Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тhe current average repair of the public roads of local importance O-02-03-05 Voronovitsa -Taurus-Sharhorod km 40+000 – 50+000, length of 10 km ( on the border of Tyvrivsky and Shargorodsky districts (s. Krasne – s. Penʹkivka) within the Vinnitsa region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Вадим Володимирович +380432560707 dpsmadtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "LOCAL HIGWAYS SERVICE IN VINNYTSIA REGION'S" |
National ID: | 42434474 |
Contact point: |
Vadim Volodumurovich +380432560707 dpsmadtender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2019 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 травня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 травня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2019 13:12 |
Очікувана вартість: | 84 061 707,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 420 308,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 420308.54 UAH |
Publication date: | 15 квітня 2019 11:40 |
Enquiries until: | 09 травня 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 травня 2019 00:00 |
Information
Estimated total value: | 84 061 707 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 420 309 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2019 08:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2019 08:54 |
Перелік змін.docx | |
10 травня 2019 08:54 |
4) ТД ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ .docx |
10 травня 2019 08:56 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
10 травня 2019 08:54 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||||||||
10 травня 2019 08:54 |
4) ТД ПОТОЧНИЙ СЕРЕДНІЙ РЕМОНТ .docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-14-000016 ● 9d3d911d27354a59af352e54d3814f2d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2019 11:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.08.2019 №45
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.08.2019 №45
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-04-15-000644-a 15.04.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-20 12:39:19
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О-02-03-05 Вороновиця-Тиврів-Шаргород км 40+000-50+000, протяжністю 10км (на межі Тиврівського та Шаргородського районів, с.Красне-с.Пеньківка) в межах Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-04-15-000644-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ТОВ «Спільне українсько-австрійське підприємство «Інтервіас Україна», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій від 06 червня 2019 року №122) обрано переможцем торгів, виконав вимоги абзацу 2 підпункту 5.1.1. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, в частині надання інформації, що свідчить про проходження навчання з питань охорони праці та надання по кожному з таких працівників підтверджуючих документів (посвідчень), а у разі відсутності надання листа-пояснення?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-23 13:55:21
Надання пояснення згідно запиту
Державним підприємством "Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області" на етапі кваліфікації щодо закупівлі "Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-05 Вороновиця-Тиврів-Шаргород км 40+000 – 50+000, протяжність 10км (на межі Тиврівського та Шаргородського районів, с. Красне – с. Пеньківка) в межах Вінницької області" (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a) прийнято рішення щодо визначення переможця закупівлі ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна", а його пропозицію найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям встановлених Замовником (Протокол розгляду тендерних пропозицій №122 від 06 червня 2019 року).
Однією з вимог тендерної документації, а саме: пункту 5.1.1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції "Учасник має надати інформацію, що свідчить про проходження навчання з питань охорони праці та по кожному з таких працівників надати підтверджуючі документи (посвідчення), у разі відсутності надати лист-пояснення". Керуючись частиною 7 Статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. На етапі розгляду тендерних пропозицій учасників (період прекваліфікації, який тривав з 19 травня по 03 червня 2019 року, Замовником - ДП "Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області" було написано лист-звернення до Товариства з обмеженою відповідальністю "Вінницький обласний навчально-виробничий комбінат" від 20 травня 2019 року №02-297/1 для підтвердження інформації наданої учасником щодо проходження навчання з питань охорони праці. Учасник закупівлі ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" надав у складі своєї пропозиції інформаційну довідку від 17 травня 2019 року №108, у якій є пояснення що інженерно-технічні працівники підприємства пройшли навчання у ТОВ "Вінницький обласний навчально-виробничий комбінат". На лист від 20 травня 2019 року №02-297/1 отримано відповідь від ТОВ "Вінницький обласний навчально-виробничий комбінат" № 64/1 від 22 травня 2019 року. Замовник проаналізував вищезазначений лист та дійшов висновку, що головний інженер Мельник Іван Володимирович дійсно пройшов навчання, а також 3-є працівників підприємства: Бондаренко Віктор Миколайович - заступник директора з виробництва, Кравець Юрій Сергійович - виконавець робіт, Мельник Михайло Володимирович - інженер з охорони праці, як того вимагає законодавство з охорони праці. Лист від 22 травня 2019 року № 64/1 містить додаток до нього "Витяг з протоколу №689/218 засідання комісії по перевірці знань з питань охорони праці". Згідно інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 17 травня 2019 року №81, яка подана у складі тендерної пропозиції інженерно-технічним працівником є лише головний інженер Мельник Іван Володимирович, а відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), яке затверджено Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці №15 від 26 січня 2005 року, а саме: пунктом 5.3 де є перелік осіб, які проходять навчання з питань охорони праці, а саме: члени комісій з перевірки знань з питань охорони праці підприємств (крім членів комісій окремих структурних підрозділів) проходять навчання з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах. Підсумовуючи перевірені документи надані у складі тенедерної пропозиції ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" та інформації наданої від інших установ та організацій Замовник дійшов висновку, що згідно переліку працівників, які надані у довідці №81 від 17 травня 2019 року навчання у спеціалізованій установі чи організації (яка має право займатись таким видом діяльності, відповідно, має відповідні дозвола та ліцензії та видає посвідчення по ОП) має проходити лише головний інженер, що учасник і підтвердив (навчання пройшов головний інженер підприємства). Згідно типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві має бути створена комісія з перевірки знань з охорони праці. Лист з додатком від Товариства з обмеженою відповідальністю "Вінницький обласний навчально-виробничий комбінат" від 22 травня 2019 року №64/1 свідчить про те, що на підприємстві створена комісія з перевірки знань з охорони праці, яка влючає в себе таких працівників головний інженер Мельник Іван Володимирович, Бондаренко Віктор Миколайович - заступник директора з виробництва, Кравець Юрій Сергійович - виконавець робіт та Мельник Михайло Володимирович - інженер з охорони праці. Згідно чинного законодавства щодо питань проходження навчання по охороні праці учасник надав підтверджуючі документи, що свідчать про проходження навчання інженерно-технічного працівника, з приводу усіх інших працівників, то з листа та додатку до нього відомо, що на підприємстві створена комісія з питань перевірки знань по охороні праці. Щодо підтвердження виконання Статті 17 учасник-переможець 07 червня 2019 року надав оригінали документів переможця. Після опрацювання усієї інформації Замовник прийняв рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна".
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-09-10 09:22:57
Звернення за роз'ясненням змісту висновку
Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» користуючись своїм правом, передбаченим частиною 8 Статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» звертається до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Просимо пояснити, які саме заходи щодо усунення виявленого порушення повинен здійснити Замовник Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області», а також вказати якими законодавчими актами передбачений порядок здійснення таких заходів.
Також просимо надати роз’яснення щодо змісту висновку, а саме:
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), не внесена інформація, зокрема: у повідомлення про намір укласти договір - про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі; у повідомлення про внесення змін до договору - про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін.
Поля «умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», «джерело фінансування закупівлі» та «сума договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін» стали обов’язковими із набранням чинності 03.05.2019 року наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490”.
Відповідно Замовник Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» просить роз’яснити, чи має наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” зворотню дію у часі у контексті закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-05 Вороновиця-Тиврів-Шаргород км 40+000 – 50+000, протяжність 10км (на межі Тиврівського та Шаргородського районів, с. Красне – с. Пеньківка) в межах Вінницької області» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-15-000644-a), яка була оголошена 15.04.2019 року, тобто до набрання чинності даним наказом.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2019-09-30 17:27:06
Про надання інформації
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 1 Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VII «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), моніторинг закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель на всіх стадіях закупівлі з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Тобто, роз'яснення змісту висновку про результати моніторингу закупівлі (далі - висновок) за своєю суттю відбувається без виправлення і винесення додаткового рішення цим же органом.
Підставою для роз'яснення змісту висновку є його неясність, невизначеність.
При цьому, роз'яснюючи висновок орган державного фінансового контролю не вправі вносити будь-які зміни в існуючий висновок. Тобто, процедура роз'яснення виключає можливість будь-яким чином змінювати зміст цього документу.
Конкретного і вичерпного переліку критеріїв для визначення висновку незрозумілим правова норма не містить, а із змісту законодавства вбачається, що їх має навести особа, яка звертається із заявою про роз'яснення висновку.
При цьому, наведені замовником у зверненні мотиви не обґрунтовують необхідність надання роз'яснення висновку.
Враховуючи вищевказане, Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі - Управління) вважає звернення замовника щодо роз’яснення змісту висновку не обґрунтованим, а сам висновок чітким та зрозумілим.
Поряд з цим зазначаємо, що з 03 травня 2019 року набрав чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21 березня 2019 року №463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490», яким внесені зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Мінекономрозвитку від 22 березня 2016 року №490» «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі – Наказ).
Також, на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу розміщено листи від 28 травня 2019 року №3304-04/22177-06 «Щодо змін внесених до наказу Мінекономрозвитку від 22 березня 2016 року №490» та від 07 лютого 2017 року №3302-06/3810-03 «Щодо електронної системи закупівель», в яких зазначено про розгляд питань зміни у формах документів у сфері публічних закупівель та реалізації в електронній системі закупівель вимог законодавства.
Відповідно до статті 58 Конституції України ніхто не може відповідати за діяння, які на час їх вчинення не визнавалися законом як правопорушення.
Статтею 5 Цивільного кодексу України визначено, що акти цивільного законодавства регулюють відносини, які виникли з дня набрання ними чинності.
Акт цивільного законодавства не має зворотної дії у часі, крім випадків, коли він пом'якшує або скасовує цивільну відповідальність особи.
Якщо цивільні відносини виникли раніше і регулювалися актом цивільного законодавства, який втратив чинність, новий акт цивільного законодавства застосовується до прав та обов'язків, що виникли з моменту набрання ним чинності.
При цьому, проведеним моніторингом встановлено, що у повідомлення про намір укласти договір (опубліковане 06 червня 2019 року) замовником не внесено інформацію про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі, а у повідомлення про внесення змін до договору (опубліковане 27 червня 2019 року) не внесено інформацію про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін, чим не дотримано вимог пункту 2 Наказу.
Відтак, Управлінням у пункті 3 «Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень)» розділу ІІ висновку зазначено про зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини 8 статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу другого частини 8 Статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На виконання вимог абзацу другого частини 8 Статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» (далі Замовник) надає заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-05 Вороновиця-Тиврів-Шаргород км 40+000 – 50+000, протяжність 10км (на межі Тиврівського та Шаргородського районів, с. Красне – с. Пеньківка) в межах Вінницької області» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-15-000644-a). Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» не погоджується з висновком про результати моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-05 Вороновиця-Тиврів-Шаргород км 40+000 – 50+000, протяжність 10км (на межі Тиврівського та Шаргородського районів, с. Красне – с. Пеньківка) в межах Вінницької області» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-15-000644-a), складеним ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ з наступних причин: 6 вересня 2019 року ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ було складено та оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі, у якому міститься інформація про те, що: Замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), не внесена інформація, зокрема: у повідомлення про намір укласти договір - про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі; у повідомлення про внесення змін до договору - про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» передбачена ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір, у примітці до якої вказано, що інформація у даній формі заповнюється електронною системою закупівель автоматично. ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів щодо закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-05 Вороновиця-Тиврів-Шаргород км 40+000 – 50+000, протяжність 10км (на межі Тиврівського та Шаргородського районів, с. Красне – с. Пеньківка) в межах Вінницької області» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-15-000644-a) було сформовано 15 квітня 2019 року, тобто до набрання чинності наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490” (далі – Наказ), яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, зокрема у форму Оголошення та форму Повідомлення про намір укласти договір. Відповідно Замовником під час оголошення закупівлі не вказувалась інформація, передбачена наказом № 463, зокрема: «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «Джерело фінансування закупівлі». Таким чином, у формі Повідомлення про намір укласти договір, яке було сформовано 6 червня 2019 року, дана інформація також відсутня. Внесення Замовником змін у форму Оголошення не передбачено законодавством та функціоналом майданчика Zakupki.Prom.ua. Замовник звернувся до офіційного учасника системи електронних державних закупівель ProZorro - Zakupki.Prom.ua. з офіційним листом (додається) для підтвердження вищевказаної інформації, на який отримано лист-відповідь за вихідним номером 998/09 від 09.09.2019 року (додається). Даним листом Zakupki.Prom.ua. підтверджує, що поле «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» на момент оголошення закупівлі не було реалізоване в системі Prozorro тому у формі Повідомлення про намір укласти договір воно також відсутнє. Крім того зазначається, що поля «Джерело фінансування закупівлі» у формі Повідомлення про намір укласти договір, а також «Сума договору після внесення змін» та «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін» у формі Повідомлення про внесення змін до договору на даний момент ще не реалізовані в системі Prozorro. Міністерство економічного розвитку і торгівлі України листом-роз’ясненням № 3304-04/22177-06 від 28.05.2019 року описує механізм оприлюднення інформації, що мала б міститися у обов’язкових полях, передбачених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Мінекономрозвитку) від 21.03.2019 № 463 “Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490”. Даний лист має примітку, стосовно того, що листи Міністерства економічного розвитку і торгівлі України не встановлюють норм права, носять рекомендаційний та інформативний характер. Отже, виходячи із всього вищесказаного, Замовник Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» при проведенні закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-05 Вороновиця-Тиврів-Шаргород км 40+000 – 50+000, протяжність 10км (на межі Тиврівського та Шаргородського районів, с. Красне – с. Пеньківка) в межах Вінницької області» (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-04-15-000644-a) керувався чинним законодавством та механізмами, передбаченими системою електронних державних закупівель ProZorro. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель не має місця в даній закупівлі.
2019-09-12 16:24:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Оскарження в суді
Опис: | Частина 10 Стаття 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. |
Дата публікації: | 19 вересня 2019 |
Документи:
19 вересня 2019 08:38
|
Електронний підпис |
19 вересня 2019 08:38
|
Позовна заява.PDF |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Шляхбудматеріали | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2019 13:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" |
81 630 205,00
UAH з ПДВ
|
81 209 895,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
83 985 000,00
UAH з ПДВ
|
81 630 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
82 712 616,00
UAH з ПДВ
|
82 712 616,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
84 000 000,00
UAH з ПДВ
|
84 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" #41792106 |
Переможець |
81 209 895,00
UAH з ПДВ
|
06 червня 2019 14:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 08:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2020 15:58
|
Додаткова угода № 8 від 17 серпня 2020 року (Договір №2Д).PDF | зміни до договору |
17 серпня 2020 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2020 15:32
|
Додаткова угода № 7 від 31 липня 2020 року (Договір №2Д).PDF | зміни до договору |
31 липня 2020 15:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2020 11:32
|
Додаткова угода №6 від 30 червня 2020 року (Договір №2Д).PDF | зміни до договору |
30 червня 2020 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2020 09:02
|
Додаткова угода № 5 від 22 травня 2020 року.PDF | зміни до договору |
22 травня 2020 08:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2020 08:44
|
Додаткова угода №4 від 12 березня 2020 року до договору №2Д.PDF | зміни до договору |
12 березня 2020 08:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2020 16:23
|
Додаткова угода №3 від 13.02.2020 року (договір 2Д).pdf | зміни до договору |
13 лютого 2020 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2019 15:20
|
Додаткова угода №2 від 12.12.2019 року.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 14:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 червня 2019 11:31
|
Додаткова угода №1 від 26.06.2019 року.pdf | зміни до договору |
27 червня 2019 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2019 16:45
|
Договір №2Д від 25 червня 2019 року.pdf | укладений |
25 червня 2019 16:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1 Розділу 3 Ціна договору у наступній редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в наступній редакції: 3.1. Ціна Договору становить 81 209 895,00 грн. (вісімдесят один мільйон двісті дев’ять тисяч вісімсот дев’яносто п’ять гривень 00 коп.) з ПДВ. Сума фінансування на 2019 рік складає – 39 317 332,25 грн. (тридцять дев’ять мільйонів триста сімнадцять тисяч триста тридцять дві гривні 25 коп.) з ПДВ. Договірна ціна є динамічною. |
Номер договору про закупівлю: | 2Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в новій редакції. 2. Викладення Розділу 17. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пунктів 3.1., 4.3. договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 4.3. Розділу 4 Порядок здійснення оплати в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3 договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено Додаток № 2: Графік надання послуг в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна Договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2Д |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |