Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання та приладдя (комп'ютерне обладнання)
Очікувана вартість
195 260,00 UAH
UA-2019-04-16-000838-a ● c8015bb61db748dda2d32f763d7068eb
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Олена Володимирівна Самець +380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2019 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2019 15:01 |
Очікувана вартість: | 195 260,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 976,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
субвенція з державного бюджету України на здійснення заходів соціально-економічного розвитку окремих територій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штука
комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, заклади освіти замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2019 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2019 14:25 |
Додаток 6 - Проект договору - зі змінами.docx | |
17 квітня 2019 14:25 |
Перелік змін - 17.04.2019.docx | |
16 квітня 2019 11:36 |
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx | |
16 квітня 2019 11:36 |
Тендерна документація.docx |
17 квітня 2019 14:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 квітня 2019 14:25 |
Додаток 6 - Проект договору - зі змінами.docx
|
|||
17 квітня 2019 14:25 |
Перелік змін - 17.04.2019.docx
|
|||
16 квітня 2019 11:36 |
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
|
|||
16 квітня 2019 11:36 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 квітня 2019 09:03
Дата відповіді: 17 квітня 2019 09:11
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. 1) так, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника. 2) до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Документація
Дата подання: 17 квітня 2019 12:39
Дата відповіді: 17 квітня 2019 14:27
Шановний учасник
в Тендерній документації, а саме у: Тендерна документація.docx вказано: "Транспортні витрати, вантажно-розвантажувальні послуги, підключення та налагодження програмного забезпечення, інсталяція та електроживлення здійснюються за рахунок Постачальника і окремо не сплачуються.
Постачальник самостійно здійснює поставку, розвантаження, збірку та підключення обладнання у місцях зазначених Замовником. При цьому в місце встановлення цього обладнання, Постачальником забезпечується підвід водопостачання, електропостачання, та водовідведення необхідне для роботи обладнання, якщо це потребується, а також, здійснює навчання персоналу стосовно поводження із обладнанням. Зазначені послуги окремо не сплачуються і включаються Учасником до загальної вартості товару. ".
Роз'ясніть будь-ласка, що ви маєте на увазі?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! До проекту договору "Додаток 6 - Проект договору" внесено відповідні зміни.
Технічне завдання.
Дата подання: 18 квітня 2019 12:27
Дата відповіді: 23 квітня 2019 14:48
Ув. Заказчик, Вы указываете в требованиях к компьютеру что блок питания должен быть 550Вт, но в данной конфигурации процессор потребляет 65Вт, видео карты нет, жесткий диск один с потреблением 20Вт, для чего Вам настолько мощный блок питания, вполне хватит и 400Вт ! Пересмотрите пожалуйста тех. характеристики системного блока в сборе!
Відповідь: Добрий день! Шановний учаснику, вимога щодо потужності блоку живлення зумовлена необхідністю мати в майбутньому можливість з підключення додаткових жорстких дисків та відеокарти, тому замовник не має наміру вносити зміни в технічні вимоги до товару. Дякуємо за питання.
Технічні вимоги до монітора
Дата подання: 18 квітня 2019 12:42
Дата відповіді: 23 квітня 2019 14:49
Ув. Заказчик, разъясните какой именно необходим 1 кабель DP, переходник на DVI или на HDMI, какой длины должен быть кабель, а также вопрос по 1 передавальний кабель USB 3.0, какой длины, и какой именно USB 3.0???
Відповідь: Добрий день! Шановний учаснику, кабель повинен бути довжиною не менше 1,8 м. Тип кабелю USB - AM/BM.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2019 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" |
195 252,00
UAH з ПДВ
|
195 252,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ПРОТЕКШН СІСТЕМС" |
195 260,00
UAH з ПДВ
|
195 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641 |
Переможець |
195 252,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2019 12:30
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 травня 2019 16:20 |
Коментар щодо відміни: | у зв'язку з уточненням технічних характеристик товару |
Документи:
20 травня 2019 16:20
|
Електронний підпис |
20 травня 2019 16:19
|
Протокол (рішення) - відміна торгів.docx |