Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів. Вулиця Симиренка, 2/19, 2-В, 2-Б у Святошинському районі міста Києва.
Очікувана вартість
15 191 317,20 UAH
UA-2019-04-16-002663-a 801468d97f54445bb1e2ae81e3e1692a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Валентинович Галайчук

+380444242514
+380965772088
etenderubaz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОРГАН ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ "УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ"
Код ЄДРПОУ: 39408088
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київ обл., м. Київ, просп. Перемоги, 97
Контактна особа: Геннадій Валентинович Галайчук
+380444242514,+380965772088
etenderubaz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 27 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2019 17:30
Початок аукціону: 02 травня 2019 14:27
Очікувана вартість: 15 191 317,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 957,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75957 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів. Вулиця Симиренка, 2/19, 2-В, 2-Б у Святошинському районі міста Києва.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідка про працівників
Дата подання: 19 квітня 2019 12:57
Дата відповіді: 22 квітня 2019 09:14
Якщо диплом про освіту видано російською мовою, чи потрібно надавати в складі тендерної пропозиції переклад даного документу ? Якщо потрібно то. як має бути засвідчений переклад?
Відповідь: Відповідь на Ваше питання ретельно описана в документації до закупівлі.
наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 19 квітня 2019 16:18
Дата відповіді: 22 квітня 2019 09:19
розділ 3 п.5 ТД вимагається надати довідку за встановленою формою таблиці, надайте роз'яснення в колонці строк роботи на посаді зазначається загальний строк роботи чи строк роботи на підприємстві учасника? В довідці мають бути зазначені тільки ІТП чи весь особовий штат?
Відповідь: 1.Питання:"....в колонці строк роботи на посаді зазначається загальний строк роботи чи строк роботи на підприємстві учасника?". Відповідь:"І загальний строк і строк на підприємстві".
2.Питання: "В довідці мають бути зазначені тільки ІТП чи весь особовий штат?". Відповідь:"Весь особовий штат"
Інформація про субпідрядника
Дата подання: 19 квітня 2019 16:22
Дата відповіді: 22 квітня 2019 09:19
Чи потрібно надавати інформацію про субпідрядника , якщо він не залучається ? Якщо потрібно то в якому вигляді?
Відповідь: Відповідь на Ваше питання ретельно описана в документації до закупівлі.
Довідка про афілійовану особу
Дата подання: 19 квітня 2019 16:33
Дата відповіді: 22 квітня 2019 09:20
Якщо засновником учасника є фізична особа якій належить 100% статутного капіталу чи потрібно подавати довідку про афілійовану особу? Якщо потрібно то в якій формі?
Відповідь: Відповідь на Ваше питання ретельно описана в документації до закупівлі.
Витяг з реєстру платників ПДВ.
Дата подання: 19 квітня 2019 16:43
Дата відповіді: 22 квітня 2019 09:21
Витяг з реєстру платників ПДВ повинен бути датований не раніше дати опублікування оголошення про проведення закупівлі чи іншою датою?
Відповідь: Датований на момент подачі пропозиції.
кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника
Дата подання: 19 квітня 2019 16:50
Дата відповіді: 22 квітня 2019 09:25
розділ 5 п.2 пп.14 Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації завірена печаткою та підписом інженера-проектувальника. Надайте роз'яснення чи така особа має бути в штатній одиниці на підприємстві учасника чи може бути залучена та на яких умовах?
Відповідь: 1.Питання:".....чи така особа має бути в штатній одиниці на підприємстві учасника". Відповідь: "Так"
2.Питання:"..... чи може бути залучена та на яких умовах?"- більш детальну інформацію з цього питання Вам може надати фахівець з кадрів.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-16-002663-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР", Код ЄДРПОУ:41086739
Дата подання: 13 травня 2019 12:49
Скарга
СКАРГА
У відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон)
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-04-16-002663-a ● 801468d97f54445bb1e2ae81e3e1692a (далі – Процедура закупівлі)
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються: ОРГАН ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ "УПРАВЛІННЯ БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА ЗЕМЛЕКОРИСТУВАННЯ СВЯТОШИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ" (далі – Замовник)
Найменування скаржника: ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» (далі – Скаржник)
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що не можуть підтверджувати прийняття участі у Процедурі закупівлі оголошеній Замовником ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ».
Замовником були порушені права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, у зв'язку з чим тендерна пропозиція ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» була відхилена і суб'єкт оскарження не був визначений переможцем Процедури закупівлі.
Скаржнику було відмовлено з наступних підстав:
1. Додатково не надані кошториси в форматі World.
Пояснення щодо порушення: відсутність кошторису в вищевказаному форматі не є критичним для прийняття рішення щодо відмови. Цей недолік модна було усунути в подальшій процедурі.
2. Підсумкова відомість ресурсів, локальний кошторис, розрахунки – відсутні печатки підприємства.
Пояснення щодо порушення: на вказаних документах печатка не ставиться, ставиться тільки на тих на яких вимагається за правилами ведення діловодства, тому на деяких документах печатка була проставлена на деяких відсутня в зв’язку з відсутністю вимоги її проставляння.
3. Відсутні посилання на постачальника з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів, проте надані прайс та аналіз цін що не вимагався.
Пояснення щодо порушення: надання даної інформації вимагалося п.6 розділом ІІІ Тендерної документації. Крім того ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» надало додаткову та більш розширену інформацію.
4. Надана Ліцензія на ТОВ «АТЛАНТ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ», про те листа пояснення щодо зміни назви та адреси місця знаходження не надано.
Пояснення щодо порушення: надання інформації умовами не вимагалося, про те, на додаткову вимогу могли надати підтвердження в любий момент.
5. Лист-згода на обробку персональних даних (Згідно додатку №3) надана на директора, а не на всіх службових осіб.
Пояснення щодо порушення: інформація надавалися в об’ємах в яких вимагалися умовами, тобто лише на директора товариства.
6. Не надано Довідку підприємства в довільній формі або уповноваженого органу про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах.
Пояснення щодо порушення: довідка надавалася на бланку з печаткою.

Незважаючи на вищевказані незначні або взагалі відсутні порушення, решта тендерної документації ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» відповідає всім вимогам для участі у закупівлі.
Разом з тим, учасник Процедури закупівлі ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ» та його тендерна пропозиція є такими, що не відповідають нормам законодавства, у тому числі, Закону, а також вимогам та умовам Замовника, встановленим у тендерній документації (далі – Документація).
Незважаючи на нібито виявлені порушення з боку ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР», інший учасник - ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ», у порівнянні з поданими Скаржником документами, подає документи з наступними порушеннями.

1. Порушення ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР»: Додатково не надані кошториси в форматі World.
Порушення ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ»: ТАКОЖ не виконано дану вимогу.
2. Порушення ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР»: Підсумкова відомість ресурсів, локальний кошторис, розрахунки.
ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ»– ТАКОЖ відсутні печатки підприємства та кошторисника.
3. Порушення ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР»: Відсутні посилання на постачальника з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів, проте надані прайс та аналіз цін що не вимагався
Порушення ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ» – повністю не виконано.
4. Порушення ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР»: Не надано Довідку підприємства в довільній формі або уповноваженого органу про те, що учасник не зареєстрований в офшорних зонах
Порушення ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ» – довідка незавірена печаткою.

Крім того, за аналізом наданих учасниками тендеру всіх документів встановлено, що ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ» допустилося більше порушень та недоліків в документах про те Замовник чомусь надає перевагу саме тому учаснику який запропонував вищу ціну.
1. Слід зазначити, що учасник ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ» не підтвердив свою відповідність вимогам/умовам Документації, а також (у тому числі) кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону.
Так, у складі тендерної пропозиції (далі –Пропозиція) ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ» міститься Договір, який учасник подає про підтвердження досвіду роботи.
Згідно з умовами доданого ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ» Договору, цей договір був укладений 15 квітня 2019 року та роботи повинні бути надані в строк до 15 липня 2019 року.
Згідно з умовами Документації Замовника, учасники повинні надати підтверджуючі документи саме в підтвердження наявного досвіду робіт а не про укладені Договори які будуть виконуватися в майбутньому.
Таким чином, ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ» порушило вимоги Замовника визначені в п.3 Тендерної документації, та не надало документів які належним чином підтверджують наявність у нього досвіду виконання робіт.

2. Згідно з наданою ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ» інформацією, всі технічні засоби за допомогою яких учасник буде виконувати роботи, отримана учасником в оренду на підставі Договору оренди № 7 від 26 листопада 2018 року. ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ» не має у власності жодної одиниці техніки чи інших технічних засобів.
Цей факт свідчить про залежність від третіх осіб та наявні великі ризики щодо строків та якості виконання робіт, та в свою чергу ускладнить вчасне їх виконання, про те Замовником проігнорований та не врахований цей факт під час прийняття рішення.

3. Згідно з наданим ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ» графіком виконання робіт № 20.1 від 25.04.2019 року, учасник пропонує виконати роботи з наступною послідовністю:
1. Улаштування покриття проїздів після розриття.
2. Відновлення асфальтового покриття.
3. Улаштування бортових каменів, поребриків та підняття колодязів.

Така послідовність виконання робіт вказана в графіку, є грубим порушенням технологічного процесу етапності проведення будівельних робіт, що в свою чергу призведе до здорожчання вартості виконання робіт та зниження якості виконаних робіт.
Замовником цей факт був повністю проігнорований та не врахований під час прийняття рішення.
Про те, Замовником було приділено більше уваги саме до дрібних формальних помилок ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» які взагалі не впливають на правильність та якість надання послуг.

Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Після завершення аукціону пропозиція ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» є найбільш економічно вигідною порівняно з пропозицією ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ» та у зв'язку із законодавчою необхідністю відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ», ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» мало бути визначеним переможцем Процедури закупівлі, разом з цим, Замовник, порушивши права та законні інтереси суб'єкта оскарження, не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ» та визначив переможцем Процедури закупівлі зазначеного учасника, тендерна пропозиція якого мала бути відхилена у відповідності до норм законодавства, у тому числі, Закону, після чого Замовник мав у відповідності до вимог Закону перейти до етапу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» та визначення суб'єкта оскарження переможцем Процедури закупівлі.
Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника стосовно невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ», а також визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі (а також, пов'язане з цим: невизначення ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» переможцем Процедури закупівлі) порушують, серед іншого, права суб'єкта оскарження, зокрема, на перемогу у Процедурі закупівлі, об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР».
Отже, у разі, якщо б Замовником були дотримані порядок проведення закупівель, норми та вимоги законодавства, Замовник би (відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ», яка у законодавчому порядку підлягає відхиленню) розглянув тендерну пропозицію суб'єкта оскарження і у відповідності до вимог Закону визначив би суб'єкта оскарження переможцем Процедури закупівлі.

Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР» вимагає:
1) здійснення органом оскарження ретельної перевірки всієї (в цілому) тендерної пропозиції ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ» на предмет її відповідності всім (в цілому) вимогам/умовам, встановленим Замовником у тендерній документації;
2) встановлення органом оскарження порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі в частині невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ» та визначення зазначеного учасника переможцем Процедури закупівлі і оприлюднення відповідного повідомлення про намір укласти договір;
3) зобов'язання Замовника скасувати його рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ» та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі, а також зобов'язання Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ «СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ».
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження. Задовольнивши вищевказані вимоги, будуть наявні підстави для поновлення Процедури закупівлі з останнього законного/правомірного рішення/дії Замовника, проведення розгляду тендерної пропозиції суб'єкта оскарження, визначення його переможцем Процедури закупівлі, а також відновлення порушених прав та законних інтересів ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР», зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Вся необхідна інформація необхідна для розгляду скарги, знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2019 16:49
Відповідь на вимоги ТОВ «ЕКСПРЕС-ВР».

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-13-000067 ● 528be5def6884a15a321e4760da3aca9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 червня 2019 12:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.06.2019 №115
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43.

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.06.2019 № 115

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-04-16-002663-a 16.04.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 20 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" 12 932 445,79
UAH з ПДВ
12 932 445,79
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ" 15 167 322,00
UAH з ПДВ
15 167 322,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕСТ КОНСТРАКШН" 15 191 317,00
UAH з ПДВ
15 191 317,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 16:53
Електронний підпис
26 квітня 2019 16:51
re8105____26_04_2019.zip
26 квітня 2019 16:51
Кошторис.zip

Публічні документи

10 травня 2019 18:09
Електронний підпис
10 травня 2019 18:03
Довідка МВС.pdf
10 травня 2019 18:03
Довідка.zip
10 травня 2019 18:03
Довідка з ЄРП.pdf
10 травня 2019 18:03
Довідка НАЗК з ЕЦП.zip
26 квітня 2019 18:25
Електронний підпис
26 квітня 2019 18:23
Підтвердження досвіду.pdf
26 квітня 2019 18:23
Кошторис.pdf
26 квітня 2019 18:23
26.imd
26 квітня 2019 18:23
Кошторис.docx
26 квітня 2019 18:23
Пропозиція.pdf
26 квітня 2019 18:23
Копії дипломів ІТР.pdf
26 квітня 2019 18:23
Штатний розпис.pdf
26 квітня 2019 18:23
Статут, опис.pdf
26 квітня 2019 18:23
Ліцензія.PDF
26 квітня 2019 18:23
Дозвіл.PDF
26 квітня 2019 18:23
Копія договору оренди.pdf
26 квітня 2019 18:23
Протокол без печати.PDF
26 квітня 2019 18:23
Протокол зборів.PDF
26 квітня 2019 18:23
Фінансовий звіт 2018.pdf
26 квітня 2019 18:23
Фінансовий звіт 2017.pdf
26 квітня 2019 18:23
Довідка офшорні зони.pdf
26 квітня 2019 18:23
Довідка ст17.pdf
26 квітня 2019 18:23
Інші довідки.pdf
26 квітня 2019 18:23
Довідка працівники.pdf
26 квітня 2019 18:23
Документ_ЄДР_1005270560.zip
26 квітня 2019 18:23
Відомість ресурсів.pdf
26 квітня 2019 18:23
Витяг ПДВ .pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 15:15
Електронний підпис
26 квітня 2019 15:05
ПРОПОЗИЦІЯ3.pdf
26 квітня 2019 15:05
ПРОПОЗИЦІЯ3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БЕСТ КОНСТРАКШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР"
#41086739
Відхилено 12 932 445,79
UAH з ПДВ
07 травня 2019 10:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41324662
Переможець 15 167 322,00
UAH з ПДВ
07 травня 2019 12:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2019 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕКТРУМ ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41324662
15 167 322,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 14:36
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 15:12
Договір №152підп._Асфальт.,вул.Симиренка,2-19,2-В,2-Б.pdf укладений
31 травня 2019 15:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 829 298,56
UAH (в тому числі ПДВ 304 883,10 UAH)