Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне
Очікувана вартість
405 000,00 UAH
UA-2019-04-16-001426-c 2441ce1fb7bd4f6198b7656a81aff0a1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харлан Світлана Максимівна

+380484863315 plahtiyvka_sr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Плахтіївська сільська рада Саратського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 04380711
Місцезнаходження: 68232, Україна , Одеська обл., село Плахтіївка, вулиця Сонячна, 126
Контактна особа: Харлан Світлана Максимівна
+380484863315
plahtiyvka_sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2019 17:00
Очікувана вартість: 405 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 025,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 т
Вугілля кам’яне АО 25-50мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68232, Україна, Одеська область, Саратський район, село Плахтіївка, ВУЛИЦЯ СОНЯЧНА, будинок 126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
5 т
Вугілля кам’яне ДГ(О) 13-100мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68232, Україна, Одеська область, Саратський район, село Плахтіївка, ВУЛИЦЯ СОНЯЧНА, будинок 126
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2019 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 12:34
ЗМІНИ.docx
23 квітня 2019 12:34
Вугілля 2019_ ТД ЗМІНИ.doc
23 квітня 2019 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 12:34
ЗМІНИ.docx
23 квітня 2019 12:34
Вугілля 2019_ ТД ЗМІНИ.doc
16 квітня 2019 15:41
Вугілля 2019_ ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 21 квітня 2019 11:39
Дата відповіді: 23 квітня 2019 12:32
Доброго дня! Під час вивчення тендерної документації було виявлено неточність. Так, відповідно до п. 4.1 Розділу 1 тендерної документації Замовником здійснюється щодо предмету закупівлі, а саме: -вугілля кам’яне АО 25-50мм, зольність 7%, вологість 5%; - вугілля кам’яне ДГ (О) 13-100мм, зольність 14%, вологість 12%, масова частка кусків розміром менше нижньої границі – не більше 17%. Відповідно до Додатку № 4 Замовником встановлені вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, які не відповідають вимогам державних стандартів. Так, слід зазначити, що Замовником повинні встановлюватися вимоги щодо якісних, технологічних та фізико-механічних показників на вугілля кам’яне відповідно до ДСТУ 7146:2010 ВУГІЛЛЯ КА’ЯНЕ ТА АНТРАЦИТ ДЛЯ ПОБУТОВИХ ПОТРЕБ Технічні умови (далі – ДСТУ 7146:2010). У відповідності до ДСТУ 7146:2010 якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля АО (25-50) становлять: зольність на сухий стан палива – не більше ніж 13%; загальна волога на робочий стан палива – не більше ніж 6%. У відповідності до ДСТУ 7146:2010 якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля ДГ (О) (13-100) становлять: загальна волога на робочий стан палива – не більше ніж 14%. Варто зазначити, що відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівля здійснюється за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Однак, встановлення Замовником інших вимог щодо необхідних технічних, якісних характеристик до предмету закупівлі ніж ті, що передбачені ДСТУ 7146:2010, призводить до дискримінації учасників та обмежує конкуренцію між останніми. Таким чином, з метою недопущення порушень вимог Закону, вимагаємо внести до тендерної документації відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: внесено зміни до тендерної документації
Наявність антикорупційної програми
Дата подання: 21 квітня 2019 12:57
Дата відповіді: 23 квітня 2019 12:31
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, Замовником вимагається надання Переможцем торгів «копію наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи та антикорупційну програму (антикорупційна програма повинна бути розроблена відповідно до типової антикорупційної програми затвердженої рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.03.2017 № 75 «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи»), коли вони є обов’язковими відповідно до закону, або інформація в довільній формі про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до закону. Копія антикорупційної програми переможця». Відповідно до п.10 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Згідно з оголошенням про проведення даної процедури закупівлі, очікувана вартість закупівлі становить 405`000.00 грн (з ПДВ). Тобто не дорівнює та не перевищує 20 мільйонів гривень, а отже, наявність антикорупційної прогами не є обов’язковою для учасника-переможця. Виходячи з тлумачень Закону , учасник-переможець може не надавати копію антикорупційної програми і це не буде причиною для відхилення тендерної пропозиції такого учасника-переможця. Однак, відповідно до формулювання вимог тендерної документації, вбачається, що Учасник-переможець (у разі якщо він є юридичною особою) в будь-якому випадку повинен надати копію антикорупційної програми. Просимо надати пояснення, чи потрібно учаснику-переможцю, у разі якщо учасником-переможцем стане юридична особа, надавати копію антикорупційної програми?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: у додатку 3 тендерної документації передбачено учасник-переможець надає копію наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи та антикорупційну програму (антикорупційна програма повинна бути розроблена відповідно до типової антикорупційної програми затвердженої рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 02.03.2017 № 75 «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи»), коли вони є обов’язковими відповідно до закону, або інформація в довільній формі про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до закону.
В даному додатку додатково зазначено, що у разі відсутності призначеного уповноваженого з антикорупційної програми та затвердженої антикорупційної програми, коли вони є необов’язковими відповідно до ч.2 ст. 62 Закону України «Про запобігання корупції» учасник надає пояснення.
Як зазначалось Учасником відповідно до п.10 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. Відповідно до оголошення про проведення даної процедури закупівлі, очікувана вартість закупівлі становить 405`000.00 грн (з ПДВ), тобто не дорівнює та не перевищує 20 мільйонів гривень, тому наявність антикорупційної програми не є обов’язковою для Учасника-переможця.
Отже, Учаснику-переможцю не обов’язково, у разі якщо учасником-переможцем стане юридична особа, надавати копію антикорупційної програми.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 21 квітня 2019 13:43
Дата відповіді: 23 квітня 2019 12:32
Згідно п.2.3 Додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо необхідності подання копії усіх ДСТУ або ТУ, яким відповідає товар, що пропонується до постачання та сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик товару, виданий ТК-92 «Вугілля та продукти його перероблення» або ДП «УкрНДІвуглезбагачення», на марку вугілля, що є предметом закупівлі, дійсні на дату подання тендерної пропозиції та завірені виробником. Якщо учасник торгів не має договірних відношень з виробником, то він повинен надати копії вказаних документів, які завірені постачальником вугілля, з яким учасник торгів має договірні відносини, а також надати оригінал гарантійного листа від виробника товару, адресований на ім’я постачальника, який завіряє документи, в якому зазначено право використання вищезазначених копій документів та можливість поставки постачальнику вугілля кам’яного вищезазначеної марки, а також аналогічний гарантійний лист від постачальника адресований на ім'я учасника торгів. Відповідно до п.2.3.Додатку 4 до тендерної документації, виконати дану вимогу тендерної документації, що була встановлена Замовником, зможуть лише ті учасники, в яких прослідковується лінія взаємовідносин «виробник вугілля – постачальник – учасник». Таким чином, замовником встановлюються дискримінаційні вимоги щодо учасників, котрі не закуповують вугілля безпосередньо у виробника, або ж у постачальника, який безпосередньо співпрацює з виробником. Тобто, учасники, котрі не мають лінії взаємовідносин «виробник вугілля – постачальник – учасник» об’єктивно не можуть виконати вимогу щодо завірення копій сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що є предметом закупівлі, завірених виробником. Замовником передбачена можливість подачі Учасником копій сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик (далі - сертифікат) на вугілля, що є предметом даної закупівлі, завірених постачальником, з яким такий Учасник має договірні відносини. Однак, у разі якщо Учасником будуть надаватися копії сертифікатів, що завірені постачальником, Замовником передбачається вимога щодо необхідності надання «оригіналу гарантійного листа від виробника товару, адресований на ім’я постачальника, який завіряє документи, в якому зазначено право використання вищезазначених копій документів та можливість поставки постачальнику вугілля кам’яного вищезазначеної марки, а також аналогічний гарантійний лист від постачальника адресований на ім'я учасника торгів». Таким чином, Замовником знову ж таки передбачається лінія взаємовідносин «виробник вугілля – постачальник – учасник», що дискримінує учасників, котрі не співпрацюють з безпосередніми виробниками вугілля, або ж з постачальниками, що закуповують вугілля напряму у виробника. Слід зазначити, що однією з марок вугілля, що бажає закупити Замовник, є вугілля кам’яне марки АО (25-50), котре не видобувається на території, що підконтрольна Уряду України, та, частіше за все, закуповується у виробників з Російської Федерації. Таким чином, отримання копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля кам’яне марки АО (25-50), завірених виробником, не говорячи вже про отримання оригіналу гарантійного листа від виробника на ім’я постачальника, який завіряє документи, в якому зазначено право використання вищезазначених копій документів та можливість поставки постачальнику вугілля кам’яного вищезазначеної марки є меншою мірою ускладненим, якщо не неможливим. Згідно зі ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» публічні закупівлі здійснюються з дотримання такого принципу як недискримінація учасників. Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Однак, разом з тим, ч.4 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Однак, відповідно до вищезазначеного, Замовником, в супереч приписам Закону, встановлено дискримінаційні вимоги. Зокрема, Замовником передбачається лінія взаємовідносин «виробник вугілля – постачальник – учасник», що дискримінує учасників, котрі не співпрацюють з безпосередніми виробниками вугілля, або ж з постачальниками, що закуповують вугілля напряму у виробника, що зменшує імовірне коло учасників даної процедури відкритих торгів. З метою недопущення порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також усунення дискримінаційних вимог, що звужують коло учасників даної процедури закупівлі, вимагаємо внесення відповідних змін до вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: внесено зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-18-000014 ● d3cd2274161c4008b1f1f500aae48c8b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 квітня 2019 16:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.04.2019 Одеса № 125


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Васильєва О. від 17.04.2019, службові записки завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель
Кутафіна Р. від 17.04.2019.


Начальник О. МУРАТОВ



Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.04.2019 № 125

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-13-000626-b 13.03.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-04-12-000606-b 12.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
3. UA-2019-03-05-001688-a 05.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.
4. UA-2019-02-27-002276-a 27.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.

2
Продовження додатка

1 2 3 4 5
5. UA-2019-04-17-000393-с 17.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
6. UA-2019-04-11-003048-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
7. UA-2019-04-16-001426-c 16.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
8. UA-2019-04-11-002750-a 11.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
9. UA-2019-04-10-002762-a 10.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.



3
Продовження додатка

1 2 3 4 5
10. UA-2019-03-12-000490-c 12.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
11. UA-2019-04-03-002561-a 03.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.





Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 травня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 388 000,00
UAH з ПДВ
388 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 травня 2019 16:53
Електронний підпис
01 травня 2019 16:51
65. виписка протоколу 21.pdf
01 травня 2019 16:51
62. переклад ДГ 13-100.pdf
01 травня 2019 16:51
61. переклад АО 25-50.pdf
01 травня 2019 16:51
51.атестат акрелитації.pdf
01 травня 2019 16:51
combinepdf (4).pdf
01 травня 2019 16:51
46. довідка ч. ч.7 п.1 ст.17.pdf
01 травня 2019 16:51
45.статут.pdf
01 травня 2019 16:51
44. витяг з ЄДР.pdf
01 травня 2019 16:51
41. Д3.pdf
01 травня 2019 16:51
38. лист працівники.pdf
01 травня 2019 16:51
37. довідка матбаза.pdf
01 травня 2019 16:51
34.2. копія зоопарк 2018.pdf
01 травня 2019 16:51
34.1. копія зоопар 2017.pdf
01 травня 2019 16:51
33. аналогічні договори.pdf
01 травня 2019 16:51
29. лист розясненян пдв.pdf
01 травня 2019 16:50
19. копія Статуту.pdf
01 травня 2019 16:50
15. лист гарантія 10.pdf
01 травня 2019 16:50
6. проект договору.pdf
01 травня 2019 16:50
2. тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

Інформація про відміну

Дата відміни
01 травня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій