Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Самарівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04334655 |
Місцезнаходження: | 44113, Україна , Волинська обл., САМАРИ, 44113 Волинська обл Ратнівський р-н с.Самари |
Контактна особа: |
Маргес Микола Володимирович +380974770920 samari_sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 квітня 2019 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2019 15:48 |
Початок аукціону: | 06 травня 2019 15:48 |
Очікувана вартість: | 1 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2019 13:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2019 13:06 |
тендерна документація зі змінами 26.04.docx | |
26 квітня 2019 13:06 |
перелік змін 26.04.docx | |
18 квітня 2019 12:36 |
перелік змін 18.04.docx | |
18 квітня 2019 12:36 |
тендерна документація зі змінами 18.04.docx | |
16 квітня 2019 11:10 |
тендерна документація.docx |
26 квітня 2019 13:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
26 квітня 2019 13:06 |
тендерна документація зі змінами 26.04.docx
|
||||||||||||||||||
26 квітня 2019 13:06 |
перелік змін 26.04.docx
|
||||||||||||||||||
18 квітня 2019 12:36 |
перелік змін 18.04.docx
|
||||||||||||||||||
18 квітня 2019 12:36 |
тендерна документація зі змінами 18.04.docx
|
||||||||||||||||||
16 квітня 2019 11:10 |
тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-24-000003 ● 703d776ee52b48259b9883abe2f32f3f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 квітня 2019 12:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.04.2019 № 14-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник А.ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 24.04.2019 №14-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-04-16-000427-c від 16.04.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Волинська обл.) Заперечення до висновку про результати моніторингу Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі по предмету закупівлІ «Шкільний автобус» Ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-16-000427-c, тендерний комітет Самарівської сільської ради повідомляє наступне: З твердженнями, викладеними у висновку про результати моніторингу щодо порушення законодавства в частині розгляду та відхилення замовником тендерної пропозиції) ТзОВ "ОКРАЇНА" погоджуємось частково. Під час процедури моніторингу було встановлено, що Замовник відхилив тендерну пропозицію ТзОВ «ОКРАЇНА» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону. Нами визначено наступні підстави відхилення: 1) Всупереч вимогам частини 2 розділу «Оцiнка тендерної пропозицiї» ТД, де було передбачено: «Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Про погодження з цією вимогою Учасник надає лист-гарантію» тендерна пропозиція учасника не містить такого листа-гарантії. 2) Всупереч вимогам технічного завдання Додатку 3 до ТД, де було передбачено , що «Учасник повинен забезпечити Замовника витратними частинами (фільтри масляні, паливні, повітряні, сальники ступиць, ремінь генератора) на весь гарантійний термін (тобто 100 000 км.пробігу) експлуатації Автобуса. На підтвердження, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист з переліком запропонованих витратних запчастин» у гарантійному листі наданому учасником у складі тендерної пропозиції немає інформації про перелік витратних запчастин. Щодо першої підстави відхилення не можемо погодитись з аргументацією ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ щодо її неправомірності, адже в тендерній документації було чітко зазначено, що Учасник має надати лист-гарантію про погодження з вимогою замовника, яка стосувалась того, що «Відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». Тому лист-гарантію щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства (а саме, у цьому листі йдеться про відповідність санкційному законодавству) не можна ототожнювати з вимогою тендерної документації про погодження з вимогою замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Тому нами було правомірно відхилено учасника з цієї підстави. Щодо другої підстави для відхилення - у довідці учасника дійсно був перелік запропонованих витратних запчастин, проте неконкретний, продубльований з нашої вимоги. Приймаючи рішення про відхилення пропозиції по даній підставі, ми керувались думкою, що перелік запчастин мав би включати інформацію про конкретні назви та кількість витратних запчастин на весь гарантійний термін експлуатації автобуса. Додатково повідомляємо, що окрім невідповідностей, вказаних в протоколі, нами виявлено, що тендерна пропозиція учасника ТзОВ «ОКРАЇНА» не відповідала вимогам технічного завдання до тендерної документації, а саме: згідно пункту 3.3 частини 3 Загальні вимоги безпеки технічного завдання до тендерної документації замовником було передбачено вимогу: « 3.3. Тип кузова – несучий...». Всупереч вищенаведеним вимогам, учасник пропонує для поставки автобус з типом кузова вагонного типу, суцільнометалевий, що не відповідало вимогам замовника. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТзОВ «ОКРАЇНА» не відповідала вимогам тендерної документації і підлягала відхиленню на підставі п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації. Зкорегувати підстави відхилення в протоколі розгляду пропозиції ТзОВ «ОКРАЇНА» - немає ані технічної ані законної можливості. Підстави для відміни процедури закупівлі згідно ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» також відсутні. Додатково повідомляємо, що нами було проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету щодо правил кваліфікації тендерних пропозицій учасників торгів, детально проаналізовано законодавство у сфері публічних закупівель, яке регулює це питання для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. З повагою, голова тендерного комітету Маргес М.В.
2019-05-20 15:04:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2019-12-23-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ 21.12.2019 м. Луцьк № 52-од НАКАЗ
Про призначення перевірки закупівель Відповідно до частини 11 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 631, пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291.НАКАЗУЮ:1. Призначити з 23 грудня 2019 року проведення протягом 3 робочих днів перевірки закупівель UA-2019-04-16-000427-c та UA-2019-07-22-000120-c, здійснених Самарівською сільською радою.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення перевірки закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
2019-12-23 09:04:56
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2019 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКРАЇНА" |
1 811 000,00
UAH з ПДВ
|
1 811 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВТО-БАС" |
1 846 000,00
UAH з ПДВ
|
1 846 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОЛЬБІЯ" |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКРАЇНА" #33737915 |
Відхилено |
1 811 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2019 10:56
|
ТОВ "АВТО-БАС" #41919370 |
Переможець |
1 846 000,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2019 10:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:54
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 16:14
|
договір закупівлі.pdf | укладений |
24 травня 2019 16:11
|
договір закупівлі.pdf | укладений |
24 травня 2019 16:06
|
договір закупівлі.pdf | укладений |
24 травня 2019 16:05
|
договір закупівлі.pdf | укладений |
24 травня 2019 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2019 15:56
|