Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
мультимедійне обладнання
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2019-04-16-001432-a ● e24d4b0d41cd4496930c96c202a492c2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЯКИМІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЯКИМІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41844274 |
Місцезнаходження: | 72503, Україна , Запорізька обл., смт Якимівка, вул. Молодих Патріотів,10А |
Контактна особа: |
Ольга Глибіна +380988366101 olga444@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2019 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2019 13:50 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2019 16:00 |
Очікувана вартість: | 75 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
мультимедійне обладнення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72541, Україна, Запорізька область, Розівка, Черняхівського,47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2019
—
30 червня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2019 15:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2019 15:37 |
Оголошення.docx | |
16 квітня 2019 13:52 |
интерактивна_дошка+проектор.docx |
18 квітня 2019 15:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 квітня 2019 15:37 |
Оголошення.docx
|
|||
16 квітня 2019 13:52 |
интерактивна_дошка+проектор.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 квітня 2019 08:48
Дата відповіді: 18 квітня 2019 10:14
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 4 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент» усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені.
Відповідно до п.1 та п.2 розділу 5 Тендерної документації Замовника Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, при розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.
Відповідно до п.1 та п.2 розділу 5 Тендерної документації Замовника Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, при розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V «Податок на додану вартість» Податкового кодексу України.
Сервісний центр
Дата подання: 18 квітня 2019 14:54
Дата відповіді: 18 квітня 2019 15:14
Доброго дня!
Чи будете Ви розглядати пропозиції учасників, які мають сервісний центр в іншому місті, не в м.Мелітополь і м. Запоріжжя?
Відповідь: Добрий день, ні не буде.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-16-001432-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Мармо Вікторія Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3087108821
Дата подання: 18 квітня 2019 15:08
ВИМОГА
Шановний тендерний комітет!
Ви здійснюєте закупівлю інтерактивної дошки і проектора, допорогова закупівля.
Просимо Вас привести до ладу тендерну документацію.
Навіщо Ви прописали стільки документів в допороговій закупівлі:
Копія відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів;
дійсний договір Учасника з офіційним сервісним центром, розташованим у м. Мелітополі м. Запоріжжя ;
лист - гарантію від офіційного сервісного центру щодо здійснення гарантійних зобов’язань сертифікованими фахівцями на території Замовника не пізніше, ніж через один робочий день з моменту надходження заявки в робочий день з 9:00 до 16:00 години, а у разі надходження заявки у неробочий день або після 16:00 години, часом надходження заявки вважається 9:00 година наступного робочого дня.
інформаційний лист від учасника торгів у довільній формі з посиланням на конкретний пункт (частину, розділ) Статуту, що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності юридичної особи за даним предметом закупівлі;
Копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, або лист – підтвердження з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів.
і т.д.
Також в Додатку 2 тендерної документації зазначена кількість товару 18!!!
Здається враження, що Ви скопіювали докуметацію з відкритих торгів.
Просимо Вас привести до ладу тендерну документацію!
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Ви здійснюєте закупівлю інтерактивної дошки і проектора, допорогова закупівля.
Просимо Вас привести до ладу тендерну документацію.
Навіщо Ви прописали стільки документів в допороговій закупівлі:
Копія відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб), які отримано не раніше ніж за 30 днів до дати оголошення даних торгів;
дійсний договір Учасника з офіційним сервісним центром, розташованим у м. Мелітополі м. Запоріжжя ;
лист - гарантію від офіційного сервісного центру щодо здійснення гарантійних зобов’язань сертифікованими фахівцями на території Замовника не пізніше, ніж через один робочий день з моменту надходження заявки в робочий день з 9:00 до 16:00 години, а у разі надходження заявки у неробочий день або після 16:00 години, часом надходження заявки вважається 9:00 година наступного робочого дня.
інформаційний лист від учасника торгів у довільній формі з посиланням на конкретний пункт (частину, розділ) Статуту, що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності юридичної особи за даним предметом закупівлі;
Копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, або лист – підтвердження з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів.
і т.д.
Також в Додатку 2 тендерної документації зазначена кількість товару 18!!!
Здається враження, що Ви скопіювали докуметацію з відкритих торгів.
Просимо Вас привести до ладу тендерну документацію!
Дякуємо!
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 квітня 2019 15:39
У звязку з Вашою Вимогою відповідальною особою були внесені зміни до документації електроних торгів
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Переможець |
48 840,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 08:35
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2019 08:28
|
договор 10.05.2019.pdf | укладений |
10 травня 2019 08:27
|