Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтера, монітори, мишки+клавіатури, картриджі,диски,блоки
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-04-16-001637-a dd4bbe1b59c3487ab2c04c89761bd0af
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Анжеліка Анатоліївна

+380432671426 kz.cpmsd2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 38055061
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Магістратська, 44
Контактна особа: Карпенко Анжеліка Анатоліївна
+380432671426
kz.cpmsd2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2019 14:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2019 14:30
Початок аукціону: 25 квітня 2019 15:43
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 найменувань
Принтера, монітори, мишки+клавіатури, картриджі,диски,блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2019 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 14:26
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
16 квітня 2019 14:26
Комплекс компютерний техн. харак..docx
16 квітня 2019 14:26
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 квітня 2019 08:43
Дата відповіді: 17 квітня 2019 11:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В нашій тендерній документації зазначено,що пропозиції, які не відповідають технічним вимогам, а також складові, які будуть являтися аналогами, розглядатися не будуть. Аналоги та еквіваленти не пропонувати. Так, ми допускаємо до участі фізичних осіб -підприємців . Ми розглядаємо учасників ПДВ та неплатників ПДВ. Якщо учасник являється платником ПДВ то до суми цінової пропозиції має бути включений ПДВ.
Питання
Дата подання: 17 квітня 2019 12:33
Дата відповіді: 17 квітня 2019 15:10
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Якщо пропозиція Учасника буде відповідати технічним вимогам Замовника згідно частини ІІ Наказу ДП "Прозоро" №10 від 19.03.2019р., вона приймається до розгляду. Змінені пропозиції розглядатися не будуть.
2. В пропозиції Учасника має бути вказана точна марка та виробник, запропонованих товарів. Пропозиції змінені після закінчення аукціону розглядатися не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2019 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Осадчий Юрій Григорович 71 300,00
UAH з ПДВ
71 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТКАЧУК РОМАН ФЕДОРОВИЧ 74 860,00
UAH з ПДВ
74 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

23 квітня 2019 23:52
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
23 квітня 2019 23:52
Персональні дані.pdf
23 квітня 2019 23:52
Оголошення 2019.pdf
23 квітня 2019 23:52
Лист зобов’язання.pdf
23 квітня 2019 23:52
Інструкція.pdf
23 квітня 2019 23:52
Гарантiйний.pdf
23 квітня 2019 23:52
Витяг єдиний.pdf
23 квітня 2019 23:52
2ІПН.pdf
23 квітня 2019 23:52
2Витяг.pdf
23 квітня 2019 23:52
2Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Осадчий Юрій Григорович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТКАЧУК РОМАН ФЕДОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Осадчий Юрій Григорович
#1772003619
Переможець 71 300,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 11:05

Документи

26 квітня 2019 11:05
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 11:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Осадчий Юрій Григорович
#1772003619
71 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2019 11:05
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
10 травня 2019 14:40