Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі із заміною вікон Комунального некомерційного підприємства «2-а міська поліклініка м. Львова» на вул. Симоненка, 4
Очікувана вартість
1 629 000,00 UAH
UA-2019-04-15-001117-c 071484d1a94c41b5aff2b1749c3e37c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Монастирська Наталія Романівна

380322634336 2kmp_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «2-а міська поліклініка м. Львова»
Код ЄДРПОУ: 20761149
Місцезнаходження: 79071, Україна , Львівська обл., Львів, Симоненка, 4
Контактна особа: Монастирська Наталія Романівна
380322634336
2kmp_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 17:00
Початок аукціону: 03 травня 2019 14:27
Очікувана вартість: 1 629 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 145,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Капітальний ремонт будівлі із заміною вікон Комунального некомерційного підприємства «2-а міська поліклініка м. Львова» на вул. Симоненка, 4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі із заміною вікон Комунального некомерційного підприємства «2-а міська поліклініка м. Львова» на вул. Симоненка, 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79071, Україна, Львівська область, Львів, Симоненка 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2019 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 16:59
Відомість. Блок Б.pdf
24 квітня 2019 16:59
Відомість. Блок А.pdf
24 квітня 2019 16:58
Зміни.doc
24 квітня 2019 16:58
Технічне завдання (зі змінами).rtf
24 квітня 2019 16:57
Тендерна документація (нова редакція).doc
24 квітня 2019 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2019 16:59
Відомість. Блок Б.pdf
24 квітня 2019 16:59
Відомість. Блок А.pdf
24 квітня 2019 16:58
Зміни.doc
24 квітня 2019 16:58
Технічне завдання (зі змінами).rtf
15 квітня 2019 15:24
Технічне завдання.rtf
24 квітня 2019 16:57
Тендерна документація (нова редакція).doc
15 квітня 2019 15:24
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація про технічні, якісні та кількістні характеристики віконних конструкції.
Дата подання: 17 квітня 2019 14:45
Дата відповіді: 18 квітня 2019 12:52
Добрий день. Надайте інформацію про технічні, якісні та кількістні характеристики віконних конструкції та їх схематичне зображення.
Відповідь: Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «2-а міська поліклініка м.Львова» повідомляє, що Ваше запитання взято до уваги та будуть надані характеристики і схематичні зображення віконних конструкцій.
Шановний Замовнику, у своїй тендерній документації Ви встановили вимоги щодо надання копії Балансу підприємства за останній звітний період, копію Звіту про фінансові результати за останній звітний період та копію Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
Дата подання: 17 квітня 2019 15:26
Дата відповіді: 18 квітня 2019 12:52
Шановний Замовнику, у своїй тендерній документації Ви встановили вимоги щодо надання копії Балансу підприємства за останній звітний період, копію Звіту про фінансові результати за останній звітний період та копію Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. Згідно зі ст. 16 ЗУ № 922 «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Наголошуємо, що згідно з п.2 ст. 17 ЗУ № 922 «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Таку довідку Замовник вказаних закупівель також вимагає у тендерній документації. У той же час документи про рух грошових коштів і баланс є внутрішніми документами суб’єктів господарювання, у яких наводяться дані про рух грошових коштів протягом звітного періоду в результаті їхньої операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Відтак встановлені Замовником вимоги щодо надання вказаного переліку документів мають ознаки надмірності. Виходячи з вищевикладеного, просимо Вас Внести зміни до Тендерної документації. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «2-а міська поліклініка м.Львова» повідомляє, що Ваше запитання взято до уваги та будуть внесені зміни.
Шановний Замовнику, у свій Тендерній документації, Ви вимагаєте наступні документи а саме в Додатку 1, ч.2, п. 2.1. : 2.1. Наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Відомості подаються у таблиці «б» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. Інформація підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації.
Дата подання: 18 квітня 2019 14:29
Дата відповіді: 20 квітня 2019 08:00
Шановний Замовнику, у свій Тендерній документації, Ви вимагаєте наступні документи а саме в Додатку 1, ч.2, п. 2.1. : 2.1. Наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Відомості подаються у таблиці «б» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. Інформація підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовнику надано право вимагати від учасників виключно інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, та не надано право встановлювати додаткові вимоги, , а сам е- надання копій документів про освіту та/або підвищення кваліфікації. Документами про освіту є відповідні дипломи. Дипломи співробітників, та/або підвищення кваліфікації, містять персональні дані, розповсюдження яких заборонено чинним законодавством України. Таким чином, вимога про надання документів про освіту та трудових книжок, є порушенням норм законодавства з боку Замовника. А розголошення персональних даних є грубим порушенням законодавства України з боку учасника. Відповідно до п.2 ст. 11 Закону України « Про інформацію »не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. З огляду на вище зазначене, вимагаємо від Замовника внести зміни у Тендерну документацію. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «2-а міська поліклініка м.Львова» повідомляє, що Ваше запитання взято до уваги.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-15-001117-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС, Код ЄДРПОУ:35327477
Дата подання: 10 травня 2019 15:42
Оскарження
Просимо звернути увагу на те, що учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕРМОПЛАСТ БУД», який за результатами аукціону є кандидатом у переможці, подав тендерну пропозицію, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Не надані документи, які підтверджують наявність фінансової спроможності (вимагається змінами до тендерної документації від 24.04.2019 року п.4 частини 3 додатку №1), а саме:
4.1. Для підтвердження наявності фінансової можливості виконати робити по договору, у складі тендерної пропозиції учасникам необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами).
4.2. Копія Балансу підприємства за останній звітний період. 4.3. Копія Звіту про фінансові результати за останній звітний період.
4.4. Копія Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період.
2. Надані копії аналогічних договорів, передбачають подання додатків до договорів, а саме: розрахунків договірної ціни, тобто локальних кошторисів, відомості ресурсів, розрахунків загально-виробничих витрат. Зазначені документи у наданих ТзОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» відсутні. (Вимагається п.3.2. частини 1 додатку №1).
3. У штатному розпису не вказані розряди робітничих професій (Вимагається п.2.3. частини 1 додатку №1).
4. Всі сторінки копії Статуту не містять Посади, прізвища та дати підпису особи, уповноваженої на підпис документів тендерної пропозиції (Вимагається п.1.1.3. розділу 3).
5. Витяг з ЄДРПОУ не містять Посади, прізвища та дати підпису особи, уповноваженої на підпис документів тендерної пропозиції (Вимагається п.1.1.3. розділу 3).
6. У Відомостях про учасника Статус учасника вказано, як офіційним представником виробника товару. Відсутня інформація, що ТзОВ «ТЕРМОПЛАСТ БУД» є також виконавцем робіт.
7. Відсутній протокол випробувань віконних блоків, проведений Підприємствами стандартизації, метрології та сертифікації віконних блоків, який підтверджує опір теплопередачі не менше 0,75 м2К/Вт (вимагається технічним завданням).
Звертаємо особливу увагу, що п.4 частини 3 додатку №1 змін до тендерної документації від 24.04.2019 року зник 10.05.2019 року біля 12 години дня. Тому ми будемо звертатись до Органу оскарження – Антимонопольного комітету України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2019 16:21
Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «2-а міська поліклініка м.Львова» розглянувши вимогу UA-2019-04-15-001117-c.c1 від ПП «ЗАХІДБУД-ПЛЮС» повідомляє наступне:
1. Тендерна документація (нова редакція) була опублікована на веб-сайті для здійснення публічних закупівель 24.04.2019 р. близько 17.00 год. (16.57-17.02 год.). З моменту публікації 24.04.2019 р. будь-яких змін до Тендерної документації не вносилось (це легко перевірити, оскільки інформація про дату та час публікації чи внесення змін до документа є відкритою і загальнодоступною). Таким чином, для участі у закупівлі учасники повинні були керуватися виключно вимогами Тендерної пропозиції від 24.04.2019 р., текст якої оприлюднений на веб-сайті. Тому твердження про «зникнення» або будь-які інші маніпуляції з текстом Тендерної документації 10.05.2019 р. є абсолютно безпідставними та необґрунтованими.
2. Тендерною документацією не передбачено необхідності надання додатків до договорів, про які вказано у вимозі а саме: розрахунків договірної ціни, тобто локальних кошторисів, відомості ресурсів, розрахунків загально-виробничих витрат. Учасник ТзОВ ТЕРМОПЛАСТ БУД» надав договори з додатками, які є невід’ємною частиною даних договорів.
3. З приводу незазначення у штатному розпису розрядів робітничих професій, то відповідно до пункту 2.3 частини 2 Додатка 1 Тендерної документації копія штатного розпису надається із зазначенням розрядів чітко зазначено лише «у разі, якщо посада передбачає присвоєння розряду».
4. Щодо відсутності на завірених копіях посади, прізвища і дати підпису, як це передбачено пунктом 1.1.3 частини 1.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», то згідно з частиною 1.3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» це формальна (несуттєва) помилка. Зокрема, «до формальних (несуттєвих) помилок належать:
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів;
- неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації;
- відсутність підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитку печатки на окремих документах у складі пропозиції (наприклад, на копіях документів учасника, на оригіналах чи нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами);
- технічні помилки та описки».
5. Щодо відсутності на завірениї копіях посади, прізвища і дати підпису, як це передбачено пунктом 1.1.3 частини 1.1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», то згідно з частиною 1.3 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» це формальна (несуттєва) помилка.
6. Тендерною документацією не передбачено необхідності надання підтвердження, що Учасник є офіційним представником виробника товару.
7. Тендерною документацією не передбачено необхідності надання протоколу випробування віконних виробів, зазначеного у сертифікаті відповідності.

З повагою, тендерний комітет КПН «2-а МП м. Львова»

Документи подані скаржником

10 травня 2019 15:42
Оскарження
10 травня 2019 15:42
Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД" 918 193,20
UAH з ПДВ
918 193,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВІКНА-ЦЕНТР 1 174 291,00
UAH з ПДВ
999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КУЗЬ" 1 527 336,42
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кучка Петро Васильович 1 511 905,00
UAH з ПДВ
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС 1 431 264,00
UAH з ПДВ
1 431 264,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС" 1 560 706,00
UAH з ПДВ
1 560 706,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАНДЕМ РIЕЛ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 1 629 000,00
UAH з ПДВ
1 629 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 16:46
КК штатний розпис.pdf
02 травня 2019 16:46
КК техн_чн_ паспорти ТЗ.pdf
02 травня 2019 16:45
КК договори оренди ТЗ.pdf
02 травня 2019 16:45
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 травня 2019 16:45
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
02 травня 2019 16:45
ІД витяг з ЄДР.pdf
02 травня 2019 16:45
ВПВ17 довідка.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 14:36
цінова пропозиція.pdf
02 травня 2019 14:36
проект договору.pdf
02 травня 2019 14:36
Інші документи.pdf
02 травня 2019 14:35
вимоги по ст 17.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 16:30
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
02 травня 2019 16:30
Доручення.pdf
02 травня 2019 16:30
ДОДАТОК ДО Ліцензії.pdf
02 травня 2019 16:30
Виписка Держ Реєстру2.pdf
02 травня 2019 16:30
Виписка Держ Реєстру.pdf
02 травня 2019 16:30
4.1 Звіт 1ДФ стор2.pdf
02 травня 2019 16:30
4. Звіт 1ДФ.pdf
02 травня 2019 16:30
1.2Статут.pdf
02 травня 2019 16:30
r_15_ДЦ_ССР.rtf
02 травня 2019 16:30
r_15_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
02 травня 2019 16:30
r_15_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
02 травня 2019 16:30
r_15_ДЦ_ИВР.rtf
02 травня 2019 16:30
r_15_ДЦ_ДЦ.rtf
02 травня 2019 16:30
Технічне завдання.pdf
02 травня 2019 16:30
Тендерна пропозиція.pdf
02 травня 2019 16:30
Проект договору.pdf
02 травня 2019 16:30
Договір 2015 10-К.pdf
02 травня 2019 16:30
Гарантійний термін.pdf
02 травня 2019 16:30
Аналогічні договори.pdf
02 травня 2019 16:30
АКТ 2016-05 П Барвінок.pdf
02 травня 2019 16:30
2014-07-П Договір.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 16:09
img20190502_14415633.pdf
02 травня 2019 16:09
серт.pdf
02 травня 2019 16:09
img20190502_14415633.pdf
02 травня 2019 16:09
IMG_20190502_105829.jpg
02 травня 2019 16:09
IMG_20190502_105754.jpg
02 травня 2019 16:09
img20190502_14415633.pdf
02 травня 2019 16:09
img20190502_14415633.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 13:30
38_План фінансування.pdf
26 квітня 2019 13:30
31_36_КОШТОРИС.rar
26 квітня 2019 13:30
30_Договірна ціна.pdf
26 квітня 2019 13:30
29_Технічне завдання.pdf
26 квітня 2019 13:30
Сертифівкати.pdf
26 квітня 2019 13:30
29_Проект договору.pdf
26 квітня 2019 13:30
27_Витяг з ЄДРПОУ.pdf
26 квітня 2019 13:30
22_Копія паспорту.pdf
26 квітня 2019 13:30
18_ВПВ17.pdf
26 квітня 2019 13:30
0_Цінова пропозиція.pdf
26 квітня 2019 13:30
17_Рух коштів.pdf
26 квітня 2019 13:30
13_1_Довідки ГУДКСУ.pdf
26 квітня 2019 13:29
4_Довідка про ІТР.pdf
26 квітня 2019 13:29
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 16:16
Реєстр.pdf
02 травня 2019 16:16
5.6 Копія ліцензії_ТЧ.PDF
02 травня 2019 16:16
4 Цінова пропозиція.pdf
02 травня 2019 16:16
3.9 Проект договору.pdf
02 травня 2019 16:16
3.6 Витяг платника ПДВ.PDF
02 травня 2019 16:16
3.3 Копія Статуту_ІД.PDF

Публічні документи

02 травня 2019 14:58
витяг _1_ - Копия.pdf
02 травня 2019 14:58
статут2.bmp
02 травня 2019 14:58
sc0000 _1_ - Копия.pdf
02 травня 2019 14:58
статут1.bmp
02 травня 2019 14:58
виписка1 _3_ - Копия.pdf
02 травня 2019 14:58
статут3.bmp
02 травня 2019 14:58
виписка2 _1_ - Копия.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"

ПП ВІКНА-ЦЕНТР

ТОВ "КУЗЬ"

ФОП Кучка Петро Васильович

ПП ЗАХІДБУД-ПЛЮС

ПП "МЕГАПРОМБУДІМПЕКС"

ТОВ "ТАНДЕМ РIЕЛ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"
#41457417
Переможець 918 193,20
UAH з ПДВ
08 травня 2019 18:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 18:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ БУД"
#41457417
918 193,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 14:26
Електронний підпис укладений
27 травня 2019 13:25
Договір.pdf укладений
27 травня 2019 13:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 918 193,20
UAH (в тому числі ПДВ 153 032,20 UAH)