Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт мереж електропостачання вхідних груп багатоквартирних житлових будинків Чугуївського району Харківської області
Очікувана вартість
342 277,00 UAH
UA-2019-04-16-000809-b d67b0bf213154bf583503f7f4ab23f7e
Відкриті торги    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бикова Ганна

+380577052159 asik1936@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03366144
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, пл. Свободи, 5 Держпром, 9 під'їзд, 5 поверх м. Харків
Контактна особа: Бикова Ганна
+380577052159
asik1936@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 09:00
Початок аукціону: 03 травня 2019 13:53
Очікувана вартість: 342 277,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 684,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт мереж електропостачання вхідних груп багатоквартирних житлових будинків Чугуївського району Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 17:17
Перелік змін до ТД Додаток 1 Чугуїв р-н.doc
23 квітня 2019 17:17
Додаток 1 (зі зміною).doc
16 квітня 2019 18:00
Додаток 8.xls
16 квітня 2019 18:00
ТД Чугуївський район.docx
16 квітня 2019 18:00
Проект договору Чугуївського р-ну.docx
16 квітня 2019 18:00
ДОДАТОК 5.doc
16 квітня 2019 18:00
ДОДАТОК 4.doc
16 квітня 2019 18:00
Додаток 3.docx
16 квітня 2019 18:00
ДОДАТОК 7.doc
16 квітня 2019 18:00
ДОДАТОК 2.doc
23 квітня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 17:17
Перелік змін до ТД Додаток 1 Чугуїв р-н.doc
23 квітня 2019 17:17
Додаток 1 (зі зміною).doc
16 квітня 2019 18:00
Додаток 1.doc
16 квітня 2019 18:00
Додаток 8.xls
16 квітня 2019 18:00
ТД Чугуївський район.docx
16 квітня 2019 18:00
Проект договору Чугуївського р-ну.docx
16 квітня 2019 18:00
ДОДАТОК 5.doc
16 квітня 2019 18:00
ДОДАТОК 4.doc
16 квітня 2019 18:00
Додаток 3.docx
16 квітня 2019 18:00
ДОДАТОК 7.doc
16 квітня 2019 18:00
ДОДАТОК 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-16-000809-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Фізична особа-підприємець Болюх Дмитро Андрійович, Код ЄДРПОУ:3338803779
Дата подання: 09 травня 2019 16:48
Незаконні дії Замовника
У відповідності до ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до вас з приводу надання роз’яснень щодо відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Болюх Д.А. Протоколом засідання тендерного комітету від 08 травня 2019 року пропозиція учасника була відхилена з наступних причин.
1. Учасником у довідці про наявність працівників не було зазначено посада та професія. Проте, це зауваження Замовника є невірним. У складі тендерної пропозиції учасника міститься довідка №22-10 від 19.04.2019 року, в якій міститься таблиця, передбачена умовами тендерної документації. ФО-П Болюхом Д.А. заповнена таблиця в повному обсязі. Так у стовбці під назвою "Найменування посади працівника (посада/професія)" міститься інформація про працівників учасника, а саме: посада та професія (назви яких співпадають та є однаковими).
2. Учасник надав світильники з номінальною напругою, яка не відповідає умовам замовника. У додатку 1 тендерної документації передбачений діапазон номінальної напруги світильників від 175-250 В. Учасник надав технічний паспорт, в якому зазначений показник номінальної напруги 198-242 В. Тобто, характеристики, запропоновані учасником торгів відповідають вимогам тендерної документації, оскільки, показник номінальної напруги товару учасника входить в діапазон, який встановив Замовник. Слід зазначити, що замовником не було зазначено в тендерній документації конкретного числового значення показника номінальної напруги. Натомість, було вказано саме діапазон.
3. Замовник зазначає, що учасник не надав довідку стосовно того, що матеріали та обладнання попередньо не експлуатувалися. Проте, у тендерній документації не було зазначено вимоги щодо надання цієї довідки. Крім цього, у тендерній пропозиції учасника міститься довідка №17-10 від 19.04.2019, в якій зазначено, що учасник згодний виконати наступні умови тендерної документації, а саме: "Обладнання та матеріали не повинні бути у попередній експлуатації, світильники та датчики освітлення (фотореле) повинні мати технічні паспорти/керівництво з експлуатації, протокол випробування від акредитованої лабораторії на відповідність світловим та електричним параметрам на світильники, які подаються у складі тендерної пропозиції. Сертифікати якості, етикетка або ярлик, лист від представника торгової марки щодо наявності необхідної кількості світильників, угода, або лист від представника торгової марки про співпрацю з учасником".
4. Учасником не надано підписаний проект договору. Просимо уважно розглянути тендерну пропозицію. У складі пропозиції ФО-П Болюха Д.А. міститься проект договору (вих №02-10). У тендерній документації жодним чином не було вказано, що цей проект договору повинен бути заповнений реквізитами учасника.
5. Учасник не надав лист від представника торгівельної марки. Слід зазначити, що замовник перевищує свої повноваження, коли стверджує, що ФО-П Дорогокупля Д.Г. не є представником торгової марки. В тендерній документації не було встановлено вимоги щодо необхідності підтвердження статусу представника. Крім цього, ФО-П Дорогокупля Д.Г. надав лист, в якому зазначено, що він представляє інтереси торгової марки "LUXEL". Так, ФО-П Болюх Д.А. надав всі документи, які вимагалися умовами тендерної документації, а саме: сертифікати якості, етикетка або ярлик, лист від представника торгової марки щодо наявності необхідної кількості світильників, угода, або лист від представника торгової марки про співпрацю з учасником.
Всі доводи, які приводить Замовник носить суб’єктивний характер та не підтверджені, ані умовами тендерної документації, ані законодавством України у сфері публічних закупівель.
Виходячи з вищезазначеного, керуючись основними принципами публічних закупівель, передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо пояснити, з яких причин була відхилена тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Болюх Д.А., а також переглянути рішення тендерного комітету від 08 травня 2019 року.
У іншому випадку, Фізична особа-підприємець Болюх Д.А. буде змушене звертатися до контролюючих та правоохоронних органів з питань публічних закупівель, зокрема, до Національного антикорупційного бюро України, Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, громадськості (Дозорро).
Слід зауважити, що пропозиція Фізичної особи-підприємця Болюх Д.А. значно нижче пропозиції ТОВ "ЕНЕРДЖІ СЕЙВІНГ СОЛЮШН" (майже на 45000,00 грн). В вищенаведеного вбачається, що дії Замовника (а саме прийняття рішення про відхилення пропозиції учасника з незаконних "штучних" підстав) містить ознаки правопорушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-04-16-000809-b.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Фізична особа-підприємець Болюх Дмитро Андрійович, Код ЄДРПОУ:3338803779
Дата подання: 15 травня 2019 14:30
Усунення порушень
У відповідності до ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Замовник порушив вищезазначені норми. Просимо усунити порушення.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-04-16-000809-b.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Фізична особа-підприємець Болюх Дмитро Андрійович, Код ЄДРПОУ:3338803779
Дата подання: 04 червня 2019 08:49
Просимо припинити незаконні та протиправні дії!!!
Просимо припинити незаконні та протиправні дії!!!
У відповідності до ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Замовник порушив вищезазначені норми.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-04-16-000809-b.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Фізична особа-підприємець Болюх Дмитро Андрійович, Код ЄДРПОУ:3338803779
Дата подання: 04 червня 2019 08:50
Просимо припинити незаконні та протиправні дії!!!
Протоколом засідання тендерного комітету від 08 травня 2019 року пропозиція учасника була відхилена з наступних причин.
1. Учасником у довідці про наявність працівників не було зазначено посада та професія. Проте, це зауваження Замовника є невірним. У складі тендерної пропозиції учасника міститься довідка №22-10 від 19.04.2019 року, в якій міститься таблиця, передбачена умовами тендерної документації. ФО-П Болюхом Д.А. заповнена таблиця в повному обсязі. Так у стовбці під назвою "Найменування посади працівника (посада/професія)" міститься інформація про працівників учасника, а саме: посада та професія (назви яких співпадають та є однаковими).
2. Учасник надав світильники з номінальною напругою, яка не відповідає умовам замовника. У додатку 1 тендерної документації передбачений діапазон номінальної напруги світильників від 175-250 В. Учасник надав технічний паспорт, в якому зазначений показник номінальної напруги 198-242 В. Тобто, характеристики, запропоновані учасником торгів відповідають вимогам тендерної документації, оскільки, показник номінальної напруги товару учасника входить в діапазон, який встановив Замовник. Слід зазначити, що замовником не було зазначено в тендерній документації конкретного числового значення показника номінальної напруги. Натомість, було вказано саме діапазон.
3. Замовник зазначає, що учасник не надав довідку стосовно того, що матеріали та обладнання попередньо не експлуатувалися. Проте, у тендерній документації не було зазначено вимоги щодо надання цієї довідки. Крім цього, у тендерній пропозиції учасника міститься довідка №17-10 від 19.04.2019, в якій зазначено, що учасник згодний виконати наступні умови тендерної документації, а саме: "Обладнання та матеріали не повинні бути у попередній експлуатації, світильники та датчики освітлення (фотореле) повинні мати технічні паспорти/керівництво з експлуатації, протокол випробування від акредитованої лабораторії на відповідність світловим та електричним параметрам на світильники, які подаються у складі тендерної пропозиції. Сертифікати якості, етикетка або ярлик, лист від представника торгової марки щодо наявності необхідної кількості світильників, угода, або лист від представника торгової марки про співпрацю з учасником".
4. Учасником не надано підписаний проект договору. Просимо уважно розглянути тендерну пропозицію. У складі пропозиції ФО-П Болюха Д.А. міститься проект договору (вих №02-10). У тендерній документації жодним чином не було вказано, що цей проект договору повинен бути заповнений реквізитами учасника.
5. Учасник не надав лист від представника торгівельної марки. Слід зазначити, що замовник перевищує свої повноваження, коли стверджує, що ФО-П Дорогокупля Д.Г. не є представником торгової марки. В тендерній документації не було встановлено вимоги щодо необхідності підтвердження статусу представника. Крім цього, ФО-П Дорогокупля Д.Г. надав лист, в якому зазначено, що він представляє інтереси торгової марки "LUXEL". Так, ФО-П Болюх Д.А. надав всі документи, які вимагалися умовами тендерної документації, а саме: сертифікати якості, етикетка або ярлик, лист від представника торгової марки щодо наявності необхідної кількості світильників, угода, або лист від представника торгової марки про співпрацю з учасником.
Всі доводи, які приводить Замовник носить суб’єктивний характер та не підтверджені, ані умовами тендерної документації, ані законодавством України у сфері публічних закупівель.
Виходячи з вищезазначеного, керуючись основними принципами публічних закупівель, передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо пояснити, з яких причин була відхилена тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Болюх Д.А., а також переглянути рішення тендерного комітету від 08 травня 2019 року.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-04-16-000809-b.c5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Фізична особа-підприємець Болюх Дмитро Андрійович, Код ЄДРПОУ:3338803779
Дата подання: 04 червня 2019 08:50
Просимо припинити незаконні та протиправні дії!!!
8 травня 2019 року була відхилена пропозиція ФО-П Болюха Д.А. Наступною пропозицією в електронній системі закупівель було визначено пропозицію ТОВ "ЕНЕРДЖІ СЕЙВІНГ СОЛЮШН". Відповідно до ч.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Тобто, Замовник протягом 5 р.д. повинен, або розглянути пропозицію учасника, або приняти рішення про продовження строку розгляду пропозиції. Останній день для здійснення зазначених дій – 15.09.2019 року.
Проте, Замовником 16 травня 2019 року було прийнято рішення про продовження строку розгляду пропозицій, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
З вищенаведеного вбачається, що Замовник, або порушив строки для розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРДЖІ СЕЙВІНГ СОЛЮШН", які не можуть перевищувати 5 р.д., або порушив строки для прийняття рішення про продовження строку розгляду пропозицій.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2019-04-16-000809-b.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Болюх Дмитро Андрійович, Код ЄДРПОУ:3338803779
Дата подання: 04 червня 2019 08:51
Просимо припинити незаконні та протиправні дії!!!
У відповідності до абз.2 ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогаємо надати інформацію про пропозицію переможця торгів. Оскільки Замовник не знає законодавства у сфері публічних закупівель, слід роз’яснити, що замовник зобов’язаний надати відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
У пропозиції ТОВ "ЕНЕРДЖІ СЕЙВІНГ СОЛЮШН" містяться численні порушення умов тендерної документації. Декілька з них приведемо нижче.
1. В довідці про досвід виконання аналогічних договорів вартість договору не відповідає даним договору, вказаним в копіях аналогічних договорів, що додаються до документації. Так, в довідці зазначено вартість договору підряду №А-5 – 703077,60 тис.грн. А в аналогічному договорі вказана сума 703077,60 грн. Аналогічно ситуація з другим договором.
2. Згідно з ч.5 розділу 3 тендерної документації учасником додаються завірені підписом уповноваженої особи Учасника копії договорів з числа перелічених в довідці. У пропозиції учасника надані 2 аналогічні договори. Проте, вони надані не в повному обсязі. Умовами договорів передбачені додатки, які є невід’ємними частинами цих договорів. Учасник, в свою чергу, у складі тендерної пропозиції не надав цих додатків.
3. Згідно з ч.5 розділу 3 тендерної документації учасник повинен надати відгуки до договорів які наведені в довідці з позначенням номеру дати і предмету договору. У складі тендерної пропозиції відсутній відгук до договору №А-5.
4. У довідці, які містить відомості про підприємство, всупереч умовам документації не зазначений юридичний статус (юридична особа) та форма власності підприємства.
5. У довідці, що містить підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, всупереч умовам тендерної документації, не зазначені копії документів працівників зазначених у довідці на підтвердження інформації зазначеної у довідці.
6. Не на всіх осіб, персональні дані яких наводяться в тендерній пропоиції учасник надав листи-згоди на обробку персональних даних. Так, на громадянин Вороговський О.М., громадянка Васильєва А.Ю. не надали згоди на обробку своїх персональних даних (паспортних).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 червня 2019 12:17
Шановний Фізична особа-підприємець Болюх Дмитро Андрійович,
Відповідно п.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» : «учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям…».
Всі причини невідповідності пропозиції ФОП Болюх Дмитро Андрійович умовам тендерної документації зазначені в Протоколі засідання тендерного комітету від 08.05.2019 р. в повному обсязі, який оприлюднено в системі електронних закупівель Prozorro.
Слід зазначити, що Закон «Про публічні закупівлі» не дає права учаснику самостійно аналізувати пропозиції інших учасників закупівлі (або дій Замовника) і на цьому базувати вимогу щодо перегляду результатів тендеру на свою користь.
Одночасно повідомляємо, що в ст.8 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон) чітко визначений орган оскарження і самостійне звернення учасника процедури закупівлі з вимогою визначити їх переможцем до контролюючих та правоохоронних органів, зокрема, до Національного антикорупційного бюро України, Державної аудиторської служби України та ін. порушує процедуру оскарження результатів тендеру.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Болюх Дмитро Андрійович 298 987,00
UAH з ПДВ
298 987,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ СЕЙВІНГ СОЛЮШН" 342 276,00
UAH з ПДВ
342 276,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 21:13
Кошторис.pdf
01 травня 2019 15:32
Електронний підпис
01 травня 2019 15:31
Довідки 4.pdf
29 квітня 2019 07:47
Електронний підпис
29 квітня 2019 07:46
Договор помещение.pdf
29 квітня 2019 07:46
Кошторис.pdf
29 квітня 2019 07:46
Якість.pdf
29 квітня 2019 07:46
відгук.pdf
29 квітня 2019 07:46
Паспорт.pdf
29 квітня 2019 07:46
Довідки.pdf
29 квітня 2019 07:46
Власніть.pdf
29 квітня 2019 07:46
Аренда авто.pdf
29 квітня 2019 07:46
Працівники.pdf
29 квітня 2019 07:46
Довідки 2.pdf
29 квітня 2019 07:46
Аналог дог.pdf
29 квітня 2019 07:45
Довідки 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Болюх Дмитро Андрійович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ СЕЙВІНГ СОЛЮШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Болюх Дмитро Андрійович
#3338803779
Відхилено 298 987,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 16:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ СЕЙВІНГ СОЛЮШН"
#39444058
Рішення скасоване 342 276,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 12:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ СЕЙВІНГ СОЛЮШН"
#39444058
Відхилено 342 276,00
UAH з ПДВ
10 червня 2019 12:59

Інформація про відміну

Дата відміни
10 червня 2019 12:59
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі