Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кефір 3.2%
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-04-16-000808-a 8f8a0fc139b848a19b5ce269edcb4231
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пономаренко Альона Анатоліївна

+380534331312 internat13@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189191
Вебсайт: http://internat.pl.ua
Місцезнаходження: 39224, Україна , Полтавська обл., село Ліщинівка, Кобеляцький район,
Контактна особа: Пономаренко Альона Анатоліївна
+380534331312
internat13@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 13:44
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 кг
кефір 3.2%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39224, Україна, Полтавська область, с.Ліщинівка, вул.Лісна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15550000-8 — Молочні продукти різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 11:33
т.д. кефір 3.2_ 16.04.19..docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-16-000808-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна, Код ЄДРПОУ:2988818669
Дата подання: 10 травня 2019 14:21
Вимога скасувати рішення Замовника закупівлі щодо визначення переможцем ТОВ "КРАЙТ"
Вимога скасувати рішення Замовника закупівлі щодо визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ"

02.05.2019 р. відбувся аукціон на закупівлю товару ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні.
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна не погоджується з рішенням замовника щодо визначення переможцем закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ", оскільки пропозиція ТОВ "КРАЙТ" не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні, згідно Додатку 4 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕНЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» згідно п. 5. Підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником: 5.1. Відповідність тендерної пропозиції учасника технічним вимогам замовника (відповідно до технічних вимог наведених в Додатку 2 до тендерної документації).
ТОВ "КРАЙТ" у складі своєї пропозиції надав відповідний документ, текст якого скопійовано з тендерної документації та не підтверджує відповідність пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, оскільки містить слова «ПОВИННА БУТИ», «ПОВИННО», «МАЄ БУТИ». Наприклад: «На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, склад, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, без ГМО, що має бути зазначено на упаковці», «8. Якість та безпечність предмету закупівлі : наявність накладної; посвідчення про якість або декларація виробника, в якому повинно зазначено №, дата видачі; найменування потужності виробника та його експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування постачальника; його адреса та № експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування вантажоодержувача; найменування продукту; одиниці виміру; кількість; дата виробництва; дата випуску; умови зберігання в холодильнику (складі) – температура, при необхідності вологість; термін зберігання; згідно якого нормативного документа продукт виготовлений (ДСТУ,ГОСТ)», «Для підтвердження відповідності пропозицій конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: а) пояснювальна записка з описом якісних та функціональних характеристик товару, його екологічної чистоти та країни походження;».

Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1376-р/пк-пз від 15.02.2018 р. (індивідуальний номер закупівлі UA-2017-12-08-001615-b) в якому зазначено, що наявність формулювання «повинно» і «має бути» не вважається підтвердженням вимогам Замовника, учасник не підтвердив відповідність тендерної пропозиції технічним, кількісним, якісним характеристикам предмета закупівлі.

2. Також, згідно Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», п. 8. Якість та безпечність предмету закупівлі: Замовник чітко прописав: наявність накладної; посвідчення про якість або декларація виробника, в якому повинно зазначено №, дата видачі; найменування потужності виробника та його експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування постачальника; його адреса та № експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування вантажоодержувача; найменування продукту; одиниці виміру; кількість; дата виробництва; дата випуску; умови зберігання в холодильнику (складі) – температура, при необхідності вологість; термін зберігання; згідно якого нормативного документа продукт виготовлений (ДСТУ,ГОСТ). ОБОВ'ЯЗКОВА наявність належним чином завіреної копії експертного висновку 2019 року регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби Головного управління державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо проведених лабораторних досліджень на органолептичні показники та тригліцеридний склад молочного жиру даного продукту харчування. Окрім того, Замовник вказав, що Учасник повинен надати разом зі своєю пропозицією:
гарантійний лист щодо зобов'язань надання на момент поставки товару (партії товару), що пропонується до постачання, документа від виробника, що підтверджує якість товару, з чітким зазначенням одного із перерахованих документів, а саме копію: паспорта якості (паспорта), технічного паспорта, сертифіката якості або іншого документу та обов’язково належним чином завіреної копією експертного висновку 2019 року регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби Головного управління державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо проведених лабораторних досліджень на органолептичні показники та тригліцеридний склад молочного жиру даного продукту харчування.
7. Оцінка якості: згідно ДСТУ,ГОСТ.

ТОВ "КРАЙТ" у складі своєї пропозиції не надав жодного із вищезгаданих документів, а надав тільки гарантійний лист, яким зобов’язується надати вищезгадані документи на момент поставки товару, таким чином ТОВ "КРАЙТ" не підтверджує якість та безпечність запропонованого товару, також з наданої ТОВ "КРАЙТ" інформації не можливо встановити якого виробника товар пропонується, та чи відповідає товар ГОСТ чи ДСТУ.

3. Також, згідно Додатку 1 до тендерної документації «Форма пропозиції» Учасник повинен надати свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю: Кефір 3,2% ( код ДК 021: 2015 15550000-8 Молочні продукти різні) згідно з технічними та іншими вимогами Замовника торгів. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Найменування та опис товару - Кефір 3,2%, Одиниця виміру – кг, Кількість – 6000.
ТОВ "КРАЙТ" в ціновій пропозиції в колонці «кількість» - вказує 1500 кг, що не відповідає технічним та іншим вимогам Замовника торгів.

Враховуючи вищенаведене, ТОВ "КРАЙТ" не відповідає вимогам, передбаченим тендерною документацією і повинна бути відхилена. Просимо замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 травня 2019 18:39
Замовник вважає, що дана Вимога є безпідставною. Оскільки переможцем відкритих торгів надано документи, які відповідають умовам тендерної документації.

Документи

10 травня 2019 18:39
протокольне рішення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТІТРЕЙД" 108 000,00
UAH з ПДВ
104 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 118 800,00
UAH з ПДВ
105 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ" 119 340,00
UAH з ПДВ
115 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 13:35
Документи.rar

Публічні документи

25 квітня 2019 18:38
виписка з ЄДР (2).jpg
25 квітня 2019 18:38
виписка з ЄДР (1).jpg

Публічні документи

08 травня 2019 16:13
Подтверждение кефир.zip
06 травня 2019 13:16
пропозиція00_l0_0.PDF
26 квітня 2019 18:09
Електронний підпис
26 квітня 2019 18:07
Лещиновка ДОК.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТІТРЕЙД"

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОПТІТРЕЙД"
#32298653
Відхилено 104 400,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 16:05
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна
#2988818669
Відхилено 105 000,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 16:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ"
#24601394
Переможець 115 740,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 16:15

Документи

03 травня 2019 16:05
Електронний підпис
03 травня 2019 16:03
протокольне рішення

Документи

03 травня 2019 16:08
Електронний підпис
03 травня 2019 16:07
протокольне рішення

Документи

03 травня 2019 16:15
Електронний підпис
03 травня 2019 16:13
протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2019 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЙТ"
#24601394
115 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 травня 2019 16:15
Електронний підпис
03 травня 2019 16:13
протокольне рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 08:24
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 15:05
д.у.2.PDF зміни до договору
16 жовтня 2019 15:01
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 09:21
д.у..PDF зміни до договору
24 липня 2019 09:19
Електронний підпис укладений
21 травня 2019 16:56
договір укладений
21 травня 2019 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж 10%
Номер договору про закупівлю: 322
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 322
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 115 054,78
UAH (в тому числі ПДВ 19 175,80 UAH)