Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали
Очікувана вартість
123 984,00 UAH
UA-2019-04-16-000074-a c1e30c6fa8ed4931aad5a9986d8c691e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Проценко

+380960870020 kzcpmsd_romny@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Роменської районої ради Сумської області
Код ЄДРПОУ: 26376820
Місцезнаходження: 42070, Україна , Сумська обл., с. Бобрик, вул. Київська,56
Контактна особа: Наталія Проценко
+380960870020
kzcpmsd_romny@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2019 08:44
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2019 09:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 10:00
Очікувана вартість: 123 984,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 619,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 найменувань
ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, 1-й пр. Гетьмана Мазепи, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2019 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 08:44
Оголошення медичні матеріали.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-16-000074-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВАЛЛЕНТА ", Код ЄДРПОУ:23291827
Дата подання: 16 квітня 2019 16:21
Приведення тендерної документаціі до відповідності чинному законодавству
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33140000-3 Медичні матеріали, повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України Про публічні закупівлі (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2016, № 9 ст.89){Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: 1.) оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів та пропозицією конкурсних торгів Учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору діяти від його імені). 2.) Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. Звертаємо Вашу увагу, що такі вимоги Замовника (надання оригіналів гарантійний листів від виробників ) є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми відповідно до вимог чинного законодавства України 1) Виключити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання : Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону. Цей факт (включення до тендерної документації гарантійного листа від виробника) можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2019 10:26
Шановний Учасник!
1)Закон України «Про Публічні закупівлі» (далі –Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади та застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону.
Оскільки оголошена вартість нашого предмету закупівлі складає 123 984,00 гривень, то дана закупівля взагалі не підпадає під дію вищезгаданого закону. Отже, зроблені Вами посилання на норми Закону, зокрема на ст. 5 п.3. є безпідставними.
З огляду на викладене та ураховуючи, що Законом не регулюється, для здійснення допорогових закупівель, застосовується «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі», яка затверджена наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 №10.
2) Звертаємо Вашу увагу , що вказаний вами спільний лист Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: СТОСУЄТЬСЯ ЗАКУПІВЛІ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ код ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція , а не ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали.
3) Для унеможливлення постачання замовником фальсифікованої продукції та надання якісного медичного обслуговування закладом, таке забезпечення пропозиції було встановлено замовником в оголошенні – надання учасниками у складі своєї пропозиції гарантійного листа від виробника, яким він підтверджував походження товару та його належну якість. Надання гарантійного листа виробника підтверджує співпрацю учасника з виробником та є гарантією купівлі законної продукції та унеможливлює придбання медичних виробів невідомого походження. Тому замовник може додатково вимагати забезпечення пропозиції, у вигляді гарантії виконання зобов’язань учасника перед замовником.
Таким чином Замовник не порушив діюче законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МОСКАЛЕНКО ЯРОСЛАВА ВОЛОДИМИРІВНА" 120 105,00
UAH з ПДВ
120 105,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 20:07
паспорт 2.jpg
25 квітня 2019 20:07
паспорт 1.jpg
25 квітня 2019 20:07
код.jpg
25 квітня 2019 20:07
Витяг.jpg
25 квітня 2019 20:07
Виписка 2.jpg
25 квітня 2019 20:07
Виписка 1.jpg
25 квітня 2019 20:07
Цінова пропозиція с.3.jpg
25 квітня 2019 20:07
Цінова пропозиція с.2.jpg
25 квітня 2019 20:07
Цінова пропозиція с.1.jpg
25 квітня 2019 20:07
Проект договору.pdf
25 квітня 2019 20:07
Витяг.pdf
25 квітня 2019 20:07
Аналогічний договір.pdf
25 квітня 2019 20:07
ГЛ Укрмедтекстиль.pdf
25 квітня 2019 20:07
ГЛ Технокомплекс.pdf
25 квітня 2019 20:07
ГЛ СИНТЕЗ.jpg
25 квітня 2019 20:07
ГЛ КИЇВГУМА.pdf
25 квітня 2019 20:07
ГЛ ДОПОМОГА-1.pdf
25 квітня 2019 20:07
авторизація (1).PDF
25 квітня 2019 20:07
Авт.Апексмед-17.04.2019.pdf
25 квітня 2019 20:07
UK Укртекстиль.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МОСКАЛЕНКО ЯРОСЛАВА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МОСКАЛЕНКО ЯРОСЛАВА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3163807066
Переможець 120 105,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 12:18

Документи

03 травня 2019 12:18
Електронний підпис
03 травня 2019 12:17
Scan-2019-05-03_12-14-22.jpg
03 травня 2019 12:17
Scan-2019-05-03_12-14-53.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2019 12:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МОСКАЛЕНКО ЯРОСЛАВА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3163807066
120 105,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 травня 2019 12:18
Електронний підпис
03 травня 2019 12:17
Scan-2019-05-03_12-14-22.jpg
03 травня 2019 12:17
Scan-2019-05-03_12-14-53.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 14:49
Scan-2019-05-07_14-41-08.jpg укладений
07 травня 2019 14:45
Scan-2019-05-07_14-39-43.jpg укладений
07 травня 2019 14:45
Scan-2019-05-07_14-40-17.jpg укладений
07 травня 2019 14:45
Scan-2019-05-07_14-39-16.jpg укладений
07 травня 2019 14:45
Scan-2019-05-07_14-38-15.jpg укладений
07 травня 2019 14:45
Scan-2019-05-07_14-38-45.jpg укладений
07 травня 2019 14:45
Scan-2019-05-07_14-37-40.jpg укладений
07 травня 2019 14:45