНЬ(зміни).docx
18 квітня 2019 17:02
ЗМІНИ(18.04.19).docx
18 квітня 2019 17:02
Scan1.pdf
18 квітня 2019 17:01
Scan2.pdf
18 квітня 2019 17:01
Scan3.pdf
16 квітня 2019 17:07
ДКТ ЩЕБІНЬ.docx
16 квітня 2019 17:07
Scan.pdf
18 квітня 2019 17:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 17:04
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 17:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 17:10
ДКТ ЩЕБІНЬ(зміни).docx
18 квітня 2019 17:02
ДКТ ЩЕБІНЬ(зміни).docx
18 квітня 2019 17:02
ЗМІНИ(18.04.19).docx
18 квітня 2019 17:02
Scan1.pdf
18 квітня 2019 17:01
Scan2.pdf
18 квітня 2019 17:01
Scan3.pdf
16 квітня 2019 17:07
ДКТ ЩЕБІНЬ.docx
16 квітня 2019 17:07
Scan.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-20-000024 ● 5c2310bf78c14d369c5faee82c4d6714
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2019 15:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

20.06.2019 № 32

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 20.06.2019 № 32


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-04-16-002732-a 16.04.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Сторони з урахуванням власних інтересів дійшли взаємної згоди щодо розірвання даного Договору

2019-08-02 08:44:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Стадничук Михайло Іванович 735 000,00
UAH з ПДВ
735 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВГР СЕРВІС" 799 995,00
UAH з ПДВ
799 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 травня 2019 17:05
паспорт Стадничук.pdf
01 травня 2019 17:05
витяг з реєстру ПЄП.pdf
01 травня 2019 17:05
довідки додаток 2.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 13:15
Електронний підпис
03 травня 2019 13:10
Електронний підпис
01 травня 2019 14:50
Електронний підпис
01 травня 2019 14:35
G0319-0524-GL_tender.pdf
01 травня 2019 14:35
паспорт щебінь граніт.pdf
01 травня 2019 14:35
Статут.pdf
01 травня 2019 14:35
наказ на директора.PDF
01 травня 2019 14:35
витяги виписки.pdf
01 травня 2019 14:35
лист згода додаток 3.pdf
01 травня 2019 14:35
додатки 5,6,7.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Стадничук Михайло Іванович

ТОВ "ВГР СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Стадничук Михайло Іванович
#3245905334
Відхилено 735 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 16:21
ТОВ "ВГР СЕРВІС"
#22194022
Переможець 799 995,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 16:24

Документи

02 травня 2019 16:21
Електронний підпис
02 травня 2019 16:18
Scan02.05.pdf
02 травня 2019 11:29
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

02 травня 2019 16:24
Електронний підпис
02 травня 2019 16:23
Scan02.05(2).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2019 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВГР СЕРВІС"
#22194022
799 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2019 16:24
Електронний підпис
02 травня 2019 16:23
Scan02.05(2).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 16:27
Scan19.06.2019.pdf укладений
16 грудня 2019 16:22
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 17:47
Scan19.06.2019.pdf зміни до договору
21 червня 2019 17:42
Електронний підпис укладений
14 травня 2019 16:47
ДОГОВІР14.05.19.pdf укладений
14 травня 2019 16:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 151
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: договір розірваний за взаємною згодою сторін