Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відшкодування витрат Балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг Орендарю
Очікувана вартість
38 994,85 UAH
UA-2019-04-16-000909-a 5763855b873c406690e2c32569fa549d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Іванова

+380661698901 voznrcpmsd_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вознесенський районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Вознесенської районної ради
Код ЄДРПОУ: 38341981
Місцезнаходження: 56543, Україна , Миколаївська обл., селище Вознесенське, вул. Вознесенська, буд. 35
Контактна особа: Надія Іванова
+380661698901
voznrcpmsd_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

комунальні послуги: теплопостачання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Відшкодування витрат Балансоутримувача на утримання орендованого нерухомого майна та надання комунальних послуг Орендарю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56500, Україна, Миколаївська область, Вознесенськ, 228-ї стрілецької дивізії, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 65000000-3 — Комунальні послуги

Тендерна документація

16 квітня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
#38446709
Переможець 38 994,85
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 11:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 10:11
20 2 19.12.2019 14 16.04.2019 Доаткова угода КП КНП ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ МЦ ПМСД.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 10:10
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 15:11
20 03.07.2019 Додаткова угода КП КНП ВОЗНАСЕНСЬКИЙ МЦ ПМСД.pdf зміни до договору
05 липня 2019 15:10
Електронний підпис укладений
16 квітня 2019 11:54
20 14 16.04.2019 КП КНП ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ МЦ ПМСД відшкодування послуг 38994,85.pdf укладений
16 квітня 2019 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Підпункт 3.2.4. пункту 3.2. розділу 3. Обов’язки Сторін редагувати та викласти в новій редакції: «3.2.4. Не пізніше 15 числа місяця, наступного за звітним місяцем, вносити плату на рахунок Балансоутримувача за комунальні та інші послуги. При несвоєчасному внесенні плати сплачувати пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від нєсплаченої суми наданих послуг за кожен день прострочення гілатежу.»
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити юридичне зобов’язання Договору за предметом закупівлі - комунальні послуги з надання теплопостачання, ДК 021:2015 - 65000000-3, на суму 6769,77 грн. (шість тисяч сімсот шістдесят дев’ять гривень сімдесят сім копійок). 2. Пункт 2.1. розділу 2 «Загальна сума Договору та умови платежу» викласти в новій редакції: «2.1. Загальна сума договору складає 32225,08 грн. (тридцять дві тисячі двісті двадцять п’ять гривень вісім копійок), з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML