Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

мультимедійне обладнання
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-04-16-001432-a e24d4b0d41cd4496930c96c202a492c2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Глибіна

+380988366101 olga444@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЯКИМІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЯКИМІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41844274
Місцезнаходження: 72503, Україна , Запорізька обл., смт Якимівка, вул. Молодих Патріотів,10А
Контактна особа: Ольга Глибіна
+380988366101
olga444@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 13:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 16:00
Очікувана вартість: 75 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
мультимедійне обладнення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72541, Україна, Запорізька область, Розівка, Черняхівського,47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  30 червня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 15:37
Оголошення.docx
16 квітня 2019 13:52
интерактивна_дошка+проектор.docx
18 квітня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 15:37
Оголошення.docx
16 квітня 2019 13:52
Тендерна документація розовка 75000.docx
16 квітня 2019 13:52
интерактивна_дошка+проектор.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 квітня 2019 08:48
Дата відповіді: 18 квітня 2019 10:14
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 4 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені.
Відповідно до п.1 та п.2 розділу 5 Тендерної документації Замовника Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, при розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.
Сервісний центр
Дата подання: 18 квітня 2019 14:54
Дата відповіді: 18 квітня 2019 15:14
Доброго дня! Чи будете Ви розглядати пропозиції учасників, які мають сервісний центр в іншому місті, не в м.Мелітополь і м. Запоріжжя?
Відповідь: Добрий день, ні не буде.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-16-001432-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Мармо Вікторія Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3087108821
Дата подання: 18 квітня 2019 15:08
ВИМОГА
Шановний тендерний комітет!
Ви здійснюєте закупівлю інтерактивної дошки і проектора, допорогова закупівля.
Просимо Вас привести до ладу тендерну документацію.
Навіщо Ви прописали стільки документів в допороговій закупівлі:
Копія відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів;
дійсний договір Учасника з офіційним сервісним центром, розташованим у м. Мелітополі м. Запоріжжя ;
лист - гарантію від офіційного сервісного центру щодо здійснення гарантійних зобов’язань сертифікованими фахівцями на території Замовника не пізніше, ніж через один робочий день з моменту надходження заявки в робочий день з 9:00 до 16:00 години, а у разі надходження заявки у неробочий день або після 16:00 години, часом надходження заявки вважається 9:00 година наступного робочого дня.
інформаційний лист від учасника торгів у довільній формі з посиланням на конкретний пункт (частину, розділ) Статуту, що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності юридичної особи за даним предметом закупівлі;
Копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, або лист – підтвердження з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів.
і т.д.
Також в Додатку 2 тендерної документації зазначена кількість товару 18!!!
Здається враження, що Ви скопіювали докуметацію з відкритих торгів.
Просимо Вас привести до ладу тендерну документацію!
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 квітня 2019 15:39
У звязку з Вашою Вимогою відповідальною особою були внесені зміни до документації електроних торгів

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 48 840,00
UAH з ПДВ
48 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 12:15
Електронний підпис
26 квітня 2019 12:12
29.ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 квітня 2019 12:12
26.СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
26 квітня 2019 12:12
24.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
26 квітня 2019 12:12
12.ДОВІДКА СТ.17.pdf
26 квітня 2019 12:12
6.НАКАЗ.pdf
26 квітня 2019 12:12
4.СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 48 840,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 08:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

02 травня 2019 08:35
Електронний підпис
02 травня 2019 08:34
акцепт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2019 08:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
48 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2019 08:35
Електронний підпис
02 травня 2019 08:34
акцепт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:43
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 08:28
договор 10.05.2019.pdf укладений
10 травня 2019 08:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 48 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 140,00 UAH)