Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання в комлекті для бухгалтерії (ноутбук)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-04-15-002358-a 20849d45eaca4a1a81c3b9da83a1284e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Олександрівна Самодай

+380688504103
+380994279869
+380957123360
+380567295231
+380567295232
24238640@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти Навчально-реабілітаційний центр Горлиця ДОР
Код ЄДРПОУ: 24238640
Місцезнаходження: 49043, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпропетровськ, вул.Памірська , будинок 11
Контактна особа: Валентина Олександрівна Самодай
+380688504103,+380994279869,+380957123360,+380567295231,+380567295232
24238640@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 18:27
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2019 21:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2019 22:00
Початок аукціону: 24 квітня 2019 11:52
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Комп’ютерне обладнання в комлекті для бухгалтерії (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49043, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпропетровськ, вул. Памірська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  20 травня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2019 08:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 18:27
ДОКУМЕНТАЦИЯ —ноутбук в комплекті.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 квітня 2019 07:48
Дата відповіді: 16 квітня 2019 08:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Участь у процедурі закупівлі беруть вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах, згідно ст.5 Закона України «Про публічні закупівлі». При оцінювані пропозиції ФО-П, неплатника ПДВ, розглядатиметься його ціну як остаточна. До всіх посилань у технічній специфікації Замовника на тип, технічну характеристику предмета закупівлі, виробника продукції, нормативні документи – застосовувати вираз «або еквівалент». У випадку, якщо Учасник запропоновує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару. У випадку, якщо Учасник запропоновує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-15-002358-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 25 квітня 2019 12:17
Оскарження переможця
Шановний замовник , звертаємо Вашу увагу на відповідність запропонованого товару технічно якісним вимогам закупівлі. А саме , згідно технічних вимог на ноутбук має бути встановлено "2. Не гірше, ліцензійний офісний додаток Microsoft OfficeProfessional Ukrainian 2016 (32 –розрядний) коробкова версія,сертифікований в Україні,україномовним інтерфейсом,сумісний з обраною операційноюсистемою. Інсталяція ліцензійного пакета офісного програмного забезпечення проводиться представниками продавця натериторії замовника.Одна ліцензія, допускаєтьсяустановка на 1 ПК" Учасник Фізична особа-підприємець Анікін Владислав Володимирович запропонував Вам "ліцензійний офісний додаток Microsoft OfficeProfessional Ukrainian 2018 (32 –розрядний) коробкова версія,сертифікований в Україні,україномовним інтерфейсом,сумісний з обраною операційноюсистемою. Інсталяція ліцензійного пакета офісного програмного забезпечення проводиться представниками продавця натериторії замовника.Одна ліцензія, допускаєтьсяустановка на 1 ПК" . Але версії Microsoft OfficeProfessional Ukrainian 2018 не існює , тому вам запропоновано програмний продукт , або не ліцензійний , або зовсім інший від того , що вимагається у технічному завданні. Компанія Microsoft випускає лише версії 365, 2016 та 2019, або старіші. Посилання - https://ru.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Office#Версии_продукта_и_их_поддержка . Пропонуємо Вам переглянути рішення визначення переможцем учасника Фізична особа-підприємець Анікін Владислав Володимирович на підставі вищенаведеної інформації про невідповідність технічних характеристик.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2019 09:36
Для підтвердження версії Microsoft Office Professional Ukrainian переможцю направлений лист, на який отримана відповідь.

Документи

26 квітня 2019 09:36
додаток_1_ТУ.pdf
26 квітня 2019 09:36
лист 37.PDF
26 квітня 2019 09:36
лист.pdf
26 квітня 2019 09:36
пропозицiя_2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Анікін Владислав Володимирович 43 248,00
UAH з ПДВ
40 999,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 43 830,00
UAH з ПДВ
41 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ - ДнІпропетровск 44 997,00
UAH з ПДВ
44 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 49 998,00
UAH з ПДВ
49 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2019 15:34
пропозиція нова.pdf
23 квітня 2019 21:52
сертификат.jpg
23 квітня 2019 21:52
сертификат (3).jpg
23 квітня 2019 21:52
сертификат (2).jpg
23 квітня 2019 19:48
договор.pdf
23 квітня 2019 18:56
пропозиція .pdf
23 квітня 2019 08:14
персон.дані.pdf
23 квітня 2019 08:11
інф.підпис.pdf
23 квітня 2019 08:11
додаток 1 ТУ.pdf
22 квітня 2019 21:59
закон.pdf
22 квітня 2019 21:58
довкілля.pdf
22 квітня 2019 21:57
ліцензування.pdf
22 квітня 2019 21:55
pas_1.jpeg
22 квітня 2019 21:55
podat.jpeg
22 квітня 2019 21:55
пропозиція .pdf
22 квітня 2019 21:55
сертификация.pdf
22 квітня 2019 21:55
iin.jpeg
22 квітня 2019 21:55
v_1.jpeg
22 квітня 2019 21:55
уповноважена особа.pdf
22 квітня 2019 21:55
v_2.jpeg
22 квітня 2019 21:55
іст.умови договру.pdf
22 квітня 2019 21:55
pas_2.jpeg
22 квітня 2019 21:55
pas_3.jpeg
22 квітня 2019 21:55
гарантійний лист 1.pdf
22 квітня 2019 21:55
загальні відомості.pdf
22 квітня 2019 21:55
гарантійний лист 2.pdf

Публічні документи

23 квітня 2019 11:08
реестр документи.pdf
23 квітня 2019 11:08
Статут.pdf
23 квітня 2019 11:08
Статут1_13.pdf
23 квітня 2019 11:08
повноваження.pdf
23 квітня 2019 11:08
Тех характеристики.pdf
23 квітня 2019 11:08
Пропозиція.pdf
23 квітня 2019 11:08
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

22 квітня 2019 14:59
сертификатWindows-10-Pro.jpg
22 квітня 2019 14:59
Сервіс_центри.pdf
22 квітня 2019 14:59
Пропозиція.pdf
22 квітня 2019 14:59
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Анікін Владислав Володимирович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ СІНТ - ДнІпропетровск

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Анікін Владислав Володимирович
#2841012253
Переможець 40 999,50
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 10:34

Документи

25 квітня 2019 10:34
Електронний підпис
25 квітня 2019 10:33
ПРОТОКОЛ 70.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2019 10:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Анікін Владислав Володимирович
#2841012253
40 999,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2019 10:34
Електронний підпис
25 квітня 2019 10:33
ПРОТОКОЛ 70.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 10:38
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 16:41
договір 35.rar укладений
07 травня 2019 16:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 40 999,50
UAH з ПДВ