Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень Луцького міського відділу Управління Державної міграційної служби України у Волинській області на вул.Кравчука,12 у м.Луцьку
Очікувана вартість
3 085 228,80 UAH
UA-2019-04-16-001776-c 7752507f407c4bbf9ff12b503ba6cc75
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гузюк Вікторія

+380332724594
724883
096 3893904
ykb.lena@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517736
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, Волинська обл. м.Луцьк вул. Богдана Хмельницького,19/206
Контактна особа: Гузюк Вікторія
+380332724594, 724883, 096 3893904
ykb.lena@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 17:09
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2019 14:00
Початок аукціону: 20 травня 2019 14:33
Очікувана вартість: 3 085 228,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 426,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
337 м.кв.
Капітальний ремонт приміщень Луцького міського відділу Управління Державної міграційної служби України у Волинській області на вул.Кравчука,12 у м.Луцьку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська обл., Луцьк, Кравчука,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 травня 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 травня 2019 13:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 травня 2019 13:02
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 травня 2019 12:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 травня 2019 11:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 10:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 травня 2019 10:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 16:36
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 17:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 17:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 травня 2019 13:24
ДОД-2-9-Кваліфік вим-скорегов 11.05..docx
11 травня 2019 12:49
ДОД-2-9-Кваліфік вим-скорегов 11.05..docx
11 травня 2019 11:38
ДОД-2-9-Кваліфік вим-скорегов 11.05..docx
06 травня 2019 10:44
ДОД-2-9-Кваліфік вимоги,субпідр,інші докум -скорегований.docx
03 травня 2019 16:35
ПЕРЕЛІК змін-2-03.05.2019.docx
11 травня 2019 13:24
ПЕРЕЛІК змін-3-11.05.2019.docx
11 травня 2019 13:02
ПЕРЕЛІК змін-3-11.05.2019.docx
11 травня 2019 11:38
ПЕРЕЛІК змін-3-11.05.2019.docx
11 травня 2019 11:38
Тендерна документація-скорег-11.05.2019.docx
03 травня 2019 16:35
Тендерна документація - скорегована.docx
16 квітня 2019 17:06
Тендерна документація.docx
06 травня 2019 10:52
ПЕРЕЛІК змін-2-03.05.2019.docx
06 травня 2019 10:44
ПЕРЕЛІК змін-06.05.2019.docx
03 травня 2019 16:35
ДОД-10-Договір -2019 - скорегований.docx
16 квітня 2019 17:06
ДОД-10-Договір -2019.docx
16 квітня 2019 17:06
ДОД-2-9-Кваліфік вимоги,субпідр,інші докум.docx
16 квітня 2019 17:06
Техн. завдання міграційна служба.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання стосовно розрахунку заробітної плати
Дата подання: 22 квітня 2019 08:33
Дата відповіді: 23 квітня 2019 17:30
Шановний замовнику! Тендерною документацією передбачено наступне "Претендент зобов`язаний надати розрахунок розміру кошторисної зарплати по фірмі (розрахунковий період – 2019 рік) , зроблений відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 №281, зареєстрованим у Мін`юсті 11.11.2016 №1469/29599 (зі змінами), та доданий Додатком 5 до Договору про закупівлю. Якщо його рівень зарплати не нижчий за 10100 грн./міс., претендент проводить розрахунок зарплати в договірній ціні з врахуванням 10100,00 грн./міс. По розряду 3,8. При рівні зарплати меншому за 10100,00 грн./міс., претендент проводить розрахунок зарплати в договірній ціні з врахуванням того розміру заробітної плати, який розрахований по фірмі." Разом з тим, чинною редакцією Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 №281 (у редакції Наказу від 27 липня 2018 року № 196), не передбачено виконання розрахунків заробітної плати при підготовці тендерної пропозиції виходячи із фактичної заробітної плати працівників учасника за певний період (див.: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1469-16) Натомість згідно з п. 5 цього Порядку "5. Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник ПЛАНУЄ отримувати на об’єкті будівництва." Таким чином положення тендерної документації в цій частині не відповідають вимогам п. 5 цього Порядку в редакції Наказу Мінрегіону від 27 липня 2018 року № 196 У зв'язу з цим просимо роз'яснити, чи може учасник згідно з п. 5 зазначеного вище Порядку подати у складі тендерної пропозиції розрахунок розміру кошторисної зарплати, виходячи не з фактичної разробіної плати у 2019 р., а виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник лише ПЛАНУЄ отримувати на об’єкті будівництва. По можливості просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до наказу Мінрегіону від 27 липня 2018 року № 196.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наказ Мінрегіону від 27.07.2018 №196 вносить зміни до "Порядку розрахунку кошторисної зарплати..." (затверджений Наказом від 20.10.2016 року №281), зокрема, при складанні ціни пропозиції підрядника, але не скасовує сам механізм розрахунку кошторисної зарплати підрядника. Тому ми, як Зомовник виконання робіт за бюджетні кошти, і ставимо вимогу до учасників надати аргументований розрахунок рівня очікуваної зарплати на основі реальних показників 2019 року по фірмі (керуючись вище вказаним механізмом розрахунку) .
Питання стосовно аналізу цін на матеріальні ресурси
Дата подання: 22 квітня 2019 08:37
Дата відповіді: 23 квітня 2019 17:32
Шановний замовнику! Просимо роз'яснити, чи повинен учасник подавати у складі тендерної пропозиції (до аукціону) Аналіз цін на матеріальні ресурси у тебличній формі та копії підтверджуючих документів на ціни ресурсів (прайсів, рахунків, накладних)?
Відповідь: Згідно умов Тендерної документації цю інформацію надає переможець (пп.8 п.Розрахунки ціни тендерної пропозиції, Додаток 6)
Питання стосовно калькуляції на вартість 1 маш.-год
Дата подання: 22 квітня 2019 08:41
Дата відповіді: 23 квітня 2019 17:34
Шановний замовнику! Просимо роз'яснити, чи повниен учасник у складі тендерної пропозиції (до аукціону) подавати - калькуляцію на вартість 1 маш.-год орендованих машин і механізмів, які відображені у розділі ІІ відомості ресурсів - калькуляції на вартість 1 маш.-год машин і механізмів, вартість яких враховуються у складі загальновиробничих витрат і відображена у розділі ІІІ відомості ресурсів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно умов Тендерної документації цю інформацію надає переможець (пп.10 п.Розрахунки ціни тендерної пропозиції, Додаток 6).
Питання стосовно розрахунку витрат з транспортування матеріальних ресурсів
Дата подання: 22 квітня 2019 08:43
Дата відповіді: 23 квітня 2019 17:36
Шановий замовнику! Просимо роз'яснити, чи повинен учасник у складі тендерної пропозиції (до аукціону) подати розрахунок витрат з транспортування матеріальних ресурсів, керуючись п.6.3.1.1. ДСТУ-НБД.1.1-2:2013?
Відповідь: Згідно умов Тендерної документації цю інформацію надає переможець (пп.15 п.Розрахунок ціни тендерної пропозиції), дивитись примітку.
Питання стосовно дотримання рекомендацій Мінекономрозвитку, викладених у листі № 3302-06/24782-06 від 05.08.2016
Дата подання: 22 квітня 2019 08:58
Дата відповіді: 23 квітня 2019 17:43
Шановний замовнику! Умовами тендерної документації передбачено надання у склід пропозиції договірної ціни, кошторисів та інших розрахунків. Водночас такі вимоги суперечать рекомендаціями Мінекономрозвитку, які викладену у листі № 3302-06/24782-06 від 05.08.2016. У цьому листі Упоноважений орган з питань публічних закупівель вказує, що Закон України "Про публіні закупівлі" не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону. Таким чином, у разі якщо предметом закупівлі є роботи, замовник може встановити вимогу щодо надання учасниками у складі своєї тендерної пропозиції переліку та обсягів робіт відповідно до технічної специфікації, встановленої у тендерній документації, без зазначення вартості окремих складових робіт. У свою чергу, частиною шостою статті 28 Закону встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Відповідно до частини другої статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. Згідно з частиною першою статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Так, згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. При цьому пунктом 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Разом з тим, пунктом 3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису, та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу України. Виходчи з викладеного просимо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до листа Мінекономрозвитку № 3302-06/24782-06 від 05.08.2016. у разі відмови від несення відповідних змін просимо роз'яснити з яких пістав та міркувань замовник ігнорує позицію Мінекономрозвитку, яке є уповноваженим органом державної влади у сфері закупівель
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За умовами Тендерної документації передбачена подача учасником у складі Тендерної пропозиції деяких розрахунків до договірної ціни. Оскільки предметом закупівлі є роботи, нам, як Замовнику, для вибору підрядника-виконавця робіт з числа учасників, крім заявленої вартості робіт потрібно бачити аргументоване підтвердження позицій цієї договірної ціни. Закон "Про публічні закупівлі" не містить заборони внесення до Тендерної документації таких вимог. Одночасно зазначаємо, що листи Міністерств не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний характер.
Питання стосовно надання інформації про субпідрядників
Дата подання: 22 квітня 2019 09:01
Дата відповіді: 23 квітня 2019 17:47
Шановний замовнику! Просимо роз'яснити, чи повинен учасник подавати у складі пропозиції інформацію про субпідрядників (додаток 5 до тендерної документації) та копії ліцензій субпідрядників, якщо обсяг робіт, які будуть доручені субпідрянику (субпідряникам ) є меншим ніж 20 % обсягу (вартості) робіт?
Відповідь: Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" у складі пропозиції учасник має надати інформацію щодо кожного субєкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника в обсязі не менше, ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Зазначена вимога детально прописана в Тендерній документації, а саме: в пункті 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, підпункті 1.7.Інформація має бути надана згідно форми Додатку 5.
Питання стосовно робіт з підвищеною небезпекою.
Дата подання: 22 квітня 2019 09:06
Дата відповіді: 23 квітня 2019 17:52
Шановний замовнику! Просимо роз'яснити, чи передбачено виконання на об'єкті робіт з підвищеною небезпекою, які потребують оформлення дозволу віддповідно до законодавства. Якщо так - то просимо надати перелік таких робіт. Крім того, просимо ро'яснити чи повниен учасник подавати у складі тендерної пропозиції: - копії дозволів на експлуатацію власних машин, які плануються до застосування на обєкті - копії дозволів на експлуатацію орендованої техніки, які будуть залучені на підставі договорів оренди.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічне завдання Тендерної документації на закупівлю робіт містить повний перелік робіт на обєкті згідно з проектно-кошторисною документацієї та включає в себе роботи з підвищеною небезпекою.Для більш детального ознайомлення з ПКД по даному обєкту учасник може і має право звернутись до Замовника з письмовою заявою, як прописано в Тендерній документації. Щодо механізмів, то згідно умов ТД - Додатку 6, цю інформацію надає учасник-переможець.
Питання стосовно механызму розрахунку кошторисноъ заробытноъ плати
Дата подання: 30 квітня 2019 19:08
Дата відповіді: 03 травня 2019 16:59
Добрий день! У відповіді від 23 квітня 2019 р. Ви вказали що: "Наказ Мінрегіону від 27.07.2018 №196 вносить зміни до "Порядку розрахунку кошторисної зарплати..." (затверджений Наказом від 20.10.2016 року №281), зокрема, при складанні ціни пропозиції підрядника, але не скасовує сам механізм розрахунку кошторисної зарплати підрядника. Тому ми, як Зомовник виконання робіт за бюджетні кошти, і ставимо вимогу до учасників надати аргументований розрахунок рівня очікуваної зарплати на основі реальних показників 2019 року по фірмі (керуючись вище вказаним механізмом розрахунку) ." Справа у тому, що Наказом Мінрегіону від 27.07.2018 №196 не просто вносяться зміни до "Порядку розрахунку кошторисної зарплати..." (затверджений Наказом від 20.10.2016 року №281). Наказом Мінрегіону від 27.07.2018 №196 вказаний Порядок викладений у новій редакції, яка не передбачає жодних механізмів розрахунку кошторисної заробітної плати при визначі ціни тендерної пропозиції. Таким чином, з набранням чинності Наказ Мінрегіону від 27.07.2018 №196 існуючий раніше механізм розрахунку кошторисної заробітної плати втратив чиннысть і не підлягає застосуванню. При цьому жодним нормативним документом на сьогоднішній день не передбачено вимог розраховувати планову кошторисну зарпобітну плату, яку учасни планує отримувати на об'єкті, виходячи з поточних показників заробітної плати у відповідному році. У зв'язку з тим просимо роз'яснити: (1) яким нормативним актом на сьогодні регулюєься механізм розрахунку кошторисної заробітної плати (просимо вказати нормативний акт та відповідні його пункти); (2) яким чином учаснику розраховувати кошторисну заробітну плату, яку він тільки планує отримувати на об'єкті будівництва, якщо чинним законодавством не передбачено механізму (формули) розрахунку такої заробіної плати при обчисленні ціни тендерної пропозиції? Нагадаємо, що згідно із ст.19 Конституції України "Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В очікуваній вартості предмета закупівлі заробітна плата Замовником розрахована, виходячи з нормативних витрат на обсяг виконуваних робіт, при вартості люд.-год.-10100,00 грн./міс., що відповідає розряду-3,8. (згідно Рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 20.02.2019 року
№101-1 "Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати на 2019 рік при визначенні вартості будівництва обєктів"). Претендент зобовязаний закладений ним рівень кошторисної заробітної плати в ціновій пропозиції (керуючись Наказом Мінрегіона від 27.07.2018р. №196 "Про внесення змін до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва обєктів"), вказати в Додатку 10 (в п.6.7. проекту Договору №...про закупівлю робіт за державні кошти).
Питання стосовно класу наслідків (відповідальності) та робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 30 квітня 2019 19:13
Дата відповіді: 03 травня 2019 17:16
Доброго дня! Просимо замовника відповісти на такі питання: 1. До якого класу наслідків (відповідальності) належить об’єкт, що підлягає капітальному ремонту? 2. Чи передбачають умови капремонту виконання робіт підвищеної небезпеки згідно робочого проекту. 3. Якщо так, прошу навести повний перелік робіт підвищеної небезпеки на об’єкті. Дана інформація потрібна для правильного виконання вимог тендерної документації про надання копії ліцензії та або дозволу згідно додатку 6. Відсутність такої інформації ставить в нерівні умови луцьких та іногородніх учасників, яким не знайомий объект, а ознайомитися з робочим проектом учасник не може в силу ст14 Закону про закупивли (Подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.) яка забороняє спілкування між замовником та учасником інакше як через систему закупівель
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Клас наслідків (відповідальності) обєкту, що підлягає капітальному ремонту - СС2.Стосовно робіт з підвищеною небезпекою-технічне завдання Тендерної документації на закупівлю робіт містить повний перелік робіт на обєкті згідно з проектно-кошторисною документацією та включає в себе роботи з підвищеною небезпекою. Це і роботи по пожежній сигналізації і роботи по системі вентиляції. Субєкт господарювання повинен відповідати певним вимогам і підтвердити свої можливості щодо заявлених небезпечних робіт.Щодо наданої Замовником можливості ознайомлення з проектно-кошторисною документацією, яка ніби "ставить в нерівні умови луцьких та іногородніх учасників", то навпаки-це дозволяє учаснику детальніше ознайомитись з документами і можливо зменшить кількість заданих запитань до Замовника в процесі підготовки тендерної пропозиції. Стаття 22 Закону України "Про публічні закупівлі": "Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства , яку Замовник вважає за необхідне до неї включити".Стосовно ст.14 Закону, яка ніби "забороняє спілкування між Замовником та учасником інакше як через систему закупівель", то ця стаття Закону не містить заборони спілкуванню, а мова йде про подання інформації в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Про необхідність подання розрахунків
Дата подання: 03 травня 2019 08:59
Дата відповіді: 03 травня 2019 17:20
Добрий день, шановний Замовнику! У нас виникло питання стосовно подання в складі пропозиції розрахунків договірної ціни. За змістом п.1 розділу 3 тендерної документації, яка визначає зміст тендерної пропозиції вказано наступне: “ Мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ-НБД.1.1-2:2013…”; “ Претендент зобов`язаний надати розрахунок розміру кошторисної зарплати по фірмі (розрахунковий період – 2019 рік)…”; “ Претендент зобов’язаний надати калькуляції на вартість 1 маш.-год.,заявлених в Договірній ціні будівельних механізмів.”; “ Претендент зобов’язаний надати розрахунок витрат з транспортування матеріальних ресурсів, керуючись п.6.3.1.1. ДСТУ-НБД.1.1-2:2013”; “ Загально-виробничі та адміністративні витрати визначаються згідно Додатків Б,В,Д ДСТУ-НБД.1.1-2:2013 (зі зміною 2) та Листа Мінрегіону від 09.06.2017 №7/15-6135 з наданням розрахунків, керуючись додатками А, Г; п.4.3.2, п.4.3.3, п.5.3.2, п.5.3.3 ДСТУ-НБД.1.1-2:2013 (зі зміною 2).” та ін. З цього випливає, що в складі тендерної пропозиції слід надати: 1) розрахунок розміру кошторисної зарплати по фірмі (розрахунковий період – 2019 рік); 2) калькуляції на матеріали власного виробництва; 3) калькуляції на вартість 1 маш.-год.,заявлених в Договірній ціні будівельних механізмів; 4) розрахунок витрат з транспортування матеріальних ресурсів; 5) розрахунок загально виробних витрат; 6) розрахунок адміністративних витрат. Разом з тим, згідно додатку 6 до тендерної документації ці документи позначені зірочкою (*) як такі, що подаються переможцем торгів (п. 7 –п. 17 таблиці “ Розрахунки ціни тендерної пропозиції ”. Виходячи з викладеного просимо роз'яснити, чи повинен учасник подавати в тендерній пропозиції 1) розрахунок розміру кошторисної зарплати по фірмі (розрахунковий період – 2019 рік); 2) калькуляції на матеріали власного виробництва; 3) калькуляції на вартість 1 маш.-год.,заявлених будівельних механізмів; 4) розрахунок витрат з транспортування матеріальних ресурсів; 5) розрахунок загально виробних витрат (за попередній рік); 6) розрахунок адміністративних витрат (за попередній рік). Чи ці документи подаються лише переможцем?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Мають бути виконані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ-НБД.1.1-2:2013 з урахуванням змін та доповнень. Згадані у запитанні документи (розрахунки) надаються згідно порядку Додатку 6, тобто відмічені * зірочкою розрахунки надаються переможцем.
Про відсутність необхідних реквізитів для оформлення банківської гарантії
Дата подання: 03 травня 2019 09:13
Дата відповіді: 03 травня 2019 17:29
Доброго дня, шановний Замовнику! Наше Товариство має намір взяти участь у торгах і подати тендерну пропозицію. Разом з тим у нас виникли проблеми з оформленням банківської гарантії. Згідно діючої постанови НБУ для оформлення гарантії необхідно вказати НАЗВУ БАНКУ БЕНЕФІЦІАРА (ЗАМОВНИКА), РАХУНОК БЕНЕФІЦІАРА (ЗАМОВНИКУ) У ЦЬОМУ БАНКУ, МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ БАНКУ БЕНЕФІЦІАРА. Однак у тендерній документації даної інформації немає. Тому просимо цю додатково надати інформацію для оформлення гарантії у вигляді роз'яснення або внести відповідні зміни в документацію (бажано)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції :"Назва Замоника - Управління капітального будівництва Луцької міської ради, код ЄДРПОУ - 05517736, МФО - 803014, на р/р - 37324012027841 ГУДКСУ Волинської області у місті Луцьку". Ця інформація внесена у переліку змін до Тендерної документації- у пп.2"Забезпечення тендерної пропозиції" п.3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" 03.05.2019.
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Ефект 2 726 869,38
UAH з ПДВ
2 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Луцьккомунбуд 2 850 842,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПМК-НОВА" 2 770 879,10
UAH з ПДВ
2 609 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП рем буд 2 984 550,00
UAH з ПДВ
2 984 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2019 18:59
Електронний підпис
16 травня 2019 18:56
Локальний кошторис 2-1-4.PDF
16 травня 2019 18:56
Локальний кошторис 2-1-3.PDF
16 травня 2019 18:56
Локальний кошторис 2-1-2.PDF
16 травня 2019 18:56
Локальний кошторис 2-1-1.PDF
16 травня 2019 18:56
Інформаційна довідка.PDF
16 травня 2019 18:56
Додаток 6 п.12.PDF
16 травня 2019 18:56
Додаток 6 п.11.PDF
16 травня 2019 18:56
Додаток 6 п.10.PDF
16 травня 2019 18:56
Додаток 6 п.9.PDF
16 травня 2019 18:56
Додаток 6 п.7.PDF
16 травня 2019 18:56
Додаток 10.PDF
16 травня 2019 18:56
Додаток 9.PDF
16 травня 2019 18:56
Додаток 7.PDF
16 травня 2019 18:56
Локальний кошторис 6-1-1.PDF
16 травня 2019 18:55
ІНП Бохонко С.А..pdf
16 травня 2019 18:55
Додаток 6 п.1.PDF
16 травня 2019 18:55
Додаток 5.PDF
16 травня 2019 18:55
Аналогічний договір 5.PDF
16 травня 2019 18:55
Аналогічний договір 4.PDF
16 травня 2019 18:55
Аналогічний договір 3.PDF
16 травня 2019 18:55
Ліцензія будівництво.pdf
16 травня 2019 18:55
Аналогічний договір 2.PDF
16 травня 2019 18:55
Аналогічний договір 1.PDF
16 травня 2019 18:55
Додаток 4.PDF
16 травня 2019 18:55
Виписка ЄДРПОУ.pdf
16 травня 2019 18:55
Додаток 3.PDF
16 травня 2019 18:55
Витяг ПДВ ..pdf
16 травня 2019 18:55
Додаток 2.PDF
16 травня 2019 18:55
Додаток 1.PDF
16 травня 2019 18:55
Статут.pdf
16 травня 2019 18:55
Довідка податки.pdf

Публічні документи

16 травня 2019 17:28
Електронний підпис
16 травня 2019 17:26
ГАРАНТІЯ.rar
16 травня 2019 17:26
Реєстр.pdf
16 травня 2019 17:26
Довідка ст.17.pdf
16 травня 2019 17:26
Розрахунки.rar
16 травня 2019 17:26
Листи та довідки.rar
16 травня 2019 17:26
Спеціфікація.rar
16 травня 2019 17:26
Субпідряд.rar
16 травня 2019 17:26
Працівники.pdf
16 травня 2019 17:26
Проект Договору Дод 10.rar
16 травня 2019 17:26
МТБ.rar
16 травня 2019 17:26
ДОСВІД.rar
16 травня 2019 17:26
УСТАНОВЧІ.rar

Публічні документи

17 травня 2019 17:22
Електронний підпис
17 травня 2019 17:18
11-13_Проект договору.pdf
17 травня 2019 17:18
11-4_Копія Витягу ПДВ.pdf
17 травня 2019 17:18
10-4_Локальні кошториси.pdf
17 травня 2019 17:18
8-6_Копія наказу №1.pdf
17 травня 2019 17:18
8-5_Копія Протоколу №2.pdf
17 травня 2019 17:18
8-4_Копія Протоколу №1.pdf
17 травня 2019 17:18
6-4 Копія_G0519-2207-G_Zayava.pdf

Публічні документи

17 травня 2019 16:16
Електронний підпис
17 травня 2019 15:31
статут.PDF
17 травня 2019 15:31
реєстр.PDF
17 травня 2019 15:31
Проект договору з КП.PDF
17 травня 2019 15:31
Перелік робіт Рем Буд.PDF
17 травня 2019 15:30
Ліцензія Рем Буд.PDF
17 травня 2019 15:30
лист про РНБО.PDF
17 травня 2019 15:30
інформ.про п-во.PDF
17 травня 2019 15:30
захист довкілля.PDF
17 травня 2019 15:30
ДЦ.PDF
17 травня 2019 15:30
Дозвіл.PDF
17 травня 2019 15:30
додаток9.PDF
17 травня 2019 15:30
додаток7.PDF
17 травня 2019 15:30
додаток3.PDF
17 травня 2019 15:30
додаток2.PDF
17 травня 2019 15:30
додаток1.PDF
17 травня 2019 15:30
додаток 4.PDF
17 травня 2019 15:30
Довідка КБ3.pdf
17 травня 2019 15:29
довідка заімсть дод.5.PDF
17 травня 2019 15:29
гарант.лист.PDF
17 травня 2019 15:29
Свідоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Ефект

ТОВ Луцьккомунбуд

ПП "ПМК-НОВА"

ПП рем буд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Ефект
#30887436
Переможець 2 580 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2019 11:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2019 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Ефект
#30887436
2 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:31
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2020 11:07
Дод уг№7-заверш (1).PDF зміни до договору
15 червня 2020 11:07
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2020 11:26
Дод уг №6-коригув ДЦ (1).PDF зміни до договору
16 квітня 2020 11:25
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2020 14:59
Дод уг №5-31.03.2020 (1).PDF зміни до договору
06 квітня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 15:11
Дод уг №4-17.01.2020 Міграц (1).PDF зміни до договору
17 січня 2020 15:10
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2019 11:21
Дод уг №3-05.12.2019 (1).PDF зміни до договору
06 грудня 2019 11:21
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 10:03
Дод уг №2-05.11.2019-уточн р рахунок-файл (1).PDF зміни до договору
07 листопада 2019 10:03
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 09:41
Дод уг №5-05.11.2019-уточн р рахунок (1).PDF зміни до договору
07 листопада 2019 09:40
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2019 09:55
Дод угода №2 від 05.11.2019 (1).PDF зміни до договору
05 листопада 2019 09:55
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 12:44
Дод до Дод уг №1-Ефект (1).PDF зміни до договору
10 червня 2019 12:44
додаткова угода №1-Ефект (1).PDF зміни до договору
10 червня 2019 12:44
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 12:14
Дод №4-6-Ефект.PDF укладений
10 червня 2019 12:13
Дод №1-3-Ефект.PDF укладений
10 червня 2019 12:13
Договір-реквіз-Ефект.PDF укладений
10 червня 2019 12:13
Договір №14-Ефект (1).PDF укладений
10 червня 2019 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідність приведення у відповідність укладеного договору про закупівлю №14 щодо виділених коштів на фінансування цього обєкту Рішенням сесії ЛМР від 29.05.2019 №57/62 - складено додаткову угоду №1 до договору (Протокол ТК ВІД 10.06.2019 №9)
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із зміною бюджетного фінансування на 2019 рік перерозподіляється сума виділених коштів по обєкту -Протокол засідання ТК від 05.11.2019 №10
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із необхідністю уточнення р/рахунку в реквізитах Замовника, Протокол ТК від 06.11.2019 №11
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-уточн р/рахун
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із необхідністю уточнення назви файлу
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2-уточн р/рахун
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із завершенням запланованого обсягу робіт на обєкті у 2019 змінюється календарний план виконання будівельно-монтажних робіт по обєкту та уточнюється орієнтовний план фінансування підрядних робіт
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із уточненням бюджетного фінансування робіт на обєкті у 2020 році та зміною реквізитів сторін (Протокол ТК від 16.01.2020 №13)
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол ТК від 30.03.2020 №14
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування ПКД в межах суми договору (Протокол ТК від 16.04.2020 №15)
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у звязку із завершенням виконання робіт на обєкті договірна ціна по договору зменшується на 13955,68 грн. та становить 2566044,32 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 566 044,32
UAH (в тому числі ПДВ 427 674,06 UAH)