Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфекційні засоби для гемодіалізу
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-04-15-001338-c dd9c590e738746debab6bf701bab2f4f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколов Вадим Юрійович

380372511077 hosp2016.cv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обласна комунальна установа "Чернівецька обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02005734
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Головна, будинок 137
Контактна особа: Соколов Вадим Юрійович
380372511077
hosp2016.cv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 16:09
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 травня 2019 12:01
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


код ДК 021:2015 – 24450000-3 «Агрохімічна продукція»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Розчин для гарячої дезінфекції апаратів для гемодіалізу в каністрах об’ємом 4 – 6 л типу «Цитростерил» (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Головна, 137
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 16:09
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-03-000030 ● 651d38c479a24ceeb3e6cb5cd47aa10e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019 14:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
03.06.2019 № 29

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 03 червня 2019 року №29

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2019-04-15-001338-c від 15.04.2019 - Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-03 17:15:27

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі Дезінфекційних засобів для гемодіалізу, код за ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-04-15-001338-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
чи затверджувався Замовником річний план закупівель щодо зазначеної закупівлі та яка дата його затвердження?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням, за наявності, їх документального підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-11 18:25:17

Пояснення на запит

У відповідності до затвердженого кошторису на 2019 рік був сформований річний план закупівель на 2019 рік, до якого відповідно до виробничої необхідності вносяться зміни впродовж року. У зв’язку із нагальною потребою закупити дезінфікуючі засоби для обробки апаратури, на якій проводиться процедура гемодіалізу, на засіданні тендерного комітету від 15.04.2019 року було прийнято рішення внести зміни до плану закупівлі на 2019 рік. Зміни були проведені за рахунок економії видатків, що утворилась при проведенні закупівлі витратних матеріалів для проведення гемодіалізу (код ДК 021:2015 – 33180000-5 «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» (Витратні матеріали для проведення гемодіалізу)». По проведених розрахунках очікувана вартість предмету закупівлі: код ДК 021:2015 – 24450000-3 «Агрохімічна продукція» (Дезінфікційні засоби для гемодіалізу) складала 350,0 тис.грн. Враховуючи нагальну потребу в закупівлі дезінфікуючих засобів, того ж дня була затверджена тендерна документація та оприлюднена, а також зміни до плану закупівлі на 2019 рік та оголошення. З технічних причин в електронній системі зміни до річного плану закупівлі на 2019 рік не відобразились. Даний збій в електронній системі був виявлений 20.05.2019р. та повторно був проведений та оприлюднений запис щодо змін до плану закупівлі на 2019 рік за предметом закупівлі код ДК 021:2015 – 24450000-3 «Агрохімічна продукція» (Дезінфікційні засоби для гемодіалізу).

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 13.06.2019р. щодо виявлених порушень в частині своєчасного оприлюднення інформації про закупівлю, враховуючи ситуацію, що склалась, а саме: з технічних причин в електронній системі зміни до річного плану закупівлі на 2019 рік не були відображені вчасно, керуючись ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ОКУ "Чернівецька обласна клінічна лікарня" було прийнято рішення про розірвання договору закупівлі № 53-ЦЗ/2019 від 28 травня 2019р., предмет закупівлі код ДК 021:2015 – 24450000-3 «Агрохімічна продукція» (Дезінфекційні засоби для гемодіалізу). Відповідно, вище вказана процедура закупівлі буде проведена повторно згідно вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель. Разом з тим, зміни форм документів у сфері публічних закупівель, у відповідності до наказу Мінекономрозвитку від 21.03.2019р.№ 463 та роз’яснень Мінекономрозвитку № 3304-04/22177-06 від 28.05.2019р., набувають чинності з 03 травня 2019року. Процедура закупівлі код ДК 021:2015 – 24450000-3 «Агрохімічна продукція» (Дезінфекційні засоби для гемодіалізу) була розпочата 15.04.2019р.(протокол № 1/11 від 15.04.2019р.).

2019-06-20 16:22:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 28 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

-

2019-07-02 17:40:11

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Ренарт 310 246,50
UAH з ПДВ
310 246,50
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДІАСЕРВІС ПЛЮС" 310 719,98
UAH з ПДВ
310 719,98
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ренарт

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ДІАСЕРВІС ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Ренарт
#36342297
Переможець 310 246,50
UAH з ПДВ
06 травня 2019 12:34

Документи

06 травня 2019 12:31
Електронний підпис
06 травня 2019 12:30
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2019 12:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Ренарт
#36342297
310 246,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2019 12:31
Електронний підпис
06 травня 2019 12:30
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2019 16:29
Додаткова угода.pdf зміни до договору
24 червня 2019 16:12
Електронний підпис укладений
17 травня 2019 12:06
Договір.pdf укладений
17 травня 2019 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», на виконання вимоги Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 13.06.2019р.та згідно п.11.1. та п.11.3 Договору № ЦЗ-53/2019 від 17.05.2019 року, за взаємною згодою Сторін домовлено розірвати Договір № ЦЗ-53/2019 від 17.05.2019 року
Номер договору про закупівлю: ЦЗ-53/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗ-53/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 194 421,14
UAH (в тому числі ПДВ 12 719,14 UAH)