Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32320000-2– Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2019-04-15-000756-a a4ccf886f25f459bb9dd20e9919f8d75
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Христина Мартиненко

+380669892852 tenderkom.39@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новожеланівська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат № 39 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26000322
Місцезнаходження: 85381, Україна , Донецька обл., c. Новожеланне Покровський район, Вул. Центральна, 83
Контактна особа: Христина Мартиненко
+380669892852
tenderkom.39@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2019 13:00
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
32320000-2– Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85381, Україна, Донецька область, с. Новожеланне, вул. Центральна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  15 червня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 квітня 2019 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 12:19
інт компл 19 зміни.doc
16 квітня 2019 12:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2019 12:19
інт компл 19 зміни.doc
15 квітня 2019 12:06
інт компл 19.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 16 квітня 2019 11:49
Дата відповіді: 16 квітня 2019 12:18
Добрий день, Чи будете розглядати аналоги обладнання?
Відповідь: Доброго дня. якщо аналоги будуть відповідати технічним характеристикам Замовника.
Технічні характеристики
Дата подання: 16 квітня 2019 12:29
Дата відповіді: 16 квітня 2019 14:15
Доброго дня! Просимо тендерний комітет переглянути технічні вимоги до короткофокусного проектора і змінити їх керуючись Наказом № 704 від 22.06.2016 року. Вказані Вами технічні характеристики, підходять лише до проектора моделі InFocus INV30, який завозиться в Україну лише одним дистриб'ютором! Запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками не має можливості, тому що еквівалент - це повна відповідність товару по всіх характеристиках. А ресурс роботи лампи 6500 годин в стандартному режимі та 8 000 годин в економ режимі має конкретно модель InFocus INV30. Інші моделі, які мають наближені технічні характеристики мають більшу вартість ( невідповідність очікуваній вартості) або ж проектор не є короткофокусним.Тому просимо Вас переглянути та змінити технічні характеристики!!! Бо такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників, так як ЗУ "Про публічні закупівлі" говорить, що повинна бути можливість запропонувати щонайменше 2 виробника з повністю відповідними характеристиками. Наявність порушення прав обгрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, Учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі. Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”. Дякуємо Вам та надіємось на порозуміння!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» замовник залишає за собою право вибрати те, що необхідно для процесу навчання. В разі проведення процедури відкритих торгів, ми би дотримувалися даного пункту Закону "Про публічні закупівлі" Дякуємо за запитання!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОНДАР МАКСИМ ВІТАЛІЙОВИЧ 159 800,00
UAH з ПДВ
159 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2019 08:49
Електронний підпис
24 квітня 2019 08:48
цінова пропозиція.pdf
24 квітня 2019 08:48
Стаття 17.pdf
24 квітня 2019 08:48
Сертифікати.pdf
24 квітня 2019 08:48
Проект договору.pdf
24 квітня 2019 08:48
Паспорт та код.pdf
24 квітня 2019 08:48
Не сертифікація .pdf
24 квітня 2019 08:48
Лист-гарантія.pdf
24 квітня 2019 08:48
Лист підтвердження.pdf
24 квітня 2019 08:48
Лист Літком.PDF
24 квітня 2019 08:48
Довідка про МТБ.pdf
24 квітня 2019 08:48
Витяг Податкова.pdf
24 квітня 2019 08:48
Витяг ЄДР.pdf
24 квітня 2019 08:48
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОНДАР МАКСИМ ВІТАЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОНДАР МАКСИМ ВІТАЛІЙОВИЧ
#3494703974
Переможець 159 800,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 19:08

Документи

10 травня 2019 19:08
Електронний підпис
10 травня 2019 19:07
інтер компл.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 19:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОНДАР МАКСИМ ВІТАЛІЙОВИЧ
#3494703974
159 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2019 19:08
Електронний підпис
10 травня 2019 19:07
інтер компл.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 червня 2019 09:18
File.PDF зміни до договору
06 червня 2019 09:17
Електронний підпис укладений
15 травня 2019 20:19
інт ком.pdf укладений
15 травня 2019 20:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML