Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари різні
Очікувана вартість
103 000,00 UAH
UA-2019-04-15-000999-a 7a3b345b655146a39c82590167026d4f
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Свірський Євгеній Олександрович

+380444893397 KP.KYIVBLAGO@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Свірський Євгеній Олександрович
+380444893397
KP.KYIVBLAGO@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2019 22:00
Очікувана вартість: 103 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 515,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Канцелярські товари різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська обл., Київ, Дегтярівська 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 15 квітня 2019 15:03
Дата відповіді: 15 квітня 2019 16:45
Доброго дня! Чи розглядаєте Ви аналоги? Дякую!
Відповідь: Доброго дня.
Технічну частину складали тиждень назад, на момент складання всі товари можна було купити. Тому, якщо з даного переліку якийсь товар знятий з виробництва його можна замінити аналогом не гірший того що прописано в Додатку 2.
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 16 квітня 2019 08:09
Дата відповіді: 16 квітня 2019 09:10
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго ранку.
Допускаємо ФОП з єдиним податком.
Будемо розглядати всіх учасників незалежно від ціни.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій