Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

навчально-дидактичний матеріал для НУШ
Очікувана вартість
654 228,00 UAH
UA-2019-04-16-000584-c 5f7ae438cdc24384bf3a24f510c1ed16
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Окунєва Ольга Юріївна

71-61-84 dolgincevskij_rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради
Код ЄДРПОУ: 04544501
Місцезнаходження: 50086, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, Дніпровське шосе, 16
Контактна особа: Окунєва Ольга Юріївна
71-61-84
dolgincevskij_rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 травня 2019 11:03
Очікувана вартість: 654 228,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 654,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

39162200-7 «Допоміжне навчальне приладдя та пристрої» - Навчально-дидактичний матеріал для організації сучасного освітнього простору Нової української школи в загальноосвітніх закладах Довгинцівського району
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1540 шт.
39162200-7 «Допоміжне навчальне приладдя та пристрої» - Навчально-дидактичний матеріал для організації сучасного освітнього простору Нової української школи в загальноосвітніх закладах Довгинцівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50086, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, вул. Дніпровське шосе,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2019 11:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 11:52
Додаток 7-проект договору.docx
16 квітня 2019 11:52
Додаток 3 до ТД -дидакт. матер..pdf
16 квітня 2019 11:52
ТД дидак.матер-НУШ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-03-000001 ● eea870e2710c4cd7b9c6d0138b4339b7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019 11:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

31.05.2019 №104

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник О. ВАСИЛЬЄВ



Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 31.05.2019№ 104

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

UA-2019-04-16-000584-с 16.04.2019 Відділ освіти виконкому Довгинцевської районної у місті Кривому Розі ради дані автоматичних індикаторів ризиків

Заступник начальника відділу Л.ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-03 14:01:06

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Навчально – дидактичний матеріал для НУШ» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером ID:UA-2019-04-16-000584-c) очікуваною вартістю 654 228,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозиції учасника – переможця ФОП Тимко Семен Ігорович встановлено:
- подана тендерна пропозиція не містить електронного цифрового підпису/печатки учасника, накладення якого вимагалось пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації замовника;
- не надано документи, що засвідчують право власності на приміщення або договори оренди нежитлових приміщень (дійсних або пролонгованих на 2019 рік), в підтвердження наявності приміщень, вказаних в поданій довідці, надання яких вимагалось пунктом 1 додатку 4 тендерної документації замовника;
- не надано договори, укладені з виробником та/або підприємством постачальником (чинні на 2019 рік) із підтвердженням можливості поставки товару учаснику, за умовами даної пропозиції у необхідній кількості та з необхідними технічними характеристиками, надання яких вимагалось пунктом 4.15 додатку 4 тендерної документації замовника.
При цьому повідомляємо, що відповідно до статті 27 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Тимко Семен Ігорович у зв’язку з невідповідністю умовам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-04 10:54:57

пояснення

Доброго дня.
Щодо відсутності електронного підпису учасника ФОП Тимко С.І. пояснюємо, що на розгляд тендерного комітету приймаються всі пропозиції учасників, в тому числі й ті які не підписані електронним підписом.
В тендерній пропозиції учасника ФОП Тимко С.І. надано листи-повідомлення про відсутність в складі пропозиції документу про право власності на приміщення, що знаходиться у приватній власності та про відсутність договору з постачальником продукції (ФОП Антоненко О.В.), в яких вказано про надання вищевказаних документів в паперовому вигляді у випадку визнання переможцем процедури закупівлі.
Вищевказані документи (копія договору дарування житлового будинку від 25.11.2000 та копія договору купівлі-продажу від 26.04.2019 з постачальником продукції ФОП Антоненко О.В.) було надано учасником ФОП Тимко С.І. на розгляд тендерного комітету 11.05.2019.
Додатково надаємо копії договору дарування житлового будинку від 25.11.2000 та копія договору купівлі-продажу від 26.04.2019 з постачальником продукції ФОП Антоненко О.В.

Надання інформації про усунення порушення замовником

2019-06-19 15:03:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2п

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ" 470 360,00
UAH з ПДВ
443 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НВП ФОРВАРД" 653 782,00
UAH з ПДВ
443 288,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП НАЗАРЕНКО ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ 654 000,00
UAH з ПДВ
444 721,55
UAH з ПДВ
Немає
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 644 080,00
UAH з ПДВ
598 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТИМКО СЕМЕН ІГОРОВИЧ" 648 680,00
UAH з ПДВ
599 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР" 651 760,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Яворський Мар'ян Володимирович 650 500,00
UAH з ПДВ
650 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 09:25
Тендерна документація.pdf

Публічні документи

27 квітня 2019 13:53
Сроки поставки.PDF
27 квітня 2019 13:53
ЦП.docx
27 квітня 2019 13:53
Уставные.PDF
27 квітня 2019 13:53
Лист маттех.PDF
27 квітня 2019 13:53
Справки.PDF
27 квітня 2019 13:53
с.17 ЗУ про публ.закупки.PDF
27 квітня 2019 13:53
Работники.PDF
27 квітня 2019 13:53
Про сертификацию.PDF

Публічні документи

10 травня 2019 14:59
Штатний розпис.pdf
02 травня 2019 09:26
Техзавдання.pdf
02 травня 2019 09:26
Пропозиція.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 11:42
Оновлена пропозиція.PDF

Публічні документи

30 квітня 2019 15:56
Електронний підпис
30 квітня 2019 15:54
документація.pdf

Публічні документи

01 травня 2019 15:12
паспорт яворський.pdf
01 травня 2019 15:12
довідка працівники.pdf
01 травня 2019 15:12
витяг ЄДР Яворський.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ"

ПП "НВП ФОРВАРД"

ФОП НАЗАРЕНКО ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

ФОП "ТИМКО СЕМЕН ІГОРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР"

ФОП Яворський Мар'ян Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДРОЗДОВСЬКИЙ ВІКТОР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2439911059
Відхилено 443 000,00
UAH з ПДВ
07 травня 2019 11:48
ПП "НВП ФОРВАРД"
#36510405
Відхилено 443 288,40
UAH з ПДВ
10 травня 2019 09:27
ФОП НАЗАРЕНКО ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ
#3014612756
Відхилено 444 721,55
UAH з ПДВ
10 травня 2019 14:45
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"
#42366394
Відхилено 598 900,00
UAH з ПДВ
11 травня 2019 09:32
ФОП "ТИМКО СЕМЕН ІГОРОВИЧ"
#3372211056
Переможець 599 000,00
UAH з ПДВ
11 травня 2019 13:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2019 13:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТИМКО СЕМЕН ІГОРОВИЧ"
#3372211056
599 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2019 13:17
Електронний підпис
11 травня 2019 09:33
Звіт з ЄДР (припинено)
11 травня 2019 09:33
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 09:19
дог. №211 від 23.05.2019-Тимко-НДМ.pdf укладений
23 травня 2019 09:18
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 09:16