Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15511100-4 – Пастеризоване молоко
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2019-04-15-001883-a ea9918ee7f024f848bb2217fdfefc484
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Євчин Ганна

066-618-96-86 mar1986@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 26199074
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., м.Київ, Подільський район, вул. Г.Сковороди, будинок 2
Контактна особа: Євчин Ганна
066-618-96-86
mar1986@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2019 11:00
Початок аукціону: 24 квітня 2019 14:49
Початок аукціону: 24 квітня 2019 14:49
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

15511100-4 – Пастеризоване молоко

15511100-4 – Пастеризоване молоко
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10500 кілограми
15511100-4 – Пастеризоване молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, Київська, м. Київ, Подільський район, вул. Г.Сковороди, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15511100-4 — Пастеризоване молоко

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-15-001883-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПрАТ Кагма, Код ЄДРПОУ:00445883
Дата подання: 30 квітня 2019 15:18
Вимога Замовнику
Шановний Замовник!
Нагадуємо Вам що основним принципом закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій відповідно до ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі».
Документи надані переможцем торгів Приватним акціонерним товариством «Обухівський молочний завод», що подані в складі пропозиції учасника не відповідають вимогам тендерної документації, а саме:
1. п. 6 Оголошення про проведення електронних допорогових торгів Вимоги до кваліфікації учасників:
Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді свої пропозиції, завірені підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності), наступні документи:
– Копія документу про санітарну обробку та технічного паспорту на автомобілі-рефрижератори якими буде здійснюватись доставка товару. У випадку належності права власності на автомобіль іншій особі учасник має надати документ що підтверджує правомірність його використання (договір оренди чи ін.). Автомобіль має бути обладнаний термореєстратором, що документально підтверджується учасником.
ПрАТ «Обухівський молочний завод» у складі документів пропозиції надав файл за №2.1.5 «Копії свідоцтв про реєстрацію автомобільного транспорту», що містить копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів що за типом є малотоннажним фургоном, фургоном ізотермічним або вантажним фургоном. Жодного технічного паспорту на автомобіль-рефрижератор учасником не було надано.
Також учасником ПрАТ «Обухівський молочний завод» не було надано відомостей щодо обладнання автомобілів термореєстратором та не надано документального підтвердження даного факту.

2. Абзац 3 п. 2.3 Додатку 2 оголошення про проведення електронних допорогових торгів: 2.3. На підтвердження відповідності товару надати один із наступних документів:
- протокол на відсутність немолочних жирів виданий відповідною акредитованою лабораторією з терміном видачі не раніше 6 місяців з дати оголошення закупівлі. Сфера акредитації лабораторії має підтверджуватись копією свідоцтва.
Учасником ПрАТ «Обухівський молочний завод» надано файли за номерами 4.4.1., 4.4.6 та 6.13 що містять сканкопії експертного висновку та протоколу досліджень за різними показниками, але відсутня інформація щодо досліджень на наявність в складі молока немолочних жирів. Відповідно надані документи не відповідають умовам документації.
Враховуючи викладене, вимагаю:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем ПрАТ «Обухівський молочний завод» (протокол №40 від 26.04.2019 р.)
2. Дискваліфікувати ПрАТ «Обухівський молочний завод» керуючись п.1 та п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Розглянути пропозицію іншого учасника.

Директор ПрАТ «Кагма» Мірошник В.О.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 02 травня 2019 14:14
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" 156 870,00
UAH з ПДВ
156 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Кагма 167 580,00
UAH з ПДВ
167 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 10:38
Електронний підпис
23 квітня 2019 10:37
Реєстр.pdf
23 квітня 2019 10:37
6.9. Гарантійний лист.pdf
23 квітня 2019 10:37
6.5. Проект договору.pdf
23 квітня 2019 10:37
6.11. Гарантійний лист.pdf
23 квітня 2019 10:37
6.10. Гарантійний лист.pdf
23 квітня 2019 10:37
6.1.Копія СТАТУТУ 2018.pdf
23 квітня 2019 10:37
6.1.2. Повний витяг з ЄДР.pdf
23 квітня 2019 10:36
3.5. Довідка.pdf
23 квітня 2019 10:36
3.4. Довідка.pdf
23 квітня 2019 10:36
3.3. Довідка.pdf
23 квітня 2019 10:36
3.2. Довідка.pdf
23 квітня 2019 10:36
3.1. Довідка.pdf
23 квітня 2019 10:36
2.1.Довідка МТБ.pdf
23 квітня 2019 10:36
1.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 квітня 2019 16:52
Електронний підпис
22 квітня 2019 16:50
34. Довідки.PDF
22 квітня 2019 16:50
32. Договір.pdf
22 квітня 2019 16:50
30. Висновок 15956 Молоко.pdf
22 квітня 2019 16:50
28. Сертифікати КАГМА-2.pdf
22 квітня 2019 16:50
25. Атестат 2018.pdf
22 квітня 2019 16:50
22.Термореєстратор.PDF
22 квітня 2019 16:50
21. Акт про дезінфекцію.pdf
22 квітня 2019 16:50
19. Інструкція миття ТЗ.PDF
22 квітня 2019 16:50
18. Наказ 22.PDF
22 квітня 2019 16:50
6. Витяг ПДВ 2016.pdf
22 квітня 2019 16:50
5. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
22 квітня 2019 16:50
4. Копія Статуту.pdf
22 квітня 2019 16:50
3. Виписка з протоколу 4.pdf
22 квітня 2019 16:50
1. Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"

ПрАТ Кагма

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"
#00445914
Рішення скасоване 156 870,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 14:14
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД"
#00445914
Відхилено 156 870,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 14:16
ПрАТ Кагма
#00445883
Переможець 167 580,00
UAH з ПДВ
02 травня 2019 14:41

Документи

26 квітня 2019 09:41
Електронний підпис

Документи

Документи

02 травня 2019 14:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2019 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Кагма
#00445883
167 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2019 14:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 11:08
Додаткова угода №1 до договору №43 від 07.05.2019 від22.07.2019.pdf зміни до договору
30 липня 2019 11:08
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 15:28
Договір №43 від 7.05.2019.pdf укладений
07 травня 2019 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі;
Номер договору про закупівлю: Договір №43 від 7.05.2019
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір №43 від 7.05.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML