Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розробки технічного завдання на створення, поставку та налаштування автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування (АСКОП)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-04-16-000567-c ● 0ad0a4a7f7dd4f8c865818571e71ba29
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Київтранспарксервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 35210739 |
Вебсайт: | http://parkservis.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 04073, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Копилівська, буд. 67, корп.10 |
Контактна особа: |
Зелена Олена Василівна +380443832037 zev@ktps.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2019 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2019 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2019 13:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2019 12:52 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань
Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі наведені в Додатку 3 до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги у сфері інформаційних технологій (послуги з розробки технічного завдання на створення, поставку та налаштування автоматизованої системи контролю оплати вартості послуг з паркування (АСКОП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2019
ДК 021:2015: 72222300-0 — Послуги у сфері інформаційних технологій
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2019 11:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 квітня 2019 11:48 |
Додаток 3.docx | |
16 квітня 2019 11:48 |
Тендерна документація ТЗ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уочнення технічних вимог
Дата подання: 18 квітня 2019 10:42
Дата відповіді: 18 квітня 2019 11:30
згідно додатку №3 тендерної документації, мається на увазі розробка технічного завдання для створення автомотизованої системи чи написання такого программного запезпечення згідно вимог, викладених у додатку ?
Відповідь: Предметом закупівлі є розробка технічного завдання до автоматизованої системи оплати вартості послуг з паркування (АСКОП)
Запитання щодо технічних вимог
Дата подання: 19 квітня 2019 15:04
Дата відповіді: 19 квітня 2019 16:03
1. Чи вірно ми розуміємо, що в рамках підключення до платіжних сервісів Visa та Mastercard мається на увазі не підключення до таких сервісів напряму?
2. Чи можливе підключення з використанням доступних платіжних агрегаторів, шлюзів?
Відповідь: ТЗ повинно передбачати можливість оплати послуг за допомогою платіжних карток міжнародних платіжних систем “Visa” та “Mastercard”;
В рамках поставки АСКОП в ПЗ оплати та обліку має бути передбачена можливість технічної та інформаційної взаємодії (обмін даними, джерело даних тощо) з Міжнародними платіжними системами “Visa”, “Mastercard”;
Мається на увазі отримання інформації щодо платежів за допомогою платіжних карток “Visa” та “Mastercard”, зокрема часу транзакцій, сум та іншої необхідної інформації,
Механізм такої реалізації пропонується Виконавцем та погоджується з Замовником.
В рамках поставки АСКОП в ПЗ оплати та обліку має бути передбачена можливість технічної та інформаційної взаємодії (обмін даними, джерело даних тощо) з Міжнародними платіжними системами “Visa”, “Mastercard”;
Мається на увазі отримання інформації щодо платежів за допомогою платіжних карток “Visa” та “Mastercard”, зокрема часу транзакцій, сум та іншої необхідної інформації,
Механізм такої реалізації пропонується Виконавцем та погоджується з Замовником.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-04-16-000567-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ГІВ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:36197285
Дата подання: 16 травня 2019 14:09
Дата подання: 16 травня 2019 14:09
Скарга щодо прийнятих замовником рішень
Відповідно до протоколу № 50 засідання тендерного комітету Замовника від 06.05.2019 («Рішення»), ТОВ "НЬЮТЕСТ УКРАЇНА" («Переможець») було визначено переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі, а також прийнято рішення про намір укласти договір з Переможцем.
Рішення тендерного комітету вважаємо незаконним та таким, що підлягає скасуванню в зв’язку з невідповідністю Переможця кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установленими Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 травня 2019 15:47
рішення від 20.05.2019 № 6187 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 травня 2019 15:47
Інформація про резулятивну частину рішення від 04.06.2019 № 7169pdf.pdf
Дата публікації: 05 червня 2019 14:59
рішення від 04.06.2019 № 7169.pdf
Дата публікації: 07 червня 2019 19:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НЬЮТЕСТ УКРАЇНА" переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015:7222300-0 "Послуги у сфері інформаційних технологій" на підставі рішення № 7169-р/пк-пз від 04.06.2019 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 10 червня 2019 10:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2019 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НЬЮТЕСТ УКРАЇНА" |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
98 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГІВ СЕРВІС" |
399 000,00
UAH з ПДВ
|
99 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "А+С Україна" |
180 000,00
UAH з ПДВ
|
180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГОЛДЕН ДІКЕР" |
475 200,00
UAH з ПДВ
|
196 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" |
439 000,02
UAH з ПДВ
|
439 000,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НЬЮТЕСТ УКРАЇНА" #39678740 |
Очікує рішення |
98 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2019 09:53
|
ТОВ "НЬЮТЕСТ УКРАЇНА" #39678740 |
Рішення скасоване |
98 000,00
UAH з ПДВ
|
10 червня 2019 09:53
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 10 червня 2019 10:18 |
Коментар щодо відміни: | На підставі ч. 1 ст. 31 Закрну України "Про публічні закупівлі", а саме відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. |
Документи:
10 червня 2019 10:18
|
Протокол 59.PDF |