Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 17 міста Львова |
Код ЄДРПОУ: | 20834204 |
Місцезнаходження: | 79044, Україна , Львівська обл., місто Львів, м. Львів, вул. А.Мельника 1-3 |
Контактна особа: |
Побігушка Людмила Володимирівна +380322372181 school-17-lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2019 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2019 16:25 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2019 16:25 |
Початок аукціону: | 06 травня 2019 11:43 |
Очікувана вартість: | 6 785 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 925,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2019 16:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2019 16:21 |
Тендерна документація Спортзал-2019.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-03-000061 ● c489de317fa94879bec5aa33806fc084
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 15:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.07.2020 № 118
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 03.07.2020 № 118.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-04-16-000697-b 16.04.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-07-23 15:27:47
Роз'яснення щодо висновку
23 липня 2020 року № 164
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.)
ПОЯСНЕННЯ
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які були виявлені при проведенні моніторингу Західним офісом Держаудитслужбою, керуючись статтею 2 та 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", а саме в частині "неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)", повідомляємо, що порушення були допущені у зв’язку з тим, що подібні вимоги не були відомі за прикладом всіх доступних аналогічних ситуацій на інформаційно-телекомунікаційній системі "ProZorro".
Пакет документів, на який було вказано та який був не оприлюднений, сканується, переводиться у файли, які за розмірами можна завантажити в систему "ProZorro" та буде завантажений.
В подальшому подібні порушення не допускатимуться і закупівлі проводитимуться з повним дотриманням діючого Закону України "Про публічні закупівлі".
Розірвання договору з Приватним підприємством "Галицька будівельна група" на даний час неможливе у зв'язку з тим, що роботи по об`єкту "Капітальний ремонт спортивного залу у середній загальноосвітній школі № 17 на вул. А.Мельника, 1/3 у м. Львові. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)" виконуються вчасно, якісно, згідно календарного плану виконання робіт та знаходяться на завершальному етапі.
Т.в.о. директора Н.С. Швирьова
Головний бухгалтер Л.В. Побігушка
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
23 липня 2020 року № 164 Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) ПОЯСНЕННЯ З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які були виявлені при проведенні моніторингу Західним офісом Держаудитслужбою, керуючись статтею 2 та 5 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", а саме в частині "неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)", повідомляємо, що порушення були допущені у зв’язку з тим, що подібні вимоги не були відомі за прикладом всіх доступних аналогічних ситуацій на інформаційно-телекомунікаційній системі "ProZorro". Пакет документів, на який було вказано та який був не оприлюднений, сканується, переводиться у файли, які за розмірами можна завантажити в систему "ProZorro" та буде завантажений. В подальшому подібні порушення не допускатимуться і закупівлі проводитимуться з повним дотриманням діючого Закону України "Про публічні закупівлі". Розірвання договору з Приватним підприємством "Галицька будівельна група" на даний час неможливе у зв'язку з тим, що роботи по об`єкту "Капітальний ремонт спортивного залу у середній загальноосвітній школі № 17 на вул. А.Мельника, 1/3 у м. Львові. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)" виконуються вчасно, якісно, згідно календарного плану виконання робіт та знаходяться на завершальному етапі. Т.в.о. директора Н.С. Швирьова Головний бухгалтер Л.В. Побігуш
2020-07-23 15:25:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2019 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" |
6 785 000,00
UAH з ПДВ
|
6 751 075,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лорелея" |
6 785 000,00
UAH з ПДВ
|
6 785 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" #36873811 |
Переможець |
6 751 075,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2019 15:10
|
Додаткова угода 2 .pdf | зміни до договору |
13 листопада 2019 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 18:15
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
26 червня 2019 18:05
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 23:04
|
Договір | укладений |
24 травня 2019 23:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Викласти пункт 2.1. Договору в наступній редакції: 2.Загальна вартість робіт становить 6 751 075,00 ( шість мільйонів сімсот п"ятдесят одна тисяча сімдесят п"ять гривень 00 коп.) в тому числі ПДВ-1 125 179,17 грн. 3. Вартість робіт у 2019 році становить : 469 661,60 ( чотириста шістдесят дев"ять тисяч шістсот шістдесят одна гривня 60 коп.) в тому числі ПДВ-78 276,93 грн. відповідно до кошторисних призначень на 2019 рік. 4.Вартість робіт, які підлягають виконанню у майбутні бюджетні періоди становить 6 281 413,40 ( шість мільйонів двісті вісімдесят одна тисяча чотириста тринадцять гривень 40 коп.) в тому числі ПДВ-1 046 902,24 грн. за наявності бюджетних призначень. 5. Викласти пункт 13.11. в наступній редакції: Договір вступає в силу з моменту підписання Сторонами і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов"язань за договором, до 31 грудня 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони домовились про внесення змін в п.п.2.1. п.2 «Вартість робіт» до договору та викласти його в наступній редакції: п.2.1. Загальна вартість робіт згідно з договірною ціною становить 6 751 075,00 ( шість мільйонів сімсот п"ятдесят одна тисяча сімдесят п"ять гривень 00 коп.) в тому числі ПДВ-1 125 179,17 грн. 2. Вартість робіт у 2019 році становить : 963 648,34 ( дев"ятсот шістдесят три тисячі шістсот сорок вісім гривень 34 коп.) в тому числі ПДВ-160 608,06 грн. відповідно до кошторисних призначень на 2019 рік. 3.Вартість робіт, які підлягають виконанню у майбутні бюджетні періоди становить: 5 787 426,66 ( п"ять мільйонів сімсот вісімдесят сім тисяч чотириста двадцять шість гривень 66 коп.) в тому числі ПДВ- 964 571,11 грн. за наявності бюджетних призначень. 4. Викласти пункт 13.11. в наступній редакції: Договір вступає в силу з моменту підписання Сторонами і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов"язань за договором, до 31 грудня 2019 року. 5. Інші пукти відповідних розділів та інші розділи Договору № 24 від 24.05.2019 р., яких не торкнулись зміни, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов"язання. 6. Ця Додаткова угода № 2 до Договору № 24 від 24.05.2019р. укладається і підписується у 3-х оригінальних примірниках : два для Замовника і один для Виконавця і включає в себе наступні додатки, які складають |
Номер договору про закупівлю: | 24 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |