Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15511100-4 – Пастеризоване молоко
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2019-04-15-001883-a ● ea9918ee7f024f848bb2217fdfefc484
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 26199074 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , Київська обл., м.Київ, Подільський район, вул. Г.Сковороди, будинок 2 |
Контактна особа: |
Євчин Ганна 066-618-96-86 mar1986@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2019 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2019 14:49 |
Початок аукціону: | 24 квітня 2019 14:49 |
Очікувана вартість: | 198 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
15511100-4 – Пастеризоване молоко
15511100-4 – Пастеризоване молоко
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10500 кілограми
15511100-4 – Пастеризоване молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, Київська, м. Київ, Подільський район, вул. Г.Сковороди, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 квітня 2019 12:55 |
Оголошення КЛ№15.docx |
16 квітня 2019 12:55 |
Оголошення КЛ№15.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-15-001883-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПрАТ Кагма, Код ЄДРПОУ:00445883
Дата подання: 30 квітня 2019 15:18
Вимога Замовнику
Шановний Замовник!
Нагадуємо Вам що основним принципом закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій відповідно до ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі».
Документи надані переможцем торгів Приватним акціонерним товариством «Обухівський молочний завод», що подані в складі пропозиції учасника не відповідають вимогам тендерної документації, а саме:
1. п. 6 Оголошення про проведення електронних допорогових торгів Вимоги до кваліфікації учасників:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді свої пропозиції, завірені підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності), наступні документи:
– Копія документу про санітарну обробку та технічного паспорту на автомобілі-рефрижератори якими буде здійснюватись доставка товару. У випадку належності права власності на автомобіль іншій особі учасник має надати документ що підтверджує правомірність його використання (договір оренди чи ін.). Автомобіль має бути обладнаний термореєстратором, що документально підтверджується учасником.
ПрАТ «Обухівський молочний завод» у складі документів пропозиції надав файл за №2.1.5 «Копії свідоцтв про реєстрацію автомобільного транспорту», що містить копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів що за типом є малотоннажним фургоном, фургоном ізотермічним або вантажним фургоном. Жодного технічного паспорту на автомобіль-рефрижератор учасником не було надано.
Також учасником ПрАТ «Обухівський молочний завод» не було надано відомостей щодо обладнання автомобілів термореєстратором та не надано документального підтвердження даного факту.
2. Абзац 3 п. 2.3 Додатку 2 оголошення про проведення електронних допорогових торгів: 2.3. На підтвердження відповідності товару надати один із наступних документів:
- протокол на відсутність немолочних жирів виданий відповідною акредитованою лабораторією з терміном видачі не раніше 6 місяців з дати оголошення закупівлі. Сфера акредитації лабораторії має підтверджуватись копією свідоцтва.
Учасником ПрАТ «Обухівський молочний завод» надано файли за номерами 4.4.1., 4.4.6 та 6.13 що містять сканкопії експертного висновку та протоколу досліджень за різними показниками, але відсутня інформація щодо досліджень на наявність в складі молока немолочних жирів. Відповідно надані документи не відповідають умовам документації.
Враховуючи викладене, вимагаю:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем ПрАТ «Обухівський молочний завод» (протокол №40 від 26.04.2019 р.)
2. Дискваліфікувати ПрАТ «Обухівський молочний завод» керуючись п.1 та п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Розглянути пропозицію іншого учасника.
Директор ПрАТ «Кагма» Мірошник В.О.
Розгорнути
Згорнути
Нагадуємо Вам що основним принципом закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій відповідно до ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі».
Документи надані переможцем торгів Приватним акціонерним товариством «Обухівський молочний завод», що подані в складі пропозиції учасника не відповідають вимогам тендерної документації, а саме:
1. п. 6 Оголошення про проведення електронних допорогових торгів Вимоги до кваліфікації учасників:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді свої пропозиції, завірені підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності), наступні документи:
– Копія документу про санітарну обробку та технічного паспорту на автомобілі-рефрижератори якими буде здійснюватись доставка товару. У випадку належності права власності на автомобіль іншій особі учасник має надати документ що підтверджує правомірність його використання (договір оренди чи ін.). Автомобіль має бути обладнаний термореєстратором, що документально підтверджується учасником.
ПрАТ «Обухівський молочний завод» у складі документів пропозиції надав файл за №2.1.5 «Копії свідоцтв про реєстрацію автомобільного транспорту», що містить копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів що за типом є малотоннажним фургоном, фургоном ізотермічним або вантажним фургоном. Жодного технічного паспорту на автомобіль-рефрижератор учасником не було надано.
Також учасником ПрАТ «Обухівський молочний завод» не було надано відомостей щодо обладнання автомобілів термореєстратором та не надано документального підтвердження даного факту.
2. Абзац 3 п. 2.3 Додатку 2 оголошення про проведення електронних допорогових торгів: 2.3. На підтвердження відповідності товару надати один із наступних документів:
- протокол на відсутність немолочних жирів виданий відповідною акредитованою лабораторією з терміном видачі не раніше 6 місяців з дати оголошення закупівлі. Сфера акредитації лабораторії має підтверджуватись копією свідоцтва.
Учасником ПрАТ «Обухівський молочний завод» надано файли за номерами 4.4.1., 4.4.6 та 6.13 що містять сканкопії експертного висновку та протоколу досліджень за різними показниками, але відсутня інформація щодо досліджень на наявність в складі молока немолочних жирів. Відповідно надані документи не відповідають умовам документації.
Враховуючи викладене, вимагаю:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем ПрАТ «Обухівський молочний завод» (протокол №40 від 26.04.2019 р.)
2. Дискваліфікувати ПрАТ «Обухівський молочний завод» керуючись п.1 та п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Розглянути пропозицію іншого учасника.
Директор ПрАТ «Кагма» Мірошник В.О.
Скасована
Дата: 02 травня 2019 14:14
Причина: cancelled
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" #00445914 |
Рішення скасоване |
156 870,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 14:14
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" #00445914 |
Відхилено |
156 870,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 14:16
|
ПрАТ Кагма #00445883 |
Переможець |
167 580,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2019 11:08
|
Додаткова угода №1 до договору №43 від 07.05.2019 від22.07.2019.pdf | зміни до договору |
30 липня 2019 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2019 15:28
|
Договір №43 від 7.05.2019.pdf | укладений |
07 травня 2019 15:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі; |
Номер договору про закупівлю: | Договір №43 від 7.05.2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Договір №43 від 7.05.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |