Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт теплових мереж від котельні по просп. Б. Хмельницького, 49Б до ТРП по вул. Запорізьке Шосе, 2»
Очікувана вартість
7 500 000,00 UAH
UA-2019-04-15-002041-a 64748e97fdcb4f9686572979aad51eed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Черепеніна

+380682070950 kpkgs.dp.buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КОМУНЖИЛСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 38836677
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олена Черепеніна
+380682070950
kpkgs.dp.buh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 16:27
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2019 20:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 13:00
Очікувана вартість: 7 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт теплових мереж від котельні по просп. Б. Хмельницького, 49Б до ТРП по вул. Запорізьке Шосе, 2»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Будівельників,будинок 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2019 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 16:27
Додаток №1.doc
15 квітня 2019 16:27
Тендерна документація.doc
15 квітня 2019 16:27
Додаток №3.doc
15 квітня 2019 16:27
Додаток №2.doc
15 квітня 2019 16:27
Додаток № 5.docx
15 квітня 2019 16:27
Додаток №4.doc
22 квітня 2019 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 16:27
Додаток №1.doc
15 квітня 2019 16:27
Тендерна документація.doc
15 квітня 2019 16:27
Додаток №3.doc
15 квітня 2019 16:27
Додаток №2.doc
15 квітня 2019 16:27
Додаток № 5.docx
15 квітня 2019 16:27
Додаток №4.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-29-000017 ● 0d1cc100e6644829b8486416e9eb9d1f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 серпня 2019 13:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

28.08.2019 № 158

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ



Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2019-04-15-002041-а 15.04.2019 КП «КОМУНЖИЛСЕРВІС» (38836677) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-05 17:13:59

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт теплових мереж від котельні по просп. Б. Хмельницького, 49Б до ТРП по вул. Запорізьке Шосе, 2» (ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-15-002041-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:

1. Оголошення процедури закупівлі за номером ID: UA-2019-04-15-002041-а в електронній системі закупівель відбулося 15.04.2019р. Річний план закупівель, яким затверджено проведення вказаної процедури закупівлі (номер плану UA-2019-05-06-002675-а, оприлюднений 06.05.2019р., тобто після оголошення процедури закупівлі. Поясніть причину допущення порушення при плануванні закупівлі та передумов здійснення процедури закупівлі, передбачених частиною 1 статті 4 Закону?
2. Чому умови тендерної документації (пункт 1 розділу «Подання та розкриття пропозицій торгів») щодо кінцевого строку подання тендерної пропозиції не відповідають вимогам пункту 13 частини 2 статті 22 Закону (тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій)?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-10 20:26:41

Стосовно закупівлі " Капітальний ремонт теплових мереж від котельні по просп. Б. Хмельницького, 49Б до ТРП по вул. Запорізьке Шосе, 2»

відповідь на питання від аудиторської служби по закупівлі UA-2019-04-15-00204


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення порядку планування закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" 6 967 035,92
UAH з ПДВ
6 967 035,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" 7 499 675,52
UAH з ПДВ
7 499 675,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2019 16:10
Електронний підпис
13 травня 2019 16:09
Документи переможця.pdf
26 квітня 2019 16:41
Електронний підпис
26 квітня 2019 16:32
Інші документи.pdf
26 квітня 2019 16:32
Звітність.pdf
26 квітня 2019 16:32
Договір оренди складу.pdf
26 квітня 2019 16:32
Довідки з банку.pdf
26 квітня 2019 16:32
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
Переможець 6 967 035,92
UAH з ПДВ
11 травня 2019 08:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

11 травня 2019 08:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2019 08:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
6 967 035,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2019 08:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:16
Scan додаткова угода.pdf укладений
28 грудня 2019 10:15
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 08:59
ScanДЦ з додатками.pdf укладений
23 травня 2019 08:58
Scan Дефектні акти.pdf укладений
23 травня 2019 08:58
Договір 23 05 2019.pdf укладений
23 травня 2019 08:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 334 308,16
UAH (в тому числі ПДВ 1 055 718,03 UAH)
Причини розірвання договору: ст.651 ЦКУ