Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонтно-реставраційні роботи з підвищення енергоефективності вітражних систем головного та бокових фасадів Київського Палацу дітей та юнацтва за адресою: м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Очікувана вартість
11 332 503,00 UAH
UA-2019-04-15-001536-c dde344206db44cbe97bf1e177e70d726
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ландіна Ірина Миколаївна

+380442808492 kpdu_eks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський Палац дітей та юнацтва
Код ЄДРПОУ: 02141207
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Контактна особа: Ландіна Ірина Миколаївна
+380442808492
kpdu_eks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 14 травня 2019 12:57
Очікувана вартість: 11 332 503,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 56 663,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Очікувана вартість закупівлі становить 11 332 503.00 грн з ПДВ , в тому числі очікуваний обсяг фінансування робіт протягом 2019 року становить 3 900 000.00 грн з ПДВ, протягом 2020 року - 3 900 000.00 грн з ПДВ. Обсяг виконання визначено згідно технічного завдання до тендерної документації. Строк виконання визначатиметься згідно умов договору, зокрема календарного графіку. Єдиним критерієм оцінки є "ціна"
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ремонтно-реставраційні роботи з підвищення енергоефективності вітражних систем головного та бокових фасадів Київського Палацу дітей та юнацтва за адресою: м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 травня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 15:41
перелік змін 03.05.2019.docx
03 травня 2019 15:41
Додаток 1 до технічного завдання.pdf
03 травня 2019 15:41
Додаток 2 до ТД від 03.05.2019. Технічне завдання.docx
03 травня 2019 15:41
Додаток 1 до ТД від 03.05.2019. Проект договору.docx
03 травня 2019 15:41
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ від 03.05.2019. Нова редакція..doc
26 квітня 2019 15:51
перелік змін 26.04.2019.docx
26 квітня 2019 15:51
Додаток 1 до технічного завдання.pdf
26 квітня 2019 15:51
Додаток 2 до ТД від 26.04.2019. Технічне завдання.docx
26 квітня 2019 15:51
Додаток 1 до ТД від 26.04.2019. Проект договору.docx
26 квітня 2019 15:51
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ від 26.04.2019. Нова редакція..doc
24 квітня 2019 15:20
перелік змін 24.04.2019.docx
24 квітня 2019 15:20
Додаток 1 до технічного завдання.pdf
24 квітня 2019 15:20
Додаток 2 до ТД від 24.04.2019. Технічне завдання.docx
24 квітня 2019 15:20
Додаток 1 до ТД від 24.04.2019. Проект договору.docx
24 квітня 2019 15:20
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ від 24.04.2019. Нова редакція..doc
19 квітня 2019 14:21
перелік змін 19.04.2019.docx
19 квітня 2019 14:21
Додаток 2 до ТД від 19.04.2019. Технічне завдання.docx
19 квітня 2019 14:21
Додаток 1 до ТД від 19.04.2019. Проект договору.docx
19 квітня 2019 14:21
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ від 19.04.2019. Нова редакція..doc
15 квітня 2019 17:04
Додаток 2 до ТД технічне завдання.docx
15 квітня 2019 17:04
Додаток 1 до ТД проект договору.docx
15 квітня 2019 17:04
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (15.04.2019).doc
03 травня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 15:41
перелік змін 03.05.2019.docx
03 травня 2019 15:41
Додаток 1 до технічного завдання.pdf
03 травня 2019 15:41
Додаток 2 до ТД від 03.05.2019. Технічне завдання.docx
03 травня 2019 15:41
Додаток 1 до ТД від 03.05.2019. Проект договору.docx
03 травня 2019 15:41
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ від 03.05.2019. Нова редакція..doc
26 квітня 2019 15:51
перелік змін 26.04.2019.docx
26 квітня 2019 15:51
Додаток 1 до технічного завдання.pdf
26 квітня 2019 15:51
Додаток 2 до ТД від 26.04.2019. Технічне завдання.docx
26 квітня 2019 15:51
Додаток 1 до ТД від 26.04.2019. Проект договору.docx
26 квітня 2019 15:51
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ від 26.04.2019. Нова редакція..doc
24 квітня 2019 15:20
перелік змін 24.04.2019.docx
24 квітня 2019 15:20
Додаток 1 до технічного завдання.pdf
24 квітня 2019 15:20
Додаток 2 до ТД від 24.04.2019. Технічне завдання.docx
24 квітня 2019 15:20
Додаток 1 до ТД від 24.04.2019. Проект договору.docx
24 квітня 2019 15:20
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ від 24.04.2019. Нова редакція..doc
19 квітня 2019 14:21
перелік змін 19.04.2019.docx
19 квітня 2019 14:21
Додаток 2 до ТД від 19.04.2019. Технічне завдання.docx
19 квітня 2019 14:21
Додаток 1 до ТД від 19.04.2019. Проект договору.docx
19 квітня 2019 14:21
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ від 19.04.2019. Нова редакція..doc
15 квітня 2019 17:04
Додаток 2 до ТД технічне завдання.docx
15 квітня 2019 17:04
Додаток 1 до ТД проект договору.docx
15 квітня 2019 17:04
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (15.04.2019).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-15-001536-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВКФ Атлант-плюс", Код ЄДРПОУ:36107594
Дата подання: 07 червня 2019 13:41
Вимога про скасування рішення про визначення переможця
Замовник: КИЇВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА 01010, м. Київ, вул. Івана Мазепи, будинок 13
Тел./факс: (044)2808492, (044)2809519
E-mail: kpdu_eks@ukr.net

Заявник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧА
КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «АТЛАНТ-ПЛЮС»
07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Металургів, 32
Тел./факс: (04594) 7-36-51/52
E-mail: atlantplus05@ukr.net



Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КИЇВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА було проведено закупівлю (відкриті торги) ID dde344206db44cbe97bf1e177e70d726, UA-2019-04-15-001536-c на «Ремонтно-реставраційні роботи з підвищення енергоефективності вітражних систем головного та бокових фасадів Київського Палацу дітей та юнацтва за адресою: м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13 Показник класифікатора ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт».
За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення (Протокол засідання тендерного комітету №8 від 28.05.2019 року) про визнання переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Ремонтно-реставраційні роботи з підвищення енергоефективності вітражних систем головного та бокових фасадів Київського Палацу дітей та юнацтва за адресою: м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13 Показник класифікатора ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт», учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006» (далі - Переможець).
Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з Переможцем.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією Переможця, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «АТЛАНТ-ПЛЮС» прийшло до висновку, що Замовником було порушено порядок проведення процедузи закупівлі та неправомірно визнано переможцем ТОВ «ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006», так як тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації Замовника (далі - ТД) з огляду на наступне.
По-перше, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації, а саме: всупереч вимогам п.п.6.4 п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД щодо надання Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, де передбачено, що «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та підписання договору підряду, учасникам пропонується: обстежити об’єкт, на якому мають бути виконані роботи», тендерна пропозиція Переможця не містить документу про обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи.
По-друге, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації з огляду на наступне. П.п.5.3. п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД в частині Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимог, установлених статтею 17 Закону, передбачено, що «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)».
Переможцем було надано у складі тендерної пропозиції довідку про відсутність заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) у довільній формі від імені самого Переможця. Однак, така довідка не може підтверджувати факт відсутності у ТОВ «ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006» податкової заборгованості на момент подання тендерної пропозиції, оскільки вона не має юридичної сили.
Органом, уповноваженим видавати довідки та підтверджувати наявність/відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), являється Державна фіскальна служба.
Доводимо до Вашого відома, що Переможцем довідка ГУ ДФС у м. Києві про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, була завантажена лише 29.05.2019р., тобто після оголошення ТОВ «ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006» Переможцем.
Довідка ДФС про відсутність у Переможця заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) видана 27.05.2019р., в той час як сам аукціон відбувся 14 травня 2019 року.
А отже, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця у зв`язку із поданням останнім в складі тендерної пропозиції документу про відсутність заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), який було складено у довільній формі самим Переможцем, а не видано уповноваженим органом - Державною фіскальною службою, тому такий документ не міг підтвердити відсутність податкової заборгованості у Переможця на момент проведення аукціону.
Вищезазначене є прямим порушенням вимоги п.п.5.3. п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та діючого законодавства України.

По-третє, детально ознайомившись з тендерною пропозицією Переможця, зазначаємо, що в її складі відсутній наступний документ, що вимагався тендерною документацією Замовника.
Відповідно до п.п.6.5. п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД щодо надання Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, «переможець процедури закупівлі надає замовнику розрахунки ціни тендерної пропозиції, що визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною та з урахуванням остаточної ціни тендерної пропозиції такого переможця згідно аукціону, а саме договірну ціну, локальні кошториси, відомість ресурсів, інші необхідні кошторисні розрахунки, про що учасником надається відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції».
Однак, на порушення чіткої вимоги тендерної документації Переможець не надав розрахунки ціни тендерної пропозиції, що визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною та з урахуванням остаточної ціни тендерної пропозиції переможця згідно аукціону, а також, не надав гарантійний лист у складі тендерної пропозиції, передбачені п.п.6.5 п.6. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.

По-четверте, Переможцем не надано у складі тендерної пропозиції документи, обов`язковість яких чітко передбачена п.п.2.1. – 2.2. п.2 Оцінки тендерної пропозиції ТД, а саме:
- У п.п.2.1. п.2 Оцінки тендерної пропозиції ТД зазначена чітка вимога, що «…учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції)».
На порушення вказаної вимоги тендерної документації, Переможцем не надано у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що Переможець не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції) згідно Закону України «Про санкції».
- Відповідно до п.п.2.2. п.2 Оцінки тендерної пропозиції ТД «Додатково до документів, що передбачені згідно цієї документації, учасник надає у складі тендерної пропозиції відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України».
На порушення вищезазначеної вимоги тендерної документації, Переможцем не надано довідку з ЄДРПОУ в складі тендерної пропозиції.

По-п`яте, п.п.5.1.1. п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД в частині Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимог, установлених статтею 17 Закону, передбачено документи, які повинен подати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема, «Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, стаж роботи за фахом, інформацію про проходження навчання з питань охорони праці, та щодо кожного з таких працівників». Переможець, на порушення вимог тендерної документації, надав довідку у довільній формі №1604-1 від 16.04.2019р. без зазначенням інформації про проходження навчання з питань охорони праці працівниками.

По-шосте, у тендерній пропозиції Переможця відсутні документи, які обов`язково повинні були бути надані згідно п.п.5.1.1. п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД в частині Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимог, установлених статтею 17 Закону, де зазначено що «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, зокрема, копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких осіб, тощо».
Отже, Переможцем не надано документи, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме: копії трудових книжок та наказів про прийняття на роботу.

По-сьоме, відповідно до ДСТУ БД.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що затверджені Наказом Мінрегіонрозвитку Будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013р. №293. В даних Правилах затверджено порядок складання «Підсумкової відомості ресурсів» та наведено її форма. «Підсумкової відомості ресурсів» повинна складатися з таких трьох розділів:
- Розділ №1: витрати труда;
- Розділ №2: будівельні машини та механізми, що обов`язково включають в себе: 1) машини та механізми, які будуть використані в процесі виконання робіт по даному об`єкту; 2) перевезення грунту та будівельного сміття;
- Розділ №3: будівельні матеріали, вироби та конструкції.

Детально ознайомившись з тендерною пропозицією Переможця не можна не звернути уваги на те, що Переможець в складі тендерної пропозиції завантажив «Підсумкову відомість ресурсів» у Розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» якої включив будівельні машини і механізми, які не будуть використовуватись в процесі виконання ремонтно-реставраційних робіт, що призвело до невірного визначення ціни на виконання будівельних робіт.
Окрім того, Переможцем до вартості будівельних робіт включено витрати на заробітну плату працівникам, задіяним при керуванні машинами та механізмами, які не будуть використовуватись для даного виду робіт.
Тому, такий розрахунок Переможця не відповідає ДСТУ БД.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що передбачений чинним законодавством України та умовами тендерної документації.
Отже, пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником з підстав – невідповідність умовам тендерної документації. З цього випливає, що Замовник повинен скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006».

Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006» і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006» без необхідних документів та/або з документами, що складені з порушенням вимог до тендерної документації, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,

ПРОШУ:

1. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол засідання тендерного комітету №8 від 28.05.2019р. щодо визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.

2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.





З повагою,
Директор ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС»
О.А. Кумейко


«07» червня 2019 року
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 червня 2019 16:19
Розглянувши Вашу вимогу за № UA-2019-04-15-001536-c.b1 від 07 червня 2019р. повідомляємо наступне.
1. В частині: «По-перше, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації, а саме: всупереч вимогам п.п.6.4 п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД щодо надання Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, де передбачено, що «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та підписання договору підряду, учасникам пропонується: обстежити об’єкт, на якому мають бути виконані роботи», тендерна пропозиція Переможця не містить документу про обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи.»
ВИСНОВКИ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ: п. 6.4. розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації містить виключно рекомендаційну норму, що надає потенційному учаснику додаткову, але не обов’язкову можливість отримати додаткову інформацію щодо об’єкту будівництва, тобто може бути використана на розсуд учасника в тому числі з метою ознайомлення з робочим проектом, що містить техніко-економічні обгрунтування, технічні рішення, тощо, ознайомлення з будівельним майданчиком, наявними комунікаціями (водо-, електрозабезпечення, тощо), можливостями під’їзду будівельної техніки, складування будівельних матеріалів, тощо. Так згідно п. 6.2.10.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 для зменшення ризиків, пов’язаних з проектною документацією, підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик, з метою виявлення проблем на будівельному майданчику (непередбачуваний стан грунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані, тощо). В той же час, тендерною документацію не передбачено подання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів, що свідчили б про обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, отже викладені Вами обставини вимоги в цій частині є безпідставними.

2. В частині: «По-друге, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації з огляду на наступне. П.п.5.3. п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД в частині Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимог, установлених статтею 17 Закону, передбачено, що «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)».
Переможцем було надано у складі тендерної пропозиції довідку про відсутність заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) у довільній формі від імені самого Переможця. Однак, така довідка не може підтверджувати факт відсутності у ТОВ «ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006» податкової заборгованості на момент подання тендерної пропозиції, оскільки вона не має юридичної сили.
Органом, уповноваженим видавати довідки та підтверджувати наявність/відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), являється Державна фіскальна служба.
Доводимо до Вашого відома, що Переможцем довідка ГУ ДФС у м. Києві про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, була завантажена лише 29.05.2019р., тобто після оголошення ТОВ «ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006» Переможцем.
Довідка ДФС про відсутність у Переможця заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) видана 27.05.2019р., в той час як сам аукціон відбувся 14 травня 2019 року.
А отже, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця у зв`язку із поданням останнім в складі тендерної пропозиції документу про відсутність заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), який було складено у довільній формі самим Переможцем, а не видано уповноваженим органом - Державною фіскальною службою, тому такий документ не міг підтвердити відсутність податкової заборгованості у Переможця на момент проведення аукціону.»
ВИСНОВКИ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ: п. 5.4. розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону. У складі тендерної пропозиції Переможця надано довідку в довільній формі №2604-6 від 26.04.2019р., що свідчить про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), отже в цій частині тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації. Також згідно п. 5.5. розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частини другої ст. 17 Закону, в тому числі довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, що має бути видана уповноваженим органом за визначеною законодавством формою, та має бути дійсною станом на дату подання учасником документів згідно цього пункту. Отже, спосіб документального підтвердження за встановленою формою відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону встановлений виключно для переможця закупівлі. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з Переможцем було оприлюднено 28.05.2019 р., а 29.05.2019р. Переможцем з використанням електронної системи закупівель оприлюднено довідку від 27.05.2019р. ГУ ДФС України у м. Києві про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, та згідно затвердженої у відповідності до законодавства форми, яка є відповідно дійсною станом на дату подання такої довідки замовнику. Отже в цій частині Переможцем в повній мірі виконано вимоги тендерної документації, а викладені Вами обставини вимоги в цій частині є безпідставними.

3. В частині: «По-третє, детально ознайомившись з тендерною пропозицією Переможця, зазначаємо, що в її складі відсутній наступний документ, що вимагався тендерною документацією Замовника.
Відповідно до п.п.6.5. п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД щодо надання Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, «переможець процедури закупівлі надає замовнику розрахунки ціни тендерної пропозиції, що визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною та з урахуванням остаточної ціни тендерної пропозиції такого переможця згідно аукціону, а саме договірну ціну, локальні кошториси, відомість ресурсів, інші необхідні кошторисні розрахунки, про що учасником надається відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції».
Однак, на порушення чіткої вимоги тендерної документації Переможець не надав розрахунки ціни тендерної пропозиції, що визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною та з урахуванням остаточної ціни тендерної пропозиції переможця згідно аукціону, а також, не надав гарантійний лист у складі тендерної пропозиції, передбачені п.п.6.5 п.6. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.»
ВИСНОВКИ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ: У складі тендерної пропозиції переможця надано довідку у довільній формі від 26.04.2019р. за №2604-15, що підтверджує зобов’язання учасника виконати вимоги п. 6.5. розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації. Згідно ч. 1 ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 (у разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника) цього Закону;

4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, визначений Законом перелік підстав відхилення тендерної пропозиції є вичерпним. Таким чином, після прийняття рішення замовником про намір укласти договір про закупівлю, до відхилення тендерної пропозиції призводить неподання учасником документів у встановленому замовником порядку, що стосуються виключно документального підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі та згідно ст. 17 Закону. В той же час, умовами тендерної документації не передбачено форми та способу подання замовнику уточнюючих розрахунків договірної ціни за результатами електронного аукціону, тобто такі розрахунки можуть бути подані в тому числі в письмовій формі на адресу замовника, в електронному вигляді на адресу електронної пошти замовника, тощо. Отже викладені Вами обставини вимоги в цій частині є безпідставними.
4. В частині: «По-четверте, Переможцем не надано у складі тендерної пропозиції документи, обов`язковість яких чітко передбачена п.п.2.1. – 2.2. п.2 Оцінки тендерної пропозиції ТД, а саме:
- У п.п.2.1. п.2 Оцінки тендерної пропозиції ТД зазначена чітка вимога, що «…учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції)».
На порушення вказаної вимоги тендерної документації, Переможцем не надано у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що Переможець не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції) згідно Закону України «Про санкції».
- Відповідно до п.п.2.2. п.2 Оцінки тендерної пропозиції ТД «Додатково до документів, що передбачені згідно цієї документації, учасник надає у складі тендерної пропозиції відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України».
На порушення вищезазначеної вимоги тендерної документації, Переможцем не надано довідку з ЄДРПОУ в складі тендерної пропозиції.».
У складі тендерної пропозиції учасника надано наступні документи:
- довідка у довільній формі №2604-9 від 26.04.2019р. згідно якої зазначено, що Переможець не належить до переліку осіб, до яких застосовано відповідні обмежувальні заходи.
- довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) (що містить відомості з вказаного реєстру), а так само витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Отже, тендерна пропозиція Переможця відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.

5. В частині «По-п`яте, п.п.5.1.1. п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД в частині Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимог, установлених статтею 17 Закону, передбачено документи, які повинен подати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема, «Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, стаж роботи за фахом, інформацію про проходження навчання з питань охорони праці, та щодо кожного з таких працівників». Переможець, на порушення вимог тендерної документації, надав довідку у довільній формі №1604-1 від 16.04.2019р. без зазначенням інформації про проходження навчання з питань охорони праці працівниками.»
ВИСНОВКИ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ: у складі тендерної пропозиції Переможця надано довідку «інформація про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації» за №1604-1 від 16.04 2019р., що містить інформацію про проходження навчання з охорони праці для працівників, що пройшли таке навчання та отримали відповідні підтверджуючі документи. Отже, в цій частині тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.

6. В частині: «По-шосте, у тендерній пропозиції Переможця відсутні документи, які обов`язково повинні були бути надані згідно п.п.5.1.1. п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД в частині Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимог, установлених статтею 17 Закону, де зазначено що «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, зокрема, копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких осіб, тощо».
Отже, Переможцем не надано документи, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме: копії трудових книжок та наказів про прийняття на роботу.»
ВИСНОВКИ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ: положеннями п. 5.1.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації не визначено вичерпного переліку документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками. В той же час у складі тендерної пропозиції учасником надано «10 Копії наказів на працівників.pdf», що містить копії наказів про прийняття на роботу та щодо всіх працівників, інформацію про яких визначено відповідною довідкою у довільній формі. Отже, тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.

7. В частині: «По-сьоме, відповідно до ДСТУ БД.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що затверджені Наказом Мінрегіонрозвитку Будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013р. №293. В даних Правилах затверджено порядок складання «Підсумкової відомості ресурсів» та наведено її форма. «Підсумкової відомості ресурсів» повинна складатися з таких трьох розділів:
- Розділ №1: витрати труда;
- Розділ №2: будівельні машини та механізми, що обов`язково включають в себе: 1) машини та механізми, які будуть використані в процесі виконання робіт по даному об`єкту; 2) перевезення грунту та будівельного сміття;
- Розділ №3: будівельні матеріали, вироби та конструкції.
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією Переможця не можна не звернути уваги на те, що Переможець в складі тендерної пропозиції завантажив «Підсумкову відомість ресурсів» у Розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» якої включив будівельні машини і механізми, які не будуть використовуватись в процесі виконання ремонтно-реставраційних робіт, що призвело до невірного визначення ціни на виконання будівельних робіт.
Окрім того, Переможцем до вартості будівельних робіт включено витрати на заробітну плату працівникам, задіяним при керуванні машинами та механізмами, які не будуть використовуватись для даного виду робіт.
Тому, такий розрахунок Переможця не відповідає ДСТУ БД.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що передбачений чинним законодавством України та умовами тендерної документації.
Отже, пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником з підстав – невідповідність умовам тендерної документації. З цього випливає, що Замовник повинен скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006».»
ВИСНОВКИ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ: згідно п. 6.3. розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» тендерної документації вартість робіт, що виконуватимуться учасником, повинна бути розрахована з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та Додатку 2 цієї тендерної документації, а так само їх якість та матеріальні ресурси, що використовуватимуться для їх виконання, повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва, проектній документації та договору. Згідно п. 6.1.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції розрахунок договірної ціни (з урахуванням положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: пояснювальна записка згідно об’єкту будівництва; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок прибутку. По-перше, визначення вартості будівництва при складенні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів визначено розділом 6.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»), а форми кошторисних розрахунків, визначених зазначеним ДСТУ стосуються розрахунків у складі інвесторської кошторисної документації, що виготовляється на стадії проектування. В той же час, умовами тендерної документації не визначено форми підтверджуючих розрахунків договірної ціни, таких як пояснювальна записка згідно об’єкту будівництва; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок прибутку. Також слід зазначити, що у відповідності до технічного завдання до тендерної документації учасником враховано всі обсяги робіт, матеріали, вироби та конструкції. Отже, тендерна пропозиція учасника в цій частині відповідає вимогам тендерної документації.

Розглянувши всі обставини, викладені у Вашій вимозі встановлено, що підстави для її задоволення відсутні.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-15-001536-c.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВКФ Атлант-плюс", Код ЄДРПОУ:36107594
Дата подання: 07 червня 2019 15:23
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем учасника
СКАРГА НА ДІЇ КИЇВСЬКОГО ПАЛАЦУ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КИЇВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА було проведено закупівлю (відкриті торги) ID dde344206db44cbe97bf1e177e70d726, UA-2019-04-15-001536-c на «Ремонтно-реставраційні роботи з підвищення енергоефективності вітражних систем головного та бокових фасадів Київського Палацу дітей та юнацтва за адресою: м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13 Показник класифікатора ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт». За результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення (Протокол засідання тендерного комітету №8 від 28.05.2019 року) про визнання переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: «Ремонтно-реставраційні роботи з підвищення енергоефективності вітражних систем головного та бокових фасадів Київського Палацу дітей та юнацтва за адресою: м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13 Показник класифікатора ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт», учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006» (далі - Переможець). Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з Переможцем. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «АТЛАНТ-ПЛЮС» не може погодитися з такими Протоколом засідання тендерного комітету №8 від 28.05.2019 року і вважає дії Замовника незаконним, необґрунтованими, що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Детально ознайомившись з тендерною пропозицією Переможця, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «АТЛАНТ-ПЛЮС» прийшло до висновку, що Замовником було порушено порядок проведення процедузи закупівлі та неправомірно визнано переможцем ТОВ «ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006», так як тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації Замовника (далі - ТД) з огляду на наступне. По-перше, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації, а саме: всупереч вимогам п.п.6.4 п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД щодо надання Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, де передбачено, що «З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції та підписання договору підряду, учасникам пропонується: обстежити об’єкт, на якому мають бути виконані роботи», тендерна пропозиція Переможця не містить документу про обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи. По-друге, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації з огляду на наступне. П.п.5.3. п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД в частині Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимог, установлених статтею 17 Закону, передбачено, що «Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)». Переможцем було надано у складі тендерної пропозиції довідку про відсутність заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) у довільній формі від імені самого Переможця. Однак, така довідка не може підтверджувати факт відсутності у ТОВ «ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006» податкової заборгованості на момент подання тендерної пропозиції, оскільки вона не має юридичної сили. Органом, уповноваженим видавати довідки та підтверджувати наявність/відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), являється Державна фіскальна служба. Доводимо до Вашого відома, що Переможцем довідка ГУ ДФС у м. Києві про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, була завантажена лише 29.05.2019р., тобто після оголошення ТОВ «ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006» Переможцем. Довідка ДФС про відсутність у Переможця заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) видана 27.05.2019р., в той час як сам аукціон відбувся 14 травня 2019 року. А отже, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця у зв`язку із поданням останнім в складі тендерної пропозиції документу про відсутність заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), який було складено у довільній формі самим Переможцем, а не видано уповноваженим органом - Державною фіскальною службою, тому такий документ не міг підтвердити відсутність податкової заборгованості у Переможця на момент проведення аукціону. Вищезазначене є прямим порушенням вимоги п.п.5.3. п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та діючого законодавства України. По-третє, детально ознайомившись з тендерною пропозицією Переможця, зазначаємо, що в її складі відсутній наступний документ, що вимагався тендерною документацією Замовника. Відповідно до п.п.6.5. п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД щодо надання Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, «переможець процедури закупівлі надає замовнику розрахунки ціни тендерної пропозиції, що визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною та з урахуванням остаточної ціни тендерної пропозиції такого переможця згідно аукціону, а саме договірну ціну, локальні кошториси, відомість ресурсів, інші необхідні кошторисні розрахунки, про що учасником надається відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції». Однак, на порушення чіткої вимоги тендерної документації Переможець не надав розрахунки ціни тендерної пропозиції, що визначена за результатами аукціону найбільш економічно вигідною та з урахуванням остаточної ціни тендерної пропозиції переможця згідно аукціону, а також, не надав гарантійний лист у складі тендерної пропозиції, передбачені п.п.6.5 п.6. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. По-четверте, Переможцем не надано у складі тендерної пропозиції документи, обов`язковість яких чітко передбачена п.п.2.1. – 2.2. п.2 Оцінки тендерної пропозиції ТД, а саме: - У п.п.2.1. п.2 Оцінки тендерної пропозиції ТД зазначена чітка вимога, що «…учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що учасник не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції)». На порушення вказаної вимоги тендерної документації, Переможцем не надано у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що Переможець не належить до переліку осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції) згідно Закону України «Про санкції». - Відповідно до п.п.2.2. п.2 Оцінки тендерної пропозиції ТД «Додатково до документів, що передбачені згідно цієї документації, учасник надає у складі тендерної пропозиції відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України». На порушення вищезазначеної вимоги тендерної документації, Переможцем не надано довідку з ЄДРПОУ в складі тендерної пропозиції. По-п`яте, п.п.5.1.1. п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД в частині Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимог, установлених статтею 17 Закону, передбачено документи, які повинен подати учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема, «Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, стаж роботи за фахом, інформацію про проходження навчання з питань охорони праці, та щодо кожного з таких працівників». Переможець, на порушення вимог тендерної документації, надав довідку у довільній формі №1604-1 від 16.04.2019р. без зазначенням інформації про проходження навчання з питань охорони праці працівниками. По-шосте, у тендерній пропозиції Переможця відсутні документи, які обов`язково повинні були бути надані згідно п.п.5.1.1. п.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД в частині Кваліфікаційних критеріїв до учасників та вимог, установлених статтею 17 Закону, де зазначено що «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, зокрема, копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких осіб, тощо». Отже, Переможцем не надано документи, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме: копії трудових книжок та наказів про прийняття на роботу. По-сьоме, відповідно до ДСТУ БД.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що затверджені Наказом Мінрегіонрозвитку Будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013р. №293. В даних Правилах затверджено порядок складання «Підсумкової відомості ресурсів» та наведено її форма. «Підсумкової відомості ресурсів» повинна складатися з таких трьох розділів: - Розділ №1: витрати труда; - Розділ №2: будівельні машини та механізми, що обов`язково включають в себе: 1) машини та механізми, які будуть використані в процесі виконання робіт по даному об`єкту; 2) перевезення грунту та будівельного сміття; - Розділ №3: будівельні матеріали, вироби та конструкції. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією Переможця не можна не звернути уваги на те, що Переможець в складі тендерної пропозиції завантажив «Підсумкову відомість ресурсів» у Розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» якої включив будівельні машини і механізми, які не будуть використовуватись в процесі виконання ремонтно-реставраційних робіт, що призвело до невірного визначення ціни на виконання будівельних робіт. Окрім того, Переможцем до вартості будівельних робіт включено витрати на заробітну плату працівникам, задіяним при керуванні машинами та механізмами, які не будуть використовуватись для даного виду робіт. Тому, такий розрахунок Переможця не відповідає ДСТУ БД.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що передбачений чинним законодавством України та умовами тендерної документації. Отже, пропозиція Переможця мала бути відхилена Замовником з підстав – невідповідність умовам тендерної документації. З цього випливає, що Замовник повинен скасувати рішення про визнання Переможцем ТОВ «ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006». Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006» і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006» не відповідає умовам тендерної документації, а отже, дії Замовника щодо акцептування ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕХНОБУДСЕРВІС 2006» без необхідних документів та з документами, що складені з порушенням вимог до тендерної документації, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. На підставі викладеного, та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС»,- ПРОСИТЬ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушення процедури закупівлі Замовником. 3. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету №8 від 28.05.2019 року. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 2. Копія Протоколу засідання тендерного комітету №8 від 28.05.2019 року. 3. Копія довідки №1604-1 від 16.04.2019р. інформація про інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації. 4. Копія Підсумкової відомості ресурсів. Директор ТОВ «ВКФ АТЛАНТ-ПЛЮС» О.А. Кумейко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 12 червня 2019 18:53
Рішення від 11.06.2019 № 7521+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 червня 2019 18:53
Рішення від 27.06.2019 № 8532.pdf
Дата публікації: 03 липня 2019 20:31

Документи подані скаржником

07 червня 2019 15:23
Платіжне доручення №9320

Документи подані замовником

25 червня 2019 12:13
пояснення Замовника
26 червня 2019 11:51
супровідний лист

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2019 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Технобудсервіс 2006" 11 200 641,35
UAH з ПДВ
11 143 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" 11 297 665,62
UAH з ПДВ
11 200 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМІНВЕСТБУД" 11 308 123,92
UAH з ПДВ
11 308 123,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 травня 2019 08:34
29.05.19 МВС Опанасенко.pdf
12 травня 2019 12:44
Електронний підпис
12 травня 2019 12:43
кошторис.rar
12 травня 2019 12:43
Кошторис.pdf
12 травня 2019 12:43
2 кваліфікація 2.rar
12 травня 2019 12:43
1 квалификация 1.rar

Публічні документи

12 травня 2019 20:30
статутні.pdf
12 травня 2019 20:30
тендер - смета.rar
12 травня 2019 20:30
графік виконання.pdf
12 травня 2019 20:30
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Технобудсервіс 2006"

ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМІНВЕСТБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Технобудсервіс 2006"
#34574357
Переможець 11 143 900,00
UAH з ПДВ
28 травня 2019 15:13

Документи

28 травня 2019 15:13
Електронний підпис
28 травня 2019 15:10
протокол
22 травня 2019 11:33
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2019 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Технобудсервіс 2006"
#34574357
11 143 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 травня 2019 15:13
Електронний підпис
28 травня 2019 15:10
протокол
22 травня 2019 11:33
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 11:06
ДУ_11_04_07_2019.pdf зміни до договору
02 січня 2023 11:05
Електронний підпис укладений
30 липня 2021 13:38
ДУ10_вітражні системи.pdf зміни до договору
30 липня 2021 13:34
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 14:21
ДУ_9.pdf зміни до договору
19 травня 2021 14:18
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 14:19
ДУ_8.pdf зміни до договору
02 березня 2021 14:16
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 15:27
ДУ _ 7.pdf зміни до договору
23 червня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 15:39
Додаткова угода _6.pdf зміни до договору
07 травня 2020 15:36
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 12:18
Додаткова угода _5.pdf зміни до договору
06 травня 2020 12:13
Електронний підпис укладений
31 січня 2020 10:22
ДУ реквізити 04.07.2019.pdf зміни до договору
31 січня 2020 10:20
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 11:33
ДУ до договору від 04_07_2019.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 11:31
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 10:23
ДОДАТКОВА УГОДА _2.pdf зміни до договору
15 листопада 2019 10:16
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 12:09
ДОДАТКОВА УГОДА 12.09.2019.pdf зміни до договору
12 вересня 2019 12:05
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 15:56
Договір укладений
05 липня 2019 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до розділу 14. Проведення розрахунків за виконанні роботи
Номер договору про закупівлю: 04/07Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни внесені в частині обсягу взяття зобов'язань Замовника щодо оплати виконаних робіт та згідно обсягу бюджетних асигнувань, затверджених для Замовника на фінансування закупівлі протягом 2019 року
Номер договору про закупівлю: 04/07Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 188 Господарського кодексу України та п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.11.2019 р «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 01 квітня 2019 рку № 566 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони домовились внести зміни до пункту 3.4. розділу «Ціна договору» Договору № 04/07Р від 04.07.2019 року
Номер договору про закупівлю: 04/07Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 04/07Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі 24% від річного обсягу робіт протягом 2020 року
Номер договору про закупівлю: 04/07Р
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): щодо перерахування Підряднику авансу
Номер договору про закупівлю: 04/07Р
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесені зміни в Додаток 1 та в Додаток 2 до Договору
Номер договору про закупівлю: 04/07Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 04/07Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 188 Господарського кодексу України, та з урахуванням зменшення фінансування видатків замовника протягом 2021 року Сторони домовились внести зміни в договір шояхом підписання додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 04/07Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл фінансування між роками
Номер договору про закупівлю: 04/07Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 04/07Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML