Капітальний ремонт інженерних мереж та приміщень кінотеатру «Іскра» по вул. Стрітенській, 13 у м. Херсоні (ДК 021:2015 (СРV) -45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
11 077 348,00 UAH
UA-2019-04-15-001192-c 75fa402a7db4435e9cbf547f4dbc9ee4
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517216
Місцезнаходження: 73025, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворова, 38
Контактна особа: Холодов Денис Васильович
380552461050
upkapbud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 02 травня 2019 12:34
Очікувана вартість: 11 077 348,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт інженерних мереж та приміщень кінотеатру «Іскра» по вул. Стрітенській, 13 у м. Херсоні (ДК 021:2015 (СРV) -45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт інженерних мереж та приміщень кінотеатру «Іскра» по вул. Стрітенській, 13 у м. Херсоні (ДК 021:2015 (СРV) -45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул. Стрітенська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 квітня 2019 15:43
Електронний цифровий підпис
15 квітня 2019 15:40
Креслення.rar
15 квітня 2019 15:40
Окремий файл - кошторис.rar
15 квітня 2019 15:39
ТД Кап ремонт приміщень.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-15-001192-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП", Код ЄДРПОУ:31488281
Дата подання: 08 травня 2019 08:59
Щодо дискваліфікації ПП ПБМФ "Промальп"
1) Недостатній досвід виконання аналогічних договорів:
Згідно додаткам до тендерної пропозиції договор соцполитика.rar та договор томина балка.rar ми вважаємо досвід виконання аналогічних договорів задовільним для виконання робіт по об`єкту "Капітальний ремонт інженерних мереж та приміщень кінотеатру «Іскра» по вул. Стрітенській, 13 у м. Херсоні (ДК 021:2015 (СРV) -45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)"
2) У довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору не вказаною назву об'єкта будівництва:
Довідка про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору має вичерпну інформацію, вказані назви робіт та об`єктів взяті з саміх аналогічних договорів, адреси об`єктів вказані. Також, згідно розділу ІІІ пункту 1 тендерної документації вищевказане не може буди підставою для дискваліфікації.
3) Учасник надав в своїй пропозиції підписаний проект договору, який не відповідає Додатку 5 тендерної пропозиції:
Згідно пункту 1 розділу ІІІ та пункту 3 розділу VI тендерної документації проект договору відповідає вимогам тендерної документації та не може буди підставою для дискваліфікації
У зв`язку з вищевказаним просимо Вас передивитись своє рішення стасовно нашої дискваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 травня 2019 10:57
Рішення тендерного комітету залишається без зміни
Рішення тендерного комітету залишається без зміни
Номер вимоги: UA-2019-04-15-001192-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: СПIЛЬНО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦIЙНА ФIРМА ДIПАРIС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДА, Код ЄДРПОУ:38894566
Дата подання: 15 травня 2019 10:20
Вимога
Вимога щодо прийнятого рішення тендерним комітетом про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Спільно виробничо-комерційна фірма «Діпаріс»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 травня 2019 16:30
Ціна тендерної пропозиції Учасника, яка склалася за результатами аукціону, не враховує повного обсягу матеріальних ресурсів необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту замовлення згідно вимог п. 6 Тендерної документації (відсутня кількість і вартість наступних матеріальних ресурсів: труби напірні з поліетилену високого тиску ПЕ 100 SDR 17, зовнішній діаметр 110х6,6 мм, труби напірні з поліетилену високого тиску, тип середньолегкий, зовнішній діаметр 90х5,4 мм, прокат кутовий рівнополичковий із сталі марки 18пс, ширина поличок 60-100 мм).
Номер вимоги: UA-2019-04-15-001192-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41376218
Дата подання: 20 травня 2019 21:29
Товариство з обмеженою відповідальністю «Профт Буд Сістем» учасник відкритих торгів на закупівлю робіт - «Капітальний ремонт інженерних мереж та приміщень кінотеатру «Іскра» по вул. Стрітенській, 13 у м. Херсоні» надає вимогу щодо неправомірного визначення учасника Приватне Акціонерне Товариство "Пересувна Механізована Колона №132" переможцем публічної закупівлі.
1. У п.2 Додатку 1 до Тендерної Документації на закупівлю робіт - «Капітальний ремонт інженерних мереж та приміщень кінотеатру «Іскра» по вул. Стрітенській, 13 у м. Херсоні» зазначено: «Для підтвердження відповідності Учасника зазначеному кваліфікаційному критерію, надається довідка складена у формі, наведеної нижче, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою про наявність в Учасника працівників, які будуть залучені до виконання робіт відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо предмету закупівлі».

Проте учасником Приватне Акціонерне Товариство "Пересувна Механізована Колона №132" надана «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» вих. № 135 від 25.04.2019, в якій інформація про працівників зазначена не повністю, як того вимагає тендерна документація ,а саме не зазначена «Посада» у працівників: Юсуєв З.А. , Конотончик П.І. , Головченко К.Ю. , Кит В.Я. , Ковлєв Г.М. , Ільченко М.М. , Самарін О.Б. ;

2. Згідно п. 1 Розділу ІІІ Тендерної Документації на закупівлю робіт - «Капітальний ремонт інженерних мереж та приміщень кінотеатру «Іскра» по вул. Стрітенській, 13 у м. Херсоні» учасник повинен надати: Лист в довільній формі – погодження з проектом договору та підписаний проект договору (Додаток 5 до тендерної документації);

Всупереч вимогам тендерної документації учасник Приватне Акціонерне Товариство "Пересувна Механізована Колона №132" надав в своїй тендерній пропозиції підписаний Проект Договору(Файл – «Проект договору, договірна ціна, графік.pdf»), який не відповідає Додатку 5 до тендерної документації, а саме: невідповідність інформація яка зазначена у Додатку 1 до Договору.

Окремо зазначаємо, що учасником Приватне Акціонерне Товариство "Пересувна Механізована Колона №132" було надано відповідний Проект Договору (Додаток 5 до Тендерної документації) вже після розкриття Тендерних Пропозицій та кваліфікації Тендерних Пропозицій учасників 14.05.2019р.

3. Тендерна Документація на закупівлю робіт - «Капітальний ремонт інженерних мереж та приміщень кінотеатру «Іскра» по вул. Стрітенській, 13 у м. Херсоні» була затверджена Рішенням Тендерного Комітету від 15.04.2019р. Проте учасник Приватне Акціонерне Товариство "Пересувна Механізована Колона №132" надано у складі Тендерної пропозиції Договірну Ціну (Файл – «Проект договору, договірна ціна, графік.pdf»), із зазначенням інформації, що вона складена в поточних цінах станом на 20.02.2019р.

4. У п1. Додатку 1 до Тендерної Документації на закупівлю робіт - «Капітальний ремонт інженерних мереж та приміщень кінотеатру «Іскра» по вул. Стрітенській, 13 у м. Херсоні» зазначено: «Для підтвердження відповідності Учасника зазначеному кваліфікаційному критерію, він надає довідку, складену у формі, наведеної нижче, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою».

Всупереч зазначеній вимозі учасник Приватне Акціонерне Товариство "Пересувна Механізована Колона №132" надає довідку про виконання аналогічного договору вих. №136 від 25.04.2019р. в якій не вказує ЄДРПОУ замовника робіт в п.3 та п.3.1.

5. У п.1 розділу ІІІ Тендерної Документації на закупівлю робіт - «Капітальний ремонт інженерних мереж та приміщень кінотеатру «Іскра» по вул. Стрітенській, 13 у м. Херсоні» зазначено: «Примітка: у разі якщо в учасника (учасника-нерезидента) до моменту завершення будівництва закінчується дія дозволів, ліцензій, учасник в своїй пропозиції має надати гарантійний лист із зобов’язанням щодо продовження терміну їх дії на весь період виконання робіт.».

Учасник Приватне Акціонерне Товариство "Пересувна Механізована Колона №132" у складі Тендерної Пропозиція надає копію Дозволу №119.17.65 (термін дії до 23 грудня 2019р.) та копію Дозволу №120.17.65 (термін дії до 23 грудня 2019р.). Проте учасник не надає гарантійний лист із зобов’язанням щодо продовження терміну їх дії на весь період виконання робіт.

6. У п.1 Додатку 1 до Тендерної Документації на закупівлю робіт - «Капітальний ремонт інженерних мереж та приміщень кінотеатру «Іскра» по вул. Стрітенській, 13 у м. Херсоні» зазначено: «Аналогічними договорами відповідно до умов цієї тендерної документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду щодо виконання будівельних та монтажних робіт на об'єктах будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту житлових будинків та/або громадських будівель».

Для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт
Учасник Приватне Акціонерне Товариство "Пересувна Механізована Колона №132" у складі Тендерної Пропозиція надає копію Договору №NB-3669-17 від 07.03.2017 «Загально будівельні, опоряджувальні, сантехнічні та електротехнічні роботи при будівництві операторної вагової (33,43 м2) на перевантажувальному терміналі з відвантаження зернових та олійних культур на річковий транспорт ТОВ СП«НІБУЛОН» з копіями актів виконаних робіт. Проте зазначений Договір не відповідає вимогам Тендерної Документації, оскільки даний об’єкт будівництва не відноситься за своїм призначенням та технічними характеристиками до житлових будинків та/або громадських будівель згідно «ДБН В.2.2-9:2018» Додаток А, у якому міститься повний перелік основних груп будинків та приміщень громадського призначення.
Також повідомляємо, що учасником Приватне Акціонерне Товариство "Пересувна Механізована Колона №132" надано копія Договору №1-8/1 від 14 січня 2016 р. без підтвердження його виконання, як того вимагає Тендерна Документація – не надано акти виконаних робіт.
Таким чином лише Договір №NB-2008-18 від 23 липня 2018 р. відповідає усім вимогам Тендерної Документації для підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт.
Оскільки у п.1 Додатку 1 до Тендерної Документації на закупівлю робіт - «Капітальний ремонт інженерних мереж та приміщень кінотеатру «Іскра» по вул. Стрітенській, 13 у м. Херсоні» зазначено: «Перелік повинен містити не менше двох виконаних аналогічних договорів протягом останніх трьох років (2016-2018)» учасник Приватне Акціонерне Товариство "Пересувна Механізована Колона №132" не відповідає кваліфікаційним критеріям які визначені Тендерною Документацією.


Просимо Тендерний комітет Управління капітального будівництва Херсонської міської ради переглянути своє рішення стосовно визнання учасника Приватне Акціонерне Товариство "Пересувна Механізована Колона №132" переможцем відкритих торгів на закупівлю робіт - «Капітальний ремонт інженерних мереж та приміщень кінотеатру «Іскра» по вул. Стрітенській, 13 у м. Херсоні», в іншому випадку ТОВ «Профт Буд Сістем» буде вимушений звертатися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та збереження економічної конкуренції під час проведення публічної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 травня 2019 17:02
Рішення тендерного комітету залишається без зміни оскільки:
1. ПрАТ «ПМК 132» надана Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, де зазначена повна інформація відповідно до умов Тендерної документації щодо залучення 23 працівників за штатним розкладом та 7 за трудовою угодою. У наданій довідці посади працівників, які працюють за штатним розкладом, вказано згідно умов Тендерної документації. Згідно Кодексу законів про працю України у трудовій угоді посада може не зазначатися, а тільки конкретна робота.
2. Згідно умов Тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок належать: зазначення неповного переліку інформації в повному документі всупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що надано у складі пропозиції конкурсних торгів учасника. Таким чином ПрАТ «ПМК 132» надано Лист в довільній формі – погодження з проектом договору.

3. Тендерною документацією не встановлено критерій щодо дати складання поточних цін тендерної пропозиції Учасників.

4. Згідно умов Тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок належать: зазначення неповного переліку інформації в повному документі всупереч вимогам документації, у разі, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що надано у складі пропозиції конкурсних торгів учасника. Таким чином ПрАТ «ПМК 132» надає копію договору 1-8/1 від 14.01.2016, де зазначена вся необхідна інформація.

5. Відповідно до умов тендерної документації для виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт інженерних мереж та приміщень кінотеатру «Іскра» по вул. Стрітенській, 13 у м. Херсоні» Учасник повинен надати тільки Ліцензію на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури. ПрАТ «ПМК 132» має безстрокову ліцензію на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури. Тому, гарантійний лист щодо продовження строку дії ліцензії в даному випадку не потрібна.

6. Умовами тендерної документації не встановлено вимогу надання аналогічних договорів, де визначено об'єкт будівництва згідно ДБН В.2.2-9:2018. ПрАТ «ПМК 132» надано довідку щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, в якій 2 аналогічні договори відповідають умовам Тендерної документації.

Документи подані скаржником

15 травня 2019 10:20
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-04-15-001192-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41376218
Дата подання: 27 травня 2019 13:06
СКАРГА щодо прийнятих Замовником рішень (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон)) Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-15-001192-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» (надалі – Скаржник, ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ») виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та, згідно умов тендерної документації, подало свою тендерну пропозицію. Згідно інформації, розміщеної на офіційному веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua, свої тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі подали наступні учасники: - ПП«Проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп», з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 9 456 130,53 грн.; - ТОВ «Спiльно виробничо-комерцiйнафiрма«Дiпарiс», з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 9 479 990,00 грн.; - ПрАТ "Пересувна механізована колона №132", з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 10 747 340,00 грн.; - ПП "БФ "Херсон-Сервісбуд", з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 10 769 296,80 грн.; - Скаржник, з остаточною ціновою пропозицією за результатами аукціону 10 784 433,71 грн.
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-04-15-001192-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОФТ БУД СІСТЕМ» (надалі – Скаржник, ТОВ «ПРОФТ БУД СІСТЕМ») виявило бажання взяти участь у відповідній процедурі закупівлі та, згідно умов тендерної документації, подало свою тендерну пропозицію. За результатами автоматичної оцінки електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією у процедурі закупівлі була визначена тендерна пропозиція - ПП «Проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп». Однак, на підставі Протоколу розгляду тендерних пропозицій №1 від 07.05.2019 р. (додаток № 1), тендерна пропозиція ПП «Проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп» була відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією у процедурі закупівлі була визначена тендерна пропозиція - ТОВ «Спiльно виробничо-комерцiйнафiрма «Дiпарiс». Однак, на підставі Протоколу розгляду тендерних пропозицій №2 від 14.05.2019 р., тендерна пропозиція ТОВ «Спiльно виробничо-комерцiйнафiрма «Дiпарiс» була відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією у процедурі закупівлі була визначена тендерна пропозиція - ПрАТ "Пересувна механізована колона №132". Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій №3 від 17.05.2019 р. (далі – Протокол №3 від 17.05.2019 р.), тендерна пропозиція ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" була визнана Замовником такою, що відповідає вимогам тендерної документації та прийнято рішення про направлення цьому учаснику повідомлення про намір укласти договір. Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням Замовника, яке викладено в Протоколі №3 від 17.05.2019 р., та вважає його упередженим та таким, що порушує чинне законодавство та інтереси Скаржника, оскільки, після детального аналізу документів, які були надані ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" у складі своєї тендерної пропозиції, в цих документах нами були виявлено багато невідповідностей вимогам тендерної документації. Прийняте Замовником рішення щодо обрання переможцем ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" є незаконним, оскільки подана цим учасником тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена Замовником. Далі надаємо обґрунтування щодо неправомірного обрання Замовником переможця ПрАТ "Пересувна механізована колона №132", на підставі невідповідності документів його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації по кожному окремо. В пункті 5.1. частини 5 розділу 3 тендерної документації зазначено, що при визначені кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону. Замовник встановлює наступні кваліфікаційні критерії: •Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. •Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору,в Додатку 1 до тендерної документації встановлено, наступне: «Для підтвердження відповідності Учасника зазначеному кваліфікаційному критерію, він надає довідку, складену у формі, встановленого зразка, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою. Перелік повинен містити не менше двох виконаних аналогічних договорівпротягом останніх трьох років (2016-2018). Аналогічними договорами відповідно до умов цієї тендерної документації є договори, які підтверджують наявність у учасника досвіду щодо виконання будівельних та монтажних робіт на об'єктах будівництва та/або реконструкції та/або капітального ремонту житлових будинків та/або громадських будівель. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасником надається належним чином завірені копії відповідних документів, що підтверджують факт виконання своїх зобов’язань за укладеними договорами, а саме копії аналогічних договорів і документів, які підтверджують його виконання, а саме акти виконаних робіт.» ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" надає Довідку про виконання аналогічного договору №136 від 25.04.2019 р., в якій міститься інформація про наступні аналогічні договори: 1)Договір № NB-3669-17 від 07.03.2017 р., з таким предметом: «загально будівельні, опоряджувальні, сантехнічні та електротехнічні роботи при будівництві операторної вагової (33,43 м2) на перевантажувальному терміналі з відвантаження зернових та олійних культур на річковий транспорт ТОВ СП «НІБУЛОН» за адресою: Херсонська область, м. Гола Пристань, вул. Берегова, 2в.». 2) Договір № NB-2008-18 від 23.07.2018 р., з таким предметом: «будівництво вбиральні (25 м2) на території філії «Козацька» ТОВ СП «НІБУЛОН» за адресою: Херсонська область, смт. Козацьке, вул. Набережна, 77». 3) Договір № 1-8/1 від 14.01.2016 р., з таким предметом: «будівництво дитячого садка на 45 місць по вул. Миру в с. Залізний Порт, Голопристанського району, Херсонської області». Інформація та документи, які надані ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" у складі своєї тендерної пропозиції не відповідають вимогам Додатку 1 до тендерної документації на підставі наступного: По-перше, ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" надало Договір № NB-3669-17 від 07.03.2017 р. не в повному обсязі, а саме, відсутній додаток №2 до цього договору, який є його невід’ємною частиною. По-друге, ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" у складі своєї тендерної пропозиції не надало документів, що підтверджують його виконання Договору № NB-3669-17 від 07.03.2017 р., а саме акти виконаних робіт. ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" у складі своєї тендерної пропозиції надає форми КБ-2в «Акти виконаних робіт», які не підтверджують виконання цим учасником Договору № NB-3669-17 від 07.03.2017 р., оскільки вартість цього договору складає 780 369,49 грн., а форми КБ-2в «Акти виконаних робіт» надані лише на суму 740 480,05 грн., тобто надані Учасником документи не підтверджують виконання Договору № NB-3669-17 від 07.03.2017 р. По-третє, Договір № NB-3669-17 від 07.03.2017 р., який ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" надає, як аналогічний, не відповідає вимогам Замовника. Договір № NB-3669-17 від 07.03.2017 р. було укладено для виконання наступних робіт – «загально будівельні, опоряджувальні, сантехнічні та електротехнічні роботи при будівництві операторної вагової (33,43 м2) на перевантажувальному терміналі з відвантаження зернових та олійних культур на річковий транспорт ТОВ СП «НІБУЛОН» за адресою: Херсонська область, м. Гола Пристань, вул. Берегова, 2в.». Даний об’єкт будівництва має промислове значення та не відноситься за своїм призначенням та технічними характеристиками до житлових будинків та/або громадських будівель, що підтверджується ДБН В.2.2-9-2009 у Додатку А (додаток 2) або «ДБН В.2.2-9:2018» у Додатку А (додаток 3), який почне діяти з 01.06.2019 на заміну ДБН В.2.2-9-2009, у яких міститься повний перелік основних груп будинків та приміщень громадського призначення. Щодо другого, зазначеного учасником, аналогічного договору. По-перше, ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" надало Договір № NB-2008-18 від 23.07.2018 р. не в повному обсязі, а саме, відсутній додаток №2 до цього договору, який є його невід’ємною частиною. По-друге, ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" у складі своєї тендерної пропозиції не надало документів, що підтверджують його виконання Договору№ NB-2008-18 від 23.07.2018 р., а саме акти виконаних робіт. ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" у складі своєї тендерної пропозиції надає форми КБ-2в «Акти виконаних робіт», які не підтверджують виконання цим учасником Договору № NB-2008-18 від 23.07.2018 р., оскільки вартість цього договору складає 725 000,00 грн., а форми КБ-2в «Акти виконаних робіт» надані лише на суму 682 596,00 грн., тобто надані Учасником документи не підтверджують виконання Договору № NB-2008-18 від 23.07.2018р. Щодо третього, зазначеного учасником, аналогічного договору. По-перше, ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" не вказав всієї інформації в Довідці про виконання аналогічного договору №136 від 25.04.2019 р., що вимагалася Замовником, а саме , не вказав ЄДРПОУ Замовника щодо договору № 1-8/1 від 14.01.2016 р. По-друге, ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" надало Договір № 1-8/1 від 14.01.2016 р. не в повному обсязі, а саме: -відсутній додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» до цього договору, який є його невід’ємною частиною, що підтверджується пунктом 19.1 Договору № 1-8/1 від 14.01.2016 р. - відсутні Додаткова угода №1 та Додаткова угода №2 до Договору № 1-8/1 від 14.01.2016 р., які є його невід’ємною частиною. По-третє, ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" у складі своєї тендерної пропозиції не надало документів, що підтверджують його виконання Договору № 1-8/1 від 14.01.2016 р., а саме акти виконаних робіт. ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" у складі своєї тендерної пропозиції не надає форми КБ-2в «Акти виконаних робіт», які б підтверджували виконання цим учасником Договору № 1-8/1 від 14.01.2016 р., що суперечить вимогам встановленим Замовником в тендерній документації. 2. Відповідно до вимог частини 1 розділу 3 тендерної документації, учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій зокрема, ліцензії на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури.Примітка: у разі якщо в учасника (учасника-нерезидента) до моменту завершення будівництва закінчується дія дозволів, ліцензій, учасник в своїй пропозиції має надати гарантійний лист із зобов’язанням щодо продовження терміну їх дії на весь період виконання робіт. Згідно з частиною 4.5 розділу 1 тендерної документації, замовник встановив такі строки виконання робіт – з 2019 по 2020 роки (до 31.12.2020). У складі своєї тендерної пропозиції ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" надає такі документи: - копію Дозволу №119.17.65, який дійсний до 23.12.2019 р. - копію Дозволу №120.17.65, який дійсний до 23.12.2019 р. Однак, всупереч встановленим вимогам Замовника, ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" не надає у складі своєї тендерної пропозиції гарантійний лист із зобов’язанням щодо продовження терміну дії Дозволу №119.17.65 та Дозволу №120.17.65 на весь період виконання робіт, тобто до 31.12.2020 р. 3. Відповідно до вимог частини 1 розділу 3 тендерної документації, учасники повинні були надати у складі своєї тендерної пропозиції зокрема, Інформацію, в якій зазначено що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. У складі своєї тендерної пропозиції ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" надає Інформацію №134 від 25.04.2019 р. щодо заходів, які впроваджує компанія для запобігання забруднення навколишнього середовища. Однак, у складі тендерної пропозиції ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" відсутня інформація, в якій зазначено що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля, що суперечить вимогам частини 1 розділу 3 тендерної документації. 4. Відповідно до вимог частини 1 розділу 3 тендерної документації, учасники у складі своїх тендерних пропозицій повинні надати зокрема, лист в довільній формі – погодження з проектом договору та підписаний проект договору (Додаток 5 до тендерної документації). У складі своєї тендерної пропозиції ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" надає підписаний Проект договору, який відрізняється по змісту від проекту договору, що було викладено Замовником в Додатку 5 до тендерної документації. Варто зазначити, що раніше, Замовником була відхилена тендерна пропозиція ПП «Проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп» за такої ж самої підстави, а саме – «Учасник надав в своїй пропозиції підписаний проект договору, який не відповідає Додатку 5 тендерної документації». На підставі цього, тендерна пропозиція ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" мала бути відхилена Замовником у відповідності з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. Тому, невідхилення тендерної пропозиції ПрАТ "Пересувна механізована колона №132", яка має такі ж помилки, як і раніше відхилена пропозиція ПП «Проектно, будівельно-монтажна фірма «Промальп», свідчить про упереджене ставлення Замовника до оцінки тендерних пропозицій учасників. Не відхиливши тендерну пропозицію ПрАТ "Пересувна механізована колона №132", Замовник порушив вимоги частини першої статті 30 Закону, згідно з якою Замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, а саме –не відхиливши тендерну пропозицію ПрАТ "Пересувна механізована колона №132", яка не відповідала умовам тендерної документації, Замовник порушив права Скаржника надобросовісну конкуренцію серед учасників, об'єктивнута неупередженуоцінку тендерних пропозицій, чим завдає економічну шкоду нашому підприємству. Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів. 3. Встановити наявність порушень під час проведення Управлінням капітального будівництва Херсонської міської ради процедури закупівлі «Капітальний ремонт інженерних мереж та приміщень кінотеатру «Іскра» по вул. Стрітенській, 13 у м. Херсоні (ДК 021:2015 (СРV) -45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)» (№ UA-2019-04-15-001192-c). 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ПрАТ "Пересувна механізована колона №132". 5. Перевірити тендерну пропозицію ПрАТ "Пересувна механізована колона №132" на відповідність її умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 травня 2019 20:10
Рішення від 29.05.2019 № 6849 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 травня 2019 20:10
Рішення від 11.06.2019 №7543.pdf
Дата публікації: 15 червня 2019 00:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: За результатами розгляду рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.06.2019 № 7543, Тендерний комітет скасовує рішення про визначення ПрАТ «ПМК 132» переможцем, оскільки, у складі Пропозиції ПрАТ «ПМК 132» відсутні невід'ємні частини дороворів: від 07.03.2017 № NB-3669-17 та від 23.07.2018 № NB-2008-18 та від 14.01.2016 № 1-8/1, а також відсутні акти виконаних робіт договорів 23.07.2018 № NB-2008-18 та від 14.01.2016 № 1-8/1. Разом з тим Пропозиція ПрАТ «ПМК 132» не містить інформації, в якій зазначено, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Члени тендерного комітету вирішили: Згідно ч. 4 п.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити тендерну пропозицію ПрАТ "ПМК №132 на закупівлю робіт по об'єкту "Капітальний ремонт інженерних мереж та приміщень кінотеатру «Іскра» по вул. Стрітенській, 13 у м. Херсоні (ДК 021:2015 (СРV) -45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)", оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам тендерної документації, та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Дата виконання рішення замовником: 18 червня 2019 15:36

