Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39160000-1 Шкільні меблі
Очікувана вартість
441 561,00 UAH
UA-2019-04-15-000685-a 668d88502fae4926b0385b6db210bbce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Францева

+380669899203 med_uch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "ПАВЛОГРАДСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02011137
Вебсайт: http://pmu.dp.ua
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Промислова, будинок 13
Контактна особа: Людмила Францева
+380669899203
med_uch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2019 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2019 13:00
Очікувана вартість: 441 561,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Клас української мови та літератури; клас біології; клас історії України; Комплект лабораторій «Електрика і магнетизм»; Комплект лабораторій «Електромагнітна індукція»; Комплект лабораторій «Молекулярна фізика і термодинаміка»; Комплект лабораторій «Оптика і квантова фізика».

Тендерна документація

18 квітня 2019 08:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 11:51
Оголошення Шкільні меблі лот (1).docx
15 квітня 2019 11:51
Оголошення Шкільні меблі лот (2).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-03-000002 ● 0ed60ad7a3e04e6eaf5acfb5ce9bb3db
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2019 11:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

31.05.2019 №104

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 31.05.2019№ 104

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
UA-2019-04-15-000685-a 15.04.2019 Комунальний заклад вищої освіти «Павлоградський медичний коледж» Дніпропетровської обласної ради дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу Л.ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-04 11:44:38

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «39160000-1 «Шкільні меблі» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером ID:UA-2019-04-15-000685-а) очікуваною вартістю 441 561,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
За лотом №1 «Клас української мови та літератури; клас біології; клас історії України» очікуваною вартістю 385 381,00 грн (далі – Лот №1).
1. Згідно з пунктом 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Аналізом строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, встановлено, що розкриття тендерних пропозицій відбулось 02.05.2019, визначення переможця відбулось 16.05.2019 року, термін розгляду пропозиції склав 10 робочих днів.
Просимо пояснити, чому розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції без аргументованого подовження відбувся з порушенням термінів, визначених пунктом 4 статті 28 Закону?
2. Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозиції учасника – переможця Приватного підприємства «Укрдидактик» (далі – ПП «Укрдидактик») встановлено:
- у поданій тендерній документації відсутня інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 3 до тендерної документації щодо поставки товару, подання якої вимагалось пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника;
- на подану тендерну пропозицію не накладено електронний цифровий підпис учасника, накладення якого вимагалось пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника;
- тендерну пропозицію (за формою, зазначеною в Додатку 5 до тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, переможцем аукціону ПП «Укрдидактик» не надано (не завантажено в електронну систему закупівель) у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надання якої вимагалось пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації замовника.
Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Укрдидактик» за Лотом №1 у зв’язку з невідповідністю умовам тендерної документації?
За лотом №2 «Комплект лабораторій «Електрика і магнетизм»; комплект лабораторій «Електромагнітна індукція; комплект лабораторій «Молекулярна фізика і термодинаміка»; комплект лабораторій «Оптика і квантова фізика» очікуваною вартістю 56 180,00 грн (далі – Лот №2).
1. Згідно з пунктом 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Аналізом строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, встановлено, що розкриття тендерних пропозицій відбулось 02.05.2019, визначення переможця відбулось 16.05.2019 року, термін розгляду пропозиції склав 10 робочих днів.
Просимо пояснити, чому розгляд найбільш економічно вигідної пропозиції без аргументованого подовження відбувся з порушенням термінів, визначених пунктом 4 статті 28 Закону.
2. Згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозиції учасника – переможця
ПП «Укрдидактик» встановлено:
- подана у визначені законом терміни тендерна пропозиція не містить проекту договору про закупівлю щодо Лоту №2 згідно з додатком 3 до тендерної документації, подання якого вимагалось пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника;
- у поданій тендерній документації відсутня інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно з Додатком 3 до тендерної документації щодо поставки товару, подання якої вимагалось пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника;
- на подані тендерні пропозиції не накладено електронний цифровий підпис учасника, накладення якого вимагалось пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника;
- тендерну пропозицію (за формою, зазначеною в Додатку 5 до цієї тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, переможцем ПП «Укрдидактик» не надано (не завантажено в електронну систему закупівель) у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Просимо пояснити, чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Укрдидактик» у зв’язку з невідповідністю умовам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-07 10:27:07

Пояснення тендерного комітету КЗВО «Павлоградський медичний коледж» ДОР» стосовно проведення процедури закупівлі «39160000-1 «Шкільні меблі» (UA-2019-04-15-000685-a)

За обома лотами участь в аукціоні прийняли одні й ті ж самі два учасники – ПП «Укрдидактик» і ФОП НАЗАРЕНКО ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ, при чому перший за ціною учасник завантажив документи не в повному обсязі, а другий – не завантажив взагалі.
Фахівець ПП «Укрдидактик» телефонною розмовою завірив, що всі недоліки будуть усунені вчасно. З метою запобігання зриву закупівлі, було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерних пропозицій ПП «Укрдидактик» за обома лотами, про що свідчить протокол засідання тендерного комітету КЗВО «ПМК» ДОР» від 08.05.2019р. (додається), який не було завантажено до електронної системи закупівель Прозорро з технічних причин (порушення роботи мереж електропостачання та Інтернет на місцевому рівні).
Стосовно відсутньої інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повідомляємо: учасник надав документ «4. Довідка про якість.pdf» наступного змісту – «Дійсним повідомляємо, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, технічне призначення товару, що пропонується для постачання, повністю відповідають вимогам замовника, викладеним у тендерній документації.» за підписом директора ПП «УКРДИДАКТИК» І.А. Порохняч.
Стосовно надання переможцем інформації згідно абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо: 21.05.2019 року ПП «УКРДИДАКТИК» нарочним було надано до КЗВО «ПМК» ДОР» наступні документи: Довідку Національного агентства з питань запобігання корупції про відсутність корупційних правопорушень ПП «УКРДИДАКТИК» від 15.05.2019 (вхідний № 280 від 21.05.2019); Довідку Національного агентства з питань запобігання корупції про відсутність корупційних правопорушень Порохняч І.А. від 15.05.2019 (вхідний № 281 від 21.05.2019); Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 17.05.2019 (вхідний № 282 від 21.05.2019); Довідку МВС України про не притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність судимості та не перебування в розшуку від 15.05.2019 (вхідний №283 від 21.05.2019). Вище вказані документи нами було прийнято до розгляду, а ПП «Укрдидактик» було роз’яснено, що згідно п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації КЗВО «ПМК» ДОР» переможець повинен розмістити надані документи в електронну систему закупівель Прозорро. Переможець пообіцяв усе виконати в рамках Закону, але, як виявилось згодом, порушив термін розміщення інформації в електронному вигляді на один день.
Враховуючи виявлені порушення в проведенні закупівлі «39160000-1 «Шкільні меблі» за двома лотами, а також за результатами моніторингу, проведеного Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровської обл.) КЗВО «ПМК» ДОР» 03.06.2019 року було прийняте рішення щодо розірвання договірних відносин з ПП «УКРДИДАКТИК», що підтверджується додатковими угодами до укладених договорів, які додаються до пояснення та які просимо врахувати в Вашій подальшій роботі згідно частини 9 статті 7(1) Закону.

З повагою, голова тендерного комітету КЗВО «ПМК» ДОР» Сологуб К.С.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Комплект лабораторій «Електрика і магнетизм»; Комплект лабораторій «Електромагнітна індукція»; Комплект лабораторій «Молекулярна фізика і термодинаміка»; Комплект лабораторій «Оптика і квантова фізика».
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 56 180,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 280,90 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 02 травня 2019 11:29
Закінчення: 02 травня 2019 11:50
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 шт
Комплект лабораторій «Електрика і магнетизм»; Комплект лабораторій «Електромагнітна індукція»; Комплект лабораторій «Молекулярна фізика і термодинаміка»; Комплект лабораторій «Оптика і квантова фізика».
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51413, Україна, Дніпропетровська область, м.Павлоград, вул. Промислова,13
Дата доставки: 27 травня 2019  —  07 червня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2019 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 56 180,00
UAH з ПДВ
56 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП НАЗАРЕНКО ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ 56 180,00
UAH з ПДВ
56 180,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

03 травня 2019 14:10
2. Проект договору 2.pdf
03 травня 2019 14:09
2. Проект договору 2.pdf
03 травня 2019 14:08
2. Проект договору 2.docx
30 квітня 2019 11:19
12. Накладна.pdf
30 квітня 2019 11:19
14. Лист авторизації.pdf
30 квітня 2019 11:19
2. Проект договору.pdf
30 квітня 2019 11:19
17. Пропозиція 2 лот.pdf
30 квітня 2019 11:19
12. Аналогічний договір.pdf
30 квітня 2019 11:19
4. Довідка про якість.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

ФОП НАЗАРЕНКО ВЛАДИСЛАВ СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"
#42366394
Переможець 56 180,00
UAH з ПДВ
16 травня 2019 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2019 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"
#42366394
56 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 14:22
додаткова угода до договору 30.PDF укладений
04 червня 2019 14:03
Електронний підпис укладений
03 червня 2019 15:42
договір 30.PDF укладений
03 червня 2019 15:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: За результатами моніторингу, проведеного Східним офісом Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.) згідно наказу від 31.05.2019 №104