ДК 021:2015 14210000-6 «Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» (Щебінь митий із природного каменю (гранітний) фракції 2-6, 3-8, 5-10 мм)
Очікувана вартість
805 000,00 UAH
UA-2019-04-16-002732-a 68aa0737de55484db04cd366fc903101
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "Полігон Екологія"
Код ЄДРПОУ: 13655234
Місцезнаходження замовника: 78200, Україна, Івано-Франківська обл., місто Коломия, ВУЛИЦЯ Ю.ШКРУМЕЛЯКА, будинок 36
Контактна особа замовника: Іванна Мельничук
+380343347095
poligonekol@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2019 19:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 11:08
Очікувана вартість: 805 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 025,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 тони
Щебінь митий із природного каменю (гранітний) фракції 2-6 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, вул. Шкрумеляка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
350 тони
Щебінь митий із природного каменю (гранітний) фракції 3-8 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, вул. Шкрумеляка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
350 тони
Щебінь митий із природного каменю (гранітний) фракції 5-10 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78200, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, вул. Шкрумеляка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 квітня 2019 17:11
Електронний цифровий підпис
18 квітня 2019 17:10
ДКТ ЩЕБІНЬ(зміни).docx
18 квітня 2019 17:02
ЗМІНИ(18.04.19).docx
18 квітня 2019 17:02
Scan1.pdf
18 квітня 2019 17:01
Scan2.pdf
18 квітня 2019 17:01
Scan3.pdf
16 квітня 2019 17:07
ДКТ ЩЕБІНЬ.docx
16 квітня 2019 17:07
Scan.pdf
18 квітня 2019 17:11
Електронний цифровий підпис
18 квітня 2019 17:04
Електронний цифровий підпис
16 квітня 2019 17:10
Електронний цифровий підпис
18 квітня 2019 17:10
ДКТ ЩЕБІНЬ(зміни).docx
18 квітня 2019 17:02
ДКТ ЩЕБІНЬ(зміни).docx
18 квітня 2019 17:02
ЗМІНИ(18.04.19).docx
18 квітня 2019 17:02
Scan1.pdf
18 квітня 2019 17:01
Scan2.pdf
18 квітня 2019 17:01
Scan3.pdf
16 квітня 2019 17:07
ДКТ ЩЕБІНЬ.docx
16 квітня 2019 17:07
Scan.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-20-000024 ● 5c2310bf78c14d369c5faee82c4d6714
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-20 15:33:11
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

20.06.2019 № 32

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 20.06.2019 № 32


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-04-16-002732-a 16.04.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Сторони з урахуванням власних інтересів дійшли взаємної згоди щодо розірвання даного Договору

2019-08-02 08:44:34

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 08 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "Полігон Екологія", 13655234, Україна, місто Коломия, ВУЛИЦЯ Ю.ШКРУМЕЛЯКА, будинок 36
  2. Інформація про предмет закупівлі: Щебінь митий із природного каменю (гранітний) фракції 5-10 мм, 805000UAH, 14210000-6, ДК021, 350, тони
  3. Інформація про оприлюднення: 68aa0737de55484db04cd366fc903101, 2019-04-16
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 20 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 8 липня 2019 року. Предметом моніторингу були наступні питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень та внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з змінами до них, оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури, тендерну документацію (зі змінами), протоколи тендерного комітету, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП Стадничук Михайло Іванович та ТОВ «ВГР СЕРВІС», повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 14.05.2019 №151. За результатом моніторингу встановлено, що замовником 18.04.2019 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено зміни до тендерної документації, які затверджені протоколом засідання тендерного комітету від 18.04.2019 №42-ВЗ та перелік змін, що вносяться до тендерної документації. Однак, положення тендерної документації, до яких внесені зміни, не відображені у вигляді закреслених даних, чим порушено вимоги частини другої статті 23 Закону. Аналізом інформації встановлено, що замовником у пункті 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (нова редакція) визначено наступне: «Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі "PDF" або "JPEG" копія ліцензії, виданої банком та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 24 150,00 грн (двадцять чотири тисячі сто п’ятдесят грн 00 коп.). Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, що підтверджуються довідкою з банку, що видав гарантію, виданою не пізніше дати видачі гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, з дати розкриття тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 30 Закону». Однак, аналізом встановлено, що у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ВГР СЕРВІС» надано банківську гарантію №G0319/0524 на суму 39 480,00 грн, термін дії якої до 27.06.2019 (56 календарних днів). Крім того, у Додатку 2 до тендерної документації (нова редакція) замовником вимагається від учасника-переможця оригінал або копію довідки про відсутність (наявність) заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідною ДФС, дійсну на дату подання документа. Проте, у тендерній пропозиції переможець торгів – ТОВ «ВГР СЕРВІС» надає 03.05.2019 оригінал довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 02.04.2019 №883/10/09-19-52-17-17, яка дійсна протягом 10 календарних днів, включно до 11.04.2019. Таким чином, замовником на порушення пункту 1 та пункту 2 частини першої статті 30 Закону не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВГР СЕРВІС» у зв’язку з не наданням забезпечення тендерної пропозиції та документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Також, замовником на порушення частини першої статті 31 Закону не відмінено торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом., 08 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання надання роз'яснень та внесення змін до тендерної документації встановлено порушення вимог частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВГР СЕРВІС» встановлено порушення пункту 1 та пункту 2 частини першої статті 30 та частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Стадничук Михайло Іванович 735 000,00
UAH з ПДВ
735 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВГР СЕРВІС" 799 995,00
UAH з ПДВ
799 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 травня 2019 17:05
паспорт Стадничук.pdf
01 травня 2019 17:05
витяг з реєстру ПЄП.pdf
01 травня 2019 17:05
довідки додаток 2.pdf

Публічні документи

03 травня 2019 13:15
sign.p7s
03 травня 2019 13:10
sign.p7s
01 травня 2019 14:50
sign.p7s
01 травня 2019 14:35
G0319-0524-GL_tender.pdf
01 травня 2019 14:35
паспорт щебінь граніт.pdf
01 травня 2019 14:35
Статут.pdf
01 травня 2019 14:35
наказ на директора.PDF
01 травня 2019 14:35
витяги виписки.pdf
01 травня 2019 14:35
лист згода додаток 3.pdf
01 травня 2019 14:35
додатки 5,6,7.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Стадничук Михайло Іванович
#3245905334
Відхилено 735 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 16:21
ТОВ "ВГР СЕРВІС"
#22194022
Переможець 799 995,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 16:24

Документи

02 травня 2019 16:21
sign.p7s
02 травня 2019 16:18
Scan02.05.pdf
02 травня 2019 11:29
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

02 травня 2019 16:24
sign.p7s
02 травня 2019 16:23
Scan02.05(2).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2019 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВГР СЕРВІС"
#22194022
799 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2019 16:24
sign.p7s
02 травня 2019 16:23
Scan02.05(2).pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 травня 2019 16:47
ДОГОВІР14.05.19.pdf укладений
14 травня 2019 16:46
sign.p7s зміни до договору
21 червня 2019 17:47
Scan19.06.2019.pdf зміни до договору
21 червня 2019 17:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 151
Договір:
Номер додаткової угоди: 151
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку