Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання та приладдя (комп'ютерне обладнання)
Очікувана вартість
195 260,00 UAH
UA-2019-04-16-000838-a c8015bb61db748dda2d32f763d7068eb
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2019 23:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 15:01
Очікувана вартість: 195 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 976,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


субвенція з державного бюджету України на здійснення заходів соціально-економічного розвитку окремих територій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штука
комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2019 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 14:25
Додаток 6 - Проект договору - зі змінами.docx
16 квітня 2019 11:36
Додаток 6 - Проект договору.docx
17 квітня 2019 14:25
Перелік змін - 17.04.2019.docx
16 квітня 2019 11:36
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
16 квітня 2019 11:36
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 квітня 2019 09:03
Дата відповіді: 17 квітня 2019 09:11
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. 1) так, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника. 2) до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Документація
Дата подання: 17 квітня 2019 12:39
Дата відповіді: 17 квітня 2019 14:27
Шановний учасник в Тендерній документації, а саме у: Тендерна документація.docx вказано: "Транспортні витрати, вантажно-розвантажувальні послуги, підключення та налагодження програмного забезпечення, інсталяція та електроживлення здійснюються за рахунок Постачальника і окремо не сплачуються. Постачальник самостійно здійснює поставку, розвантаження, збірку та підключення обладнання у місцях зазначених Замовником. При цьому в місце встановлення цього обладнання, Постачальником забезпечується підвід водопостачання, електропостачання, та водовідведення необхідне для роботи обладнання, якщо це потребується, а також, здійснює навчання персоналу стосовно поводження із обладнанням. Зазначені послуги окремо не сплачуються і включаються Учасником до загальної вартості товару. ". Роз'ясніть будь-ласка, що ви маєте на увазі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! До проекту договору "Додаток 6 - Проект договору" внесено відповідні зміни.
Технічне завдання.
Дата подання: 18 квітня 2019 12:27
Дата відповіді: 23 квітня 2019 14:48
Ув. Заказчик, Вы указываете в требованиях к компьютеру что блок питания должен быть 550Вт, но в данной конфигурации процессор потребляет 65Вт, видео карты нет, жесткий диск один с потреблением 20Вт, для чего Вам настолько мощный блок питания, вполне хватит и 400Вт ! Пересмотрите пожалуйста тех. характеристики системного блока в сборе!
Відповідь: Добрий день! Шановний учаснику, вимога щодо потужності блоку живлення зумовлена необхідністю мати в майбутньому можливість з підключення додаткових жорстких дисків та відеокарти, тому замовник не має наміру вносити зміни в технічні вимоги до товару. Дякуємо за питання.
Технічні вимоги до монітора
Дата подання: 18 квітня 2019 12:42
Дата відповіді: 23 квітня 2019 14:49
Ув. Заказчик, разъясните какой именно необходим 1 кабель DP, переходник на DVI или на HDMI, какой длины должен быть кабель, а также вопрос по 1 передавальний кабель USB 3.0, какой длины, и какой именно USB 3.0???
Відповідь: Добрий день! Шановний учаснику, кабель повинен бути довжиною не менше 1,8 м. Тип кабелю USB - AM/BM.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 195 252,00
UAH з ПДВ
195 252,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС" 195 260,00
UAH з ПДВ
195 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2019 10:56
налоговая.jpg
06 травня 2019 10:56
корупция.pdf
26 квітня 2019 13:05
Електронний підпис
26 квітня 2019 13:04
фин.результаты 2018г.pdf
26 квітня 2019 13:04
Тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2019 13:04
Свідотство ПДВ.pdf
26 квітня 2019 13:04
проект договора.pdf
26 квітня 2019 13:04
приват2.pdf
26 квітня 2019 13:04
приват1.pdf
26 квітня 2019 13:04
порівняльна таблиця.pdf
26 квітня 2019 13:04
південний.pdf
26 квітня 2019 13:04
південний 2.pdf
26 квітня 2019 13:04
паспорт+инн.pdf
26 квітня 2019 13:04
окпо.pdf
26 квітня 2019 13:04
кредит днепр.PDF
26 квітня 2019 13:04
Згоди працівників.pdf
26 квітня 2019 13:04
довидка з ЄДРПОУ 25-04.pdf
26 квітня 2019 13:04
Витяг від 23.03.2018.pdf
26 квітня 2019 13:04
антикор уповноважений.jpg
26 квітня 2019 13:04
антикор программа.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 195 252,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 12:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

03 травня 2019 12:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2019 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
195 252,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 травня 2019 12:30
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 травня 2019 16:20
Коментар щодо відміни: у зв'язку з уточненням технічних характеристик товару
Документи:
20 травня 2019 16:20
Електронний підпис
20 травня 2019 16:19
Протокол (рішення) - відміна торгів.docx