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП" 9 566 130,54
UAH з ПДВ
9 456 130,53
UAH з ПДВ
Документи
СПIЛЬНО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦIЙНА ФIРМА ДIПАРIС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДА 9 589 990,00
UAH з ПДВ
9 479 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №132" 10 747 340,00
UAH з ПДВ
10 747 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БФ "Херсон-сервісбуд" 10 769 296,80
UAH з ПДВ
10 769 296,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" 10 784 433,71
UAH з ПДВ
10 784 433,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 травня 2019 13:51
sign.p7s
03 травня 2019 13:49
догцена2 001.jpg
03 травня 2019 13:49
дог цена1 001.jpg
03 травня 2019 13:49
тенд проп2 001.jpg
03 травня 2019 13:49
тенд проп1 001.jpg
30 квітня 2019 16:19
sign.p7s
30 квітня 2019 16:18
тендпроп2 001.jpg
30 квітня 2019 16:18
тендпроп1 001.jpg
30 квітня 2019 16:18
субпідряд 001.jpg
30 квітня 2019 16:18
статут.rar
30 квітня 2019 16:18
спецавтомат лиц дозв.zip
30 квітня 2019 16:18
смета.rar
30 квітня 2019 16:18
робітники 001.jpg
30 квітня 2019 16:18
про санкції 001.jpg
30 квітня 2019 16:18
про держ реєстрацію 001.jpg
30 квітня 2019 16:18
Письмо.jpg
30 квітня 2019 16:18
немає заборгов 001.jpg
30 квітня 2019 16:18
не пов`язан 001.jpg
30 квітня 2019 16:18
не має наміру 001.jpg
30 квітня 2019 16:18
не вносилось до єдр 001.jpg
30 квітня 2019 16:18
не був засуджений 001.jpg
30 квітня 2019 16:18
не банкрут 001.jpg
30 квітня 2019 16:18
Наказ.jpg
30 квітня 2019 16:18
Лицензия 2015-2020г.rar
30 квітня 2019 16:18
лист згода 001.jpg
30 квітня 2019 16:18
котломонтаж.zip
30 квітня 2019 16:18
корупц правопоруш 001.jpg
30 квітня 2019 16:18
ДОЗВіл 2016.jpg
30 квітня 2019 16:18
ДОЗВіл 001 2016.jpg
30 квітня 2019 16:18
догціна1 001.jpg
30 квітня 2019 16:18
догцена2 001.jpg
30 квітня 2019 16:18
договор томина балка.rar
30 квітня 2019 16:18
договор соцполитика.rar
30 квітня 2019 16:18
договір.rar
30 квітня 2019 16:18
довкілля 001.jpg
30 квітня 2019 16:18
антікор прогр 001.jpg
30 квітня 2019 16:18
антиконкурент 001.jpg
30 квітня 2019 16:18
аналог об`єкти 001.jpg

Публічні документи

08 травня 2019 15:49
Рузультат аукціону.rar
30 квітня 2019 10:47
sign.p7s
30 квітня 2019 10:46
Договір 1.pdf
30 квітня 2019 10:46
Довідка досвід.PDF
30 квітня 2019 10:46
Витяг единий податок.pdf
30 квітня 2019 10:46
Договір 4.pdf
30 квітня 2019 10:46
Лист роз_яснення ціна.PDF
30 квітня 2019 10:46
Працівники.PDF
30 квітня 2019 10:46
Наказ оригінал.pdf
30 квітня 2019 10:46
Протокол зборів.PDF
30 квітня 2019 10:46
Договір 2.pdf
30 квітня 2019 10:46
Ліцензія оригінал.pdf
30 квітня 2019 10:46
субпідряд 2.PDF
30 квітня 2019 10:46
Протокол зборів _2_.PDF
30 квітня 2019 10:46
Договір 3.PDF
30 квітня 2019 10:46
баланс.pdf
30 квітня 2019 10:46
Розрахунки.rar
30 квітня 2019 10:46
субпідряд 1.PDF
30 квітня 2019 10:46
Копыя Статуту.pdf

Публічні документи

22 травня 2019 16:17
sign.p7s
22 травня 2019 16:17
Супровідний лист .pdf
22 травня 2019 13:07
sign.p7s
22 травня 2019 13:06
Scan.pdf
22 травня 2019 13:06
Довідка МВС.pdf
22 травня 2019 13:06
Довідка ДФС.pdf
14 травня 2019 16:55
sign.p7s
14 травня 2019 16:55
1257_об - Зовнішні мережі.XLS
14 травня 2019 16:55
1257_лс - Ремонт фасаду.XLS
27 квітня 2019 19:07
sign.p7s
27 квітня 2019 19:05
1257_об - Зовнішні мережі.XLS
27 квітня 2019 19:05
1257_лс - Ремонт фасаду.XLS
27 квітня 2019 19:05
5.1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 квітня 2019 19:05
4.2.3. АКТ вбиральня 2.pdf
27 квітня 2019 19:05
4.2.2 АКТ вбиральня №1.pdf
27 квітня 2019 19:05
1.6. Паспорт директора.pdf
27 квітня 2019 19:05
1.4 ЛІЦЕНЗІЯ, ДОЗВОЛИ.pdf
27 квітня 2019 19:05
1.1. СТАТУТ сжатый (1).pdf

Публічні документи

30 квітня 2019 11:19
sign.p7s
30 квітня 2019 11:11
Будівельна ліцензія.pdf
30 квітня 2019 11:11
Свідоцтво ПДВ.pdf
30 квітня 2019 11:11
Паспорт директора.pdf
30 квітня 2019 11:11
Виписка з ЄДР.pdf
30 квітня 2019 11:11
Статут підприємства.pdf
30 квітня 2019 11:11
Аналогічний договір 1.pdf
30 квітня 2019 11:11
Довідка про санкції.pdf
30 квітня 2019 11:11
Аналогічний договір 3.pdf
30 квітня 2019 11:11
Субпідрядник 1.pdf
30 квітня 2019 11:11
Тендерна пропозиція.pdf
30 квітня 2019 11:11
файл бази даних.rar
30 квітня 2019 11:11
Аналогічний договір 2.pdf
30 квітня 2019 11:11
Субпідрядник 2.pdf
30 квітня 2019 11:11
Кошторис.rar
30 квітня 2019 11:11
Договірна ціна.pdf
30 квітня 2019 11:11
Проект договору.pdf

Публічні документи

21 червня 2019 17:59
sign.p7s
21 червня 2019 17:58
Довідка з МВС.pdf
21 червня 2019 17:58
Довідка з ДФС.pdf
18 червня 2019 18:27
sign.p7s
18 червня 2019 18:22
розрахунок пропозиції.rar
30 квітня 2019 14:23
sign.p7s
30 квітня 2019 14:22
Довідка.pdf
30 квітня 2019 14:22
установчі документи.rar
30 квітня 2019 14:22
ст 16.rar
30 квітня 2019 14:22
розрахунок пропозиції.rar
30 квітня 2019 14:22
Г.Л. про санкції.pdf
30 квітня 2019 14:22
ст. 17.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП"
#31488281
Рішення скасоване 9 456 130,53
UAH з ПДВ
18 червня 2019 11:21
СПIЛЬНО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦIЙНА ФIРМА ДIПАРIС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДА
#38894566
Рішення скасоване 9 479 990,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 11:21
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №132"
#01036477
Рішення скасоване 10 747 340,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 11:21
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОЕКТНО, БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ПРОМАЛЬП"
#31488281
Відхилено 9 456 130,53
UAH з ПДВ
18 червня 2019 11:25
СПIЛЬНО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦIЙНА ФIРМА ДIПАРIС ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДА
#38894566
Відхилено 9 479 990,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 11:27
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА №132"
#01036477
Відхилено 10 747 340,00
UAH з ПДВ
18 червня 2019 15:24
ПП "БФ "Херсон-сервісбуд"
#33390971
Відхилено 10 769 296,80
UAH з ПДВ
18 червня 2019 15:34
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"
#41376218
Переможець 10 784 433,71
UAH з ПДВ
19 червня 2019 16:02

Документи

07 травня 2019 16:26
sign.p7s

Документи

14 травня 2019 15:24
sign.p7s

Документи

17 травня 2019 14:56
sign.p7s
17 травня 2019 14:55
Протокол розгляду.pdf

Документи

18 червня 2019 11:23
sign.p7s

Документи

18 червня 2019 11:26
sign.p7s

Документи

18 червня 2019 15:23
sign.p7s

Документи

18 червня 2019 15:33
sign.p7s

Документи

19 червня 2019 16:00
sign.p7s
19 червня 2019 16:00
Протокол розгляду 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"
#41376218
10 784 433,71
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2019 16:00
sign.p7s
19 червня 2019 16:00
Протокол розгляду 1.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 липня 2019 16:48
sign.p7s укладений
08 липня 2019 16:32
Договір.pdf укладений
08 липня 2019 16:29
sign.p7s зміни до договору
23 жовтня 2019 14:55
Додаткова Угода 1.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із коригуванням проектної документації, керуючись підпунктом 1 пункту 11.1 Договору та підпунктом 1 пункту 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". Сторони дійшли згоди зменшити ціну договору на суму 542 705,11 грн
Номер договору про закупівлю: 08/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку