Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "22850000-3 Швидкозшивачі та супутнє обладнання (Біндер - брошурувальник паперу)".
Очікувана вартість
38 800,00 UAH
UA-2019-04-16-000718-a 8d19b9d0f2e049029a4b1d9a25a49a1b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лілія Бескровна

+380563758014
+380509047052
beskrovna_lv@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дніпровський регіональний структурний підрозділ Державного підприємства обслуговування повітряного руху України
Код ЄДРПОУ: 25533424
Місцезнаходження: 49042, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпро, Аеропорт ЦА
Контактна особа: Лілія Бескровна
+380563758014,+380509047052
beskrovna_lv@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2019 14:00
Початок аукціону: 22 квітня 2019 11:22
Очікувана вартість: 38 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 194,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22850000-3: Швидкозшивачі та супутнє приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Біндер - брошурувальник паперу.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49042, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Аеропорт
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 квітня 2019  —  19 травня 2019
ДК 021:2015: 22850000-3 — Швидкозшивачі та супутнє приладдя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2019 11:18
1_Документація біндер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 17 квітня 2019 09:04
Дата відповіді: 17 квітня 2019 15:56
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно технічним вимогам на брошурувальник Renz Combinet - аналоги не розглядаються. При використанні різних брошурувальників, саме брошурувальники Renz Combinet зарекомендували себе як надійні, існує можливість заміни зношених ножів, всі деталі та вузли металеві, литі не штамповані, що значно подовжує термін використання брошурувальника. Очікувана вартість закупівлі розрахована виходячи саме з моделі Renz Combinet.
Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (в т.ч. ПДВ).
У свою чергу, додатком 3 до Документації закупівлі надана можливість зазначення ціни без ПДВ, а саме: «Якщо учасник не є платником ПДВ, то в полі «ПДВ» зазначається прочерк, при цьому значення графи «Всього без ПДВ» дорівнює значенню графи «Всього з ПДВ». Таким чином, якщо учасник не є платником ПДВ, він зазначає ціну без урахування ПДВ. Крім того, тендерний комітет керувався виключно забезпеченням рівних умов до учасників - як платників так і не платників ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 11:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 33 066,00
UAH з ПДВ
32 678,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 37 980,00
UAH з ПДВ
32 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2019 13:28
Електронний підпис
19 квітня 2019 13:28
Статут_11.03.2019.pdf
19 квітня 2019 13:28
Протокол_11.03.2019.pdf
19 квітня 2019 13:28
Витяг ПДВ_11.03.2019.pdf
19 квітня 2019 13:28
Витяг ЄДРПОУ_11.03.2019.pdf
19 квітня 2019 13:28
Виписка_11.03.2019.pdf

Публічні документи

19 квітня 2019 11:25
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 32 678,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 15:13

Документи

24 квітня 2019 15:12
Протокол №2 перемож.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
32 678,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2019 15:12
Протокол №2 перемож.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
0511201902 від 11.05.19 ЕКОПРОМ СІСТЕМ ТОВ.pdf укладений
11 травня 2019 14:56