Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2019-04-16-002359-a ● 714c2736f03541f0a4a36e9845b862a5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний структурний підрозділ Київський районний центр "Київцентраеро" Державного підприємства обслуговування повітряного руху України |
Код ЄДРПОУ: | 13738233 |
Місцезнаходження: | 08324, Україна , Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гора |
Контактна особа: |
Галина Швед +380443518151 shved_hm@uksatse.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2019 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2019 16:01 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2019 16:01 |
Початок аукціону: | 03 травня 2019 12:44 |
Очікувана вартість: | 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08354, Україна, Київська область, Бориспільський район, с. Кийлів, вул. Рудяківська, База відпочинку "Стріла"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2019
—
31 травня 2020
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2019 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2019 16:07 |
ТД Послуги з прибирання.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-16-002359-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 14 травня 2019 14:40
Невідповідність пропозиції вимогам документації
По перше, Відповідно до п. 2 Таблиці 1 Додатку 2 ТД Учасник повинен надати у складі пропозиції документальне підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації для виконання вимог до предмета закупівлі, установлених замовником у Додатку №3 тендерної документації (Технічне завдання).
Згідно з вимогами п. 9, 10 Технічного завдання Учасник надає послуги з прибирання Дороги, проїзди та тротуари з твердим покриттям 2573,00 м2 та Комплексне озелення (газони, кущі, дерева тощо) 17120,00 м2.
Відповідно до Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі, затверджених Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11 травня 2004 року Нормативи чисельності двірників становлять:
Для території з удосконаленим покриттям – 1 особа на 4000 м2
Для газонів – 1 особа на 8000 м2.
Тобто Учасник повинен підтвердити наявність працівників (двірників) у кількості не менше ніж 3 працівники (2573/4000=0,6 особи та 17000/8000=2,12 особи)
Учасник у складі пропозиції надав довідку про наявність працівників, в якій надав інформацію лише з одним двірником, тобто не підтвердив наявність достатньої кількості працівників для виконання вимог Технічного завдання.
По друге, Відповідно до п. 7 Р.ІІІ ТД Учасник у складі пропозиції надає відомості про учасника (Додаток №6 тендерної документації).
Вимоги до відомостей визначені у п. 4, 5 додатку - прізвище, ім'я, по батькові, посада.
Учасник у складі пропозиції надав Відомості у яких відсутня інформація про посаду особи, що уповноважена на підписання тендерної пропозиції та договору.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з вимогами п. 9, 10 Технічного завдання Учасник надає послуги з прибирання Дороги, проїзди та тротуари з твердим покриттям 2573,00 м2 та Комплексне озелення (газони, кущі, дерева тощо) 17120,00 м2.
Відповідно до Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі, затверджених Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11 травня 2004 року Нормативи чисельності двірників становлять:
Для території з удосконаленим покриттям – 1 особа на 4000 м2
Для газонів – 1 особа на 8000 м2.
Тобто Учасник повинен підтвердити наявність працівників (двірників) у кількості не менше ніж 3 працівники (2573/4000=0,6 особи та 17000/8000=2,12 особи)
Учасник у складі пропозиції надав довідку про наявність працівників, в якій надав інформацію лише з одним двірником, тобто не підтвердив наявність достатньої кількості працівників для виконання вимог Технічного завдання.
По друге, Відповідно до п. 7 Р.ІІІ ТД Учасник у складі пропозиції надає відомості про учасника (Додаток №6 тендерної документації).
Вимоги до відомостей визначені у п. 4, 5 додатку - прізвище, ім'я, по батькові, посада.
Учасник у складі пропозиції надав Відомості у яких відсутня інформація про посаду особи, що уповноважена на підписання тендерної пропозиції та договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 травня 2019 16:54
Шановний Учасник!
Відповідно до п. 2 Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації для виконання вимог до предмета закупівлі, установлених замовником у Додатку №3 тендерної документації (Технічне завдання). Тендерна пропозиція Учасника ФОП Качало Олександр Ігорович, містить окремий документ з назвою «Документальне підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації», яким підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації для виконання вимог предмета закупівлі, установлених замовником у Додатку №3 тендерної документації (Технічне завдання). Також Учасником ФОП Качало Олександр Ігорович надано довідку з переліком працівників. Варто зазначити, що Замовником, відповідно до п. 2 Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації, не вказується фіксована кількість працівників, яку необхідно вказати у довідці з переліком працівників.
Також Додатком №3 тендерної документації Замовником визначено Технічне завдання на закупівлю, в якому вказуються перелік та площа об’єктів, які потребують прибирання, і згідно тендерної пропозиції ФОП Качало Олександр Ігорович, учасником подано довідку, якою він підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Учасником ФОП Качало Олександр Ігорович, у складі тендерної пропозиції надано Відомості про учасника (згідно Додатку 6 Тендерної документації), де відсутня інформація про посаду особи, що уповноважена на підписання тендерної пропозиції та договору, оскільки вказується Фізична-особа підприємець Качало Олександр Ігорович, який не призначає директора через те, що це не передбачено чинним законодавством, тому відповідно не вказується посада Фізичної-особи підприємця Качало Олександра Ігоровича.
Зважаючи на вищевикладене, пропозиція учасника ФОП Качало Олександр Ігорович відповідає кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам встановленим в тендерній документації.
Сподіваємось на порозуміння та дякуємо за участь в закупівлі.
Відповідно до п. 2 Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації для виконання вимог до предмета закупівлі, установлених замовником у Додатку №3 тендерної документації (Технічне завдання). Тендерна пропозиція Учасника ФОП Качало Олександр Ігорович, містить окремий документ з назвою «Документальне підтвердження про наявність працівників відповідної кваліфікації», яким підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації для виконання вимог предмета закупівлі, установлених замовником у Додатку №3 тендерної документації (Технічне завдання). Також Учасником ФОП Качало Олександр Ігорович надано довідку з переліком працівників. Варто зазначити, що Замовником, відповідно до п. 2 Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації, не вказується фіксована кількість працівників, яку необхідно вказати у довідці з переліком працівників.
Також Додатком №3 тендерної документації Замовником визначено Технічне завдання на закупівлю, в якому вказуються перелік та площа об’єктів, які потребують прибирання, і згідно тендерної пропозиції ФОП Качало Олександр Ігорович, учасником подано довідку, якою він підтверджує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Учасником ФОП Качало Олександр Ігорович, у складі тендерної пропозиції надано Відомості про учасника (згідно Додатку 6 Тендерної документації), де відсутня інформація про посаду особи, що уповноважена на підписання тендерної пропозиції та договору, оскільки вказується Фізична-особа підприємець Качало Олександр Ігорович, який не призначає директора через те, що це не передбачено чинним законодавством, тому відповідно не вказується посада Фізичної-особи підприємця Качало Олександра Ігоровича.
Зважаючи на вищевикладене, пропозиція учасника ФОП Качало Олександр Ігорович відповідає кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам встановленим в тендерній документації.
Сподіваємось на порозуміння та дякуємо за участь в закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" #3364605917 |
Переможець |
480 076,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2019 10:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2020 17:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2020 15:20
|
ДУ _2 190177 ФОП КАЧАЛО О.І..PDF | зміни до договору |
01 липня 2020 15:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2020 16:36
|
ДУ 1 190177 ФОП Качало О.І..PDF | зміни до договору |
29 травня 2020 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2019 15:36
|
190177 ФОП Качало О.І..pdf | укладений |
28 травня 2019 15:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 190177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити строк дії Договору для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджені в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 190177 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |