Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети програмного забезпечення для роботи з графікою та зображенням (Станція заряджання та копіювання даних з нагрудних відео реєстраторів)
Очікувана вартість
31 666,67 UAH
UA-2019-04-15-000855-c 420e7c1cd93b4cde84c3df5480700511
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Куценко Альона Павлівна

380444810129 upokyiv_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в м. Києві
Код ЄДРПОУ: 40109147
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київ обл., Київ, вул. Студентська, 9
Контактна особа: Куценко Альона Павлівна
380444810129
upokyiv_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2019 14:00
Початок аукціону: 25 квітня 2019 15:20
Очікувана вартість: 31 666,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 158,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Очікувана вартість закупівлі товару, роботи чи послуги:
- 31 666,67 (тридцять одна тисяча шістсот шістдесят шість грн. 67 коп.) без ПДВ
- 38 000,00 (тридцять вісім тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Станція заряджання та копіювання даних з нагрудних відео реєстраторів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, місто Київ, Київ, вул. Студенська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48320000-7 — Пакети програмного забезпечення для роботи з графікою та зображеннями

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 10 (десяти) банківських днів, після підписання супровідних документів (товарно-транспортних накладних, актів приймання-передачі Товару). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 16 квітня 2019 08:06
Дата відповіді: 16 квітня 2019 09:17
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У разі відмінності запропонованого Учасником товару від того, що вказаний в технічних вимогах (додаток 1), рішення про допустимість такого відхилення приймається тендерним комітетом замовника.Оцінка пропозицій здійснюється на основі одного критерію: «Ціна без ПДВ». Питома вага критерію «Ціна без ПДВ» складає 100 відсотків. Найвигіднішою пропозицією є пропозиція з найменшою ціною за результатами проведеного понижуючого аукціону. Мінімальний крок пониження ціни під час електронного аукціону даних торгів складає 0,50 % 158,33 грн. від очікуваної вартості закупівлі без ПДВ, тобто грн. З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель, інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ. У разі розміщення учасником ціни пропозиції не у відповідності до вищезазначеної вимоги така пропозиція буде відхилена замовником з підстав невідповідності вимогам тендерної документації. Найбільш економічно вигідною визнається пропозиція найнижча за критерієм оцінки. У разі відхилення пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну (за показником критерію оцінки) тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2019 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ" 30 750,00
UAH
27 000,00
UAH
Документи
ТОВ Укрспецпродукція 29 997,00
UAH
29 997,00
UAH
Документи

Публічні документи

24 квітня 2019 11:59
Електронний підпис
23 квітня 2019 20:28
цінова пропозиція.PDF
23 квітня 2019 20:28
проект договору.PDF
23 квітня 2019 20:28
витяг_пдв.PDF
23 квітня 2019 20:28
виписка з ЄДР.PDF

Публічні документи

23 квітня 2019 20:19
Електронний підпис
23 квітня 2019 20:02
Док.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ"

ТОВ Укрспецпродукція

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ"
#39272961
Переможець 27 000,00
UAH
26 квітня 2019 15:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МТУ"
#39272961
27 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог ЗУ.pdf укладений
08 травня 2019 14:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 27 000,00
UAH