Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стрічка ultra P700 179499-001 PRINTRONIX
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2019-04-15-001866-a feb4b30d733f497ba6547ae17eefde93
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юлія Циба

+380976606325 tsibae@vn.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37979858
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, 29
Контактна особа: Юлія Циба
+380976606325
tsibae@vn.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 13:34
Очікувана вартість: 21 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штука
Стрічка ultra P700 179499-001 PRINTRONIX
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Пирогова, буд. 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2019  —  13 травня 2019
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2019 15:58
Документація_oki.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 квітня 2019 07:57
Дата відповіді: 17 квітня 2019 12:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи вищезазначене, надаємо відповіді на запитання:
1)В останньому абзаці Додатку No1 «Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель » зазначено:
- Звертаємо увагу на те, що у технічних умовах предмета закупівлі вказано конкретну торгівельну марку та тип предмета закупівлі, які було обрано як оптимальні нашою установою. Заміна предмета закупівлі аналогами не передбачається. Пропозиція, яка буде відрізнятися від зазначеної у технічній документації, буде відхилена.
2)До розгляду цінових пропозицій, допускаються учасники які нададуть в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції документи зазначені в «Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель». У разі ненадання вказаних документів пропозиція учасника розглядатися не буде. Оцінювання пропозицій буде відбуватись відповідно до запропонованої на аукціоні найменшої ціни.


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОНЕДІЛКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ" 17 550,00
UAH з ПДВ
17 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДПС АЕРО СЕРВІС" 20 982,00
UAH з ПДВ
20 982,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 14:58
Пропозиція остаточна.pdf
25 квітня 2019 10:02
Пропозиція.pdf
23 квітня 2019 12:02
Сертифікат.pdf
23 квітня 2019 12:02
Пропозиція.pdf
23 квітня 2019 12:02
Паспорт код.pdf
23 квітня 2019 12:02
довкілля.pdf
23 квітня 2019 12:02
Довідка про наказ 162.pdf
23 квітня 2019 12:02
Відповідність.pdf
23 квітня 2019 12:02
Витяг з ЄДР.pdf
23 квітня 2019 12:02
ВипискаВитяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОНЕДІЛКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ТОВ "ДПС АЕРО СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПОНЕДІЛКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2328204431
Переможець 17 550,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 17:14

Документи

08 травня 2019 16:35
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПОНЕДІЛКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2328204431
17 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2019 16:35
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Dogovir.pdf укладений
17 травня 2019 15:19