Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сир твердий 50% жирності; сир кисломолочний 9% жирності
Очікувана вартість
505 574,67 UAH
UA-2019-04-16-002049-a ● bf0dc615ac6542d59398756fbc347d7f
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 40212371 |
Вебсайт: | http://hadiach-voms.at.ua |
Місцезнаходження: | 37300, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч, вул. Драгоманова, 4, пр. 2 |
Контактна особа: |
Світлана Набок +380501382766 voms_misto@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2019 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2019 15:24 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2019 15:24 |
Початок аукціону: | 03 травня 2019 13:53 |
Очікувана вартість: | 505 574,67 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 055,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1280 кілограм
Сир твердий 50% жирності;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
4824.3 кілограм
Сир кисломолочний 9% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2019 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2019 15:27 |
Тендерна документація сир.docx | |
16 квітня 2019 15:27 |
Тендерна пропозиція.docx | |
16 квітня 2019 15:27 |
Технічні і якісні характеристики.docx | |
16 квітня 2019 15:27 |
Проект договору сир.docx | |
16 квітня 2019 15:27 |
Вимоги сир.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-16-002049-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39525189
Дата подання: 16 травня 2019 12:29
НЕправомірне визначення переможця
Відділом освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області за результатами проведення процедури закупівлі UA-2019-04-16-002049-a в якості переможця торгів було обрано пропозицію ФОП Мазаратій Н.І. (протокол № 90 від від06.05.2019). Ознайомившись зі змістом даного протоколу, а також детально ознайомившись зі всіма документами, що входять до складу тендерної пропозиції переможця, вважаємо Ваше рішення, викладене у протоколі № 90 від від06.05.2019, як замовника даної процедури закупівлі таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного.
Відповідно до пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, учасники повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірену учасником, за встановленою формою, копії особистих медичних книжок працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації та копії медичних довідок водіїв щодо придатності до керування транспортним засобом. На виконання зазначених вимог тендерної документації ФОП Мазаратій Н.І. надала довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.04.19 б/н, в якій, зокрема, зазначений на посаді комірника Абдулкадиров Марат Венерович. Разом з тим, згідно наданих ФОП Мазаратій Н.І. копій особистих медичних книжок працівників відсутня особиста медична книжка комірника - Абдулкадирова Марата Венеровича. Натомість, є копія особистої медичної книжки Абдулкадирова Марата Валерійовича. Тобто, ФОП Мазаратій Н.І. надана копія особистої медичної книжки особи, яка не зазначена у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що є, в свою чергу, порушенням умов тендерної документації замовника та, відповідно, є підставою для відхилення тендерної пропозиції даного учасника.
Згідно пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо остання не відповідає умовам тендерної документації. Тобто Ви як замовник повинні були відхилити пропозицію ФОП Мазаратій Н.І. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи зазначене, вимагаємо скасувати рішення щодо визнання переможцем процедури закупівлі – ФОП Мазаратій Н.І., викладене у протоколі № 90 від від06.05.2019 та відхилити пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає умовам ТД. В іншому випадку змушені будемо звернутись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів як учасника процедури закупівлі.
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-16-002049-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39525189
Дата подання: 17 травня 2019 16:54
Дата подання: 17 травня 2019 16:54
Неправомірне визначення переможця
Відділом освіти, молоді та спорту Гадяцької міської ради Полтавської області (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-16-002049-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «Торгівельно – виробнича компанія «Форвард – Груп» (надалі – ТОВ «ТВК «Форвард – Груп» або Скаржник) виявило бажання прийняти участь у даній процедурі закупівлі та подало свою тендерну пропозицію згідно вимог Замовника, викладених у тендерній документації (надалі – ТД). Предметом закупівлі є сирні продукти (сир твердий 50% жирності та сир кисломолочний 9 % жирності).
Відповідно до рішення уповноваженої особи розгляду тендерних пропозицій від 06.05.19 № 90 та повідомлення про намір укласти договір від 07.05.19 переможцем даної процедури торгів було визначено учасника – фізичну особу – підприємця Мазаратій Наталію Іванівну (надалі – ФОП Мазаратій Н.І.).
Скаржник не може погодитись з вказаним рішенням Замовника щодо визначення в якості переможця процедури закупівлі ФОП Мазаратій Н.І. та наміру укладення договору з даним учасником, вважає, що процедура закупівлі не відповідає вимогам ТД та нормам Закону України «Про публічні закупівлі», а також порушує його права та інтереси, виходячи з наступного.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, Замовник, порушуючи основні принципи закупівель, обрав в якості переможця даної процедури закупівлі ФОП Мазаратій Н.І., пропозиція якої не відповідає вимогам, викладеним у ТД.
