Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4)
Очікувана вартість
69 684,00 UAH
UA-2019-04-16-001654-a ● 017a0318f53b4b01a088f5c95eb94061
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985185 |
Місцезнаходження: | 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 12 |
Контактна особа: |
Олена Віталіївна Воронцова +380996480216 ftzakupki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2019 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2019 12:13 |
Очікувана вартість: | 69 684,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 348,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
775 пачка
папір А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Бехтерева, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2019 08:30 |
ogoloshennya папір.doc |
16 квітня 2019 14:28 |
proekt_dogovoru_папір.doc |
18 квітня 2019 08:30 |
ogoloshennya папір.doc
|
||
16 квітня 2019 14:28 |
proekt_dogovoru_папір.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-16-001654-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 26 квітня 2019 16:14
Невідповідність пропозиції
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2019-04-16-001654-a (Офісне устаткування та приладдя різне (папір А4)), який проходив 25.04.2019р.
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" встановлено, що технічні характеристики паперу, який пропонує учасник (“Simplypack Paper”), в повній мірі не відповідають технічним вимогам Замовника, а саме вимагається Яскравість (ISO 2470), % - 95 ±3, а параметри паперу згідно наданого сертифікату якості ТМ “ Simplypack Paper” – Яскравість % ISO 2470 105 ±3, що не узгоджується з вимогами згідно п.3.2. Інформації для проведення закупівлі Замовника.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з результатів аукціону та проаналізувавши пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" встановлено, що технічні характеристики паперу, який пропонує учасник (“Simplypack Paper”), в повній мірі не відповідають технічним вимогам Замовника, а саме вимагається Яскравість (ISO 2470), % - 95 ±3, а параметри паперу згідно наданого сертифікату якості ТМ “ Simplypack Paper” – Яскравість % ISO 2470 105 ±3, що не узгоджується з вимогами згідно п.3.2. Інформації для проведення закупівлі Замовника.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам та вимогам тендерної документації відповідно до п.3. «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі» затвердженого наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 травня 2019 10:04
Вимогу Учасника торгів товариства з обмеженою відповідальністю "Український папір" - відхилити
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2019 12:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
61 324,20
UAH з ПДВ
|
60 617,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
61 612,50
UAH з ПДВ
|
60 868,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
60 617,40
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2019 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2019 10:30
|
договір 134.pdf | зміни до договору |
13 травня 2019 13:07
|
договір 134.pdf | укладений |
13 травня 2019 12:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 134 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 134 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |