Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "КОМУНЖИЛСЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 38836677 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Олена Черепеніна +380682070950 kpkgs.dp.buh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2019 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 7 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2019 13:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2019 16:27 |
Додаток №1.doc | |
15 квітня 2019 16:27 |
Тендерна документація.doc | |
15 квітня 2019 16:27 |
Додаток №3.doc | |
15 квітня 2019 16:27 |
Додаток №2.doc | |
15 квітня 2019 16:27 |
Додаток № 5.docx | |
15 квітня 2019 16:27 |
Додаток №4.doc |
22 квітня 2019 13:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 квітня 2019 16:27 |
Додаток №1.doc
|
|||
15 квітня 2019 16:27 |
Тендерна документація.doc
|
|||
15 квітня 2019 16:27 |
Додаток №3.doc
|
|||
15 квітня 2019 16:27 |
Додаток №2.doc
|
|||
15 квітня 2019 16:27 |
Додаток № 5.docx
|
|||
15 квітня 2019 16:27 |
Додаток №4.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-29-000017 ● 0d1cc100e6644829b8486416e9eb9d1f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2019 13:54 |
28.08.2019 № 158
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2019-04-15-002041-а 15.04.2019 КП «КОМУНЖИЛСЕРВІС» (38836677) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-05 17:13:59
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт теплових мереж від котельні по просп. Б. Хмельницького, 49Б до ТРП по вул. Запорізьке Шосе, 2» (ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-15-002041-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1. Оголошення процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-04-15-002041-а в електронній системі закупівель відбулося 15.04.2019р. Річний план закупівель, яким затверджено проведення вказаної процедури закупівлі (номер плану UA-2019-05-06-002675-а, оприлюднений 06.05.2019р., тобто після оголошення процедури закупівлі. Поясніть причину допущення порушення при плануванні закупівлі та передумов здійснення процедури закупівлі, передбачених частиною 1 статті 4 Закону?
2. Чому умови тендерної документації (пункт 1 розділу «Подання та розкриття пропозицій торгів») щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам пункту 13 частини 2 статті 22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-10 20:26:41
Стосовно закупівлі " Капітальний ремонт теплових мереж від котельні по просп. Б. Хмельницького, 49Б до ТРП по вул. Запорізьке Шосе, 2»
відповідь на питання від аудиторської служби по закупівлі UA-2019-04-15-00204
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення порядку планування закупівель.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702 |
Переможець |
6 967 035,92
UAH з ПДВ
|
11 травня 2019 08:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 10:16
|
Scan додаткова угода.pdf | укладений |
28 грудня 2019 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2019 08:59
|
ScanДЦ з додатками.pdf | укладений |
23 травня 2019 08:58
|
Scan Дефектні акти.pdf | укладений |
23 травня 2019 08:58
|
Договір 23 05 2019.pdf | укладений |
23 травня 2019 08:58
|