Так, згідно частини першої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно частини третьої статті 16 названого Закону, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
На виконання вказаної норми Закону, Замовник у своїй ТД визначив основні кваліфікаційні критерії до предмету закупівлі, яким повинні відповідати потенційні учасники процедури закупівлі для можливості претендувати на перемогу у торгах на чесних засадах. Разом з тим, власні ж критерії Замовником були проігноровані при розгляді тендерної пропозиції ФОП Мазаратій Н.І., яка була визнана як така, що відповідає всім вимогам та критеріям згідно ТД. Натомість, проаналізувавши документи, що були подані даним учасником у складі тендерної пропозиції для участі у процедурі закупівлі, було виявлено, що ця пропозиція не відповідає вимогам ТД та, відповідно, не могла претендувати на перемогу у даних торгах. Зазначене підтверджується наступним.
Відповідно до пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід, учасники повинні надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірену учасником, за встановленою формою, копії особистих медичних книжок працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації та копії медичних довідок водіїв щодо придатності до керування транспортним засобом. ФОП Мазаратій Н.І. у складі своєї тендерної пропозиції надала довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 27.04.19 б/н, в якій, зокрема, на посаді комірника зазначена особа Абдулкадиров Марат Венерович. Разом з тим, згідно наданих ФОП Мазаратій Н.І. копій особистих медичних книжок працівників відсутня особиста медична книжка комірника, зазначеного у довідці - Абдулкадирова Марата Венеровича. Натомість, переможцем процедури закупівлі надана копія особистої медичної книжки Абдулкадирова Марата Валерійовича, який за відповідними законодавчими принципами є абсолютно іншою особою. Тобто, ФОП Мазаратій Н.І. надана копія особистої медичної книжки особи, яка не зазначена у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що є, в свою чергу, порушенням умов ТД Замовника. Таким чином, даним учасником не виконана вимога, прямо передбачена ТД Замовника.
У відповідності до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Разом з тим, після розгляду пропозиції ФОП Мазаратій Н.І. на предмет відповідності вимогам ТД, Замовником не було її відхилено як таку, що не відповідає умовам ТД, та обрано даного учасника в якості переможця процедури закупівлі.
Зазначене свідчить про наявність необ’єктивності та дискримінації з боку Замовника по відношенню до Скаржника, що є прямим порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», адже своїми діями Замовник фактично сприяв перемозі у тендері ФОП Мазаратій Н.І., що позбавило Скаржника права претендувати на перемогу у торгах на рівних засадах з іншими учасниками даної процедури закупівлі. В той же час, варто наголосити, що Постійно діючою Адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель сформована чітка позиція – дії Замовника щодо не відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, яка не відповідає умовам ТД та обрання його в якості переможця є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону, зокрема, недискримінація учасників (рішення від 16.04.18 № 3534-р/пк-пз).
Також, додатково вважаємо за потрібне зазначити, що аналогічні неправомірні дії даного Замовника мають місце і в іншій процедурі закупівлі, яка проводилась в цей же період та при наявності ідентичного порушення з боку цього ж учасника – ФОП Мазаратій Н.І., Замовником було прийнято рішення про визначення її в якості переможця процедури закупівлі (процедура закупівлі UA-2019-04-16-001942-a, на даний час Скаржником також подана відповідна скарга щодо порушення його прав та охоронюваних законом інтересів). Тобто, в діях Замовника спостерігається характер систематичності щодо визначення пропозицій певного учасника переможцем процедур закупівель всупереч нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, наявність порушених прав Скаржника з боку Замовника обґрунтовується також тим, що наше Товариство вже не перший рік є постійним учасником ринку реалізації продуктів харчування, тому відрізняється завжди якісним підходом до підготовки для участі у процедурах закупівель та має на меті реальну перемогу в них у відповідності до норм законодавства у сфері публічних закупівель. Оскільки головною метою участі будь – якого суб’єкта господарювання у торгах є перемога. Дії ж Замовника у даній процедурі закупівлі позбавляють можливості ТОВ «ТВК «Форвард – Груп» на чесних засадах приймати участь у торгах з метою перемоги в них.
Згідно пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», суб'єкт оскарження звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Враховуючи порушення Замовником своїми діями прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ «ТВК «Форвард – Груп» під час проведення даної процедури закупівлі, а відтак і норм законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 1 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення від 06.05.19 № 90 про визначення ФОП Мазаратій Н.І. переможцем процедури закупівлі та оприлюднення повідомлення про намір укладення з нею договору від 07.05.19.
Додаток: докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 травня 2019 21:46
Рішення від 22.05.2019 № 6336.pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 21:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 05.06.2019 № 7269.pdf
Дата публікації: 06 червня 2019 17:44
Рішення від 05.06.2019 № 7269.pdf
Дата публікації: 10 червня 2019 23:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Враховуючи усі підстави, мною, уповноваженою особою вирішено:
- Скасувати рішення, про визнання ФОП Мазаратій Наталії Іванівни (код ЄДРПОУ 2707716424) переможцем процедури закупівлі за предметом згідно коду ДК 021:2015, код 15540000-5 Сирні продукти (сир твердий 50% жирності; сир кисломолочний 9% жирності);
- Повернутися на етап кваліфікації, щодо закупівлі за предметом згідно коду ДК 021:2015, код 15540000-5 Сирні продукти (сир твердий 50% жирності; сир кисломолочний 9% жирності), та розглянути пропозицію наступного учасника, пропозиція якого визнана електронною системою найбільш економічно вигідною.
Дата виконання рішення замовником: 12 червня 2019 08:37
Номер скарги: UA-2019-04-16-002049-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП Сергієнко Володимир Іванович, Код ЄДРПОУ:3019512776
Дата подання: 21 червня 2019 13:37
Дата подання: 21 червня 2019 13:37
неправомірне визначення
По-перше: Відповідно до розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: Довідка в довільній формі щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору про закупівлю із поставки предмету закупівлі, завірена учасником. У довідці зазначається інформація про наявність у учасника: - складського приміщення (із зазначенням температурного режиму) з адресою розташування. На підтвердження права володіння об’єктами зазначених у довідці учасники подають копії відповідних документів: - для транспортних засобів: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; копії договорів оренди (договорів про надання транспортних послуг (експедирування) або копіями інших документів, що посвідчують законність володіння/користування;
- для нерухомого майна: копії договорів; акти на право власності або копії інших документів, що посвідчують законність володіння/користування.
Копії документів, що подані на підтвердження наявності матеріально-технічної бази мають бути, щодо об’єктів інформація про які надавалась у довідці про наявність матеріально-технічної бази.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 червня 2019 10:09
рішення від 25.06.2019 № 8328.pdf
Дата публікації: 26 червня 2019 10:09
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2019 № 9271.pdf
Дата публікації: 11 липня 2019 18:57
рішення від 10.07.2019 № 9271.pdf
Дата публікації: 15 липня 2019 20:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2019 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА |
440 160,27
UAH з ПДВ
|
430 048,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна |
469 366,45
UAH з ПДВ
|
435 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" |
477 419,50
UAH з ПДВ
|
435 082,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сергієнко Володимир Іванович |
502 694,64
UAH з ПДВ
|
502 694,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424 |
Рішення скасоване |
430 048,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 08:51
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАЗАРАТІЙ НАТАЛІЯ ІВАНІВНА #2707716424 |
Відхилено |
430 048,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 08:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна #2988818669 |
Відхилено |
435 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 09:19
|
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФОРВАРД-ГРУП" #39525189 |
Переможець |
435 082,30
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 16:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 08:43
|
Зображення.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2019 08:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 липня 2019 13:21
|
Зображення0018.PDF | зміни до договору |
18 липня 2019 13:20
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2019 12:59
|
Зображення0011.PDF | укладений |
18 липня 2019 12:58
|
Зображення0012.PDF | укладений |
18 липня 2019 12:58
|
Зображення0013.PDF | укладений |
18 липня 2019 12:57
|
Зображення0014.PDF | укладений |
18 липня 2019 12:57
|
Зображення0015.PDF | укладений |
18 липня 2019 12:57
|
Зображення0016.PDF | укладений |
18 липня 2019 12:57
|
Зображення0017.PDF | укладений |
18 липня 2019 12:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі сиру кисломолочного 9% жирності на 400 кг.,сиру твердого 50% жирності на 76,167 кг та суми Договору на 32778,37 грн з ПДВ. Обсяг закупівлі становить: Сир кисломолочний 9% жирності - 4424,30 кг; Сир твердий 50% жирності - 1203,833 кг. Сума договору становить 402303,93 грн з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 391-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі сиру кисломолочного 9% жирності на 2407,851 кг.,сиру твердого 50% жирності на 848,781 кг та суми Договору на 240245,24 грн з ПДВ. Обсяг закупівлі становить: Сир кисломолочний 9% жирності - 2016,449 кг; Сир твердий 50% жирності - 355,052 кг. Сума договору становить 162058,69 грн з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 391-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |