Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (музичне обладнання та крок до мети) (4 лоти): - Лот № 1 -(громадський проект № 256) струменевий принтер для закладу дошкільної освіти № 248 Дарницького району м. Києва; - Лот № 2 - (громадський проект № 263) струменевий принтер для закладу загальної середньої освіти № 289 Дарницького району м. Києва; - Лот № 3 -(громадський проект №259) струменевий принтер для закладу дошкільної освіти № 385 Дарницького району м. Києва; - Лот №4 -(громадський проект №16) струменеві принтери для загальної середньої освіти № 255 Дарницького району м. Києва
Очікувана вартість
26 000,00 UAH
UA-2019-04-15-001369-c 982295fed3b84be1a7976da812e54189
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445628766 tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Вебсайт: http://druo.inet.ua/
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445628766
tender-uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2019 18:00
Очікувана вартість: 26 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


ДК 021:2015 код – 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (музичне обладнання та крок до мети) (4 лоти):
- Лот № 1 -(громадський проект № 256) струменевий принтер для закладу дошкільної освіти № 248 Дарницького району м. Києва;
- Лот № 2 - (громадський проект № 263) струменевий принтер для закладу загальної середньої освіти № 289 Дарницького району м. Києва;
- Лот № 3 -(громадський проект №259) струменевий принтер для закладу дошкільної освіти № 385 Дарницького району м. Києва;
- Лот №4 -(громадський проект №16) струменеві принтери для загальної середньої освіти
№ 255 Дарницького району м. Києва
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

15 квітня 2019 16:18
ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-15-001369-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: БІЛОКУР СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3078616636
Дата подання: 23 квітня 2019 14:41
Щодо очевидної невідповідності тендерної пропозиції ФОП Андросович С.А. вимогам Замовника
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, що запропонований ФОП Андросович БФП не є аналогом і не відповідає вимогам Замовника за показниками:
- швидкості друку:7,3 зобр. / хв. (кольоровий режим) і 13 зобр. /хв. (монохромний режим) - показники пропонованого Учасником обладнання, проти 13 зобр. / хв. (кольоровий режим); 19 зобр. /хв. (монохромний режим) – згідно вимог Замовника.
- швидкості копіювання: 13 зобр. / хв. (кольоровий режим); 19 зобр. /хв. (монохромний режим) – згідно вимог Замовника та 7,3 зобр. / хв. (кольоровий режим) і 13 зобр. /хв. (монохромний режим) - показники пропонованого Учасником обладнання.
- наявності сумісних картриджів та їх ємності;
- за внутрішньою ємністю факса;
- за можливістю друку без комп‘ютера.
Також учасником у складі тендерної пропозиції не надано:
- проекту договору на закупівлю, який складається на підставі Додатку №2 Тендерної документації Замовника і подається у формі сканованого документу, кожна сторінка якого підписана Уповноваженою особою і печаткою Учасника.
- гарантійний лист Учасника, щодо гарантійного обслуговування товару;
- гарантійний лист про те, якщо товар протягом гарантійного терміну виявиться неякісним або таким, що не відповідає технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар на протязі 5-х календарних днів за власний кошт.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 24 квітня 2019 12:11
Причина: Подана до результатів розгляду тендерної пропозиції

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 1 -(громадський проект № 256) струменевий принтер для закладу дошкільної освіти № 248 Дарницького району м. Києва;
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 25,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 квітня 2019 12:33
Закінчення: 23 квітня 2019 12:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Струменевий принтер для закладу дошкільної освіти № 248 Дарницького району м. Києва;
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, місто Київ, Київ, вул.Тростянецька, 8-а
Дата доставки: 31 травня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 квітня 2019 07:55
Дата відповіді: 16 квітня 2019 10:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть розглядатися товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі предмету закупівлі, якщо якісні та технічні характеристики будуть не гірше ніж вимагає Замовник, які зазначені в Додатку № 3 до тендерної документації. До участі в закупівлі допускаються як фізичні так і юридичні особи не платники ПДВ, для яких надається перелік документів в тендерній документації. Ціна в пропозиції буде розглядатися як остаточна без додавання до неї ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2019 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Андросович Сергій Адамович 4 568,00
UAH з ПДВ
4 299,00
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОКУР СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ 4 499,00
UAH з ПДВ
4 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 16:17
Пропозиція_кінцева.PDF
22 квітня 2019 17:57
СЕС Epson 13-04-22.pdf
22 квітня 2019 17:57
Паспорт код1.pdf
22 квітня 2019 17:57
Док Андросович1.pdf
22 квітня 2019 17:57
Техн характ Epson WF-2750DWF.PDF
22 квітня 2019 17:57
Лист.PDF
22 квітня 2019 17:57
Пропозиція1.PDF

Публічні документи

22 квітня 2019 16:06
Цінова пропозиція.pdf
22 квітня 2019 16:06
Паспорт_Белокур.pdf
22 квітня 2019 16:06
Довідка про рахунок.PDF
22 квітня 2019 16:06
Декларация Canon2150.pdf
22 квітня 2019 16:06
Гарантійн листи.pdf
22 квітня 2019 16:06
Витяг з ЄДР Білокур.pdf
22 квітня 2019 16:06
Витяг ЕП Білокур.PDF
22 квітня 2019 16:06
Висновок CANON СЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Андросович Сергій Адамович

БІЛОКУР СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Андросович Сергій Адамович
#2371213034
Відхилено 4 299,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 15:56
БІЛОКУР СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ
#3078616636
Переможець 4 300,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 09:12

Документи

24 квітня 2019 15:54
Протокол № 555.PDF

Документи

25 квітня 2019 09:11
Протокол № 556.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2019 09:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БІЛОКУР СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ
#3078616636
4 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2019 09:11
Протокол № 556.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
звіт до договору № 402.pdf укладений
12 листопада 2019 09:28
Договір № 402.pdf укладений
11 травня 2019 15:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 716,67 UAH)