Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Устилузька міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04051388 |
Місцезнаходження: | 44731, Україна , Волинська обл., Устилуг, вул. Володимирська 40 |
Контактна особа: |
Гуменюк Наталя +380334293331 ustylugmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2019 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2019 12:30 |
Очікувана вартість: | 2 159 965,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 599,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2019 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2019 15:52 |
протокол №35 від 22.04.2019.PDF | |
22 квітня 2019 15:52 |
Перелік змін від 22.04.2019.docx | |
22 квітня 2019 15:52 |
Додаток 2. Кваліфікаційні вимоги зі змінами від 22.04.2019.doc | |
22 квітня 2019 15:52 |
ТД Устилуг зі змінами 22.04.2019.doc | |
19 квітня 2019 13:34 |
протокол №34 від 29.04.2019.PDF | |
19 квітня 2019 13:34 |
Перелік змін від 19.04.2019.docx | |
19 квітня 2019 13:34 |
Технічне завдання Додаток 11 зі змінами.docx | |
15 квітня 2019 11:55 |
Додаток 10. Проект договору.doc |
22 квітня 2019 15:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 квітня 2019 15:52 |
протокол №35 від 22.04.2019.PDF
|
||||||
22 квітня 2019 15:52 |
Перелік змін від 22.04.2019.docx
|
||||||
22 квітня 2019 15:52 |
Додаток 2. Кваліфікаційні вимоги зі змінами від 22.04.2019.doc
|
||||||
22 квітня 2019 15:52 |
ТД Устилуг зі змінами 22.04.2019.doc
|
||||||
19 квітня 2019 13:34 |
протокол №34 від 29.04.2019.PDF
|
||||||
19 квітня 2019 13:34 |
Перелік змін від 19.04.2019.docx
|
||||||
19 квітня 2019 13:34 |
Технічне завдання Додаток 11 зі змінами.docx
|
||||||
15 квітня 2019 11:55 |
Додаток 10. Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ураховуючи вимоги п.29 ч.1 ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст. 22 Закону.
Згідно з ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі (пункт 35 частини першої статті 1 Закону).
Таким чином, якщо особа, яка має намір взяти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Згідно із діючим законодавством Замовник має право запитувати дані, передбачені вимогами тендерної документації, однак учасник паралельно має право їх не надавати, якщо його посадова особа не надає згоди на розголошення таких даних, адже за своєю суттю вони є персональними (Закон України «Про захист персональних даних»).
Враховуючи зазначене, рішенням тендерного комітету внесено зміни до тендерної документації, зокрема, до п. 5 Розділу І Додатку 2, а саме:
«Сканована копія з оригіналу документа (а саме: 1-6 сторінок паспорта та місце проживання уповноваженої (уповноважених) особи (осіб)) на підписання документів пропозиції та/або договору, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 ЗУ «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI (зі змінами).
У випадку, якщо уповноважена (уповноважені) особа (особи) на підписання документів пропозиції та/або фізична особа, яка є Учасником (фізична особа-підприємець) не надає свої паспортні дані та довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру, Учасник повинен надати лист-пояснення з посиланням на норми законодавчих актів щодо підстав ненадання паспортних даних». Надання такого листа-пояснення із обґрунтуванням причин ненадання копії паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру не буде вважатися підставою для відхилення пропозиції Учасника».
Ураховуючи вимоги п.29 ч.1 ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст. 22 Закону.
Згідно з ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст. 505 ЦК України комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію.
Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці.
Обмеження на застосування режиму комерційної таємниці встановлені також постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 1993 р. N 611 "Про перелік відомостей, що не становлять комерційної таємниці". Так, комерційну таємницю не становитимуть: 1) установчі документи, документи, що дозволяють займатися підприємницькою діяльністю та її окремими видами; 2) інформація за всіма встановленими формами державної звітності; 3) дані, необхідні для перевірки обчислення і сплати податків та інших обов'язкових платежів; 4) відомості про чисельність і склад працюючих, їхню заробітну плату в цілому та за професіями й посадами, а також наявність вільних робочих місць; 5) документи про сплату податків і обов'язкових платежів; 6) інформація про забруднення навколишнього природного середовища, недотримання безпечних умов праці, реалізацію продукції, що завдає шкоди здоров'ю, а також інші порушення законодавства України та розміри заподіяних при цьому збитків; 7) документи про платоспроможність; 8) відомості про участь посадових осіб підприємства в кооперативах, малих підприємствах, спілках, об'єднаннях та інших організаціях, які займаються підприємницькою діяльністю; 9) відомості, що відповідно до чинного законодавства підлягають оголошенню.
Зазначена постанова Кабінету Міністрів України N 611 від 09.08.93 р. сьогодні не відповідає вимогам ч. 2 ст. 505 ЦК України, оскільки відомості, які не можуть бути віднесені до комерційної таємниці, повинні визначатися не підзаконним нормативно-правовим актом, а законом, якого, однак, в Україні поки що не прийнято.
Тому, якщо документи, надання яких передбачено умовами тендерної документації, на підприємстві відносяться до комерційної таємниці, Учасником в складі тендерної пропозиції має бути надано лист-пояснення, що така документація має обмежений доступ з обґрунтуванням причин не надання, а також надані скан-копії наказу, положення та ін., підтверджуючі належність вказаної документації до документів, що становлять комерційну таємницю.
Рішенням тендерного комітету внесено зміни до тендерної документації, зокрема, а саме:
- п.п. д) п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» стор.8 Тендерної документації в наступній редакції:
д) розрахунок фактичних загальновиробничих витрат виходячи з обґрунтованих величин і структури цих витрат, що склалися в організації за попередній звітний період та завантаженості будівельної організації;
Якщо документи, надання яких передбачено умовами тендерної документації, на підприємстві Учасника відносяться до комерційної таємниці, Учасником в складі тендерної пропозиції має бути надано лист-пояснення, що така документація має обмежений доступ з обґрунтуванням причин не надання, а також надані скан-копії наказу, положення та ін., підтверджуючі належність вказаної документації до документів, що становлять комерційну таємницю.
- п.п. є) п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» стор.8 Тендерної документації викладено в новій редакції:
є) розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат за результатами діяльності організації у попередньому звітному періоді;
Якщо документи, надання яких передбачено умовами тендерної документації, на підприємстві Учасника відносяться до комерційної таємниці, Учасником в складі тендерної пропозиції має бути надано лист-пояснення, що така документація має обмежений доступ з обґрунтуванням причин не надання, а також надані скан-копії наказу, положення та ін., підтверджуючі належність вказаної документації до документів, що становлять комерційну таємницю.
- п. 15 Розділу ІV Додатку 2 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника»:
«Розрахунок фактичних загальновиробничих витрат виходячи з обґрунтованих величин і структури цих витрат, що склалися в організації за попередній звітний період (звітний квартал або звітний рік) та завантаженості будівельної організації (в довільній формі).
Якщо документи, надання яких передбачено умовами тендерної документації, на підприємстві Учасника відносяться до комерційної таємниці, Учасником в складі тендерної пропозиції має бути надано лист-пояснення, що така документація має обмежений доступ з обґрунтуванням причин не надання, а також надані скан-копії наказу, положення та ін., підтверджуючі належність вказаної документації до документів, що становлять комерційну таємницю».
- п.17 Розділу ІV Додатку 2 «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника»:
«Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат за результатами діяльності організації у попередньому звітному періоді (звітний квартал або звітний рік), в довільній формі.
Якщо документи, надання яких передбачено умовами тендерної документації, на підприємстві Учасника відносяться до комерційної таємниці, Учасником в складі тендерної пропозиції має бути надано лист-пояснення, що така документація має обмежений доступ з обґрунтуванням причин не надання, а також надані скан-копії наказу, положення та ін., підтверджуючі належність вказаної документації до документів, що становлять комерційну таємницю»
При формуванні тендерної документації в тому числі і кваліфікаційних критеріїв до учасників тендерний комітет Устилузької міської ради керується, перш за все, метою Закону України «Про публічні закупівлі»: ефективне та прозоре здійснення закупівель, що забезпечить в подальшому якісне та в повному обсязі виконання робіт.
Ураховуючи вимоги п.29 ч.1 ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст. 22 Закону.
Згідно з ч.3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тендерний комітет Устилузької міської при розробленні тендерної документації керується нормами чинного законодавства, зокрема, ч.3 ст. 22 Закону, де зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерний комітет Устилузької міської ради ознак надмірності при наданні вказаного переліку документів у складі тендерної пропозиції Учасника не вбачає.
* Обов’язково до опису додається копія аналогічного договору з додатками та копії довідок КБ-3 (остання), зазначеного у довідці про досвід виконання аналогічного договору, та сканкопії з оригіналів позитивного відгуку (на фірмовому бланку замовника, з вихідним номером та датою видачі, до договору, зазначеному у довідці про досвід виконання аналогічного договору, не менше 1 відгуку )».
Вимоги про усунення порушення
в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПП «Дім Фасадів» являється учасником публічної закупівлі UA-2019-04-15-000707-a, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція фасаду та даху - завершальний етап термореноваційних та енергозберігаючих заходів в загальноосвітній школи І-ІІІ ст. м. Устилуг Устилузької об'єднанної міської територіальної громади Волинської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), оголошеної Устилузькою міською радою.
Згідно ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій.
У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом.
02.05.2019 року відбулося розкриття тендерних пропозицій. Згідно реєстру пропозицій учасників, який був оприлюднений 02.05.2019 р., учасниками було запропоновано наступні ціни:
№ Учасник Пропозиція
1 Приватне підприємство " Дім Фасадів "
з ЕЦП/КЕП 1 778 450,92 грн. з ПДВ
2 ТОВ СМ-Рембуд
з ЕЦП/КЕП 2 061 511,57 грн. з ПДВ
Тобто, цінова пропозиція ПП «Дім Фасадів» була другою найбільш економічно вигідною, і ми претендували на визнання переможцем закупівлі.
Однак, Протоколом засідання тендерного комітету № 20 від 07.05.2019 р. тендерну пропозицію ПП «Дім Фасадів» було відхилено. Як вбачається з Протоколу, підставою для відхилення тендерної пропозиції було, що наша тендерна пропозиція нібито не відповідає умовам тендерної документації вказаної закупівлі на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
З даним рішенням Замовника, яке оформлене Протоколом № 20 від 07.05.2019 р. ПП «Дім Фасадів» категорично не згідне, вважає його таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи наступне:
По-перше, як зазначено в Протоколі, «..всупереч вимогам ТД (ст. 16) у тендерній пропозиції у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт Учасником подана неповна інформація, не внесені відомості щодо орендованого майна, а саме: відсутня інформація щодо реквізитів договорів оренди на майно та кількості майна, що орендується. Зокрема у листі вих. № 12 від 26.04.2019 р. Додаток № 3 у п. 10 зазначено «Автомобіль», марка автомобіля не вказана, відсутні відомості щодо кількості орендованого майна також відсутні реквізити договору оренди (не зазначено № та дата договору оренди), у п. 11 зазначено «Автомобіль ВАЗ», проте відомості щодо кількості орендованого майна та реквізити договору оренди (№ та дата договору оренди) відсутні.
Умови надання зазначеної інформації також визначено у п. 1 розділу ІІ Додатку 2 Тендерної документації…»
Проте, дані висновки Тендерного комітету є безпідставними.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що змовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Дійсно, при підготовці тендерної пропозиції ПП «Дім Фасадів» в Додатку № 3 вих № 12 від 26.04.2019 р. помилково не було зазначено № та дату окремих договорів оренди.
Однак, дана помилка не може бути підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Так, п. 2 розділу V Тендерної документації передбачено, що до формальних (несуттєвих) помилок замовника належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентноздатність учасника.
До формальних (несуттєвих) помилок належать:
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом учасника торгів;
- неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації.
Наприклад: не зазначення словосполучення «Згідно з оригіналом»;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції.
Наприклад: зазначення у довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
Наприклад: замість вимоги надати довідку, в довільній формі учасник надав лист-пояснення або гарантійний лист;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Наприклад: у відомостях про учасника не зазначено реквізити (адреса - юридична та фактична, електронна пошта, телефон, факс), проте вся інформація про зазначені реквізити зазначена на фірмовому бланку документів учасника;
- неповне або неправильне нумерування сторінок пропозиції, якщо учасник підтверджує, що таку помилку він допустив механічно.
Наприклад: повторне помилкове зазначення наявності сторінки №56 або неврахування сторінки №30 в загальну кількість сторінок, або взагалі відсутність нумерації сторінки.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Замовник не зобов’язаний приймати тендерні пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що названо вище.
Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету.
У разі зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що нами в повній мірі виконано вимоги Тендерної документації замовника та надано інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної із зазначенням інформації про право власності чи право оренди кожного окремого обладнання. При цьому, допущення формальних помилок у вигляді не зазначення № та дати договорів оренди автомобілів, які не впливають на зміст тендерної пропозиції, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ПП «Дім Фасадів».
По-друге, як зазначено в Протоколі, «… всупереч вимогам ТД (ст. 16) у тендерній пропозиції Учасником у «Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надана неповна інформація. Так у листі вих. № 19 від 26.04.2019 «Довідка № 4»відсутні відомості щодо спеціальності інженерно-технічних робітників, зокрема відсутні дані щодо спеціальності директора ПП «Дім Фасадів» Ковальчука Андрія Анатолійовича, заступника директора з технічних питань Герука Сергія Олександровича. Також відсутні відомості щодо спеціальності працівників будівельних спеціальностей, лише зазначено, що вказані працівники мають середню спеціальну освіту і працюють за цивільно-правовою угодою.
Умови надання інформації також визначено у п. 5 розділу ІІ Додатку 2 Тендерної документації…»
Проте, дані висновки Тендерного комітету також є безпідставними.
Пунктом 2 Розділу ІІ Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складена на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 4.
На виконання вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації ПП «Дім Фасадів» було надано Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій перелічено усіх працівників та осіб, які надають послуги за цивільно-правовими договорами із зазначенням їх прізвища, імені, по-батькові, досвіду роботи, освіти та спеціальності та досвіду роботи на аналогічній спеціальності.
При цьому, не уточнення спеціальності окремих осіб за наявності інформації про їх освіту не є порушенням, яке впливає на зміст тендерної документації та не може бути свідченням невідповідності вимогам тендерної документації.
Відтак, відхилення нашої тендерної пропозиції з цих підстав є неправомірним та безпідставним.
По-третє, як зазначено в Протоколі, «.. відповідно до умов Тендерної документації у Додатку 11 «Технічне завдання» п. 8 передбачено «Вогнезахист дерев’яних елементів покрівлі вогнезахисною сумішшю». Діяльність з надання послуг та проведення робіт протипожежного призначення передбачає наявність ліцензії згідно законодавства України… ПП «Дім Фасадів» у тендерній пропозиції не вказує про наявність ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту дерев’яних елементів. В Ліцензійному реєстрі Державної служби України з надзвичайних ситуацій, який знаходиться у вільному доступі, по виду діяльності «надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення по всіх видах діяльності» немає ПП «Дім Фасадів». Учасник в тендерній пропозиції не надає інформацію щодо залучення до виконання даних робіт субпідрядної організації, що має відповідну ліцензію. Тобто, Учасник не зможе виконати в повному обсязі робіт, відповідно до технічних умов закупівлі..»
Проте, дані висновки Тендерного комітету є надуманими та безпідставними.
Пунктом 17 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що, у разі закупівлі робіт, тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Також, згідно зі статтею 19 Закону України «Про публічні закупівлі» у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю.
Таким чином, Законом передбачено, що зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядників допускається у разі проведення замовником закупівлі лише робіт та лише при умові, якщо учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Однак, як вбачається з Протоколу № 20 від 07.05.2019 р., в порушення вищезазначених норм Закону, інформація про субпідрядників вимагається Вами щодо будь-яких субпідрядників (а не лише щодо тих, які виконуватимуть роботи у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), що не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі».
У складі тендерної пропозиції ПП «Дім Фасадів» було надано Додаток № 6 Довідка про субпідрядників. Згідно даної довідки ми інформували Вас про те, що ПП «Дім Фасадів» не надає інформацію щодо субпідрядників, залучених до «Реконструкції фасаду та даху - завершальний етап термореноваційних та енергозберігаючих заходів в загальноосвітній школи І-ІІІ ст. м. Устилуг Устилузької об'єднанної міської територіальної громади Волинської області» у зв’язку із залученням їх у меншому обсязі, ніж 20% від загальних робіт.
Оскільки вартість робіт «Вогнезахист дерев’яних елементів покрівлі вогнезахисною сумішшю» становить менше ніж 20% від загальної вартості робіт, то ПП «Дім Фасадів» має право залучити субпідрядну організацію, яка має відповідну ліцензію, при цьому вказувати про такого субпідрядника у Тендерній пропозиції ми не зобов’язані.
Згідно ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, ПП «Дім Фасадів» не допускало жодних порушень, наведених в ч. 1 ст. 30 Закону.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції ПП «Дім фасадів» з даних підстав, вказаних у Протоколі № 20 є неправомірним та суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи усе вищевикладене, вважаємо, що незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ПП «Дім фасадів», що в свою чергу призвело до порушення наших законних прав та інтересів. Наша пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації та реально претендувала на визнання її як найкращої.
Враховуючи вищенаведене, керуючись відповідними положеннями Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «Дім фасадів», оформлене Протоколом № 20 від 07.05.2019 р.
2. Скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та намір укласти договір з ТОВ «СМ-Рембуд», оформлене Протоколом № 21 від 08.05.2019 р.
3. Розглянути тендерну пропозицію ПП «Дім Фасадів» та вирішити питання про визначення переможця закупівлі.
Додатково повідомляємо Вас, що у випадку ігнорування Вами даної вимоги ми будемо змушені звертатися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель із відповідною скаргою.
Враховуючи наведене, рішення тендерного комітету № 20 від 07.05.2019 р. прийнято відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилення тендерних пропозицій є рішенням замовника на підставі обставин, обумовлених вимогами тендерної документації у відповідності до норм чинного законодавства.
Розглянувши матеріали Вимоги повідомляємо, що Вимога ПП «Дім Фасадів» щодо відхилення тендерних пропозицій іншого учасника та повторного розгляду тендерної пропозиції ПП «Дім Фасадів» є необґрунтованою та безпідставною
в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПП «Дім Фасадів» являється учасником публічної закупівлі UA-2019-04-15-000707-a, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція фасаду та даху - завершальний етап термореноваційних та енергозберігаючих заходів в загальноосвітній школи І-ІІІ ст. м. Устилуг Устилузької об'єднанної міської територіальної громади Волинської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), оголошеної Устилузькою міською радою.
Згідно ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі», розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій.
У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій за формою, установленою Уповноваженим органом.
02.05.2019 року відбулося розкриття тендерних пропозицій. Згідно реєстру пропозицій учасників, який був оприлюднений 02.05.2019 р., учасниками було запропоновано наступні ціни:
№ Учасник Пропозиція
1 Приватне підприємство " Дім Фасадів "
з ЕЦП/КЕП 1 778 450,92 грн. з ПДВ
2 ТОВ СМ-Рембуд
з ЕЦП/КЕП 2 061 511,57 грн. з ПДВ
Тобто, цінова пропозиція ПП «Дім Фасадів» була другою найбільш економічно вигідною, і ми претендували на визнання переможцем закупівлі.
Однак, Протоколом засідання тендерного комітету № 20 від 07.05.2019 р. тендерну пропозицію ПП «Дім Фасадів» було відхилено. Як вбачається з Протоколу, підставою для відхилення тендерної пропозиції було, що наша тендерна пропозиція нібито не відповідає умовам тендерної документації вказаної закупівлі на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
З даним рішенням Замовника, яке оформлене Протоколом № 20 від 07.05.2019 р. ПП «Дім Фасадів» категорично не згідне, вважає його таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи наступне:
По-перше, як зазначено в Протоколі, «..всупереч вимогам ТД (ст. 16) у тендерній пропозиції у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт Учасником подана неповна інформація, не внесені відомості щодо орендованого майна, а саме: відсутня інформація щодо реквізитів договорів оренди на майно та кількості майна, що орендується. Зокрема у листі вих. № 12 від 26.04.2019 р. Додаток № 3 у п. 10 зазначено «Автомобіль», марка автомобіля не вказана, відсутні відомості щодо кількості орендованого майна також відсутні реквізити договору оренди (не зазначено № та дата договору оренди), у п. 11 зазначено «Автомобіль ВАЗ», проте відомості щодо кількості орендованого майна та реквізити договору оренди (№ та дата договору оренди) відсутні.
Умови надання зазначеної інформації також визначено у п. 1 розділу ІІ Додатку 2 Тендерної документації…»
Проте, дані висновки Тендерного комітету є безпідставними.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що змовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність таким кваліфікаційним критеріям як: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Дійсно, при підготовці тендерної пропозиції ПП «Дім Фасадів» в Додатку № 3 вих № 12 від 26.04.2019 р. помилково не було зазначено № та дату окремих договорів оренди.
Однак, дана помилка не може бути підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Так, п. 2 розділу V Тендерної документації передбачено, що до формальних (несуттєвих) помилок замовника належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентноздатність учасника.
До формальних (несуттєвих) помилок належать:
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом учасника торгів;
- неправильне (неповне) завірення та/або не завірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації.
Наприклад: не зазначення словосполучення «Згідно з оригіналом»;
- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції.
Наприклад: зазначення у довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок;
- зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
Наприклад: замість вимоги надати довідку, в довільній формі учасник надав лист-пояснення або гарантійний лист;
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
Наприклад: у відомостях про учасника не зазначено реквізити (адреса - юридична та фактична, електронна пошта, телефон, факс), проте вся інформація про зазначені реквізити зазначена на фірмовому бланку документів учасника;
- неповне або неправильне нумерування сторінок пропозиції, якщо учасник підтверджує, що таку помилку він допустив механічно.
Наприклад: повторне помилкове зазначення наявності сторінки №56 або неврахування сторінки №30 в загальну кількість сторінок, або взагалі відсутність нумерації сторінки.
Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону.
Замовник не зобов’язаний приймати тендерні пропозиції, що містять інші помилки, аніж ті, що названо вище.
Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету.
У разі зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що нами в повній мірі виконано вимоги Тендерної документації замовника та надано інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної із зазначенням інформації про право власності чи право оренди кожного окремого обладнання. При цьому, допущення формальних помилок у вигляді не зазначення № та дати договорів оренди автомобілів, які не впливають на зміст тендерної пропозиції, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ПП «Дім Фасадів».
По-друге, як зазначено в Протоколі, «… всупереч вимогам ТД (ст. 16) у тендерній пропозиції Учасником у «Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» надана неповна інформація. Так у листі вих. № 19 від 26.04.2019 «Довідка № 4»відсутні відомості щодо спеціальності інженерно-технічних робітників, зокрема відсутні дані щодо спеціальності директора ПП «Дім Фасадів» Ковальчука Андрія Анатолійовича, заступника директора з технічних питань Герука Сергія Олександровича. Також відсутні відомості щодо спеціальності працівників будівельних спеціальностей, лише зазначено, що вказані працівники мають середню спеціальну освіту і працюють за цивільно-правовою угодою.
Умови надання інформації також визначено у п. 5 розділу ІІ Додатку 2 Тендерної документації…»
Проте, дані висновки Тендерного комітету також є безпідставними.
Пунктом 2 Розділу ІІ Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складена на фірмовому бланку учасника, згідно Додатку 4.
На виконання вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації ПП «Дім Фасадів» було надано Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій перелічено усіх працівників та осіб, які надають послуги за цивільно-правовими договорами із зазначенням їх прізвища, імені, по-батькові, досвіду роботи, освіти та спеціальності та досвіду роботи на аналогічній спеціальності.
При цьому, не уточнення спеціальності окремих осіб за наявності інформації про їх освіту не є порушенням, яке впливає на зміст тендерної документації та не може бути свідченням невідповідності вимогам тендерної документації.
Відтак, відхилення нашої тендерної пропозиції з цих підстав є неправомірним та безпідставним.
По-третє, як зазначено в Протоколі, «.. відповідно до умов Тендерної документації у Додатку 11 «Технічне завдання» п. 8 передбачено «Вогнезахист дерев’яних елементів покрівлі вогнезахисною сумішшю». Діяльність з надання послуг та проведення робіт протипожежного призначення передбачає наявність ліцензії згідно законодавства України… ПП «Дім Фасадів» у тендерній пропозиції не вказує про наявність ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту дерев’яних елементів. В Ліцензійному реєстрі Державної служби України з надзвичайних ситуацій, який знаходиться у вільному доступі, по виду діяльності «надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення по всіх видах діяльності» немає ПП «Дім Фасадів». Учасник в тендерній пропозиції не надає інформацію щодо залучення до виконання даних робіт субпідрядної організації, що має відповідну ліцензію. Тобто, Учасник не зможе виконати в повному обсязі робіт, відповідно до технічних умов закупівлі..»
Проте, дані висновки Тендерного комітету є надуманими та безпідставними.
Пунктом 17 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що, у разі закупівлі робіт, тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Також, згідно зі статтею 19 Закону України «Про публічні закупівлі» у звіті про результати проведення процедури закупівлі обов’язково зазначається, зокрема у разі закупівлі робіт або послуг - повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання, якого учасник, з яким укладено договір про закупівлю, буде залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, якщо про це зазначено в договорі про закупівлю.
Таким чином, Законом передбачено, що зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо субпідрядників допускається у разі проведення замовником закупівлі лише робіт та лише при умові, якщо учасник планує залучати до виконання робіт субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Однак, як вбачається з Протоколу № 20 від 07.05.2019 р., в порушення вищезазначених норм Закону, інформація про субпідрядників вимагається Вами щодо будь-яких субпідрядників (а не лише щодо тих, які виконуватимуть роботи у обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), що не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі».
У складі тендерної пропозиції ПП «Дім Фасадів» було надано Додаток № 6 Довідка про субпідрядників. Згідно даної довідки ми інформували Вас про те, що ПП «Дім Фасадів» не надає інформацію щодо субпідрядників, залучених до «Реконструкції фасаду та даху - завершальний етап термореноваційних та енергозберігаючих заходів в загальноосвітній школи І-ІІІ ст. м. Устилуг Устилузької об'єднанної міської територіальної громади Волинської області» у зв’язку із залученням їх у меншому обсязі, ніж 20% від загальних робіт.
Оскільки вартість робіт «Вогнезахист дерев’яних елементів покрівлі вогнезахисною сумішшю» становить менше ніж 20% від загальної вартості робіт, то ПП «Дім Фасадів» має право залучити субпідрядну організацію, яка має відповідну ліцензію, при цьому вказувати про такого субпідрядника у Тендерній пропозиції ми не зобов’язані.
Згідно ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, ПП «Дім Фасадів» не допускало жодних порушень, наведених в ч. 1 ст. 30 Закону.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції ПП «Дім фасадів» з даних підстав, вказаних у Протоколі № 20 є неправомірним та суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи усе вищевикладене, вважаємо, що незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ПП «Дім фасадів», що в свою чергу призвело до порушення наших законних прав та інтересів. Наша пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації та реально претендувала на визнання її як найкращої.
Враховуючи вищенаведене, керуючись відповідними положеннями Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «Дім фасадів», оформлене Протоколом № 20 від 07.05.2019 р.
2. Скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та намір укласти договір з ТОВ «СМ-Рембуд», оформлене Протоколом № 21 від 08.05.2019 р.
3. Розглянути тендерну пропозицію ПП «Дім Фасадів» та вирішити питання про визначення переможця закупівлі.
Додатково повідомляємо Вас, що у випадку ігнорування Вами даної вимоги ми будемо змушені звертатися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель із відповідною скаргою.
Враховуючи наведене, рішення тендерного комітету № 20 від 07.05.2019 р. прийнято відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилення тендерних пропозицій є рішенням замовника на підставі обставин, обумовлених вимогами тендерної документації у відповідності до норм чинного законодавства.
Розглянувши матеріали Вимоги повідомляємо, що Вимога ПП «Дім Фасадів» щодо відхилення тендерних пропозицій іншого учасника та повторного розгляду тендерної пропозиції ПП «Дім Фасадів» є необґрунтованою та безпідставною
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-30-000046 ● 52946b3d2e174a26af7d97153618d35a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 травня 2019 17:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.05.2019 № 19-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №184.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника управління В.ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 30.05.2019 № 19-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-04-15-000707-a від 15.04.2019. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет розглянув Висновок про результати моніторингу закупівлі : «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Реконструкція фасаду та даху - завершальний етап термореноваційних та енергозберігаючих заходів в загальноосвітній школи І-ІІІ ст. м. Устилуг Устилузької об'єднанної міської територіальної громади Волинської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) щодо порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Згідно до рішення замовника 08.05.2019 ( протокол №21 від 08.05.2019) оголошено переможця торгів та оприлюднено намір про укладання договору на веб порталі Уповноваженого органу. Відповідно до ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 – VIII від 25.12.2015 (із змінами і доповненнями) (далі – Закон)з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір на закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Договір про закупівлю було укладено 21.05.2019 року у терміни відповідно до вимог чинного законодавства. Під час проведення закупівлі суб’єктами права не було використано право оскарження рішень замовника в органі оскарження на всіх етапах закупівлі, в тому числі розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). У висновку про результати моніторингу контролюючий орган не конкретизує, які фактично дії потрібно вчинити по об’єкту контролю. Станом на 14.06.2019 року на об’єкті проводяться роботи згідно Орієнтовного календарного графіку виконання робіт, що є невід’ємною частиною договору підряду як додаток 2. Закон не містить норм, які передбачають внесення змін у порядок розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) після укладання договору та його публікації, коли процедура закупівлі в електронній системі закупівель перейшла у статус «Завершена». При здійсненні публічних закупівель Устилузька міська рада керується Законом України «Про публічні закупівлі» (із змінами і доповненнями), та іншими нормами чинного законодавства.
2019-06-14 12:54:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство " Дім Фасадів " #40640521 |
Відхилено |
1 778 450,92
UAH з ПДВ
|
07 травня 2019 10:50
|
ТОВ СМ-Рембуд #41120491 |
Переможець |
2 061 511,57
UAH з ПДВ
|
08 травня 2019 10:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2019 10:20
|
додаткова угода №2 від 09.07.2019 (1).PDF | зміни до договору |
09 липня 2019 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2019 14:50
|
додаткова угода № 1 (1).PDF | зміни до договору |
22 травня 2019 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2019 10:35
|
договір № 9-2019-160 від 21.05.2019.pdf | укладений |
21 травня 2019 10:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством, у звязку з недостатнім фінансуванням укладено додаткову угоду. |
Номер договору про закупівлю: | 9/2019/160 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9/2019/160 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством України, у звязку з фінансуванням укладено додаткову угоду |
Номер договору про закупівлю: | 9/2019/160 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |